Skocz do zawartości

Jak wyłączyć kontrole trakcji w 525 90" ????


KFAS

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problemik i wiem, że jest przeglądarka ale nic nie znalazłem :cry: A mianowicie ujeżdrzam 525 w full opcji klima,skóra,tempomat,ABS,elektryczne 4 szyby ,funkcja komfort,szyberdach,podgrzewane siedzenia,itd mam wrażenie jak gdyby była tam załączona funkcja kontoli trakcji(nie idzie bokiem ze skrzyżowania:))) i nie wiem czy to tył jest za ciężki czy jest jakaś kontola trakcji ?? A jeśli już jest to jak ją wyłączyć? Mam pomysł aby odłączyć ABS i spróbowć bo gdyby wyłączyć choć jeden czujnik system takowy przestał by działać. Tylko chce uniknąć takiego wyłączania na (chama) . Chciałem zachować dobrodziejstwa ABS ale wyłączyć KONTROLE TRAKCJI Moge sie mylić albo pisze bzdury ale chce sie dowiedzieć jak coś takiego zrobić najprościej i naj skuteczniej bo wyłącznika chyba nie ma??? No i jak to działa (w jaki sposób w aucie z 1990 roku ) bo słyszałem że w tych starszych systemach nadmiar mocy zostwał pochłaniany przez hamulce!!! Masakra dla klocków i układu przeniesienia nap. Ale czy ktoś coś wie??? Prosze mnie nie zbywać :)))
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedewszystkim napisz czy jest to automat czy manual. Wydaje mi sie, ze chodzi ci o automata. Jesli mam racje to odpowiadam: automat jest tak skonstruowany, zeby nie "mielic", chociaz na chama zawsze sie da. Kontrola trakcji wlacza sie tylko jesli wlaczysz tryb zimowy.

 

Jak bardzo chcesz zapiszczec to mozesz przytrzymac przy ruszaniu lekko hamulec, ale odradzam takie zabawy.

W BMW Blisko Masz Wszędzie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz kontrolę trakcji to powinieneś mieć przycisk wyłączający ASC koło lewarka zmiany biegów. Jak masz automat to może ci się wydawać jakbyś miał system kontroli trakcji (a w rzeczywistości go nie mieć) bo ciężko ruszyć automatem z piskiem opon. Ja mam automat, dosyć mocny silnik i na prostych kołach, na suchej nawierzchni i przy wyłączonym ASC nie mogę zapiszczeć oponami.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki to jest zwykła manualna skrzynia i przycisku nie widze. A moge nawet ruszyć z 6000tyś i tylko zmuli mi auto może z raz obruci kołem tyle. Silnik jest w zajebistym stanie tak jak i auto,sprzęgło nie ślizga,auto ma 151tyś przebiegu i było cały czas serwisowane w Berlinie. Automat to nie jest,przycisku nie widze a stając jednym kołem na asfalcie a jednym na trawie wrzucam jeden gaz w deske a koło które jest na trawie ledwie co buksuje!!! Wiem, ze jest to dobre na zime i dla kogoś kto nie umie jeździć z napędem na tył ale ja chce mieć prawdziwe BMW i czuć jego nie zmuloną moc :D Bo od 90 km/h na trzecim biegu jest zajebiście wgniata w siedzenie do aż czerwonego pola na obrotomierzu i tak do 200 później trzeba zapiąć piątke i już nie sprawdałem dalej :wink: Prosze o pomoc!!!! Ja chce sunąć bokiem :D :D :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezieli stajesz jednym kołem na trawie a drugim na czymś twardym, i koło na trawie lecdo się kręci ( tak samo jak to na czymś twardym) to na 90% masz blokade mostu (szpera).

