Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Hej, potrzebuję wystawić X5 na sprzedaż w formie cesji leasingu, bo będzie przesiadka na X6. Czy ktoś z Was posiada konto biznesowe na Otomoto i mógłby pomóc przy wystawieniu auta na sprzedaż z zaznaczonym checkboxem "Faktura VAT"? Od jakiegoś czasu konta indywidualne niestety nie dają takiej możliwości, a brak zaznaczonej opcji "Faktura VAT" wycina dużą ilość potencjalnych klientów.

Edytowane przez Semtex93
Opublikowano (edytowane)
50 minut temu, Semtex93 napisał(a):

Hej, potrzebuję wystawić X5 na sprzedaż w formie cesji leasingu, bo będzie przesiadka na X6

Ty juz zmieniasz na x6 … przeciez to nie ma sensu 🧐


 

50 minut temu, Semtex93 napisał(a):

Czy ktoś z Was posiada konto biznesowe na Otomoto i mógłby pomóc przy wystawieniu auta na sprzedaż z zaznaczonym checkboxem "Faktura VAT"? Od jakiegoś czasu konta indywidualne niestety nie dają takiej możliwości, a brak zaznaczonej opcji "Faktura VAT" wycina dużą ilość potencjalnych klientów.

Ale ty masz problemy 😂. Wystaw normalnie tylko daj cenna netto, dobry opis wraz z info o faktura vat i samo bedzie sie pozycjonowac. Wiele osob juz tego nie zaznacza bo wlasnie przez glupi regulamin otomoto.  Nic ci nie wytnie. 

Jak ktos bedzie szukal x5 to napewno znajdzie. Cesje w 90% sa wystawiane przez indywidual wlasnie.

 

zeby miec konto biznesowo musisz miec komis/salon.

Edytowane przez Big_daddy
  • Lubię to 1
Opublikowano

Sens kazdy musi mierzyc swoją miarką. Po zrobieniu paru tyś km przestałem się łudzić, że przyzwyczaję się do wysokiej pozycji za kierownicą w X5 i do paru innych rzeczy, które mnie drażnią, a których nie ma w X6.

Sprzedając poprzednie auto przez kilka miesiecy nie mialem wystawionego z checkboxem "Faktura VAT" i było właściwie zero telefonów. W pewnym momencie trafiła mi się jednorazowa możliwość wystawienia z konta biznesowego. Efekt: auto sprzedane po tygodniu, 3 osoby w kolejce.

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)
23 minuty temu, Semtex93 napisał(a):

które mnie drażnią, a których nie ma w X6.

A opiszesz moze ? W x6 nie siedzi sie duzo nizej, wrecz bym powiedzial tak samo. Wada x6 jest taka, ze ciezko ja sprzedac

x6 to po prostu x5 ze scietym tylem. Te auta sa blizniacze.

 

23 minuty temu, Semtex93 napisał(a):

Sprzedając poprzednie auto przez kilka miesiecy nie mialem wystawionego z checkboxem "Faktura VAT" i było właściwie zero telefonów. W pewnym momencie trafiła mi się jednorazowa możliwość wystawienia z konta biznesowego. Efekt: auto sprzedane po tygodniu, 3 osoby w kolejce.

Ciekawe, cesjowalem duzo samochodow i nigdy nie mialem problemow.  Moze zaloz konto biznesowe, i to kliknie ? 

Ale wtedy cesjowales auto, czy pelna kwota na FV.? Bo cesja to jeszcze inna bajka.

Edytowane przez Big_daddy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
15 minut temu, Big_daddy napisał(a):

Wada x6 jest taka, ze ciezko ja sprzedac

Wręcz powiedziałbym że jest dokładnie odwrotnie. X6 jest mało na rynku, z mojego doświadczenia sprzedają się na pniu.

  • Lubię to 1
Opublikowano
1 minutę temu, robert0707 napisał(a):

Wręcz powiedziałbym że jest dokładnie odwrotnie. X6 jest mało na rynku, z mojego doświadczenia sprzedają się na pniu.

Ciekawe - kolega z bmw z uzywek…mowiia ze x6 to boska kara to sprzedac 😂

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
16 minut temu, Big_daddy napisał(a):

x6 to po prostu x5 ze scietym tylem. Te auta sa blizniacze.

