Skocz do zawartości

CHIP ... opinie, wrażenia, skutki, itp.


Rekomendowane odpowiedzi

Mam nadzieje że to jest odpowiednie dział a temat przyda się wielu użytkownikom (nie znalazłem takiego tematu)

 

od dłuższego czasu mam zamiar zamontować chipa w moim aucie jednak cały czas nie moge się zdecydować :worried: chciałbym zasięgnąc opini osób, ktore chipowały auta i wiedzą jak wgląda eksploatacja(jak obsługiwać się z pedałem gazu) auta po modyfikacji, czy warto chipować, jakie są skutki, czy to się opłaca...

 

myśle że dość sporo osob na forum ma zachipowane auta i prosze o ich opinie :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wrzucilem ostatnio, auto jest troszke mocniejsze, ale do strzalu z nitro nie mozna tego porownac ;)

 

Duzo wazniejszy jest fakt, ze zniknely absolutnie wsyzstkie "wahniecia" i teraz na benzynie oraz LPG ciagnie rowno od dolu do samej gory. No i wyraznie poprawila sie reakcja na pedal gazu. Do tego mierzone osiagi na benzynie i gazie sa teraz identyczne, a przedtem gaz byl minimalnie aczkolwiek zauwazlnie slabszy.

 

 

Jezeli ty jezdzisz dizlem to w ogole nie ma sie nad czym zastanawiac tylko chipowac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez chodzi mi to po glowie. jak widac sa same plusy ale czy napewno nie ma minusów ? na forum beemka-klub i bmw-sport udziela sie user Reserved (i byc moze tutaj tez ) i on cos takiego sprzedaje.

dyfer ile cie kosztowalo zchipowanie fury? mamy chyba ten sam silnik wiec jestem zainteresowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniczek bardzo fajny na chipsa :cool2:

 

2.0d seria 150PS

Po chipie: Moc (KM): 180

Moment (Nm): 390 / 2000

 

Zapraszam na www.forumsamochodowe.com w dziale Podrasowane bryczki, mamy kilku tunerów i opisy modyfikacji aut :D

Poszukujemy tunerów !!

Forum samochodowe, forum motoryzacyjne, forum tuningowe

http://samochody.kei.pl/zdjecia/logo_phpBB2.gif

Randki: dates

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez chodzi mi to po glowie. jak widac sa same plusy ale czy napewno nie ma minusów ? na forum beemka-klub i bmw-sport udziela sie user Reserved (i byc moze tutaj tez ) i on cos takiego sprzedaje.

dyfer ile cie kosztowalo zchipowanie fury? mamy chyba ten sam silnik wiec jestem zainteresowany.

 

Kosztowalo mnie 20zl za kostke i jej zaprogramowanie u czlowieka znalezionego na allegro. Wsad dostalem od usera Koko z forum Beemka.

 

Zmierz sobie pare razy przyspieszenie 60-100 na trojce to porownamy wynik (ja mam prawie serie, co dobrze swiadczy o chipie, bo niestety kompresja ucieka mi uszczelniaczami a prawdopodobnie tez i pierscieniami...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myśle że dość sporo osob na forum ma zachipowane auta i prosze o ich opinie :norty:

 

Był chyba tylko jeden, ale już go nie ma (mowa o dieslach)

 

www.tdituning.pl (czyli Master's)

www.compsport.pl

www.diagtronik.pl

 

przecież ja mam schipowanego diesla 2.0d i do tego w automacie , wrażenia ogólne pozytywne ale co i jak to się okaże z czasem bo niedawno to zrobiłem a warunki widać jakie mamy na drogach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam schipowanego 2,5 TDS, E39 1997 rok, skrzynia manualna.

W tym modelu zmiana polega na wyjęciu i przeprogramowaniu komputera.

 

U mnie operację wykonywał znany z chipowania Robert Skolarus z Poznania (ul. Garbary, 604 439 088). KOszt - tylko 750 zł!

 

Standardowo podnosi moc i moment o około 25-30 procent. Na to dostaje od niego pisemną gwarancję, że nic się złego nie stanie. Można podnieść moc auta nawet o 50% odpowiednio przeprogramowując komputer, niemniej nie dostanie się gwarancji plus trzeba liczyć się z tym, że wówczas wykracza się poza normy wyznaczone przez producenta.

