Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, adamjttk napisał(a):

Tak wyglada w praktyce OTA by BMW 😄

Akurat OTA sama w sobie działa całkiem dobrze, wykonywałem w sumie co najmniej kilkanaście upgrade we wcześniejszych autach (jak również na obecnych iX oraz iX3) i wcześniej zawsze bezproblemowo.

Ten przypadek z iX wkurzył mnie głównie z uwagi na brak poważnego podejścia BMW w zakresie wsparcia aut zastępczych dla iX (podejrzewam że z i7 byłoby dokładnie tak samo). Inna sprawa, że BMW zleca te usługi firmie zewnętrznej i to właśnie ta firma, że tak powiem, miała całą sprawę w poważaniu.

P.S. W przepychanki kolegów nie zamierzam się wikłać, dodam tylko, że wypowiadanie się nt. aut bez doświadczeń z ich eksploatacji jest… nic nie wartym teoretyzowaniem. A wnioskuję to po przytaczanych argumentach.

Natomiast a’propos ładowarek, to polecam spojrzeć na Shell Recharge, które od pewnego czasu są podpięte pod BMW Charging. Mają kilka miejscówek 350kW z czterema stanowiskami.

Edytowane przez Pe.te
  • Lubię to 2
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

U mnie także ota zarówno w BMW czy Mercedesie od ponad dwóch lat działają bez problemu. Może 5-10 lat temu było to wow ale dzisiaj to już jest raczej standard w większości marek i nie ma nad czym się rozwodzić.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1skFDah_ZEljUFM8yHijRzYdGQuQwc7YKo52w0nJarqU/htmlview

 

@adamjttk @Jac3kBMW spójrzcie na zestawienie całkowitej zużytej energii dla tmy long range na 19 calowych oponach vs macan 4 na 21 na 1000km challenge:

tmy juniper: 237kwh, doładowane po drodze 191kwh

tmy stary: 202kwh, doładowane po drodze 162kwh

macan 4: 255kwh, doładowane po drodze 191kwh

 

No i zestawienie 3 letniego Eqe 350 jadącego zimą w wersji bez pompy ciepła i 200 tys nalotu vs tm3 long range highland 2025

eqe: całkowita energia: 254kwh, doładowana energa 179kwh

tm3 highland long range: 211kwh, doładowana energia: 165kwh

gdzie jest ta mityczna oszczędność napędu? @adamjttk jak wytłumaczysz krótsze ładowanie ze względu na mniejszą konsumpcję skoro liczy się czas ładowania w procentach baterii a bateria zarówno w Mercedesie jak i Porsche jest o jakieś 30 procent większa? Przy zakładanym 30 procentowym większym zużyciu powinny wszystkie auta doładować tyle samo procent.

Edytowane przez słonik40
Opublikowano
50 minut temu, słonik40 napisał(a):

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1skFDah_ZEljUFM8yHijRzYdGQuQwc7YKo52w0nJarqU/htmlview

 

@adamjttk @Jac3kBMW spójrzcie na zestawienie całkowitej zużytej energii dla tmy long range na 19 calowych oponach vs macan 4 na 21 na 1000km challenge:

tmy juniper: 237kwh, doładowane po drodze 191kwh

tmy stary: 202kwh, doładowane po drodze 162kwh

macan 4: 255kwh, doładowane po drodze 191kwh

 

No i zestawienie 3 letniego Eqe 350 jadącego zimą w wersji bez pompy ciepła i 200 tys nalotu vs tm3 long range highland 2025

eqe: całkowita energia: 254kwh, doładowana energa 179kwh

tm3 highland long range: 211kwh, doładowana energia: 165kwh

gdzie jest ta mityczna oszczędność napędu? @adamjttk jak wytłumaczysz krótsze ładowanie ze względu na mniejszą konsumpcję skoro liczy się czas ładowania w procentach baterii a bateria zarówno w Mercedesie jak i Porsche jest o jakieś 30 procent większa? Przy zakładanym 30 procentowym większym zużyciu powinny wszystkie auta doładować tyle samo procent.