Przy silniku 2,5 nie powinno być w takim razie problemu z wyjściem "bokiem"... Ja mam silnik 3,5 i wręcz odwrotnie, auto się ślizga jak głupie. :twisted:

 

Napewno masz wszystko wporządku ze sprzęgłem :wink:

Może jeszcze się nie ślizga jak jeździsz, ale już nie jest takie mocne aby obrócić DWA koła ze startu zatrzymanego :roll:

 

pzdr

titto

rekin jest mój... po 10 latach ponownie :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wydaje mi sie aby byla jakakolwiek kontrola trakcji w tym modelu...

 

jest jedynie abs

 

chyba cos jest nie tak, skoro nie mozesz zamielic

 

ja mam 530 z 94roku v8 i miele tak ze stoje w miejscu i z tylu leci tylko dym :)

 

mam manualna skrzynie i nie mam asc

 

asc wystepuje glownie z automatami, z automatami to chyba nawet musi byc

 

bo bys nie ruszyl w zimie

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie ktoś ma racje ale nie ten który mówi, że ze sprzęgłem coś nie tak kpl. sprzęgło zostało wymienione w serwisie jakieś 5 tyś temu. A co do asc to jest na 100% i to w tym modelu bo już go ominołem odpiołem czujnik z ABS-u i autko zostawia ślady 25 metrów na pierwszym biegu :D Ale nie o to mi chodzi bo co prawda ACS jest wyłączony ale nie działa ABS a tego chce uniknąć. Pytanie powraca niczym bumerang jak wyłączyć ACS tak żeby ABS działał poprawnie??? Prosze o pomoc...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

asc wystepuje glownie z automatami, z automatami to chyba nawet musi byc

 

bo bys nie ruszyl w zimie

Nie mam kontroli trakcji, mam automata i moge powiedzieć ze o wiele łatwiej mi ruszyć w zimie niz manulanym rekinkiem e21. Pod górke na lodzie można delikatnie ruszyć nawet z 4 biegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do KFAS:

Może jedź do jakiegoś speca od BMW. Jak masz ASC a nie masz wyłącznika to może spec będzie posiadał schematy elektryczne z samochodu który ma ten wyłącznik i na podstawie tych schematów będzie umiał dorobić Ci taki wyłącznik. Nic mi innego do głowy nie przychodzi...

 

A poza tym myślałem że we wszystkich E34 z ASC montowali wyłącznik ASC (bo lepiej jest np. rozbujać samochód zakopany w śniegu).

 

Do Noska

 

Jesteś pewien że po załączniemiu programu zimowego automatycznie się włącza ASC? Myślałem że program zimowy to program skrzyni w którym samochód rusza z 2giego biegu, nie reaguje na kickdown itp. O ASC niewiedzialem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawde mowiac to ja teraz zglupialem :shock: ASC mam napewno bo nawet jak podlaczylem u kolesia samochod do kompa to mi testowal wlasnie czy ASC niema bledow, ale przycisku zadnego niemam. Wydawalo mi sie ze jak sie wlaczy tryb zimowy to wtedy wlasnie dziala ASC. Wiem, ze mam jeszcze jakis system, ale teraz nie pamietam jak sie nazywa, jakis ADS czy cos takiego. W kazdym razie nawet nie wiem co to jest.
W BMW Blisko Masz Wszędzie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak Ja jestem tym elektrykiem ale schematów do mego BMW jeszcze nie mam ale sie postaram :D Bo wkurza mnie już ta jazda ! Wychodzisz z zakrentu lekko bokiem i już dalej nie chce iść tak jak lubie :( Bo system zaczyna działać i koła nie mielą. Co prawda panowanie nad autkiem w takiej sytuacji jest dziecinnie proste nawet nie trzeba kontrować ale to nie dla mnie więc DALEJ CZEKAM NA JAKIEGOŚ SPECA OD TEGO PROBLEMU :shock:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to prosto to sprawdzić czy będzie palić lacie :D odłącz który kolwiek czujnik abs-u od każdego koła odchodzi przewód z charakterystycznym okrągłym złączem wystarczy je rozpiąć i kiedy już to zrobisz po ruszeniu i zachamowaniu powinna zapalić sie kontrolka ABS na desce jak juz sie pali tp żadna kontrola trakcji nie działa i zrób próbe zapnij jeden 6tyś na obrotomierzu i strzał ze sprzęgła :) Na 100% poleci dymek z tylnych opon! Jeśli wszystko jest ok to zostanie długi czarny ślad i kupa dymu He HE.No i możesz twą E36 palić lacie w miejscu ale wymaga to troche treningu moja piatka tak potrafi a o wiele wiecej waży 8)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak nieco nieco ale kolega pyta więc mu odpowiedziałem :D No ale problem nadal istnieje bende chyba musiał poatygować sie do serwisu ale aż mi wstyd bo jestem elektrykiem w serwisie fiata :? Ale co mi tam schematu instalacji nie wyczaruje, chyba, że ktoś ma jakieś schematy do omawianej bemki??? Za wszelkie info z góry Dziękuje!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Ale co mi tam schematu instalacji nie wyczaruje, chyba, że ktoś ma jakieś schematy do omawianej bemki???

