Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Piękny spec.
745 też fajna opcja bo to hybryda na b58, tylko nie wiem jak tam z bagażnikiem 😬

Opublikowano (edytowane)

W 745e największym problemem jest mały bak paliwa bo raptem 45l. Tu niestety się nie popisali bo poza tym taka wersja gdzie sterownik jest jeszcze łatwy do odblokowania to niesamowity potencjał na modyfikację. 
 

750d to popis inżynieryjny. Jest ich tak malo,że każda awaria może zostać wyolbrzymiona jak na załączonym filmie. Dokładając do tego właściciela serwisującego wedle aso i nie dbającego to efekty mogą być opłakane. Z drugiej strony szczególnie na Polskim rynku można znaleźć g11 w dieslu od kogoś kto silnik dotarł i zmieniał olej co 10/15 tys km. 

Utrata wartości jest już spora więc to najlepszy moment na tego typu luksusowego flagowca,ale trzeba mieć na uwadze mniejsze większe bolączki jak np gumy na wale rozsadzane od dużego momentu czy zawieszenie pneumatyczne,które nie grzeszy wybitną trwałością,ale poza tym… to spektakularne auto i idealne w trasy. Z całym szacunkiem,ale nie porównywałbym tego z żadnym elektrykiem. Limuzyna luksusowa czy to BMW Merc czy Audi to inna liga niż jakikolwiek nawet 2000hp elektryk. 
 

a jak ktoś się boi kosztów,gwarancji i go stać to można przecież brać obecne 740d czy s400d.  Taki diesel trasę 7000km potrafi zrobić na 7/8 tankowań ropy także tego…. 😅 I tracimy z życia może godzinę na tankowanie… no ale trzeba pamiętać o rękawiczce by się nie ubrudzić pistoletem,który mógł być dotykany przez jakiegoś brudasa grzebiącego w tyłku jak to kiedyś było w tym wątku przytaczane ;).

Edytowane przez eSzet94

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.