Wytłumaczę to tak samo jak moja TMS robi 500 km prędkością autostradową. Dowody poniżej. 

image.thumb.jpeg.8f43c12b0550f0712189732aa2d32bdd.jpeg

Nie polemizuj z idiota bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Masz na górze zestawienie tesla model x vs mercedes eqs suv maybach. Oba zużywają praktycznie tyle samo energii. To że twoje tms robi nie znaczy że BMW czy Mercedes nie robi bo właśnie o to chodzi że robi.

Edytowane przez słonik40
Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, słonik40 napisał(a):

o że twoje tms robi nie znaczy że BMW czy Mercedes nie robi bo właśnie o to chodzi że robi.

Przecież nikt tu nie twierdzi, że nie robi. Skoro tak twierdzisz i inni tak twierdzą to pewnie tak jest*.

Edytowane przez Jac3kBMW

Nie polemizuj z idiota bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja tego nie twierdzę, wyciągam suche wnioski z excela grzyba w którym widzę że:

eqs 680 suv maybach jadąc w nieco niższej temperaturze i na większych o cal felgach doładował 164kwh a skonsumował 268kwh

 

model x plaid doładował 189kwh, skonsumował 249kwh a do tego przebieg 1000km na liczniku pokazało grzybowi jakieś kilkadziesiąt kilometrów wcześniej jak każde inne auto więc gdzie są te mityczne lepsze wydajności napędu?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

"Klasa"

 

18 godzin temu, słonik40 napisał(a):

nie zapominaj że jeżdżę akurat Eqe za który kupiłbym 2 junipery performance ale tak nisko na szczęście nie muszę upaść

 

W dniu 1.09.2025 o 10:54, słonik40 napisał(a):

Dla mnie to kompleksy i słoma z butów i z przykrością stwierdzam bywając na różnych forach że ludzie kupujący droższe rzeczy mają dużo więcej klasy.

 

--------

16 godzin temu, Pe.te napisał(a):

Akurat OTA sama w sobie działa całkiem dobrze, wykonywałem w sumie co najmniej kilkanaście upgrade we wcześniejszych autach (jak również na obecnych iX oraz iX3) i wcześniej zawsze bezproblemowo.

Kolego, jezeli dla Ciebie updaty OTA, ktore sie koncza zabraniem samochodu na lawecie do serwisu, dzialaja "calkiem dobrze" to gratuluje poczucia humoru.

Jestem we Wloszech na wakacjach 3k km od domu, jest piatek popoludnie i auto sie wlasnie zaktualizowalo i "zbrickowalo", serwisy do poniedzialku nieczynne, jutro mam nocleg zarezerwowany miasto dalej, pojutrze mam nocleg zarezerwowany kolejne miasto dalej i co mam wtedy zrobic? 

Dla mnie to podchodzi pod syndrom sztokholmski juz.

Powiedz jeszcze z ciekawosci ile czasu trwala ta naprawa u dealera zebysmy mieli juz pelna jasnosc jak dobrze dzialaja updaty OTA by BMW.

 

Edytowane przez adamjttk
  • Lubię to 1

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cytat

bez tych amibicjonalnych pojazdów na Teslę, z którą masz mega kłopot kupując paździerzowe iX1. W

Post był odpowiedzią na zaczepkę, ale w sumie masz rację, nie powinienem taplać się w błocie z zakompleksionymi forumowiczami plującymi na wszystko co nie jest tesla.

btw jak zwykle sprytnie zmieniasz temat i unikasz odpowiedzi na własne kłamliwe tezy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, adamjttk napisał(a):

"Klasa"

 

 

 

--------

Kolego, jezeli dla Ciebie updaty OTA, ktore sie koncza zabraniem samochodu na lawecie do serwisu, dzialaja "calkiem dobrze" to gratuluje poczucia humoru.

