Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Też potrafiłem zobaczyć 10kwh/100km po 30-50km w Eqe po czym przychodzi rzeczywistość, kilka stopni, wiatr i zobaczyć trójkę z przodu to nie żaden problem. Jeżdżę a1 kilka razy w miesiącu przez cały rok, mijałem sporo tesli i tesla wyprzedziła mnie tylko raz. 5km przed IONITY żebym jej czasem ładowarki nie zajął. Gdyby to byla prawda to grzyb na 1000km challenge ładował by się dwa razy a w 96 procentach ładuje się 4. I tyle z waszych prze co wałek zostaje teoretycy….  Aa i połowa trasy grzyba to ekspresówka i 120km/h. Wszystkie tesle przetestowane w tym nowy y.

Edytowane przez słonik40
Opublikowano
49 minut temu, BMFun napisał(a):

Spojrzałem właśnie w aplikacji BMW konkretne odcinki trasy z takich wieczornych jazd. BMW rejestruje automatycznie od startu do zatrzymania np na MOP.

Ku mojemu zdziwieniu przy małym ruchu wieczorną jazdą mam średnią 20-30km/h mniejszą niż wydaje mi się że jadę, a im większa prędkość tym ta różnica do średniej jest większa. Czyli np "wydaje mi się na oko" że jadę 140km/h (większość na tempomacie z automatycznym hamowaniem i przyspieszaniem oraz autonomii), to w praktyce mam 110-120km/h średnią i tak trzeba na to patrzeć porównując zasięg w elektryku.

Z tego wniosek jest, że jadąc Taycanem na narty, jestem w stanie 400km autostradą przejechać, co jest niezłym wynikiem w praktyce.

Dokładnie o tym mówię. Dla przykładu - jedna z tras DK81/A1/A4/S3, utrzymywanie 140 km/h tam, gdzie się dało:

image.thumb.jpeg.076eabd577681c249063dfb71511944e.jpeg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1 godzinę temu, BMFun napisał(a):

Spojrzałem właśnie w aplikacji BMW konkretne odcinki trasy z takich wieczornych jazd. BMW rejestruje automatycznie od startu do zatrzymania np na MOP.

Ku mojemu zdziwieniu przy małym ruchu wieczorną jazdą mam średnią 20-30km/h mniejszą niż wydaje mi się że jadę, a im większa prędkość tym ta różnica do średniej jest większa. Czyli np "wydaje mi się na oko" że jadę 140km/h (większość na tempomacie z automatycznym hamowaniem i przyspieszaniem oraz autonomii), to w praktyce mam 110-120km/h średnią i tak trzeba na to patrzeć porównując zasięg w elektryku.

Z tego wniosek jest, że jadąc Taycanem na narty, jestem w stanie 400km autostradą przejechać, co jest niezłym wynikiem w praktyce.

No dokładnie tak samo uważam. Tu nikt nie dąży do średniej 140. No oprócz Słonika, bo on chce jechac 160-180 i wtedy mu wyjdzie średnia 140 🙂

Tak to poki co tylko spalina 🙂 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

kilka komentarzy pod postem o ładowarkach 600 kW na Ionity, ostatni najlepszy 🙂 

image.png.79b82f91a815373f2a1d6322e1f084c7.png

image.png.f8c5fee574dd7a8aec6a5ac7a4e0965d.png

image.png.a4113f7d6c9578f91d165db74e7a8c76.png

image.png.d7d49e53ebc8cc95790883cab6841d54.png

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, BMFun napisał(a):

Z innej beczki: czy śledziłeś @adamjttk roadmapę planowanych zmian i kiedy w tym doskonałym UI Tesli dojdzie standardowa funkcja w ramach fantastycznego OTA jak zużycie od stanu fabrycznego?

Powiem Ci szczerze ostatnimi czasy mniej sie motoryzacyjnie udzielam, czy to na forum czy to osobiscie w moich autach tzn bylo bog wie ile update'ow OTA ale nawet nie sprawdzalem co tam sie pozmienialo.

