Skocz do zawartości

KFAS

Zarejestrowani
  • Postów

    190
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 335is Coupe 2011
  • Lokalizacja
    Jaworzno

Osiągnięcia KFAS

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Cześć pacjent 335is 100% seria dp ic katy nic nie ruszane oleje filtry wszedzie nowe plus delikatny soft dla czego tak dziwnie zmienia biegi z 2-3 ? Może jakis użytkownik sie wypowie Soft skrzyni DCT nie ruszany https://youtu.be/9WGKCvJNWJE
  2. Co wy ludzie chcecie od tego ZENITA ??? Jak go ktoś nie potrafi dobrze zamontować i zestroić to jego problem ponieważ ja zakładam --% wszelkich wtrysków na zenicie i nie mam żadnych problemów ani z instalacja ani z regulacją Przyczepił sie jeden lub kilku do tej instalacji i każdy kto tylko przeczyta na jakimś forum , że zenit to szajs powtarza to bezpodstawnie tak samo jak to , że STAG jest SUPER lub wtryskiwacze MAGIC są najlepsze a to dopiero g....prawda Co do zakładania używanej instalacji to jest to dla Mnie bez sensu bo wcześniej czy później padnie listwa , reduktor lub co kolwiek innego i po dołożeniu zatrze sie granica pomiędzy nowym a używanym bez żadnej gwarancji a o straconym czasie i nerwach już nie wspominając...........
  3. Ja wybrał bym 1,8IS i zamontował tam wtrysk za 2300zł Było by to najlepsze rozwiązanie które łączy w sobie lekkie auto + wystarczającą moc żeby pocisnąć na autostradzie czy spod świateł bo IS na prawdę pięknie chodzi w e30 Oszczędność z montażu instalki 2 generacji jest na prawdę znikoma a może okazać się zabójcza dla starego wyeksploatowanego silnika. No i zdradź Mi tajemnice gdzie ty w Niemczech chcesz kupić e30 w dobrej kondycji ??? Lub w ogóle e30 to tak samo jak szukanie golfa 3 za granica.
  4. A Ja tam uważam, że przepłacenie 1200zł przy tak prostym i bezproblemowym aucie jest co najmniej dziwne. Chodzi Mi w tym momencie o zamontowanie STAGA 300 zamiast BRC Jakieś 3 dni temu kolega z Forum gazował u Mnie swoja e46 2,8 i nie ma żadnych problemów z praca silnika,dynamika jazdy, przełączaniem itp. Więc po co przepłacać ???? Zreszta to już trzecie BMW od pewnej grupki ludzi i każdy jest zadowolony ze STAGA 300
  5. NO i jak tam ? Problem rozwiązany??? Bo strasznie dziwne wydaje Mi się to spalanie to wywalanie błędów itp. Przy tak prostej do wyregulowania instalacji :duh:
  6. Pamiętaj nie ufaj nikomu a tym bardziej komputerom. Ale proponuje zrobić kilka testów czy możesz oszukać komputer i jechać jeszcze na paliwie które jest w filtrze i przewodach :lol: :lol: :lol:
  7. No pewnie Jak Ty montujesz listwę to szyjesz na nią specjalny pokrowiec żeby się czasem nie przestudziła pod maska :lol: :lol: Rozumiem, że już tak długo zakładasz te instalacje iż dorobiłeś sie własnego tunelu aerodynamicznego i sprawdzasz czy futerały na listwy pod maska nie zwiększają oporów powietrza. A co robisz z przełącznikiem jakiś pokrowiec czy masz inny PATENT bo wiesz może się wytrzeć napis :lol:
  8. Nie zgadzam Się z tym gdyż istnieja przypadki strzelania po zamontowaniu BLOSA i jesli nawet wszystko jest w jak najlepszym porządku to zawsze pozostaje kolektor wypełniony wybuchowa mieszanka powierza i gazu Dziś miałem taki właśnie przypadek VW VR6 z nowymi kablami, swiecami, poprwanie wyregulowany blos i przy którejś przegazówce (właściwie dodaniu gazu ) BUM !!! Na szczęście przepływke udało sie zreanimować :) przewody gumowe jedynie pospadały
  9. Sam nie zakładam KME miałem z nimi problemy gdy poszła cała partia z wadliwą sprężyna czy coś ale Już ich po prostu nie montuje i wolę założyć dwa reduktory ale każdy ma swoje patenty...i przemyślenia.
  10. po pierwsze to coś nie tak z tymi wskazaniami obrotomierza masz bo nie widziałem zadnego silnika który pracuje na wolnych z predkościa 400obrotów !!! co wskazuje na to, że zegary były rozbierane i sa źle poskładane....reszte dopisz sobie sam Co do szarpania to ewidetnie szarpie ponieważ przełącza sie na benzyne i to zapewne z powodu spadku ciśnienia.... Może wizyta w warsztacie gdzie gaz był montowany pomoże lub napisz jakiej firmy jest sterownik od gazu pisze na sterowniku (masz to też napisane w dokumentach) czyli kto Ci to może podpiać pod kompa.... TRZEBA ZROBIĆ PRZEGLĄD INSTALACJI I OD TEGO BYM ZACZĄŁ a nie od opisywania problemu na forum poza tym wiele podobnych przypadków jest już opisanych....
  11. Śmiga bez najmniejszego problemu na stagu kumplowi zakładałem jakiś rok temu i tyle słyszałem o jego instalacji i jego aucie :cool2: Ostatnio po 20 tysiacach sie ocknoł, ze może by jakiś przeglad zrobic czy cos ? Wiec wymieniłem mu filtry i podpiołem pod laptopa Parametry pracy po 20 tys idealne mapa idealna spalanie to przy jego butowaniu po mieście 14,5 L ale daje w palnik non stop a na trasie coś koło 10-11L oczywiście pomijajac przepisowa predkość I potwerdziło sie to co zawsze powtarzam , ze mały silnik w cieżkim aucie pali duzo gdy chcemy dynamicznie śmigać natomiast 18 is w e30 po miescie przy średnio-dynamicznej nie emeryckiej jeździe spala 10-10,5 i tez nie ma z tym autkiem problemu pomimo przebiegu ponad 250tyś (na liczniku oczywiście) Wczoraj zagazowałem e39 2,8L na STAG-u i zero róznicy Pb/LPG :mrgreen:
  12. Co tam masz polskiego w 100% ??? Ale popieram , jest to jedna z lepszych instalacji.
  13. Nie wiem człowieku ile Ty masz lat ale wypowiedzi masz na poziomie 16latka po piwie :!: Jeśli sie nie mylę sam będziesz jeszcze w swoim życiu tankował eko paliwo bo i tak już takie z dodatkami eko tankujesz a nie wiesz ! A do tego wszystkiego jak myślisz jakie są teoretyczne zasoby ropy naftowej na świecie ??? Nie do wyczerpania czy co ??? No ale jak by było paliwo płynne zwane benzyna lało sie z dystrybutora po 3 zł za literek to byś pewnie lał choćby wyprodukowane było z krowiego łajna !!! Nie lubię ludzi którzy się sami ograniczają swoimi wypowiedziami...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.