M54B25, 2004 rok sprowadzilem sam osobiście od Niemca-1 właściciel,książka serwisowa prowadzona cały czas,kupiona w 2015 r. przy przebiegu 224500 teraz mam 302000 km, od razu założona instalacja Lpg tech,reduktor stag do 250 koni wyryski baracudy, od nowości olej lany 0w30 I taki cały czas leje - Co do poboru oleju to 400 setki na 10000 km to nic z tym co czytan jak spalaja te silniki nawet 2-3 litry na 10km. Cała w oryginale,robione wszystko na bieżącą -odma,świece,filtry,olej co 10000km 0W30 CASTROL. Z grubszych napraw to przez te 7 lat to 2020 roku wymienilem sprzęgło razem z dwumasą i z wszystkimi uszczelnieniami,jakieś luzu miałem w przednim i tylnym zawieszeniu to nie bawiłem się w pojedyncze elementy tylko wymienilem dosłownie wszystko razem z amorkami sprezynami i wszystkimi wachaczami tulejami i gumami przód-tył, układ hamulcowy - wymieniane tarczę przód i tył, cały układ hamulcowy(12 metrów miedzi), silnik skrzynia,miska wszystko suche. Zregerenowane vanosy., dolozony przycisk sport -dziala,Samochód jak na swoje lata to wygląda na zewnątrz i w środku jak nowy ale jak się DBA tak się ma. Więc M 54 też może być udanym zakupem tylko pod warunkiem że jest wszystko udokumentowane. Pozdrawiam