Jestem we Wloszech na wakacjach 3k km od domu, jest piatek popoludnie i auto sie wlasnie zaktualizowalo i "zbrickowalo", serwisy do poniedzialku nieczynne, jutro mam nocleg zarezerwowany miasto dalej, pojutrze mam nocleg zarezerwowany kolejne miasto dalej i co mam wtedy zrobic? 

Dla mnie to podchodzi pod syndrom sztokholmski juz.

Powiedz jeszcze z ciekawosci ile czasu trwala ta naprawa u dealera zebysmy mieli juz pelna jasnosc jak dobrze dzialaja updaty OTA by BMW.

 

Zrobiłem wiele OTA w BMW i nigdy nie wylądowałem na lawecie. Czepianie się Pe.te gratulując mu poczucia humoru nie na miejscu. Proponuję poszukać w sieci jak "poprawnie" wygląda OTA i chwila refleksji, że nie ma rzeczy idealnych, a szczególnie w świecie IT i zdjęcie klapek z oczu i nieidealizowaniu Tesli. Nie brakuje artykułów na forach Tesli pt. "Car dead after successful software update", co nie świadczy że Tesla jest kiepska, tylko że tak wygląda świat. Plucie na inne marki na podstawie jednostkowych przypadków zamykając oczy na to że znacząca większość działa bez zarzutu, albo co najmniej z drobnymi issues, trąci radykalizmem i mało obiektywnym spojrzeniem na rzeczywistość. Próbujesz wszystkim wmówić że Tesla jest OK, a reszta marek to dno, z czym niestety mnóstwo osób się nie zgadza.

W IT (i nie tylko) np nie robi zazwyczaj wdrożeń update w piątek pod koniec dnia przed weekendem, chyba że jest to niezbędne. Tak samo niepotrzebnym ryzykiem jest robienie update software na ważnych wakacjach, bo to się wiąże z jakimś tam ryzykiem. Najczęściej niedużym, ale jednak ryzykiem niezależnie od marki. To samo z pewnością jest w Twojej branży (elektrycznej jeśli dobrze kojarzę) i to jest temat stary jak świat.

https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/issues-post-ota-update.335668/

https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/car-dead-after-successful-software-update.279487/

 

image.thumb.png.02ff66b3429336f7a619b279d56f0ae7.png

image.thumb.png.d6962c08bc32138d55716c766eb4e0d2.png

image.thumb.png.3c3ccd4b97803ad87d1a501e70629350.png

image.thumb.png.2e491a4ba14a22ddc9904239bdaf975c.png

Co byś zrobił jakbyś był wtedy Teslą we Wloszech na wakacjach 3k km od domu, jest piatek popoludnie i auto sie wlasnie zaktualizowalo i "zbrickowalo", serwisy do poniedzialku nieczynne, jutro miał nocleg zarezerwowany miasto dalej, pojutrze miał nocleg zarezerwowany kolejne miasto dalej? Chyba rodzina by powiedziała że następne wakacje mają być BMW i4 😄 

W jednym z powyższych kilku przykładów w Tesli np był niedokręcony jakiś element (!!) co musiał stwierdzić serwis Tesli dopiero. Jakby to było w BMW to byś psy wieszał na jakości i że niemiecki przemysł się kończy. Dlaczego wydajesz wyroki w przypadku iX nie wiedząc nawet jaka jest przyczyna i czy ona nie tkwi w jakiejś usterce technicznej sprzętu albo np mechanicznym uszkodzeniu jakiegoś elementu. Działasz jak internetowi sędziowie komentujący pod każdym postem i wydającym szybkie wyroki.

 

 

Człowiek pisze że "rozwiązanie" problemów o którym czytał na forach to - pojeździj sobie po mieście, może samo przejdzie. Jak byś skomentował takie rozwiązania problemów z OTA, gdyby to było BMW zamiast Tesla?

