Skocz do zawartości

Ernesto1982

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ernesto1982

  • Urodziny 18.08.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 525i M54B25 2004r

Osiągnięcia Ernesto1982

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Półoś napędowa SPIDAN -gnp Jak masz zniżki w inter Cars to za dwie półośki zapłacisz 1500 zł,przy okazji jak będziesz miał wyjęte półośki to wymień łożyska w kołach sobie,łożyska FAG. Na początku stycznia wymieniałem półośki i łożyska w kołach. Pozdrawiam
  2. Ernesto1982

    E60 który silnik

    Mam e60 od 2015 roku z silnikiem M54B25 w manualnej skrzyni o jakim spalaniu oleju kolego piszesz, na 10 tyś kilometrów dolewam (0.5 litra oleju ) przebieg orginalny 309700 km. Jak ktoś ma zajechanca bo kupił za 15 tyś zł który ma nalatane 600-700 tyś i nie było o takie auto dbanie to olej piję jak wsciekłe.
  3. M54B25, 2004 rok sprowadzilem sam osobiście od Niemca-1 właściciel,książka serwisowa prowadzona cały czas,kupiona w 2015 r. przy przebiegu 224500 teraz mam 302000 km, od razu założona instalacja Lpg tech,reduktor stag do 250 koni wyryski baracudy, od nowości olej lany 0w30 I taki cały czas leje - Co do poboru oleju to 400 setki na 10000 km to nic z tym co czytan jak spalaja te silniki nawet 2-3 litry na 10km. Cała w oryginale,robione wszystko na bieżącą -odma,świece,filtry,olej co 10000km 0W30 CASTROL. Z grubszych napraw to przez te 7 lat to 2020 roku wymienilem sprzęgło razem z dwumasą i z wszystkimi uszczelnieniami,jakieś luzu miałem w przednim i tylnym zawieszeniu to nie bawiłem się w pojedyncze elementy tylko wymienilem dosłownie wszystko razem z amorkami sprezynami i wszystkimi wachaczami tulejami i gumami przód-tył, układ hamulcowy - wymieniane tarczę przód i tył, cały układ hamulcowy(12 metrów miedzi), silnik skrzynia,miska wszystko suche. Zregerenowane vanosy., dolozony przycisk sport -dziala,Samochód jak na swoje lata to wygląda na zewnątrz i w środku jak nowy ale jak się DBA tak się ma. Więc M 54 też może być udanym zakupem tylko pod warunkiem że jest wszystko udokumentowane. Pozdrawiam
  4. Kolego ile ma palić 10 litrów? Czy my rozmawiamy o BMW e60 2.2 170 koni ,normalne spalanie tego auta w trybie miejskim to od 14 do 16 litrów benzyny. Mam 2.5 192 kuce i mi tak pali 15-16 więc proszę was nie piszcie głupot że powinna palić czy pali 10-12.
  5. Czyli wymienisz samo sprzęgło bez dwumasy moim zdaniem bezsensu wymień i dwumase. Ja u siebie wymieniłem wszystko,wszystkie uszczelniacze i Simeringi. Dwumase może masz spoko a jak się okaże że np. za 5 miesięcy zacznie ci wydawać dziwne dźwięki i znowu będziesz wszystko rozbierał i płacił jakiemuś magikowi za robotę.
  6. Ja włożyłem sprzęgło SACHS a dwumas LUK ,do tego poszły wszystkie Simeringi nowe i uszczelniacze jak miałem skrzynie na dole wymieniłem olej w przekładni i w moście. Przy okazji sprawdziliśmy wszystkie poduszki skrzyni biegów ,podpore wału i łącze elastyczne wszystko wyglądało jak nowe.Przy wymianie dwumasy i sprzęgła jest troche roboty .
  7. BMW M54B25 rok 2004,użytkuje 6 lat,przebieg 295 tyś potwierdzone książką serwisową. Jak kupowałem miała 223tyś sprawdzana była w BMW w Niemczech.
  8. Ja swoim bmw e60 525i jeżdżę już 6 lat,naprawy były robione na bieżącą klocki,tarcze,świece,oleje,filtry,odma,amortyzatory przód z poduszkami,tylne sprężyny,uszczelka klawiatury podstawy filtra oleju i miski oleju. W 2020 roku stukał mi jeden wachacz ale że jestem pedantyczny co do utrzymania auta wymieniłem całe zawieszenie przednie razem z drążkami i końcówkami(zrobione zapominam na parę lat) tak samo w tylni zawieszeniu uszkodzona tuleja pływającą więc wymieniłem całe zawieszenie na nowe(zapominam na parę lat) wymieniłem przewody hamulcowe elastyczne i miedziane,nie podobała mi się praca sprzęgła więc wymieniłem sprzęgło razem z dwumasą. Silnik to M54B25 orginalny przebieg 294560 km,prowadzona książką serwisową cały czas,autko bezwypadkowe większość znajomych mówi że wygląda jak nowe olej wymieniany co 10000km 0w30 i co najlepsze dolewamy na 10000km może ze 4-setki oleju i tyle. Więc jak dbasz tak masz.
  9. Witam Odepnij kleme IBS i przejdź się i zobacz jakie łapie ci błędy.
  10. Karoseria i spód zero rdzy. Wszędzie czysto.
  11. Tak właśnie obstawiałem że dysze zapchane i teraz takie pytanie czy spróbować je przedmuchać sprężonym powietrzem czy lepiej ściągnąć zderzak i rozebrać je i oczyścić. Pozdrawiam
  12. Witam. Ostatnio zauważyłem taki problem,gdy użyłem spryskiwaczy szyby to zauważyłem że nie działają spryskiwacze reflektorów to znaczy dysze się wysuwają a nie leci płyn,wymieniłem pompke jest nowa i to samo. Gdy dysze się wysuwają i chowają to po jakimś czasie na dole przy nadkolu tam gdzie są pompki zaczyna lekko kapać płyn i po jakimś czasie przestaje. Miał ktoś podobny przypadek może. Pozdrawiam
  13. Kup nowe i tak musisz dwie wymienić.Nowe w Inter carsie jak masz kogoś żeby Ci ogarnął to po zniżkach zapłacisz za dwie jakieś 270 zł za Sachsa albo 210 zł za Meyla.
  14. I to są właśnie internetowe okazję. Jak przeglądam ogłoszenia i widzę e60 z 2003 albo z 2004r za 20tyś,stan idealny i takie tam to śmiać mi się chcę.
  15. U mnie odkleiła się okładzina od ręcznego i miałem podobne objawy,zdejmij tarczę i zobacz co jest grane.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.