Nie wiem nawet czy jest zuzycie/predkosc fabryczna tzn od nowosci, jest cala zakladka w menu poswiecona zuzyciu energii ale nie zagladalem tam od lat.

Jezeli nie ma (powaznie, nie wiem!) takiej informacji to zgadzam sie z Toba ze powinna byc taka informacja bo to 2 linijki kodu (wierzyc mi sie nie chce ze nie ma!!)

 

Generalnie jakas depresja motoryzacyjna mnie dopadla, moc 500KM juz nie cieszy jak kiedys, jakos tak spowszednialy szybkie samochody, jak ostatnio kolega zachwycony nowa M340i skonfigurowana na fullu za ponad 400k PLN mi pokazywal i testowalismy to dla mnie to auto poruszalo sie wolno jak woz z weglem a kiedys to byly szczyty szczytow jezeli chodzilo o osiagi. Lekkie to tez chyba nie bylo, 1800kg to wazy? 

Generalnie chodzi mi po glowie jakies auto stricte sportowe, cos bardzo malego, szybkiego i lekkiego, elektrykow tu poki co nie ma wiec zerkam niesmialo na uzywane 911 i Caymany, juz nawet do tego Taycana jakos mi tak opadl entuzjazm 😕 Musze tez stare mini obczaic, duzo dobrego slyszalem o tych autach a nigdy zadnym nie jezdzilem.

 

A co do GUI - Tesli, powiem Ci tak, nie narzekam i zlego slowa o tym GUI nie powiem, to najdoskonalsze GUI we wspolczesnych samochodach z masa elektroniki.

Dla porownania --> do GUI BMW i4 M50 WOGOLE nie zagladam bo kilka razy probowalem tam cos znalezc i dla mnie to jest KOSZMAR, jak z chinskiego tabletu z alibaby za 50 PLN ze 100 ikonkami. 

Znalezc tam cokolwiek sie po prostu NIE DA.

Dlatego po prostu przestalem tam zagladac, mam jakis skrot/przycisk od mediow/radia/spotify a reszte GUI olewam, jest nieuzywalne, mogloby go wogole nie byc jak w E90

Edytowane przez adamjttk

.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
3 godziny temu, Kriss33 napisał(a):

Żeby utrzymać średnią 140 to trzeba ze 180 km/h. Więc po co te gadki , że średnią 113? Rozumiem,  że zakładamy, że obowiazujaca prędkość w Polsce na autostradzie to 140 to tyle ustawiamy na tempomacie i jedziemy.

Hmm.

Tu średnie z aplikacji BMW. Od startu z domu/pracy do miejsca docelowego. Szybciej wersja autostrada, wolnej drogi krajowej i nieco ekspresówki . Silnik 540xi

Screenshot_20250425_170403_My BMW.jpg

Screenshot_20250425_170307_My BMW.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, adamjttk napisał(a):

A co do GUI - Tesli, powiem Ci tak, nie narzekam i zlego slowa o tym GUI nie powiem, to najdoskonalsze GUI we wspolczesnych samochodach z masa elektroniki.

Dla porownania --> do GUI BMW i4 M50 WOGOLE nie zagladam bo kilka razy probowalem tam cos znalezc i dla mnie to jest KOSZMAR, jak z chinskiego tabletu z alibaby za 50 PLN ze 100 ikonkami. 

Znalezc tam cokolwiek sie po prostu NIE DA.

