Skocz do zawartości

gom3z

Zarejestrowani
  • Postów

    126
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana gom3z w dniu 14 Lipca 2023

Użytkownicy przyznają gom3z punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW F10 525d[204]

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gom3z

  1. A 295/30/20 będzie okej, jakaś duża różnica między 285/30/20?
  2. Si jak obniżysz to odczujesz różnicę
  3. A co przy felgach: r20x4 tył 10,5j et 35 przod 9,5j et35 zawieszenie zwykle
  4. A co jeśli skrzynia np zapina biegi na 2 razy? Rozpędzając się powoli z lekkim gazem i trwa to około pierwsze 1-2km później już nie? Przy zmienianiu biegów przy ponad 2tys obr objawu nie ma lub jeśli jest gorąco na zewnątrz również objawu nie ma. Inny objaw to przy małych obrotach, przy małej, stałej prędkości słychać jakby się ślizgało sprzęgło (jakby chciało zmienić bieg a nie może, bez falowania obrotów)
  5. Mam od około 10 tys km MERT i suchutko
  6. gom3z

    Dziwne skrzypienie

    Po 2 tygodniach w garażu ? 🤔
  7. Ja robiłem z seryjnych 204km (525d 3.0) na 300/600 +/- to w moim przypadku przepaść byla kolosalna i z minusów to raczej nie ma co wymieniać 😃 Generalnie oprócz regularnych serwisów trzeba auto użytkować z głową, nie przesadzać na zimnym silniku, nie pałować od świateł do świateł i będzie służyć. Aczkolwiek opinie jak mówisz są różne niektórzy twierdzą, że serwisują dbają itp i silnik się podda, a niektórzy nie zwracają uwagi i jeździ.. jak ma coś pójść nie tak to prędzej czy później bez chipa jak i z chipem. Przede wszystkim dobry tuner znając tematy od a do z nie żadne gotowce.
  8. gom3z

    Wygląd head-up

    W tym roczniku w zależności od wersji licznika i wyposażenia możesz dokodowac sobie na hudzie czytanie znaków, tempomat, kierunkowskazy i multimedia.
  9. Zakładałem Lemforder i śmiga
  10. Programować nie trzeba o tych samych parametrach, ale rejestrację wymiany należy zrobić
  11. Bo się kończy aż z czasem padnie całkowicie
  12. Jak 95% miasto to z automatu diesel odpada. Pneumatyczne może być droższe w utrzymaniu, ale za to dużo wygodniejsze Wszystko się da, kwestia $ 😆 Lepiej już kupić już z tą opcją, w większości mają grzane fotele przednie
  13. Dziwne, że pasażer ma grzanie, a kierowca nie, coś nie halo tam. Skoro miałeś grzanie oryginalnie to oba powinny działać bez żadnego kodowania - tak było w moim przypadku, ale mogę się mylić.
  14. A po podmiance przepływomierza robiłeś adaptację? Odma działa prawidłowo, nie ma wycieków? Może problem leżeć też w przepustnicy
  15. Wątpię, że fotel pasażera ma grzanie a kierowcy nie 🤔
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.