Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rotfl 6 cylindrowy silnik palący 9 litrow przy spokojnej jeździe pokonał „najszybszy” produkcyjny samochód świata :cry2: :cry2: @romi09 jak długo ta promocja na GreenWay? Całe 1.5 miesiąca w martwym sezonie kiedy malo kto jezdzi i na ładowarkach hula wiatr?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Hehehe.


 

Jak to Ferrari nie dało rady a M3 dało?

Opublikowano

 


Dobry art :cool2: niezły zarobek jak na "bańkę i wydmuszkę".

nagłówek po Polsku mógłby brzmieć "jak zarobić ale się nie narobić" :D


btw - skoro model 3 oraz Y stanowią 90% sprzedaży oraz zysków, model S i X to margines; tesla pewnie główkuje nad liftingiem / poszerzeniem oferty, żeby nie nastąpiło "zmęczenie materiału" tzn znudzenie się modelu, jego powszechność (w wybranych rejonach / segmentach), brak świeżości.

z bmw > r1150r rockster > k1200r beaster > f30 328 sport > g30 520xd

RIP - audi S5 460PS - stolen...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ciekawy moment pojawienia się artykułu kiedy Bańka tesli powoli pęka a akcje regularnie poszukują swojego dna. Cena z dziś TSLA 179,41 USD −11,89 (6,22%)
Opublikowano
Szerokosci :cool2:


52489722837_6ef1cc9219_o.jpg

 

grubo, performance :twisted: :cool2:


jestem ciekaw porównań do TM3

z bmw > r1150r rockster > k1200r beaster > f30 328 sport > g30 520xd

RIP - audi S5 460PS - stolen...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

no i co teraz? Adam się chyba obraził i nic się nie dowiemy jak Tesla śmiga, Adam gratuluję !

widzę, że w podpisie tylko wersje performance, słusznie, nie ma to tamto :cool2:

Opublikowano
Adam, gratulacje :cool2: . Czekamy na wrażenia z jazd.
Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Opublikowano

Kurcze można wiele zarzucić "naszej" marce BMW w pewnych kwestiach designu czy jakości poszczególnych modeli,ale ogólnie rzecz biorąc jak patrzę na tesle ... To są mega mdłe i tandetne te samochody. Technologia ma na pewno swoje plusy,ale jak dzisiaj na parkingu obok stała Tesla S i tak na nią popatrzyłem i na swoje 640i które dla wielu jest brzydkie no to... Nie ma co porównywać.


I coś czuję,że im więcej będzie tych elektryków przybywać to nie widzę szans by Tesla była liderem rynku. Chyba,że w końcu coś zrobią z designem i jakością samochodów bo samymi cyferkami na papierze nie przebija konkurencji. Zresztą niech każdy sobie odpowie na to co by kupił mając duży budżet... Taycana,eqs czy tandete od Muska.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
mając duży budżet nie kupiłbym elektryka, bo po co?
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Szerokosci :cool2:


52489722837_6ef1cc9219_o.jpg

 

Gratulacje, najlepszy model z gamy jak dla mnie :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A mi się akurat Model S podoba :-) A TMY też jest ok, ma dużo fajniejsze proporcje od model 3 jak dla mnie i bym nawet mógł jeździć nią, gdyby nie wyższy pułap cenowy niż BMW ix3 :)


Adam, gratulacje! I daj znać jak się jeździ wersja performance vs LR, bo nigdy nie udało się jej przetestować. Jakby Tesla zrobiła jakieś rabaty, to może bym rozważył ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pojawiła się konkurencja :mad2:


https://elektrowoz.pl/auta/nowe-volvo-ex90-cena-479-900-zlotych-7-miejsc-111-kwh-baterii-380-kw-517-km-w-najmocniejszej-wersji/


https://elektrowoz.pl/auta/nowe-audi-q8-e-tron-55-z-bateria-o-pojemnosci-114-106-kwh-zastepuje-audi-e-tron-quattro-jest-tez-sq8-e-tron/


Audi SQ8 e-tron - 296 i 308 kilometrów przy jeździe autostradowej z szybkością 120 km/h


