Skocz do zawartości

M340I PORTIMAO 2021 MH 450ps 610nm BOX


wehyr

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Pierwszy raz miałem okazję na drodze spotkać Touringa, nie wiem, czy ten kolor i te felgi, ale świetny łobuz :twisted:


565be9d7191a94a1.jpg


2de041259aaad123.jpg

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Pierwszy raz miałem okazję na drodze spotkać Touringa, nie wiem, czy ten kolor i te felgi, ale świetny łobuz :twisted:


565be9d7191a94a1.jpg


2de041259aaad123.jpg

 


Powiem szczerze że kombi mi się też podoba :mrgreen:

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie z kolei chyba bardziej od sedana ;)

Ja początkowo kompletnie nie rozumiałem tego hype na kombi, w końcu wszyscy zawsze wiedzą, że najbardziej pożądana wersja to coupe. Ale im więcej rzeczywistych ujęć tego auta widze, tym bardziej uważam, że świetnie im to wyszło i faktycznie ma to auto jakiś sens, oczywiście biorąc pod uwagę, że to wielkie ciężkie relatywnie komfortowe auto. 1865 kg to nie jest waga godna M3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Bawiłem się takim na torze i powiem żadnej różnicy pomiędzy M3 a M3 turing nie zauważyłem ...... tak jak kolega wyżej napisał fajnie im to auto wyszło
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Mnie z kolei chyba bardziej od sedana ;)

Ja początkowo kompletnie nie rozumiałem tego hype na kombi, w końcu wszyscy zawsze wiedzą, że najbardziej pożądana wersja to coupe. Ale im więcej rzeczywistych ujęć tego auta widze, tym bardziej uważam, że świetnie im to wyszło i faktycznie ma to auto jakiś sens, oczywiście biorąc pod uwagę, że to wielkie ciężkie relatywnie komfortowe auto. 1865 kg to nie jest waga godna M3.

 

To jest w ogóle paradoks kombi w serii 3, bo z doświadczenia wiem, że jako kombi dupy nie urywa, z kolei jak piszesz waga nie będzie sprzyjała lekkości to zwinności prowadzenia.


Natomiast linia podoba mi się bardzo :cool2:

Odmiennie od większości obecnych nowych modeli BMW.


Do tej pory jeśli ktoś uparcie chciał kupić serię 3 Touring o mocy M3 zostawała tylko Alpina D3, obecnie podcięli tą odnogę.


Sam nie wiem, czy postawiłbym na indywidualne podejście Alpiny czy poszedł w M3.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Mnie z kolei chyba bardziej od sedana ;)

Ale im więcej rzeczywistych ujęć tego auta widze, tym bardziej uważam, że świetnie im to wyszło i faktycznie ma to auto jakiś sens, oczywiście biorąc pod uwagę, że to wielkie ciężkie relatywnie komfortowe auto. 1865 kg to nie jest waga godna M3.

Dokładnie ciężka krowa z takiej m3 kombi to już m5 f90 potrafi ważyć zaledwie 50kg więcej a gdzie 3er do 5er


A jak już mowa o nowej m5 LCI competition 625hp to taka roleczka się ostatnio przypadkiem trafiła. U mnie pasażer + koła od suva

https://www.youtube.com/shorts/GIuNX_y6bYU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre to M140i :D


Co do M5, to fajne auto nie zaprzeczam, ale teraz na ringu właśnie objeżdżałem te wszystkie M5/RS6 i kurde, te auta są naprawdą POWOLNE na torze. Zresztą najbardziej mnie zdzwiło jak mnie objechały Hyundaje Ring-Taxi. Dziwny ten świat, że i30N jest szybsze od M5, ale to tylko pokazuje, w jak złym kierunki idzie BMW. Auta szybkie tylko na prostej, a Ultimate Driving Machine to już tylko w książkach o historii motoryzacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre to M140i :D


Co do M5, to fajne auto nie zaprzeczam, ale teraz na ringu właśnie objeżdżałem te wszystkie M5/RS6 i kurde, te auta są naprawdą POWOLNE na torze. Zresztą najbardziej mnie zdzwiło jak mnie objechały Hyundaje Ring-Taxi. Dziwny ten świat, że i30N jest szybsze od M5, ale to tylko pokazuje, w jak złym kierunki idzie BMW. Auta szybkie tylko na prostej, a Ultimate Driving Machine to już tylko w książkach o historii motoryzacji.

Miedzy lekkim hothatchem fwd mającym 300KM a ciężkim sedanem, nawet z dwukrotnie większą mocą, na torze nie będzie różnicy, bo jedno to taka sprawa, że różnicy stosunku mocny do masy, bardzo dużej nie ma, a druga, to większą prędkość w zakręcie, więc nawet na wyjściu startują z 5-10kmh większą prędkością, która zniweluje różnice w mocy.