Dlatego po prostu przestalem tam zagladac, mam jakis skrot/przycisk od mediow/radia/spotify a reszte GUI olewam, jest nieuzywalne, mogloby go wogole nie byc jak w E90

A czego Ty w gui więcej chcesz szukać jak masz do większości przyciski? 🙂 GUI jest do mapy i zmiany piosenek, ale Ty słuchasz radia bo w Norwegii mało reklam a hotspot w Tesli się długo podłącza, więc i tam nie klikasz. btw. hotspot (apple car play) w bmw podłącza się zautoamtycznie, więc Twój problem ze spotify który masz w Tesli jest rozwiązany 🙂 

Ja mam gui chyba iDrive 8.0 i klikam tylko mapy i muzyka naprzemiennie Tidal czy Apple Music i czasami włączanie parkowania przez aplikacje bankową. Do zużycia paliwa mam skrót, a tak to raz na kilka miesięcy zmienię kolor ambientów jak mnie dzieciaki cisną albo jakieś sprawdzenie kiedy serwis, ale to najczęściej klikam w powiadomienie jak mi wyskoczy.

Tyle szumu o UI Tesli, jakby to był game changer.

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
4 godziny temu, Damianero74 napisał(a):

W ramach ciekawostki - Taycan 4S ST, 140 km/h na tempomacie po autostradzie, takie wyniki (10% SoC w momencie wykonania zdjęcia poniżej - na 90% baterii przejedziemy ponad 400 km):

image.thumb.jpeg.7eef135ace239859eddd15b3709c7721.jpeg

Zwróciłbym uwagę na czas jazdy, 3,5h i 400 km. Wg mnie to bardzo dobry wynik. Mało kto dłużej jeździ bez przerwy. Nie, że się nie da, ale jak sie jedzie z rodziną , dzieci to bez szans, żeby dłużej jechać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wolna jazda to i długi czas. Zatrzymanie się po 3.5 godzinach jest ok.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, BMFun napisał(a):

Tyle szumu o UI Tesli, jakby to był game changer.

GUI Tesli to absolutny game-changer.

Mialem sporo samochodow i czasy 10-15 lat temu byly piekne i nie bylo problemow z GUI bo auta byly malo skomplikowane.

Dzisiaj jest tona elektroniki, auta to komputery na kolach i jak mam cos przeklikac w menu Toyoty czy BMW to wymiekam, nie umiem logicznie znalezc zadnego ustawienia - czy to zmiana czasu, czy cos zmienic w mapie, czy przelaczyc jakis tryb jazdy, ladowania, cokolwiek to dla mnie te 100 ikonek/menu/podmenu/podpodmenu to jest dealbreaker.

Ostatnio zapomnialem kluczyka (znowu..) i mialem jakis inny profil po otwarciu auta i byly te zenujace fejkowe dzwieki z glosnikow (sic!!!!) i podczas jazdy probowalem sie doklikac gdzie je wylaczyc --> NO KUR**, klikalem, klikalem, szukalem w "search" juz ostatecznie uzywajac "sound" czy cos --> no nie, tutaj bez jakiegos manuala to zapomnij, to jest zenujace doswiadczenie, nawet nie chce myslec jak sie czuja ludzie nietechniczni w tym aucie.

Wez dla przykladu posadz jakas ciotke czy wujka w swoim BMW i popros zeby zrobili cos prostego w GUI BMW - zeby zmienili godzine, ustawili cos w nawigacji (jakies POI), zeby zmienili kolor ambientu czy cos w tym stylu --> niewykonalne dla postronnej osoby i to jest imho absolutny dealbreaker.

 

W Tesli masz absolutnie schludne i czytelne GUI- po lewej glowne zakladki, po prawej ich rozwiniecie na pojedynczym submenu (scrollowane gora dol jak strona w wordzie)

W BMW mozna klikac z lewej, prawej, u gory, u dolu, wszystko ma rozne kolory, rozne czcionki, 5 podmenu --> to cale GUI jest do WYPIERDO*****, jest nieczytelne, nieprzyjazne, nielogiczne.

Mam wrazenie ze kazda kolejna generacja BMW ma gorsze GUI, w F30 nie bylo takiej tragedii jak jest w serii G.

Tutaj wybawieniem bedzie jedynie jakies amerykanskie GUI od Apple czy Googla bo Niemcy po prostu nie potrafia w przyjazny soft, to nie jest ich mocna strona.

