Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano


Kiedy dostałeś info że jest ban na HK ?

 

BMW PL wysłało do mnie maila już w połowie maja, że „mojego” G32 (6GT) nie wyprodukują w tym roku ze względu na HK, hamulce m-pakiet, kamery 360, ładowarkę indukcyjną, listwy wewnętrze m-pakietowe, pełne zawieszenie pneumatyczne (obie osie) i kilka innych opcji. Już wtedy stwierdzili, że nie ma szans na zrealizowanie takiej konfiguracji i wprost powiedzieli, że mam wycofać zamówienie (złożone w połowie marca). Tak też zrobiłem

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

  • Odpowiedzi 800
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Ostatecznie padło na 740d, kupione jako „demo” od dealera. Nie „moja” konfiguracja (przede wszystkim silnik: chciałem benzynę w 6GT, miało być 640i, a będzie dizel). Nie mój charakter auta (gdzie mi do prezesowskiej, „lekko” ostentacyjnej limuzyny???). Nie mój „use case” (miało być auto rodzinne zdatne do przewożenia trójki dzieci na tylnej kanapie, a będzie im dużo gorzej w 7er z racji wyprofilowania centralnego siedziska)


Taki trochę na siłę kompromis. Cena zdecydowała - ta siódemka będzie w niższej racie, niż 6GT w „moim” configu. [edit] SUVy mnie nie przekonują, kilka jazd próbnych różnymi X5 i X7 nie zmieniło tego stanu rzeczy, więc z tej opcji świadomie zrezygnowałem [edit]


Niestety nigdzie nie znalazłem G30/31 540i gotowego do kupienia z placu w jakiś sensownych konfiguracjach


Odbiór planuję 30.09; po prawie 8 miesiącach od tego „nierealizowalnego” zamówienia na G32

Edytowane przez maciek_w

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano
Ktoś może się wypowiedzieć ile mniej więcej od nadania vin czekał do produkcji i później aż auto będzie w PL do odbioru ? To moje pierwsze bmw wiec niemam pojęcia jak to wygląda .

 

Wiele nie pomoge bo to tez moje pierwsze zamowienie. Natomiast vin mialem nadany 3tygodnie temu, razem z wejsciem na status 150. Produkcja byla przewidziana na 37 tydzien. Wiem ze samochod juz wyprodukowany i w tym tygodniu oczekuje na transport. W optymistycznym wariancie - wydanie na poczatku pazdziernika.

Opublikowano
Witam, panowie ktorzy zamowili silniki 40d. Udalo mi znalezc samochod u sikory w mikolowie i odbyc jazde testowa. Naprawde bylem nastawiony na zamowienie 40i ale ja sprawdzilem tego diesla to naprawde on idzie w gornym zakresie jak ta benzyna. Wiec sadze ze do 7 ki ktora kolega odbiera wkrotce bedzie genialny silnik. Ja gdzies mam dylemat nadal nad silnikiem ale przy moich przebiegach 35 rocznie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam, panowie ktorzy zamowili silniki 40d. Udalo mi znalezc samochod u sikory w mikolowie i odbyc jazde testowa. Naprawde bylem nastawiony na zamowienie 40i ale ja sprawdzilem tego diesla to naprawde on idzie w gornym zakresie jak ta benzyna. Wiec sadze ze do 7 ki ktora kolega odbiera wkrotce bedzie genialny silnik. Ja gdzies mam dylemat nadal nad silnikiem ale przy moich przebiegach 35 rocznie?

 

Przez ostatnie 2 lata jeździłem poliftowym 740d i mogę tylko potwierdzić, że to świetny silnik do budy G11, jeśli ktoś robi duże przebiegi i jeździ sporo po zakorkowanych miastach, etc. Spalanie bardzo niskie, mocy z grubsza nie brak, jak komuś klekot nie przeszkadza, to na prawdę świetne i trwałe rozwiązanie (w porównaniu do np padajacego często 750d).


Przeskoczyłem na 750i tylko dlatego, że miałem dość diesla i chcę jeździć V8 dopóki ciągle można. V12 niestety nie udało mi się dostać, bo rynek używek zwariował :D Charakterystyka samochodu przy tym jest zupełnie inna, niż przy 740d - tam było czuć, że silnik musi walczyc z masą auta, przy V8 auto jest płynne i w każdym zakresie wyrywa do przodu. Odczucia trochę jak w M5, które zamierzałem kupić, tylko bardziej łagodne, stonowane i jest wygodniej, wiadomo ;)

Opublikowano
Czy uwazasz ze do g31 40i jest lepszym rozwiazaniem? Jesli chodzi o 40d ten silnik po zmianach naprawde ma olbrzymia kulture pracy 30d w stosunku do niego ma mmniejsze kulture akustyczna.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy uwazasz ze do g31 40i jest lepszym rozwiazaniem? Jesli chodzi o 40d ten silnik po zmianach naprawde ma olbrzymia kulture pracy 30d w stosunku do niego ma mmniejsze kulture akustyczna.