 

image.png

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
54 minuty temu, adamjttk napisał(a):

Kolego, jezeli dla Ciebie updaty OTA, ktore sie koncza zabraniem samochodu na lawecie do serwisu, dzialaja "calkiem dobrze" to gratuluje poczucia humoru.

Tak jak napisałem wcześniej - nie będę wdawał się w tą jałową dyskusję.
I oszczedź sobie proszę wycieczek - przynajmniej w moim kierunku - typu "syndrom sztokholmski", itd.
To naprawdę nie jest poziom dyskusji, na jaki zmierzam tracić czas.

  • Lubię to 1
Opublikowano
29 minut temu, BMFun napisał(a):

Zrobiłem wiele OTA w BMW i nigdy nie wylądowałem na lawecie. Czepianie się Pe.te gratulując mu poczucia humoru nie na miejscu. Proponuję poszukać w sieci jak "poprawnie" wygląda OTA i chwila refleksji, że nie ma rzeczy idealnych, a szczególnie w świecie IT i zdjęcie klapek z oczu i nieidealizowaniu Tesli. Nie brakuje artykułów na forach Tesli pt. "Car dead after successful software update", co nie świadczy że Tesla jest kiepska, tylko że tak wygląda świat. Plucie na inne marki na podstawie jednostkowych przypadków zamykając oczy na to że znacząca większość działa bez zarzutu, albo co najmniej z drobnymi issues, trąci radykalizmem i mało obiektywnym spojrzeniem na rzeczywistość. Próbujesz wszystkim wmówić że Tesla jest OK, a reszta marek to dno, z czym niestety mnóstwo osób się nie zgadza.

W IT (i nie tylko) np nie robi zazwyczaj wdrożeń update w piątek pod koniec dnia przed weekendem, chyba że jest to niezbędne. Tak samo niepotrzebnym ryzykiem jest robienie update software na ważnych wakacjach, bo to się wiąże z jakimś tam ryzykiem. Najczęściej niedużym, ale jednak ryzykiem niezależnie od marki. To samo z pewnością jest w Twojej branży (elektrycznej jeśli dobrze kojarzę) i to jest temat stary jak świat.

https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/issues-post-ota-update.335668/

https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/car-dead-after-successful-software-update.279487/

 

image.thumb.png.02ff66b3429336f7a619b279d56f0ae7.png

image.thumb.png.d6962c08bc32138d55716c766eb4e0d2.png

image.thumb.png.3c3ccd4b97803ad87d1a501e70629350.png

image.thumb.png.2e491a4ba14a22ddc9904239bdaf975c.png

Co byś zrobił jakbyś był wtedy Teslą we Wloszech na wakacjach 3k km od domu, jest piatek popoludnie i auto sie wlasnie zaktualizowalo i "zbrickowalo", serwisy do poniedzialku nieczynne, jutro miał nocleg zarezerwowany miasto dalej, pojutrze miał nocleg zarezerwowany kolejne miasto dalej? Chyba rodzina by powiedziała że następne wakacje mają być BMW i4 😄 

W jednym z powyższych kilku przykładów w Tesli np był niedokręcony jakiś element (!!) co musiał stwierdzić serwis Tesli dopiero. Jakby to było w BMW to byś psy wieszał na jakości i że niemiecki przemysł się kończy. Dlaczego wydajesz wyroki w przypadku iX nie wiedząc nawet jaka jest przyczyna i czy ona nie tkwi w jakiejś usterce technicznej sprzętu albo np mechanicznym uszkodzeniu jakiegoś elementu. Działasz jak internetowi sędziowie komentujący pod każdym postem i wydającym szybkie wyroki.

 

 

Człowiek pisze że "rozwiązanie" problemów o którym czytał na forach to - pojeździj sobie po mieście, może samo przejdzie. Jak byś skomentował takie rozwiązania problemów z OTA, gdyby to było BMW zamiast Tesla?