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
24 minuty temu, adamjttk napisał(a):

czy to zmiana czasu, czy cos zmienic w mapie, czy przelaczyc jakis tryb jazdy, ladowania, cokolwiek to dla mnie te 100 ikonek/menu/podmenu/podpodmenu to jest dealbreaker.

Odpowiem krótko - z osób dla których to jest dealbreaker, jesteś Ty, który po Tesli kupił BMW, rozwaza Taycan, marzy o 911.

@Jac3kBMW jeżdżący Teslami rozgląda się nerwowo za alternatywami które nie są Tesla, ale ani razu nie powoedziial ze GUI to dealbreaker.

Wśród osób tutaj (większość), które bawiły się GUI i nie uwazaja gui Tesli za game changer żadna nie ma w garażu nawet 1 Tesli i nie rozważa zakupu 😄 

Takze nie słowo, a czyny pokazują co tak naprawdę myślimy 🙂 

 

24 minuty temu, adamjttk napisał(a):

Tutaj wybawieniem bedzie jedynie jakies amerykanskie GUI od Apple czy Googla bo Niemcy po prostu nie potrafia w przyjazny soft, to nie jest ich mocna strona.

Z tym akurat sie zgadzam. Duża część funkcjonalności gui (nie wszystkie) najnowszych aut jest niezbyt przemyślana.  
Ale najważniejsze rzeczy jak sterowanie klima, podstawowe ustawienia mają albo dedykowane fizyczne przyciski albo są w miarę prosto dostępne, więc to tak nie boli  

Do najważniejszych rzeczy często używanych jak mapa i audio streaming, sprawę  załatwia bezpośrednia integracja z telefonem przez Car play, która dla mnie jest dużo użyteczniejsza niż OS Tesli. To duża przewaga do Tesli bo jesteś niezależny od ijej aplikacji i masz prawie natywnie Waze, Yanosik, apki bankowe do parkowania, fajną integrację z ABRP i co tam jeszcze producent aplikacji na AppStore wymyśli. Masz pełno takich aplikacji, ja np jeszcze używam do audiobooków, PlugShare jest wygodny, masz też (choć bez wsparcia w języku polskim) Whatsup, iMessage i wiele innych.

A ważne jest też, że te apki szybciej powstają i się rozwijaja na os Apple czy Android, których jest miliardy urządzeń, niż na os Tesli którego jest jeżdżących może parę milionów. Os Tesli imho wymrze jak Symbian czy inne tego pokroju, a Tesla w końcu się złamie i doda Car Play. Rynek już to wymusi 🙂 

Jeżdżąc ponad 2 tygodnie wypożyczonymi Teslami najbardziej mi brakowało Car Play.  

Edytowane przez BMFun
Opublikowano
8 godzin temu, BMFun napisał(a):

jeżdżący Teslami rozgląda się nerwowo za alternatywami które nie są Tesla, ale ani razu nie powoedziial ze GUI to dealbreaker.

@BMFun, może nie nerwowo ale rozgląda się. W przypadku SUV rozważam iX lecz przyszłość tego modelu jest pod znakiem zapytania w przypadku wypuszczenia iX5. Raczej BMW nie będzie utrzymywało dwóch takich samych samochodów na rynku. Wnętrze w obecnym IX pójdzie w zapomnienie po premierze neue klasse. 

Najprawdopodobniej poczekam na Taycana z tym nowym softem bo w moim przypadku SUV to będzie przerost formy nad treścią a Taycan najbardziej podoba mi się wizualnie. Najchętniej sprzedam TMS i z nie dużą dopłatą zamienię na Taycana po lifcie. U mnie praktycznie na 80% tak się skończy wymiana Ski 😜.

Nie polemizuj z idiota bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. 

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
9 godzin temu, adamjttk napisał(a):

 

Dzisiaj jest tona elektroniki, auta to komputery na kolach i jak mam cos przeklikac w menu Toyoty czy BMW to wymiekam, nie umiem logicznie znalezc zadnego ustawienia - czy to zmiana czasu, czy cos zmienic w mapie, czy przelaczyc jakis tryb jazdy, ladowania, cokolwiek to dla mnie te 100 ikonek/menu/podmenu/podpodmenu to jest dealbreaker.