Są to bliźniacze konstrukcyjnie, ale X6 ma bardziej płasko poprowadzone słupki A i oczywiście tyl ścięty. Przez to wysokość dachu jest niższa niż w X5. Niektórym bardziej to odpowiada

Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, robert0707 napisał(a):

Niektórym bardziej to odpowiada

Zgadzam sie i srodek ciezkosci jest ciut nizej i podobno ciut lepiej lata po zakretach. Ale ja jestem taki ze nie rozumiem sensu x6, x5m czy x6m 😂…jak m to m3, czy poprzednie m5 👊🏻. Dla mnie suv i sport to oksymoron . Ma byc wygodnie i po gorszych drogach dupskiem nie szorowac. Ale zeby byla jasnosc, szanuje tych co lubia x5m czy x6 ..bo po,to sa gusta, preferencje 🙂 

Dla mnie najwieksza wade x6 jest bagaznik ..i nie chodzi o pojemnosc, a wysokim prog zaladunku ..

x5 uwielbiam za laweczke np.

Edytowane przez Big_daddy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
33 minuty temu, Big_daddy napisał(a):

x5 uwielbiam za laweczke np

No widzisz, a dla mnie ta ławeczka to nieporozumienie totalne. Przy rozłożonej ciężko siagnac głębiej do bagażnika. Żadnego sensu w niej nie widzę poza możliwością siedzenia na niej (tylko po co miałbym to robić?).

Jak widać różni ludzie mają różne potrzeby, inaczej świat byłby nudny ....

  • Lubię to 3
Opublikowano
10 godzin temu, Big_daddy napisał(a):

Zgadzam sie i srodek ciezkosci jest ciut nizej i podobno ciut lepiej lata po zakretach. Ale ja jestem taki ze nie rozumiem sensu x6, x5m czy x6m 😂…jak m to m3, czy poprzednie m5 👊🏻. Dla mnie suv i sport to oksymoron . Ma byc wygodnie i po gorszych drogach dupskiem nie szorowac. Ale zeby byla jasnosc, szanuje tych co lubia x5m czy x6 ..bo po,to sa gusta, preferencje 🙂 

Dla mnie najwieksza wade x6 jest bagaznik ..i nie chodzi o pojemnosc, a wysokim prog zaladunku ..

x5 uwielbiam za laweczke np.

Dlatego każdy ma wybór,

X6 jest świetnym autem jeżeli nie potrzebujesz aż tak wielkiego bagażnika dla rodziny 2+2 a chcesz coś wyższego lecz bardziej sportowego

x5 jest za to bardziej praktyczne

Mi się bardziej podoba x6, ale ze względu na praktyczność wybrałem x5

  • Lubię to 2
Opublikowano
11 godzin temu, Big_daddy napisał(a):

x5 uwielbiam za laweczke np.

Gdyby jeszcze nen przycisk od zamykania-otwierania umiejscowili w innym miejscu; ile razy zdarzyło mi się niechcący go nacisnąć kiedy była otwarta 😞

 

  • Lubię to 2
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mierzone miarką u dealera -- w X6 siedzi się 25 mm niżej niż w X5 (oba miały zawieszenie stalowe). Pomiar profesjonalny wykonany przeze mnie na zasadzie: przykładam miarkę w taśmie do podłogi i mierzę najwyższy punkt w podparciu uda (oczywiście w obu przypadkach fotel opuszczony najniżej, jak się dało). To jest zauważalna różnica

Innym patentem na obniżenie punktu siedzenia są sprężyny obniżające -- najsensowniejsze robi AC Schnitzer za ok 3500 zł brutto. Sensowność wynika z dobrego kompromisu miedzy obniżeniem (ok 25-30mm) oraz ograniczeniem negatywnego wpływu na żywotność amortyzatorów. Pozostałe opcje zjeżdżają ok 40 mm w dół, przez co amortyzatory są na stałe bardzo ściśnięte i może to wpływać na ich trwałość. ACS podeszło do tematu zachowawczo i to mnie przekonało (miałem takie zamówione do mojej M60, ale nie założyłem, bo.. historię znacie)

Sprężyny robi dla nich Eibach, więc jakość bezdyskusyjna

 

A z ciekawości, @Semtex93, jakie są te inne cechy X5, które Cię drażnią, a których nie ma w X6?

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.