Skocz do zawartości

milan99

Zarejestrowani
  • Postów

    91
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Sosnowiec

Osiągnięcia milan99

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. milan99

    Czujnik tep.zew.

    Zwykłe termistory kupowane w sklepie elektornicznym nie sprawdzą sie w samochodzie!! Nie mówie tutaj o złych wskazaniach ale mówie o wytrzylałości na trudne warunki. Jakis czas temu założyłem taki termistor do siebie i niestety po 2ch miesiacach termistor był w rozsypce. Jeżeli sie mysli o zakładaniu termistora ze sklepu elektornicznego to należy go jakos zabezpieczyc przez złymi warunkami, np. zalac plastikiem. W przeciwnym wypadku nie pojeździcie dłużej niz 2 miesiace z tym termistorem:) Te termistory na allegro to zwykłe termistory ze sklepu elektronicznego tylko zabezpieczone przed działaniem warunków atmosferycznych. I jeszcze jedna rzecz. Jak załozycie termistor to wskazywana temperatura nie bedzie od razu prawidłowa. Najlepiej sie przejechac przez 20min samochodem i po takiej przejazdzce temperatura powinna byc prawidłowa W E34 jest NTC wiec WIELCE PRAWDOPODOBNE ze w E39 równiez bedize ntc
  2. milan99