Ja nie trawię wszystkiego w

trafianiu palcem w ekran w czasie jazdy.

W BMW G31:

Tryb jazdy-przycisk na tunelu środkowym

Wejście w nawigacje/widok mapy przycisk kolo idrive

Wybor źródła dzwieku/piosenki/stacji radiowej rolka na kierownicy. Nawet wzroku nie odrywamy.

Klima przycisk. 

Fotel przycisk.

Nie mam piętnastu lat żeby klikać i zmieniać dźwięki, światełka i inne pierdoly.

 

bmw-3series-07.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
5 minut temu, Rufio napisał(a):

Ja nie trawię wszystkiego w

trafianiu palcem w ekran w czasie jazdy.

W BMW G31:

Tryb jazdy-przycisk na tunelu środkowym

Wejście w nawigacje/widok mapy przycisk kolo idrive

Wybor źródła dzwieku/piosenki/stacji radiowej rolka na kierownicy. Nawet wzroku nie odrywamy.

Klima przycisk. 

Fotel przycisk.

Nie mam piętnastu lat żeby klikać i zmieniać dźwięki, światełka i inne pierdoly.

 

bmw-3series-07.jpg

A w Tesli to samo robię tak:

Trybu jazdy nie zmieniam nigdy, bo mam 2 do wyboru: standard i chil ograniczający moc

Nawigacja- rolka na kierowcy i mówię cel

Muzyka gra, bo jak wlacze coś z youtu.be music to mam że 100 piosenek i leci przez tydzień 

Klima w automacie,  tylko czasem zmieniam temperaturę , jest na pasku na ekranie bezpośredni dostęp.

Fotel ustawiłem jak kupiłem 

Nie mam piętnastu lat żeby klikać i zmieniać dźwięki, światełka i inne pierdoly.

Opublikowano
8 minut temu, Kriss33 napisał(a):

A w Tesli to samo robię tak:

Trybu jazdy nie zmieniam nigdy, bo mam 2 do wyboru: standard i chil ograniczający moc

Nawigacja- rolka na kierowcy i mówię cel

Muzyka gra, bo jak wlacze coś z youtu.be music to mam że 100 piosenek i leci przez tydzień 

Klima w automacie,  tylko czasem zmieniam temperaturę , jest na pasku na ekranie bezpośredni dostęp.

Fotel ustawiłem jak kupiłem 

Nie mam piętnastu lat żeby klikać i zmieniać dźwięki, światełka i inne pierdoly.

Dodam jeszcze. 

Do lasu idę biegać z zegarkiem i nie mam kluczyków. Jak wracam to samochód czeka schłodzony. 

Kto by widział w dzisiejszych czasach zawracać sobie głowę kluczykami. 😜

Nie polemizuj z idiota bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Brak kluczyka to dla mnie game chenger. 😀

Edytowane przez Kriss33
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Cytat

 

Najchętniej sprzedam TMS i z nie dużą dopłatą zamienię na Taycana po lifcie. U

Buhahaha znowu te same brednie.  Na forach taycana coraz więcej fajnboow tesli sprzedających s/x i szukających 4-5 letnich taycanow. Wychodzi szydlo z worka jakie to rozwiązania Game changer ma tesla .niecale dwa lata najeździłeś sie wynalazkiem z plastikowymi siedzeniami który podobno dzięki ota zawsze będzie nowością i nigdy się nie znudzi a już patrzyć żeby się pozbyc i szukasz czegoś nowego. Tyle jest właśnie warty ten bełkot fanboyow. Adam po drugą tesle po modelu 3 też nie pobiegł… Mnie wyłączenie dźwiękow u żony w ix1 zajęło 5 sekund. Jest na środku od tego dedykowany przycisk z ustawieniami jazdy…. Ale popisać bzdury to trzeba przecież.