 

Autko całkiem łądnie się zbiera, różnic w spalaniu nie ma, komfort z posiadania większej mocy podczas jazdy jest olbrzymi. Mój mechanik jednak dość mocno opieprzył mnie, że wysilam używany silnik. Wyraźnie powiedział, abym nie cisnął. Generalnie chipy są dobre do nowych aut z małymi przebiegami. Im starszy, tym ostrożniej trzeba się z mocą obchodzić...

pzdr

http://img484.imageshack.us/img484/852/logo04cq1.jpg

BMW E39 525 TDS, BMW E10 2002' 1972

Ducati 900 Monster, KTM 520 EXC Racing

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

330d m57 seria na hamowni 180km ,414nm ,chip v- tech zalozony dwa lata temu przy 100 tys km na 206km i 503nm.obecny przebieg 173tys km,nie mialem i nie mam problemow ,z tym ,ze jezdze raczej spokojnie i czasami tylko go butuje,spalanie srednio po aglomeracji na baku 950km.osiagi lepsze ,znacznie lepszy dol i latwiej sie wkreca na obroty.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to spalanie mnie zadziwia :mrgreen: moja mimo R4 spala na trasie 6,5-7 a średnio ok 8-9 litrów i tankować muszę już po 800km nawet po trasie no może dlatego że automat i na trasie często wyprzedzam a jak autostrada to tempomat na 160 - teraz pali odpowiednio więcej bo zima
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WItam ja też chcę chipa ale nie moge nigdzie znaleźć do simensowskich kompów. W zasadzei to chip interesuje mnie tylko po to by przestawić kąt zapłonu co polepsza proces spalania z paliwem o wysokiej ilości oktanów jakim jest gaz. CHyba ze jest jakis inny sposób na lekkie wyprzedzenie kąta zapłonu.........???

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam schipowanego 2,5 TDS, E39 1997 rok, skrzynia manualna.

 

Standardowo podnosi moc i moment o około 25-30 procent. Na to dostaje od niego pisemną gwarancję, że nic się złego nie stanie. Można podnieść moc auta nawet o 50% odpowiednio przeprogramowując komputer, niemniej nie dostanie się gwarancji plus trzeba liczyć się z tym, że wówczas wykracza się poza normy wyznaczone przez producenta.

Mój mechanik jednak dość mocno opieprzył mnie, że wysilam używany silnik. Wyraźnie powiedział, abym nie cisnął. Generalnie chipy są dobre do nowych aut z małymi przebiegami. Im starszy, tym ostrożniej trzeba się z mocą obchodzić...

pzdr

 

Podniesienie mocy o 50 % w TDS zrobi raczej tylko wielkie BUM z silnika.

Odnośnie wysilania silnika... TDS ma wstępną komorę spalania, prosty układ sterowania. Podobno dużo tutaj się nie na wskóra, daltego wielu tunerów tego silnika się nie czepia. Przy takich modyfikacjach można wymienić intercooler na większy (stosują nawet od IVECO i podbno daje rade), wtedy masz lepsze chłodzenie i przy ostrym bucie nic się nie rozsypie.

W nowych dieslach, jest więcej parametrów, które można zmienić, więc i możliwości są większe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nowych dieslach, jest więcej parametrów, które można zmienić, więc i możliwości są większe.

i więcej z tym problemów :mrgreen:

 

Wracając do tematu, śmiało możesz chipować swoje auto :cool2:

Poszukujemy tunerów !!

Forum samochodowe, forum motoryzacyjne, forum tuningowe

http://samochody.kei.pl/zdjecia/logo_phpBB2.gif

Randki: dates

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam a co powiecie o 320i zagazowanym od 1 miesiąca oczywiscie sekwencja czy warto chipować czy nie rozwale silnika ? lub lpg ?. mam chip kupiony wraz z autem wiem ze na benie pomyka nieziemsko ale jesli mam lpg to czy bedzie to rozsądne? prosze o opinie . Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.