Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zaczelo sie, 3.0 w benzie pali mniej niz syna 120i....
Opublikowano
N52 to "ostatni porządny , wolnossący silnik BMW" - jak powiedział mechanik w BMW Fus .

Do roboty zwykle DISAx2 , Vanos , odma i termostat .

Jeśli chodzi o wadliwe tłoki to najlepiej szukać wczesnego 2005

Ile kosztuje takie pakiet startowy w razie czego? W jakim przedziale szukać 3.0i?

Do przebiegów 15k rok chyba rozsądnym wyborem będzie benzynkab :D

Opublikowano
Uzbrój się w cierpliwość ,nie mamy jeszcze szczytu zachorowań. Lepiej teraz siedzieć w domu ,strach jeździć nawet w poszukiwaniu samochodu.
Opublikowano
N52 to "ostatni porządny , wolnossący silnik BMW" - jak powiedział mechanik w BMW Fus .

Do roboty zwykle DISAx2 , Vanos , odma i termostat .

Jeśli chodzi o wadliwe tłoki to najlepiej szukać wczesnego 2005

Ile kosztuje takie pakiet startowy w razie czego? W jakim przedziale szukać 3.0i?

Do przebiegów 15k rok chyba rozsądnym wyborem będzie benzynkab :D

 


jaki pakiet startowy..... ?? to się robi jak się zepsuje, a nie zakłada że po kupnie od razu wszystko padnie, albo profilaktycznie wymienia jak jest dobre. Wszystkie wersje 328i do końca produkcji są z pośrednim wtryskiem w 3 litrowej beenzynie.

Opublikowano

Dokładnie . Kupujesz zawsze "nówkę sztukę" , dopiero potem wychodzą problemy i reagujesz .

Naucz się z instrukcji modelu jak odczytać podstawowe błędy z poziomu komputera . Trójkącik z wykrzyknikiem na wyświetlaczu ma wiekszość ofert .

Do tego odczyt inspekcji : olej , świece , klocki , itp ...

Następny poziom : możesz zainwestować w interfejs i program (np INPA) i jak sprzedający pozwoli to sczytasz błędy , ale po jeździe próbnej (bo mogły być profilaktycznie skasowane) .

Pakiet startowy to dobry olej i filtry . Ewentualnie świece.

Niestety wiekszość kupuje sercem a nie rozumem . Ja tez tak kupowałem ale może miałem trochę farta ...

Opublikowano

Po prostu nie można dać się zwariować. Sprawdzić co się da w granicach rozsądku i nie strugać wariata, bo niektórzy to już by chcieli pół auta rozbierać do sprawdzenia (ale nie mówie że tutaj).

Inna ważna kwestia, to kupowanie auta w swoim zasięgu finansowym, bo jak ktoś na samochód wyda ostatnie, długo zbierane oszczędności, to pierwszy kłopot serwisowy (a nie ma samochodów 100% bezwkladowych) powali go na kolana.

Opublikowano

juz piewrsze auto kupilem secem i oczami wiec teraz juz kota w worku nie kupie, ale narazie musze sie uspokoic z tym autem bo jeszcze troche potrwa ten wirus...

ale wstepnie jestem zdecydowany na n52b30 albo jakiegos 3.0d zobaczymy co bedzie rynku w lepszym stanie D:

Opublikowano
Na pewno po zakupie auta z N52B30 na pierwszy strzał jest do sprawdzenia pompa paliwa. Fabrycznie ma bić okolice 6 bar, moja po zakupie biła 3,5 bara. Po wymianie całkiem inne auto!

.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Na pewno po zakupie auta z N52B30 na pierwszy strzał jest do sprawdzenia pompa paliwa. Fabrycznie ma bić okolice 6 bar, moja po zakupie biła 3,5 bara. Po wymianie całkiem inne auto!

Jak to sprawdzić?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Elektryczna pompa wody też lubi klęknąć...
Opublikowano
No najlepiej to od razu pół silnika wymienić, bo coś może się zepsuć :duh: Jak nie ma objawów, to cieszyć się autem i nie szukać problemów na siłę
Opublikowano
Na pewno po zakupie auta z N52B30 na pierwszy strzał jest do sprawdzenia pompa paliwa. Fabrycznie ma bić okolice 6 bar, moja po zakupie biła 3,5 bara. Po wymianie całkiem inne auto!

Jak to sprawdzić?

Łap ;)

.

Opublikowano

Jeden wyda w rok 8k i będzie się cieszył z auta ,drugi wyda 8k i będzie jęczał że drogo.


Jak się zepsuje to naprawisz.. co za problem ,przecież to nie jest kosmiczna technologia.

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam zacząłem przymierzać się do zakupu BMW E91.

To moje pierwsze doświadczenie z tą marką. Znalazłem na ogłoszeniach 3 oferty które spełniają moje oczekiwania. Dużo się naczytałem o silnikach i innych awariach które występują w tych modelach. Chciałbym abyście drodzy forumowicze pomogli mi podjąć decyzję, które auto mam dokładnie sprawdzić.


Poniżej wrzucam linki w kolejności - najbliższa odległość od mojego miejsca zamieszkania.


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-320d-163-km-navi-xenon-alufelgi-tempomat-oplacona-ID6CYPxD.html?#gallery-open

Podoba mi się że ten samochód ma trochę lepsze audio, ładniejszą kierownicę a właściciel zgadza się na pełne sprawdzenie auta.

Dziwi mnie trochę niski przebieg oraz że w opisie widnieje jako 163 Km a po numerze VIN wychodzi 177 km.


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-320d-lci-indywidual-navi-xenon-ogrzewanie-postojowe-bezwypadkowy-ID6CXkbL.html?

W tym egzemplarzu podoba mi się wnętrze samochodu oraz duża nawigacja.


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-xenonpanoramagrzana-kierownica184km-ID6D0kuP.html#3ef2324a3f

Zdecydowanie najbardziej wyposażona trójka ze wszystkich w tym zakresie cenowym i w tych rocznikach.

Duży plus za porządne nagłośnienie, silnik z ostatniego wypustu oraz przyciemniane szyby.



Proszę o pomoc w dokonaniu wyboru. Moim zdaniem najlepiej wypada 3 samochód ale dopóki nie zlecę dokładnych oględzin nie jestem w stanie nic powiedzieć.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dla mnie liczy sie tylko automat, reszta nie istotna. Automat w 3ce to podstawa.
Opublikowano
Miałem kiedyś Audi i rozsypał mi się automat. Jakoś od tego czasu mam uraz. Poza tym na ogłoszeniach jednak więcej trójek jest w manualu. Ale automat piękna sprawa. Tutaj w poście bardziej mi chodziło czy lepiej wybrać auto trochę starsze ale z niby mniejszym przebiegiem za to z silnikiem 177 KM czy trochę młodsze ale z mocniejszym motorem który podobno ma już mniej wad. A może motor 177 w lutym 2010 roku też był już pozbawiony tych najgorszych wad ? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.