Ale też, pytanie, czy mówimy o przejazdach drogowych (tych popularniejszych, gdzie płacimy za przejazd), czy o trakc dayu, bo jeśli o tym pierwszym (raczej na track day nikt nie jeździ m5) to na 99% większość nie jeździ na 100%, bo to nie jest do końca odpowiedzialne, jak tam nawet autobusami jeżdżą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Touristenfarhen teraz na święta. Sporo osób jeździ na 100%, wiadomo nie wszyscy, ale jeśli każde jedno M5/RS6 jedzie jako-tako, to wzorzec układa się sam. Za M5 ring taxi (szybszych na torze nie ma), to nie mam żadnego problemu nadążyć/wyprzedzić. i30N było tak szybkie w zakrętach, że aż mi głupio było, że nie mam tyle doświadczenia na Ringu do walki z nimi. No ale za mną dopiero 130 kółek, także się uczę :D Karta sezonowa jest, mam w planach się wyrobić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Generalnie im bardziej tor posiada charakterystykę typu start-stop tym większy problem stanowi nadwaga.


Akurat M5, E63 czy najwolniejszy z nich rs to raczej autostradowe smoki, niż torowi wyjadacze.

RSy natomiast generalnie nigdy dobrze nie skręcały, od lat dostawały baty na ringu od lżejszych mimo że dużo słabszych aut.


Mimo wszystko M3 Touring bardzo mi leży, a podkręcone nieco jako daily byłoby optymalne;)

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze

Witam, 340i zostaje na dłużej jednak nie jest na sprzedaż , szkoda oddawać prawie nowe auto z przebiegiem 23000 km za pół darmo, fajnie mi się jeździ i do końca pakietów BSI i BRI zostanie z nami , czyli jeszcze 2,5 roku 

póki co nic się nie dzieje , wszystko oki dalej daje mnóstwo radości , aczkolwiek już nie mogę się doczekać M3 😍

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie ceniłeś jej czasem na podobna kwotę co zapłaciłeś za nowa? Przy wysypie m340i z USA mam wrażenie że duzo łatwiej byłoby sprzedac m340d, mimo nagonki na diesle.

Sprawdź wartość katalizatora w swoim BMW.


https://www.autokat-katalizatory.pl/cennik-skupu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

PRZECIEŻ to nie moja wina że auta poszły do góry a że ta jest w stanie idealnym plus drugie koła itd itd ....miałem oferty za gotówkę na 250k najwyższą i nie sprzedałem i uważam to za dobrą decyzję , jest spora grupa osób która woli salon pl i bezwypadek ....aczkolwiek prawo rynku ja wystawiam za ile chcę a kupujący albo kupuje albo komentuje 🙂 jak to w PL z reguły wygląda...

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam skomentowales pierwszy, ze nie sprzedales, bo za niskie oferty kupna miales, ale podpowiem cos - BOX nie pomaga. To nie jest zaleta dla 90% kupujacych. Musisz znalezc bardzo specyficznego klienta, a i tak malo kto zufa, ze podniosles moc auta by jezdzic nim delikatnie.

23 000 km to tez nie jest przebieg dla prawie nowego auta, by ktos chcial kupic za cene aktualnie nowego auta. Szczegolnie, ze dostepnosc sie poprawila i wszedl LCI. 

Ja z ciekawosci szukalem m340i w DE i praktycznie tych aut nie ma, tylko 340d w Touringu... 

Druga ciekawa informacja, w USA m340i wychodza na oponach all season i run flat: 643655bf20f070.79699122.jpg 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Cena 280k to cena nowego?? 

Nowy teraz 380k koła 15k bsi i bri 20k ceramika 5k wydech i box 15k 

380-10% rabat = 340k +55k to już pod 400

No rzeczywiście blisko było do mojej ceny. Ja nie mam ciśnienia, nie płacę leasingów więc zostanie na dłużej, jak się znudzi to sprzedam..... 

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Dalej tak nie uważam...

Nowa moja kosztowała bez leasingu 

335k - 20%=265k bez kosztów leasingu. 

+ dalej bsi bri 20k box i wydech 15k felgi 15k i ceramika 5k 

Razem 320k. 

Sprzedalbym za 270k 

Dalej nie wiem na czym

Ja chciałem zarabiac 

Ja wiem ze ja najlepiej sprzedac za free    

Właśnie dlatego zostaje na kolejne 2 lata... 

 

 

 

 

 

 

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Ci życzę zebys sprzedal jak najdrożej ale pisanie "pol darmo" jest moim zdaniem mocno na wyrost skoro miałeś oferte 250k, a nowe auto ponad dwa lata temu kosztowało 265k i część z tego zamortyzowales.

Sprawdź wartość katalizatora w swoim BMW.


https://www.autokat-katalizatory.pl/cennik-skupu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
1 godzinę temu, M4R10 napisał(a):

@wehyr ale kogo to interesuje ile wyłożyłeś na wszelkie dodatki? Jeszcze liczysz sobie boxa i wydech. 🤣

 💪🏻nikogo

Zostaje jak pisałem na dłużej za taka gruba kasę domu nie postawie lol

Edytowane przez wehyr
male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.