Edytowane przez słonik40
  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2 godziny temu, Kriss33 napisał(a):

A w Tesli to samo robię tak:

Trybu jazdy nie zmieniam nigdy, bo mam 2 do wyboru: standard i chil ograniczający moc

Słaby wybór, dla mnie deal breaker 😉 w fajnych samochodach masz tryby które wyraźnie zmieniają kilka elementów, głównie zawieszenie a czasami jego wysokość.

2 godziny temu, Kriss33 napisał(a):

Nawigacja- rolka na kierowcy i mówię cel

Muzyka gra, bo jak wlacze coś z youtu.be music to mam że 100 piosenek i leci przez tydzień 

Jak się Tesla jedzie, to trzeba słuchać jednego radia albo 100 piosenek najwyraźniej. Ja lubię rolką pokręcić i na headupie zmiejiac czasem.

Duzo słucham audiobooków i wygodnie jest na appce w CarPlay wygodnie przewinąć kilka razy 30sek do tyłu jak się zamyśle i chce cofnąć.

2 godziny temu, Kriss33 napisał(a):

Klima w automacie,  tylko czasem zmieniam temperaturę , jest na pasku na ekranie bezpośredni dostęp.

Fotel ustawiłem jak kupiłem 

Nie mam piętnastu lat żeby klikać i zmieniać dźwięki, światełka i inne pierdoly.

 

I to wszystko dowodzi że to całe GUi w Tesli nic nowego nie wnosi dla każdego użytkownika, a tak samo wygodnie, a czasem bardziej wygodnie, robi się np w BMW.

Ciekawe że nikt z Was nie wymienił tutaj gier, YouTube czy innych “przełomowych” wynalazków które są Game changerem i zaraz wszyscy wprowadzą kopiując z Tesli. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2 godziny temu, Jac3kBMW napisał(a):

Dodam jeszcze. 

Do lasu idę biegać z zegarkiem i nie mam kluczyków. Jak wracam to samochód czeka schłodzony. 

Kto by widział w dzisiejszych czasach zawracać sobie głowę kluczykami. 😜

Tym bardziej musisz czekać do upgrade PCM. Odkryłem że obecnie Porsche…nie ma digital key 😱 Podobno w nowym PCM ma być wprowadzony i Macany też go dostaną. Podobno.

W BMW fajnie działa DogotalKey z Plusem, że jak masz komfortowy dostęp i się zbliżasz do auta z telefonem, to otwiera. Jak się oddalasz, to zamyka. Czyli chyba tak jak w Tesli z aplikacją to działa?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
17 minut temu, słonik40 napisał(a):

Buhahaha znowu te same brednie.  Na forach taycana coraz więcej fajnboow tesli sprzedających s/x i szukających 4-5 letnich taycanow. Wychodzi szydlo z worka jakie to rozwiązania Game changer ma tesla .niecale dwa lata najeździłeś sie wynalazkiem z plastikowymi siedzeniami który podobno dzięki ota zawsze będzie nowością i nigdy się nie znudzi a już patrzyć żeby się pozbyc i szukasz czegoś nowego. Tyle jest właśnie warty ten bełkot fanboyow. Adam po drugą tesle po modelu 3 też nie pobiegł… Mnie wyłączenie dźwiękow u żony w ix1 zajęło 5 sekund. Jest na środku od tego dedykowany przycisk z ustawieniami jazdy…. Ale popisać bzdury to trzeba przecież.

Czytałem sporo forum Taycana. Ciekawostka jest co kupują często użytkownicy Taycana jak zmieniają auto? Taycana po liftingu 🙂 

Co kupują użytkownicy Tesli na forum BMW po sprzedaży Tesli 3 performance? BMW i4 🤣 a kto wie co potem - Taycan, 911, neue klasse. Płaczą, narzekają, ale kupują. Jakoś trzeba innym “uzasadnić” swój wybór po wychwalaniu Tesli przez kilka lat, bo to się za bardzo kupy nie trzyma.

