Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Potrzebuję schemat podłączenia reflektora do f10/f11 a dokładniej opis pinów kostki który pin za co odpowiada. Może ktoś z forumowiczów mi pomoże. Za pomoc serdeczne dzięki.
Opublikowano

Podbijam. Tez bym potrzebował schemat takiej kostki.


Zmieniłem lampy (poprzednio bixenon z ledowymi kierunkami) na takie które maja dynamiczny kierunek i jest problem tego typu, ze przy otwieraniu auta działają kierunki, a gdy ecu je wykryje to wywala błędy od awarii obu kierunkowskazów i nie działają w lampach. Myślałem o dołożeniu opornika, ale nie wiem czy to nie kwestia kodowania?


Po vin oryginalnie jest chyba bixenon. Czy w F10/11 wychodziły xenony + żarówki na długie (w tym był chyba kierunkowskaz na zwykła zarowke)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Witam. Potrzebuję schemat podłączenia reflektora do f10/f11 a dokładniej opis pinów kostki który pin za co odpowiada. Może ktoś z forumowiczów mi pomoże. Za pomoc serdeczne dzięki.


Podaj miesiąc i rok produkcji.

Będę robił to etapami tak więc będę edytował swój wpis.

Rozumiem że masz nieaktywne Bi-xenony?





_________________________________________________________





Wyposażenie P522 dla BMW wyprodukowanch wcześniej niż ( - 06/2013 )





F5zKqxs7



CUxbbDl9







_________________________________________________________





Lewy reflektor E86


- pin nr.2 , kol.przew. brązowy, przekrój 2,5mm² , minus modułu xenonów - żarówka xenonowa

- pin nr.3 , kol.przew. żółto - zielony, przekrój 2,5mm², plus modułu xenonów - żarówka xenonowa

- pin nr.4, kol.przew. brązowy, przekrój 0,75mm² , minus przesłony xenonu

- pin nr.5 , kol.przew. żółto - czerwony, przekrój 0,75mm² , plus przesłony xenonu

- pin nr.9 , kol.przw. zielono - czarny, przekrój 0,75mn² , plus modułu świateł dziennych - żarówka świateł dziennych

-pin nr.10 , kol.przw. biało - czerwony, przekrój 0,35mn² , przewód komunikacji LIN_1 - żarówka świateł dziennych

- pin nr.11 kol.przew. brązowy , przekrój 0,75mn² , minus modułu świateł dziennych - żarówka świateł dziennych



Piny nr. 9/10/11 również odpowiadają za obsługę zasilania modułu kierunkowskazów, postojowych , poziomowanie xenonów







_________________________________________________________





Prawy reflektor E5



- pin nr.2 , kol.przew. brązowy, przekrój 2,5mm² , minus modułu xenonów - żarówka xenonowa

- pin nr.3 , kol.przew. żółto - niebieski, przekrój 2,5mm², plus modułu xenonów - żarówka xenonowa

- pin nr.4, kol.przew. brązowy, przekrój 0,75mm² , minus przesłony xenonu

- pin nr.5 , kol.przew. żółto - czerwony, przekrój 0,75mm² , plus przesłony xenonu

- pin nr.9 , kol.przw. zielono - niebieski, przekrój 0,75mn² , plus modułu świateł dziennych - żarówka świateł dziennych

-pin nr.10 , kol.przw. biało - zielony, przekrój 0,35mn² , przewód komunikacji LIN_1 - żarówka świateł dziennych

- pin nr.11 kol.przew. brązowy , przekrój 0,75mn² , minus modułu świateł dziennych - żarówka świateł dziennych




Piny nr. 9/10/11 również odpowiadają za obsługę zasilania modułu kierunkowskazów, postojowych , poziomie xenonów

Edytowane przez Burza1234
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie, jak widzisz powyżej opisane jest ,że pin 9/10/11 zasila kilka modułów. Komunikacja przewodem LIN_1 rozdziela zadania na poszczególne moduły ( patrz żarówki )

Tak to wynika ze schematów elektrycznych.

Opublikowano
Podbijam. Tez bym potrzebował schemat takiej kostki.


Zmieniłem lampy (poprzednio bixenon z ledowymi kierunkami) na takie które maja dynamiczny kierunek i jest problem tego typu, ze przy otwieraniu auta działają kierunki, a gdy ecu je wykryje to wywala błędy od awarii obu kierunkowskazów i nie działają w lampach. Myślałem o dołożeniu opornika, ale nie wiem czy to nie kwestia kodowania?


Po vin oryginalnie jest chyba bixenon. Czy w F10/11 wychodziły xenony + żarówki na długie (w tym był chyba kierunkowskaz na zwykła zarowke)

 

Odnosząc się do mojego postu czy w takim razie wystarczy kodowanie? Czy oporniki, które chyba nic nie dadzą?

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

witam

potrzebuje podobnego rozpisania dla LCI 04/2014 bixenon ma może ktoś?

Aktualizacja najnowszych map/Kodowanie/Zmiana oświetlenia/ambientu wewnątrz auta - zapraszam PW

Opublikowano

Xenony nie skrętne LCI:

E86 lewa
1 49VL (0.75 BL/GN) -> 13 A58*2B (kierunkowskaz)
2 GND (2.5 BR) -> Z10*2B (masa koło błotnika) (główne światła)
3 56BL (2.5 GE/GN) -> 6 A58*2B (główne światła)
4 GND (1.5 BR) -> Z10*2B (masa koło błotnika) (kierunkowskaz) (Bi-Xenon shutter)
5 VCC_TMS (0.75 GN/SW) -> 7 A58*2B (DLR)
6 BIXENON (0.75 GE/RT) -> 41 A58*2B (Bi-Xenon shutter)
7 GND (0.75 BR/SW)  (DLR)
8 LM_LIN_1 (0.35 WS/RT) -> 25 A58*2B (LIN)

E5 prawa
1 49VR (0.75 BL/BR) -> 40 A58*3B (kierunkowskaz)
2 GND (2.5 BR) -> Z10*2B (masa koło błotnika) (główne światła)
3 56BL (2.5 GE/BL) -> 38 A58*3B (główne światła)
4 GND (1.5 BR) -> Z10*2B (masa koło błotnika) (kierunkowskaz) (Bi-Xenon shutter)
5 VCC_TMS (0.75 GN/BL) -> 42 A58*2B  (DLR)
6 BIXENON (0.75 GE/RT) -> 41 A58*2B (Bi-Xenon shutter)
7 GND (0.75 BR/SW)  (DLR)
8 LM_LIN_1 (0.35 WS/GN) -> 24 A58*2B (LIN)

 

A58 to FRM

  • Dziękuję 1
Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.