 

image.png

Takie rzeczy mogą się zawsze przydarzyć dlatego ja nigdy nie aktualizuje samochodu na wyjeździe. Zawsze gdy stoi pod domem i nic mu nie grozi 🙂

Kiedyś mnie korciło, żeby puścić update jak samochód stał zaparkowany na lotnisku ale wybiłem to sobie z głowy. 

  • Lubię to 2

Nie polemizuj z idiota bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Niedawno wszedł nowy software upgrade którego jeszcze nie zdążyłem zainstalowacIMG_4768.thumb.png.7fbc95a4a4c60a608a390d12cea2a294.png. Dam znać czy auto zdechło jak zrobie 😀

 

IMG_4770.thumb.png.6d49cda13bc60c1bb898861d8e74203a.png

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
23 minuty temu, Jac3kBMW napisał(a):

Takie rzeczy mogą się zawsze przydarzyć dlatego ja nigdy nie aktualizuje samochodu na wyjeździe. Zawsze gdy stoi pod domem i nic mu nie grozi 🙂

Kiedyś mnie korciło, żeby puścić update jak samochód stał zaparkowany na lotnisku ale wybiłem to sobie z głowy. 

Dokładnie tak - i dla rozsądnie myślących ludzi jest to oczywiste.
Stąd pozowoliłem sobie nie reagować wcześniej w odpowiedzi na tą kwestię, bo taka dyskusja tylko niepotrzebnie produkuje kolejne strony podforum.

 

@słonik40 - dzisiaj z'upgrade'owałem, bezproblemowo. W garażu, żeby nie było 🙂 
U mnie powodem wcześniejszego problemu był brak wykonanej (z mojej winy) akcji serwisowej, która powinna być zrealizowana przed upgrade do tamtej wersji.
Naprawa polegała na przeprogramowaniu auta w serwisie, a ja za to w tym czasie pojeździłem X6 3.0d (stwierdzając, że to auto... nie jeździ - ale tak to już jest po przesiadce z elektryka) 🙂

Swoją drogą widzę, że u mnie w tym sofcie nieco więcej zmian - m.i.n w obszarze zarządzania nawigacją (iDrive 8.5)

Edytowane przez Pe.te
  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@Pe.te widzę u ciebie w stopce dwa elektryki BMW. Wygląda na to że jednak są na świecie ludzie z tych aut zadowoleni pomimo pustych forumowych galerii zdjęc i wyzywania tych aut od pazdzierzy. Ja ze swojej ix1 tez jestem bardzo zadowolony jako auto ev, jedynie co się mogę doczepić to mogło by być lepiej doposażone ale to już była moja indywidualna decyzja.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja najpierw kupiłem iX3 "dla żony", która jeździ głownie po mieści i sporadycznie w trasy.
Po roku jeżdżenia stwierdziłem że jest to super rozwiązanie (oczywiście jak ma się garaż + najlepiej PV), stąd zapadła decyzja o kupnie drugiego elektryka, tylko z większą baterią (109,1) bo dość często jeżdzę w trasy.

I teraz faktycznie są dwa... I - jeśli nic się nie zmieni - chyba już zostanę przy elektrykach 🙂

  • Lubię to 2
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Nie rozumiem tej sraczki z OTA i brickowaniem auta. Kto rozsądny robi aktualizację softu będąc 1000 km od domu? Jak jeszcze miałem G20 i było OTA to zawsze robiłem je pod domem albo w pracy bo zawsze istnieje jakiś procent wpadki, nawet w najlepszym systemie. Chyba że teraz OTA robi się bez wiedzy kierowcy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
37 minut temu, Randall napisał(a):

Kto rozsądny robi aktualizację softu będąc 1000 km od domu?

 

Godzinę temu, Pe.te napisał(a):

Dokładnie tak - i dla rozsądnie myślących ludzi jest to oczywiste.

Chlopaki, mam z was beke troche, wybaczcie.