 

Jeśli nie przeszkadza Ci diesel i nie robisz tras w 99% autostradowych, to 4.0d jest moim zdaniem lepszym wyborem. Mało pali, mocy ma wystarczającą ilość, a moment w prawie każdym zakresie pozwala tym autem wygodnie jeździć. To IMO najlepszy silnik do daily w G30 pod kątem osiągi/cena/koszt utrzymania.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
(…)


Przez ostatnie 2 lata jeździłem poliftowym 740d i mogę tylko potwierdzić, że to świetny silnik do budy G11, jeśli ktoś robi duże przebiegi i jeździ sporo po zakorkowanych miastach, etc. Spalanie bardzo niskie, mocy z grubsza nie brak, jak komuś klekot nie przeszkadza, to na prawdę świetne i trwałe rozwiązanie (w porównaniu do np padajacego często 750d).


Przeskoczyłem na 750i tylko dlatego, że miałem dość diesla i chcę jeździć V8 dopóki ciągle można. V12 niestety nie udało mi się dostać, bo rynek używek zwariował :D Charakterystyka samochodu przy tym jest zupełnie inna, niż przy 740d - tam było czuć, że silnik musi walczyc z masą auta, przy V8 auto jest płynne i w każdym zakresie wyrywa do przodu. Odczucia trochę jak w M5, które zamierzałem kupić, tylko bardziej łagodne, stonowane i jest wygodniej, wiadomo ;)

 

Dzięki za te słowa! Długo walczyłem z myślami, czy nie wziąć od dilera 750i (też mieli w „demo”), ale niestety była w tonacji mafia wołomińska (czarny lakier, czarny grill, czarne felgi) i do tego w longu. A to kompletnie nie mój styl. No i opłata miesięczna 20% wyższa, co też jest nie bez znaczenia


Potwierdzam, że 40d w G11 robi robotę wystarczająco dobrze i brzmi znośnie. Do wytrzymania (nie jest to brzmienie benzyny, ale np. w porównaniu do mojego poprzedniego F10 535d postęp jest kolosalny w kwestii kultury pracy)



Sent from my iPad using Tapatalk

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano

Moje 540d (II połowa października) póki co trzyma się w planowanej produkcji (potwierdzone dzisiaj)

HK

Hamulce M

El. klapa (bez gestu)

Komforty, kamery 360, gest do otwierania klapy to już wiedziałem w lipcu, że na bank nie będzie

Opublikowano
czy ktos wie dlaczego nie ma otwierania klapy z kopa ? Brakuje czujników czy może nie ma tej wlasciwej centralki komfortowego sterowania ?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Moje 540d (II połowa października) póki co trzyma się w planowanej produkcji (potwierdzone dzisiaj)

HK

Hamulce M

El. klapa (bez gestu)

Komforty, kamery 360, gest do otwierania klapy to już wiedziałem w lipcu, że na bank nie będzie

 

Mi wywalili kamery 360 i zmienili na zwykłą cofania.. Nadal czekam na termin produkcji.

Opublikowano
Moje 540d (II połowa października) póki co trzyma się w planowanej produkcji (potwierdzone dzisiaj)

HK

Hamulce M

El. klapa (bez gestu)

Komforty, kamery 360, gest do otwierania klapy to już wiedziałem w lipcu, że na bank nie będzie

 

Mi wywalili kamery 360 i zmienili na zwykłą cofania.. Nadal czekam na termin produkcji.

 

A kiedy zamawiałeś?

Opublikowano
Moje 540d (II połowa października) póki co trzyma się w planowanej produkcji (potwierdzone dzisiaj)

HK

Hamulce M

El. klapa (bez gestu)

Komforty, kamery 360, gest do otwierania klapy to już wiedziałem w lipcu, że na bank nie będzie

 

Mi wywalili kamery 360 i zmienili na zwykłą cofania.. Nadal czekam na termin produkcji.

 

A kiedy zamawiałeś?

 

Przełom kwietnia i maja.

Już były ze 3 terminy produkcji i zawsze niestety auto z niej „wypadało”.

Opublikowano
Mialem podobnie. Tez ze trzy razy wypadal ze slotu. Dopiero wlasnie usuniecie 360 i zmiana foteli na sportowe (zeby przeszlo podparcie ledzwiowe) pomogly.
Opublikowano

Właśnie dostałem VIN. Jeszcze w mdekoderze nie widać auta, ale chyba już teraz nic się nie zdarzy. Z restrykcji zrezygnowałem z:

-Kamer 360

-Sportowych hamulców

-Ładowarki

-Elektrycznej klapy, ale tego mam w aneksie- tylko maile z dealerem - po cichu liczę, że może będzie


Mam fotele komfortowe z wentylacją- tu nie było żadnych problemów.

Opublikowano

No to dla potomnosci:

26.11.2020 - zlozenie zamowienia

Kilka spadniec z kolejki przez restrykcje. W miedzyczasie upgrade ze zwyklych zegarow na Virtual Cockpit

02.07.2021 - ostateczna zmiana zamowienia (usuniecie kamer 360, zmiana foteli ze zwyklych na sportowe zeby weszly ledzwia; odgorne usuniecie digital key, indukcji, komfortowego dostepu do klapy)

02.09.2021 - nadanie VIN; status 150

20.09.2021 - data produkcji (wg VIN)

20-26.09.2021 - oczekiwanie na transport

27.09.2021 - auto na skladzie celnym w Polsce

28.09.2021 - pojawienie sie auta w apce MyBMW i Instrukcji (chyba tez vin decoder zaczal widziec jako G30, bo wczesniej jako E46)

01.10.2021 - rejestracja

06.10.2021 - odbior (jutro, wiec mam nadzieje ze bez komplikacji :) )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.