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

I to pomimo tego że pierwsze taycany dosyć awaryjne były a wielu z nich mialo wcześniej tesle. Dla większości z nich to jest droga w jedną stronę. Chociaż z drugiej strony sporo ludzi pozbywa się taycana i zostaje przy spalinowych.

Opublikowano
49 minut temu, słonik40 napisał(a):

Buhahaha znowu te same brednie.  Na forach taycana coraz więcej fajnboow tesli sprzedających s/x i szukających 4-5 letnich taycanow. Wychodzi szydlo z worka jakie to rozwiązania Game changer ma tesla .niecale dwa lata najeździłeś sie wynalazkiem z plastikowymi siedzeniami który podobno dzięki ota zawsze będzie nowością i nigdy się nie znudzi a już patrzyć żeby się pozbyc i szukasz czegoś nowego. Tyle jest właśnie warty ten bełkot fanboyow. Adam po drugą tesle po modelu 3 też nie pobiegł… Mnie wyłączenie dźwiękow u żony w ix1 zajęło 5 sekund. Jest na środku od tego dedykowany przycisk z ustawieniami jazdy…. Ale popisać bzdury to trzeba przecież.

Hehehe, naturalna kolej rzeczy. Czas na zmianę i spróbowania czegoś innego. Może to nie będzie Taycan. Musze stwierdzić, że naprawdę Taycan jest lepszy od TMS. Muszę być jeszcze przekonany, że Taycan jest warty dopłaty trochę grosza a to może potrwać. We Wrześniu kończę leasing i pewnie pojeżdżę do końca roku a na wiosnę nowego Taycana z nowym software/hardware z wyprzedaży rocznika. 

Jak narazie mam Digital Key w zegarku. Podchodzę z zegarkiem i samochód się otwiera. Kończę bieganie otwieram sobie bagażnik z zegarka, włączam klimę itp. 

@słonik40, Ty naprawdę jesteś trolem. Ja przynajmniej wiem czego chcę 🙂 Jak narazie jestem Teslarzem/fanbojem i niech tak zostanie, jest mi bardzo miło. 

 

 

Nie polemizuj z idiota bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Większość tesla fanboyow  łącznie z tobą ma kompleksy/potrzebę posiadania czegoś najlepszego z czego wynika ten cały belkot. Taycana to kupisz jak ci cena przypasuje a jak nie uda ci się kupić tanio to będziesz pluł na to auto jak na wszystkie inne twierdząc że twoja tesla jest najlepsza. Ja kupuję z kolei coś co ma mnie cieszyć a że podoba mi się wiele aut (z czego każde jest w czymś świetne) stąd brak konkretnej decyzji. Tym się różni zakompleksiony człowiek któremu sie wydaje że wszystko co ma to jest najlepsze a ktoś kto jest wyluzowany i kupuje coś co jest tak samo fajne jak wiele innych rzeczy.

Edytowane przez słonik40
Opublikowano
12 minut temu, słonik40 napisał(a):

Większość tesla fanboyow  łącznie z tobą ma kompleksy/potrzebę posiadania czegoś najlepszego z czego wynika ten cały belkot. Taycana to kupisz jak ci cena przypasuje a jak nie uda ci się kupić tanio to będziesz pluł na to auto jak na wszystkie inne twierdząc że twoja tesla jest najlepsza. Ja kupuję z kolei coś co ma mnie cieszyć a że podoba mi się wiele aut (z czego każde jest w czymś świetne) stąd brak konkretnej decyzji. Tym się różni zakompleksiony człowiek któremu sie wydaje że wszystko co ma to jest najlepsze a ktoś kto jest wyluzowany i kupuje coś co jest tak samo fajne jak wiele innych rzeczy.

Oczywiście, że moja Tesla jest najlepsza i wszystko mam najlepsze. Ale się poplułeś jak płodziłeś te wypociny.

Nie polemizuj z idiota bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ani trochę, w przeciwności do twojego wiecznego bełkotu na forum …. Bmw

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.