Telefonu tez nie aktualizujecie na wakacjach na wszelki wypadek jakby zdechl?

Komputera sluzbowego bo za tydzien wazny projekt do oddania?

 

Usprawiedliwianie takich zenujacych wpadek producenta jest wg mnie mega slabe, to jest syndrom sztokholmski i godzenie sie na bylejakosc.

Zasranym obowiazkiem producenta jest wypuszczanie latek takich, zeby nie brickowaly sprzetu.

Jezeli kolega pete nie mial jakies akcji serwisowej ktora byla niekompatybilna z dana latka, to ZASRANYM obowiazkiem producenta jest failsafe w latce ze ma sie nie odpalac w przypadku takich a takich brakow w sofcie auta. Tyle.

Ale czego sie spodziewac po IT w BMW, znajac zycie 90% latek pisza im w Indiach, do niedawna latki nie wgrywaly sie jak aku bylo tyci niedoladowane, jak auto bylo nieidealnie prosto zaparkowane etc etc

 

Nie ma znaczenia czy tyczy sie Tesli, BMW czy Fiata, jak mi sie takie cos wydarzy w Tesli to bede pierwszy "plul" na producenta.

@BMFun - daruj sobie wklejanie jakichs anegdotycznych przypadkow z netu, na kazdy taki przypadek Tesli znajde Ci 10 podobnych z BMW.

Kolega Pete jest z naszego forum, jako jedyny ma tu iX, jako jedyny zbrickowalo mu samochod po OTA wiec nie uwazam za pisanie o tym jako o "pluciu"

Pluciem by bylo gdybym Ci napisal, ze 100% iX ktore znam z forum bylo zbrickowanych po OTA

 

@Pe.te - nie odpowiedziales dalej, ile czasu zajelo BMW odbrickowanie auta, pochwal sie 🙂

Podejrzewam, ze skoro miales auto zastepcze to trwalo to x dni, zgadza sie?

 

PS. Tak mi sie jeszcze przypomnialo apropo latek.

Zaden ze mnie IT "specjalista" ale mysle, ze w przypadku aktualizacji softu w samochodzie, nie jest czyms nieslychanym wymagac od producenta/ latki, zeby w przypadku jakiejs niezgodnosci sotwarowej czy problemow auto przywracalo stan sprzed aktualizacji (poprzednia rewizje softu, przed danym OTA)

Nie jest to fizyka kwantowa rptfl

Jezeli glupia aktualizacja ota brickuje auto to swiadczy BARDZO zle o producencie.

 

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, adamjttk napisał(a):

 

@Pe.te - nie odpowiedziales dalej, ile czasu zajelo BMW odbrickowanie auta, pochwal sie 🙂

Podejrzewam, ze skoro miales auto zastepcze to trwalo to x dni, zgadza sie?

 

Trwało półtorej godziny czyli tyle ile przeprogramowanie auta plus wstawienie auta na halę i podłaczenie pod komputer, a potem, na myjnię - pewnie ze dwie-trzy godziny w sumie.
A auto zastępcze wziąłem, bo raz że nie chciało mi się jechać do salonu i tam czekać na auto (cała operacja z odbiorem iX i podstawieniem zastępczego odbyła się door-to-door), a dwa byłem ciekaw X6, którą wczesniej nie jeździłem... i teraz już wiem 🙂

Edytowane przez Pe.te
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@adamjttk jak to jest możliwe że plules Na BMW przez 3 lata tutaj, opisywałeś jak ci odpadały kierownice w serii 1, jak to cię fatalnie obsługiwali i próbowali okradać w salonach a jednak na koniec dnia i tak pobiegłeś do salonu BMW, zostawiłeś tam pieniądze, nadal plujesz a mimo to wspominasz nadal coś o ix dla żony?

