Skocz do zawartości

E60 który silnik


h4shaa

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli benzyna to 3.0 M54. Ma swoje wady, ale ogólnie wypada nieźle. Większość usterek da się naprawić stosunkowo niewielkim kosztem. Ale potrafi też zużywać sporo oleju. Są wątki na ten temat na forum. Przed zakupem szczegółowa diagnoza niezbędna.
Nie pozwól, aby strach przed porażką powstrzymał Cię przed wejściem do gry.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam e60 od 2015 roku z silnikiem M54B25 w manualnej skrzyni o jakim spalaniu oleju kolego piszesz, na 10 tyś kilometrów dolewam (0.5 litra oleju ) przebieg orginalny 309700 km. Jak ktoś ma zajechanca bo kupił za 15 tyś zł który ma nalatane 600-700 tyś i nie było o takie auto dbanie to olej piję jak wsciekłe.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc twój m54 to jakiś ewenement.

Moja przy przebiegu 14 496 km. jako roczne auto, meldowała się na serwisie na uzupełnienie oleju.

A różnica między min a max to 1,5l.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, może i się mylę ale po przesiadce z 528i e39 na 530d e60 sądze,że diesel jest lepszy o niebo. W benzynowych Bmw często występują problemy z układem chłodzenia i pobieraniem oleju,zaś w e60 głównie pierdzieli się elektronika i liczne czujniki,po drugie spalanie w benzynie to "pali tyle ile wlejesz"nawet przy spokojnej jeździe, a w dieslu te 70 litrow starczy na co najmniej 500 km powolnego objeżdżania miasta. Gdybym miał jeszcze raz wybierać to albo 3.0d albo (ze względu na dźwięk) jakies v8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Mi w 3.0d najbardziej brakuje dźwięku i gładkości R6 w beznynie, ale w trasie to nie ma znaczenia i śmierdziel wygrywa, ciągnie jak wściekły z każdej prędkości i pali pół tego co benzyna.


A M54 - miałem dwa:

3.0 brało litr na 1500-3000km

2.5 do wymiany bez żadnej dolewki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.