 

Czary mary :?: http://bmw.far.ru/el_sxema.htm :shock:

Wiesz... jest coś takiego jak SZUKAJ :shock:

W 15000 postach jest spora szansa, że coś się znajdzie...

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie chciałem coś podobnego zaproponować :-) Już miałem okienko "Napisz odpowiedź" ... :lol:

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
Wątpie, zebys mial calkowicie sprawne auto!!! Jesli nie masz przycisku ASC to napewno nie masz kontroli trakcji. Moze wydaje Ci sie, ze wszystko jest z autem ok. Jesli masz manuala i mialbys kontrole trakcji to napewno bys mial przycisk kolo lewarka skrzyni. Ja mam 540i e34 z 6-cio biegowym manualem i rzeczywiscie jak wlacze sobie kontrole trakcji to auto zmniejsza moment obrotowy silnika i przyhamowuje kola przy gwaltownym depnieciu. Gdy to odlacze to moge robic co mi sie podoba, ale trzeba uwazac. Wytlumacz mi tylko czy jak wlaczysz jedynke i depniesz do konca i nagle puscisz sprzeglo to jakie jest wrazenie?: Czy silnik Ci wyje gdy tak probujesz robic, czy czujesz, ze jest bardzo slaby? Jesli powiesz to wszytsko bedzie jasne. Jesli zdarzylo sie tak, ze masz ASC, ale nie masz przycisku, chociaz to wydaje mi sie malo prawdobodobne, to zostaje Ci tylko ASO, albo ktos kto zna dobrze schemat elektryczny. Z ABS'em nie kombinuj, bez ASC ABS dziala bez problemow.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 100% poleci dymek z tylnych opon! Jeśli wszystko jest ok to zostanie długi czarny ślad i kupa dymu He HE.No i możesz twą E36 palić lacie w miejscu ale wymaga to troche treningu moja piatka tak potrafi a o wiele wiecej waży

 

Kolego, nie opisuj mi tu takich drastycznych zabaw, bo mi sie serce kroji jak to czytam. Zlituj sie nad samochodem i nad nami. :modlitwa:

Układy wydechowe do BMW: www.pamaku.pl


Ten, kto pyta jest głupcem przez pięć minut, kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Nie ma przycisku ASC - nie ma systemu ASC. Nie ma takiej opcji, żebyś miał system, a nie miał "wyłacznika".

2. Nawet jeżeli masz "szperę" to nie ma ona prawa przeszkadzać w jeździe bokiem.

3. Coś masz nie tak z silniczkiem. Mam 2,5 M50 i jazda bokiem nie jest problemem (sama przyjemność). Nie twierdzę, że robi to nagminnie - trzeba się na suchym asfalcie przyłożyć, ale wielki problem to nie jest.

Kai
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.