swoją drogą opisywałem kiedyś jak w tesli od ciepła w słońcu boli czacha, wmawiałeś mi że to niemożliwe, wchodzę na forum tesli a tu na pierwszej stronie co? Boląca głowa użytkownika jednego z tych dobytków 

https://forum.elektrowoz.pl/threads/oslona-przeciwsloneczna-na-dach-z-filtrem-uv.9490/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, Pe.te napisał(a):

Trwało półtorej godziny czyli tyle ile przeprogramowanie auta plus wstawienie auta na halę i podłaczenie pod komputer, a potem, na myjnię - pewnie ze dwie-trzy godziny w sumie.
A auto zastępcze wziąłem, bo raz że nie chciało mi się jechać do salonu (cała operacja odbyła się door-to-door) a dwa byłem ciekaw X6, którą wczesniej nie jeździłem... i teraz już wiem 🙂

Czyli akcja serwisowa byla rowniez czysto software'owa? 🤣

To powiedz czy nie uwazasz tego za DEBILNE, ze masz aktualizacje OTA w aucie, a producent nie potrafi przeprowadzic akcji serwisowej ZDALNIE?

I podwojnie debilne, ze 2 aktualizacje softwarowe sa ze soba niekompatybilne i brickuja auto?

Przeciez to sie nadaje do "Smiechu warte"

4 minuty temu, słonik40 napisał(a):

 jak to jest możliwe że plules Na BMW przez 3 lata tutaj, opisywałeś jak ci odpadały kierownice w serii 1, jak to cię fatalnie obsługiwali i próbowali okradać w salonach a jednak na koniec dnia i tak pobiegłeś do salonu BMW, zostawiłeś tam pieniądze, nadal plujesz a mimo to wspominasz nadal coś o ix dla żony?

Pytales o to 5 razy minimum i za kazdym raziem Ci odpowiadalem, masz zaniki pamieci?

Napisze wiec 6ty raz --> jestem "funem" marki, mam tu konto od 13 lat, mialem wiele BMW, jedne lepsze, drugie gorsze.

To, ze marka sie stacza od dekady to oczywista oczywistosc dla wiekszosci rozumnych ludzi i nie mam problemu zeby o tym pisac, wiem ze przeszkadza to wielu ludziom na forum ale czytanie danego watku nigdy nie bylo obowiazkowe. 

To, ze BMW nie umie w elektromobilnosc a inne firmy jej odskakuja o lata swietlne (Tesla) widzi to tez wiekszosc rozumnych ludzi.

Na dzisiaj smutna prawda jest taka, ze elektryki BMW kupuja praktycznie tylko ludzie zwiazani wczesniej z marka, miazdzaca wiekszosc ludzi szukajacych elektryka, ktora nie byla wczesniej zwiazana z marka, na elektryki BMW nawet nie spojrzy bo sa po prostu GOWNIANE (obiektywnie piszac).

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie jesteś żadnym fanem, jesteś pospolitym plujcem na markę. Fan potrafi zauważyć wady ale przewaznie widzi zalety. Ty przez 3 lata grzałeś temat zasięgów, szybkości ładowania, 10 letniego zacofania, w gdy BMW prześcignęło w tym temacie Teslę (neue classe) to plujesz tu po kilkadziesiąt razy na jakieś plasticzki i inne mało znaczące pierdoly. Latasz jak szalony po forach, znajdujesz każdy problem który urasta u ciebie do walki o Częstochowę tymczasem jakoś przemilczasz temat pękających szklanych dachów czy słabych zawieszeń w tesli (świeżutkie wątki na forum elektrowóz). Nie będę akurat o to z tobą bił piany bo problemy się zdarzają w każdej marce. Ty natomiast w każdym praktycznie poście opluwasz BMW. Kiedy napisałeś o tej marce coś dobrego? I ty nazywasz się jeszcze fanem marki?

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
39 minut temu, adamjttk napisał(a):

Chlopaki, mam z was beke troche, wybaczcie.

Telefonu tez nie aktualizujecie na wakacjach na wszelki wypadek jakby zdechl?

