Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
czy po ograniczeniu egr w ISTA powiedzmy ustawiajac na +40 spalanie sie zmniejszy czy zwiekszy? Edytowane przez pluskwa9
  • 1 miesiąc temu...
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano
wg moich badan spalnie nie zmienia sie, czy ktos potwierdzi u siebie, moze ktos zbadal jak jest ze spalaniem po ograniczeniu egr w w wiekszym miescie, korkach itp.?
Opublikowano
nie chodzi tu o samo nagrzewanie sie silnikia. Jezeli masz egr otwarty to sa inne dawki paliwa, gdyz spaliny ograniczaja doplyw tlenu, to tak jakby zmniejszasz pojemnosc skokowa silnika.
Opublikowano
Jak Ci dymi z dpf i egrem, to Będziesz Miał Wydatki. ograniczeniem egr nic nie zdziałasz jak Ci wtryski leja albo turbina trup
Opublikowano

Skasowany egr. Silnik lapie 88-90 stopni w jakieś 5-6 minut lato.10-12 minut zima.


W zimie ci 1 litre na 100 więcej spali.


W lecie spali tyle samo albo ciut mniej.


Zdecydowanie lepiej auto pracuje bez egr.

b28nl6U.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podepnę się pod temat.

mogę jakoś w ISTA sprawdzić jak jest ustawiony / wyłączony EGR ?

Silnik 3.5d M57 z 2004

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Opublikowano
Tak na szybko z pamięci. Service functions-> DDE--> Adjustment functions--> Egr adaptation. I tam możesz podejrzeć aktualnie ustawiona adaptacje egr i ewentualnie ja zmienić. Co do całkowitego wyprogramowania to musisz sprawdzić jak zmienia się wysterowanie egr w live data. Jeśli egr activation jest cały czas na 5 % to znaczy że jest całkowicie zamknięty.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

dzięki za info.

spróbuję dzisiaj może podpiąć kompa.

mam bimmer toola, będzie tam widać na live data egr ?

bo nie pamiętam teraz


edit:

dobra znalazłem Jest "EGR wysterowanie."

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Opublikowano

Po kasacji egr w 525d nie widzę różnic w spalaniu ani kultury pracy. Nie widzę różnic w odpalaniu.


Plusy :


-mocniejszy kick down o jakieś 5% po. Kasacji egr dojdzie jakies 10 hp na hamowni i 20 momentu obrotowego

-brak syfu w kolektorze - raz wyczyszczony kolektor na wyłączonym egr będzie bardzo długo czysty

-brak jakichkolwiek problemów z egr, zero błędów egr-a, które u niektórych ponoc potrafiły wyrzucić nawet check engine

-wyelinowane ryzyko poważnych usterek egr-a, które w nowych bmw doprowadzały nawet do pożaru pod maską samochodu

-brak kosztów związanych z serwisem systemu egr


Dla bardziej zaawansowanych :


Demontaz chlodniczki egr termostatu egr układu egr z klapa otwierania zamykania egr-a odpięcie i zaślepienie węża podciśnienia egr wyprogramowanie układu recyrkulacji spalin z systemu, podpiecie rury z zimnym powietrzem bezpośrednio do kolektora. Zaślepienie instalacji egr metalowa zaślepka na wymiar z uszczelka.


Taki proces wczoraj wykonano w moim f10 dla bezpieczeństwa mojego i mojego portfela.


Koszt 300 pln.

b28nl6U.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.