    co o niej sądzicie :P

    bradzo ładny ten tds, w bmw wystarczą ładne felgi zeby samochód ładnie wygladał. Do tego zadbany lakier i lekkie obniżenie i czego chcieć wiecej?? Wtedy sie samochód prezentuje... zacnie :D
  3. - Chdnica byla kupiona w intercarsie Hella albo Behr (nie pamietam juz) 360zł (ale to mi kupował znajomy z warsztatu samochodowego wiec ze zniżkami ta cena jest) - nabicie klimy 200zł (gazem R12 bo mam instalacje na ten stary gaz)
  4. Hej Deacon Widze ze jestes z Sosnowca :) Ja tydzien temu wymieniałem chłodnice w serwisie zajmujacym sie tylko klimatyzacjami, zapłaciłem 100zł :) Serwis jest w Będzinie na ul. Namiarkowej, tel (32) 7617029 wiec mozesz sobie przedzwonic i sie umówic na wymiane. Poza tym polecam ten serwis, niedrogi a pracują tam naprawde fachowcy
  5. To ja może opisze swój przypadek. Może ktos bedzie miec podoobnie u siebie. Posiadam E34 535 z EML i z instalacją gazową II gen. Z instalacji gazowej wychodzi kabelek do przepustnicy. Miałem taki problem ze czesto po właczeniu zapłonu lampka EML na chwile gasła i potem zapalała sie na stałe. Samochód ledwo jechał, jak patrzyłem na przepustnice to otwierala sie ona tylko troche. Po wielu próbach naprawy eml u różnych mechaników odłączyłem przewód z instalacji gazowej od przepustnicy i od tej pory wszystko chodzi idelanie. Ten kabelek powodował zakłócenia w pracy EML, zmierzyłem i było tam jakies napiecie. Możliwe ze u Was tez jest podobnie i ten kabelek powoduje jakies zakłócenia?? Jeżeli tak to z tego co wiem można zrobić jakis prosty filtr przeciwzakłóceniowy na ten kabelek. Powinien tym sie zajac gazownik
  6. Jestem tego samego zdania co AlexMastah - jeżeli malować to w kolorze nie rzucającym sie w oczy.. Masz pewnie standardowe hamulce wiec nie ma co afiszować się z ich wielkościa poprzez pomalowanie ich;) Pomyłką dla mnie jest malowanie bębnów np. na czerwono.. Ale to tylko moje osobiste zdanie:)
  7. Miałem w swoim pierwszym samochodzie (nie BMW) świece sportowe Brisk Premium Sport czy jakoś tak, kupiłem je za namową znajomego który twoerdził że "samochód jest żwawszy i mniej pali"..W świecy tej nie było tradycyjnej elektrody tylko taki jakby pierścień naokoło centralnej elektrody.. Po zrobieniu kilku tysięcy km nie stwierdziłem żadnych zalet tego rozwiązania.. Za to wada była taka że samochód zdecydowanie (naprawde to było odczuwalne) gorzej pracował na wolnych obrotach.. Świeżo po zamontowaniu nowych świeczek silnik pracował ok ale po przejechaniu ok 1000km zaczęły się dziać problemy ze wspomnianymi wolnymi obrotami. Swiece oczywiście miałem dobierane pod swój samochód.. Po podmiance na zwykłe świece wolne obroty były ok.. Wg mnie świec Brisk nie ma co porównywać do świec NGK.. NGK bez porównania lepsze.. Być może teraz świece Brisk są lepsze niż kiedyś (ja je miałem ok 6 lat temu) ale nie będę raczej ich już testował:) Poza tym nie przemawia do mnie rozwiązanie tej elektrody w formie pierścienia.. Dzięki takiej elektordzie teoretycznie iskra może pojawić się w dowolnym punkcie tej elektrody, tylko po co:) I tak w jednym momencie może pojawić siętylko jedna iskra.. W silnikach gdzie na jeden cylinder przypadają aż dwie świece zapłonowe ( np silniki TwinSpark w AR) pojawiają się w jednym czasie dwie iskry.. To ma jakiś sens w przeciwieństwie do rozwiązania zastosowanego w świecach Brisk edit sprawdziłem w necie jak wyglądają świece o których piszesz i moje wyglądały identycznie
  8. Klapka powinna opierac sie na tym gumowym odboju. Nie chcę Cie zrazac do regulacji przepływomierza ale jeżeli ruszałeś sprężynę oraz ruszałeś slizgacz potencjometru to bedzie Ci bardzo trudno ustawić potencjometr. Wiem co pisze bo również próbowałem to zrobic i samochód niby chodził ok ale nie do konca, czasami silnik sie dusił, nie miał mocy itp. Kupiłem sprawny przepływoemirz na allegro i juz prawie trzy lata jeżdże bez żadnych problemów:) Oprócz tego wydaje mi się że czujnik temperarury masz uszkodzony. Na wejsciu przepływomierza masz taki wystający plasikowy stożek - sprawdz czy nie jest w nim przerwany drucik - jeżeli jest przerwany drucik to niestety ale nie naprawisz tego czujnika tepmeratury - ten drucik 'mierzy' temperature powietrza:) Niestety bardzo czesto podczas wystrzału ten drucik zostaje przerwany i przepływomierz wtedy nie spełnia prawidłowo swojej roli.
  9. No ja własnie przez brak NIP-u miałem to opóźnienie w opłacie podatku w urzędzie skarbowym.. Na mojej umowie pisze tak: pkt6. Strony ustaliły, że wszelkiego rodzaju koszty transakcji wynikajace z realizacji ustaleń niniejszej umowy oraz koszty opłaty skarbowej obciążaja KUPUJĄCEGO, zgodnie z ustawą z dn. 09.09.2000r. To jest druk umowy wzięty z gazety motoryzacyjnej wiec chyba jest prawidłowo sformuowany :(
  10. przejrzałem dokumenty kupna sprzedazy i dokładnie to było tak: -podpisanie umowy kupna-sprzedaży: 3.12.2003 -rejestracja samochodu w wydziale komunikacji: 08.12.2003 -uiszczenie podatku 2% od wartości samochodu w Urzędzie Skarbowym: 9.01.2003 Mandat karny w wysokości 200zł za zwłokę w uiszczeniu 2% podatku w Urzędzie Skarbowym otrzmałem w sierpniu 2003 roku. Podatek 2% od wartości trzeba zapłacić w ciągu 14 dni od podpisania umowy kupna-sprzedaży. Ja się spóźniłem 23 dni i dostałem mandat karny w wysokości 200zł :|
  11. Jakoś nie mam problemów z jazdą po śniegu w automacie.. Mam tryby skrzyni S/E/M i jeżdże w zimie na E. Nawet lepiej mi się jeździ na E niż na trybie M i zblokowanym biegu 2 lub 3. Być może dlatego że ASC mi pomaga jak koła zaczną buksować... Ale nawet jak świeżo kupiłem samochód z niedziałającym ASC (w zimę 4 lata temu) to jazda po śniegu nie sprawiała mi jakiejś wielkiej trudności..
  12. No niestety.. Ja za 3 tyg zwłoki miałem 200zł kary.. Kara do zapłacenia przyszła mi po ok pół roku.. Miałem podobną sytuację do Twojej, kupiłem samochód od pana X a pan X kupił samochód od pana Y i w dowodzie samochodu był pan Y. Nie było żadnego problemu z zarejestrowaniem:)
  13. Marcin, ten Jag był z 1987 roku. Pełna nazwa tego samochodu to Daimler DoubleSix (pod nazwą Daimler produkowano bardziej luksusowe Jaguary). JEździłem nim parę lat temu, mój szwagier miał go przez krótki okres czasu. Powiem Ci ze wrażenia niesamowite, piękny był ten samochód, każdy sie oglądał na ulicy (parę latek temu na ulicach jeździły trochę gorsze samochody niż teraz a marzeniem nastolatków był maluch ;) ) Miałem wtedy -naście lat i osiągi tego samochodu były porażające jak dla mnie.. Niestety to był bardzo awaryjny samochód, części strasznie drogie.. Gdyby nie ta wada to pewnie pożyczyłbym teraz ten samochód od szwagra i byśmy trochę pojeździli nim.. I zobaczyłbyś jak V12 fajnie chodzi;) Ten Daimler wyglądał tak jak na tym zdjęciu (tylko nie miał tej statuetki jaguara na przodzie - nie wiem czemu): %5B640%3A480%5Dhttp%3A//img62.imageshack.us/img62/5718/1988daimlerdsixarp750pizs0.jpg
  14. Hmm... ja tez nie jeździłem BMW V12. I chetnie bym się przejechał;) A silniczek chodzi na pewno super.. jeździłem V12 5.3l w Jaguarze XJ12 i silniczek fajnie szumiał.. wiec mysle ze w V12 BMW bedzie podobnie.. Jakby co to ja jestem chętny na krótką przejażdzkę;)
  15. To nie ma znaczenia czy amperomierz podłączy się do plusowego czy minusowego zacisku (mówie o ogólnej sytuacji). Ale w samochodzie zaleca sie podłaczac do minusowej klemy bo wtedy trudniej zrobic przypadkowe zwarcie (np. gdy amperomierz jest podłączony jedną koncówką do plusowej klemy a druga koncówka przypadkowo się zetknie z karoserią samochodu to mamy wtedy zwarcie ;) a gdybyśmy podłączyli amperomierz szeregowo z ujemną klemą to gdy przypadkowo zewrzemy drugą koncówkę z karoserią to nic sie nie stanie)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.