Komputera sluzbowego bo za tydzien wazny projekt do oddania?

Ja mam bekę z Ciebie jak znowu brniesz w zaparte ze swoimi teoriami i porównaniami z dupy.

Telefon od lat aktualizuje się sam w nocy dlatego zapytałem czy obecnie w aucie też tak jest? Wątpię, dlatego potwierdzanie aktualizacji na wakacjach czy w trasie to debilizm obojętnie w jakiej marce. Telefonem z dziećmi nie jadę.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, słonik40 napisał(a):

Nie jesteś żadnym fanem, jesteś pospolitym plujcem na markę.

W Twoich ustach brzmi to jak pochlebstwo, mam bardzo niskie o Tobie zdanie wiec nie przeszkadza mi to (no offence)

1 godzinę temu, słonik40 napisał(a):

gdy BMW prześcignęło w tym temacie Teslę (neue classe)

Chlopie, gdzie Ty widzisz ta Neue Klasse? Testowales juz ja? Znasz dane techniczne? 

Na razie to BMW wypuscilo kilka renderow i tyle, poczekaj z chwaleniem zeby sie nie okazalo ze jest nadal kupa.

Ja tej Neue Klasse jeszcze na oczy nie widzialem a juz Ci potrafie wskazac pierwszy debilizm --> masz automatyczna klapke a w srodku manualna zaslepke na port DC --> przeciez kto jezdzi BMW ten sie w cyrku nie smieje 🤣 🤣

1 godzinę temu, słonik40 napisał(a):

 Latasz jak szalony po forach

Piszesz o sobie?

Przeciez Ty jestes psychofanem siedzacym ciagle na elektrowozie czy forum Tesli na wszelkich fejsbukach?

Wklejasz ciagle stamtad jakies clickbaity, w temacie Tesli podejrzewam ze jestes lepiej poinformowany ode mnie 😄😄 

 

1 godzinę temu, słonik40 napisał(a):

Nie będę akurat o to z tobą bił piany bo problemy się zdarzają w każdej marce.

Hehe, glupio przyznac ze mam racje apropo argumentow jak sie siedzi w IT, nie musisz nic dodawac 😄

1 godzinę temu, słonik40 napisał(a):

Ty natomiast w każdym praktycznie poście opluwasz BMW. Kiedy napisałeś o tej marce coś dobrego? I ty nazywasz się jeszcze fanem marki?

Ja w tym watku pisalem dziesiatki razy dobrze o BMW.

Wez lepiej powiedz psychofanie BMW kiedy Ty napisales cos dobrego o Tesli? 😄

1 godzinę temu, Randall napisał(a):

Ja mam bekę z Ciebie jak znowu brniesz w zaparte ze swoimi teoriami i porównaniami z dupy.

Moge napisac to samo o Twoich teoriach ale to taplanie sie blocie.

Dawaj lepszy przyklad jako admin.

1 godzinę temu, Randall napisał(a):

Telefon od lat aktualizuje się sam w nocy dlatego zapytałem czy obecnie w aucie też tak jest? Wątpię, dlatego potwierdzanie aktualizacji na wakacjach czy w trasie to debilizm. Telefonem z dziećmi nie jadę.

Jezeli producent jest takim nieogarem, ze glupie OTA potrafi zbrickowac auto (bo nie potrafi zaimplementowac powrotu do punktu sprzed aktualizacji) to wg Twojej nielogiki aktualizacje poza domem powinny byc w ogole niedostepne, wszak geolokalizacja to nic skomplikowanego. Albo minimum przyzwoitosci nakazywaloby umiescic info przed OTA "nie rob tego daleko od ASO na wszelki wypadek" 😄😄 

Jezeli aktualizacje sa dostepne zawsze i wszedzie to pisanie "potwierdzanie aktualizacji na wakacjach czy w trasie to debilizm" jest niezbyt madre (delikatnie to ujmujac).

Edytowane przez adamjttk

.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.