Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam taki problem, a moze to nie problem. Jest tak. Popada deszcz (nie mowie tu o przelotnym deszczyku ale o porzadnej ulewie). wsiadam do autka odpalam (bez problemow), ale zaraz po odpaleniu nie chce wejsc na normalne obroty. Proba dodania gazu nic nie daje, tak jakby sie dlawil. Silnik dostaje delikatnych wibracji. Po kilku, kilkunastu sekundach problem znika. Piekne obroty i mozna normalnie jechac (chociaz wczoraj nawet nie pomoglo kilkanascie sekund i co chwile mu odbijalo).

Mechanicy mowia zeby wymienic kable WN i swieczki. Dobra to mozna zrobic (180 zl niby porzadne+ swiece jakies 22 zl/szt. NGK), ale jaka mam pewnosc ze to akurat kable czy swiece.

No i tutaj bym chcial zasiegnac pewnie bardziej zorientowanych grupowiczow niz sluchac mechanikow w mojej okolicy. (juz raz sluchalem i wkoncu wzialem sprawy w swoje rece i sam doszedlem).

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Jesli chodzi o Mnie i moje zdanie to mysle ze to nie beda swiece poniewaz swieca pracuje lub nie !

Ty natomiast piszesz ze po chwili wchodzi na obroty i jest ok czyli swiece sa dobre.Ja tak szczerze mowiac sprawdzilbym kable wysokiego napiecia moze dostaja przebicia lub moze cewka zaplonowa moze byc to samo.

Pytanie a nie mozesz od kogos pozyczyc na chwile przewodow ?

BMW RULEZ - Drive It And Believe It ! [ skype driftm3 ]
Opublikowano
Ja obstawiam kable WN ewentualnie, coś związane z tą elektryką tj. cewki i inne połączenia, gdzieś musi występować przebicie jak jest mokro, potem wilgoć odparowuje i problem znika.

Jacek

520i e28 1984 r. - już nie mam

Opublikowano
Witam

 

. Dobra to mozna zrobic (180 zl niby porzadne

 

 

Za 180 nie kupisz raczej pożądnych kabli , chyba że masz jakieś super dojscia/kontakty do podziel sie nimi z nami . Chetnie skorzystamy :)

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
Chyba że mówisz 180zł szt. to sie zgodze , bo kupowałem NGK niedawno po 125zł szt .

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano

A JA STAWIAM NA KABLE, ŚWIECE I EWENTUALNIE CEWKI...

 

MUSZ MIEĆ GDZIEŚ PRZEBICIE JAK JEST WILGOTNO.

Opublikowano

No dobra wiemy mniej wiecej co, a teraz o kosztach.

1. Kable - ok 200 zl (oczywiscie nieoryginalne)

2. Swiece - ok. 20 zl/szt. (NGK)

3. Cewki (nie wiem ile sztuk) - ?? (tutaj nie znam ceny - licze na was)

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Najlepiej dla upewnienia sie czy to kabelki to pod wieczor jak juz bedzie troszke wilgotno otworz maske i odpal bryczke. Jak bedziesz miec przebicie na kabelkach to ladnie beda wygladaly te iskierki biegajace po kabelkach :) :) :) :) :)

BMW czyli Bardzo Miły Własciciel

E60 523i 2007

(oo=[][]=oo)


Ex: BMW E-30 318iS M42 90'

Opublikowano

Kurcze a to jak na zlosc. Jak trzeba cos sprawdzic to albo nie ma czasu albo pogoda nie taka jak trzeba. Jutro chyba trzeba bedzie zakupic kabelki i od tego zaczac. A ktos powie mi ile cewki (albo cewka bo nie wiem ile tego jest) moze kosztowac ??

 

Pozdrawiam

 

PS.

 

Mam nadzieje mimo wszystko ze to tylko kabelki (tylko :? )

Opublikowano

Skądś znam te objawy, czasem pojawiają się w mojej M40, w identycznych okolicznościach. Będę krakać, ale wymiana świec, kabli VN nie pomoże, choć nie zaszkodzi.

 

Wiemy, że na czkawkę jednorazowo pomaga przegazowanie.

Czy powtórne odpalenie silnika pomaga na kilka, kilkanaście sekund i czkawka zaczyna się od nowa?

 

Czy silnik zapala bezproblemowo w wilgotny dzień po nocnym postoju, a świruje tylko, gdy jest ciepły lub lekko ostygły?

 

P.S. Tak sobie koncypuję na boku ;-) Wymieniałem palec rozdzielacza, nie ruszałem kopułki, bo nie było potrzeby. Zastanawiam się, czy to właśnie kopułka nie jest sprawczynią zamieszania?

Odrobina wilgoci uwięziona w kopułce wcale nie musi przeszkadzać na zimno. Ale gdy silnik jest ciepły-gorący woda paruje, osadza się na stykach, palcu, ściankach kopułki. Przegazowanie pomaga, bo szybko kręcący się palec rozdzielacza w końcu "odwiruje" wodę, cień wilgoci, który się go uczepił.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
jarecki27 jak Ci możemy powiedzieć ile cewek jak nie wiemy do jakiego samochodu :?: Jak możesz uzupełnij profil, a wtedy podpowiemy. Jeszcze Ci powiem, że jak masz kable to cewkę musisz kupić jedną (chyba, że masz V12 to tam są chyba 2).
Opublikowano
jarecki27 jak Ci możemy powiedzieć ile cewek jak nie wiemy do jakiego samochodu :?: Jak możesz uzupełnij profil, a wtedy podpowiemy. Jeszcze Ci powiem, że jak masz kable to cewkę musisz kupić jedną (chyba, że masz V12 to tam są chyba 2).

 

Jak ma silnik M43 to ma 4 cewki ;)

Opublikowano

Jedno pytanko do Kolegi Johny czy posiadasz moze gg bo bym chcial chwile poplotkowac moj nr 1592094

Pozdrawiam !

BMW RULEZ - Drive It And Believe It ! [ skype driftm3 ]
Opublikowano

No wiec profil uzupelniony a i kabelki ze swiecami wymienione. No iczekamy na ulewe. Znajac zycie to sobie teraz troszke poczekam.

 

Pozdrawiam

 

PS. U mnie jest caly modul zaplonowy (taka czarna skrzynka :D od ktorej ida kabelki WN)i nie mm pojeci agdzie te cewki sa. Czy to w tym module czy gdzie indziej.

Aha kabelki kupilem Champion za 220zl. Drogo czy nie??

Opublikowano

Zobaczymy jak u mnie. Przewody i swieczki nowe, ale narazie deszczu brak. Moze to i dobrze bo sloneczko swieci ale z drugiej strony nie wiem czy problem z autem ustapil. Poczekamy zobaczymy.

 

Pozdrawiam

  • 5 lat później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.