Czy to jest ośmieszanie motoryzacji czy robienie z ludzi idiotów? A może to już zniewolenie? Kto z własnej woli, za swoje pieniądze ( nie te rosnące na drzewie) kupi takie auto, które kosztuje pół banki i najkrócej mówiąc nie jedzie. Bo jak pojedzie to nigdzie nie dojedzie, co najwyżej do ładowarki... Jazda autostradowa takimi autami 120 km/h, smutne. :nienie:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Filip masz racje. W nowych s nie na kierownicy bo już potrafią jezdzic same :D tak wogole elon w tym roku pretenduje do loosera roku. Jego majątek skurczył się o 50 procent, przebił juz nawet Marcka Zuckerberga :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A w przypadku małej stłuczki obawa o uszkodzenie baterii która może wyjść wiele tygodni po naprawie https://elektrowoz.pl/porady/koszt-wymiany-baterii-tesli-model-3-lr-to-109-92808-zl-duzo-bardzo-duzo/ jak takich przypadków będzie więcej to koszt ubezpieczenia dla aut elektrycznych poszybuje ostro w gore
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

https://www.electrifying.com/blog/article/bmw-confirms-new-battery-tech-for-next-gen-models-with-30-range-improvement


BMW przyspiesza plany elektryfikacji, potwierdzając, że w następnej generacji samochodów elektrycznych wprowadzi nowy projekt ogniw akumulatorowych. Niemiecka marka ma wprowadzić na rynek samochody w oparciu o ramy, które nazywa „Neue Klasse” (Nowa Klasa).


Nowo opracowana szósta generacja ogniw litowo-jonowych charakteryzuje się wzrostem gęstości energii o ponad 20 procent, lepszą prędkością ładowania nawet o 30 procent i poprawą zasięgu nawet o 30 procent.


Oczekuje się również, że nowe okrągłe ogniwa będą tańsze w produkcji dzięki dążeniu do skrócenia łańcucha dostaw opakowań. BMW przyznało już wielomiliardowe kontrakty produkcyjne na nowe ogniwa i planuje wprowadzić je w 2025 r. Opierając się na obecnych założeniach rynkowych, BMW szacuje, że koszty można obniżyć nawet o 50 procent w porównaniu z obecnymi ogniwami piątej generacji .


Marka twierdzi również, że nowy proces produkcyjny zmniejszy emisję CO2 nawet o 60%. Nowe ogniwa zostaną zbudowane w sześciu nowych lokalizacjach, dwóch w Chinach, dwóch w Europie i dwóch w Ameryce. Każda elektrownia będzie miała roczną zdolność produkcyjną do 20 GWh. Komentując nowe obiekty, Joachim Post , członek zarządu BMW AG odpowiedzialny za zakupy i sieć dostawców. „Osiągnęliśmy również porozumienie z naszymi partnerami, że będą wykorzystywać procent materiałów wtórnych do surowców litu, kobaltu i niklu, a także wykorzystywać zieloną energię do produkcji, aby zapewnić produkcję o obniżonej emisji CO 2 ”.


„Nowa klasa” wprowadza nowe podejście do budowy samochodów. Tam, gdzie obecne modele, takie jak i4 i iX3, są samochodami z silnikami spalinowymi, które mogą pomieścić elektryczne układy napędowe, modele nowej klasy będą oparte na platformie elektrycznej, która może również pomieścić silniki spalinowe. Zmiana akcentów pozwoli BMW zmaksymalizować przestrzeń w kabinie i umożliwić instalację większych pakietów.


Oczekuje się, że pierwsze modele nowej klasy będą następcą obecnej serii 3 (skierowanej na Teslę Model 3) i kompaktowym SUV-em, który zostanie zestawiony z Teslą Model Y. Oba mają zostać wprowadzone na rynek w 2025 roku.


aaaa, jeszcze odnośnie tego nowego Volvo, nie wiem czy to istotne, ale wazy 2.8 Tony :mad2: :mad2: :mad2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To 2025 szykuje się ciekawie jeśli chodzi o zwiększenie fajnych opcji BEV. Na dziś nie ma za dużo ciekawych jak dla mnie. W 2025 pojawi się też Macan ev, który może być fajnym kompromisem użyteczności, właściwości jezdnych i zasięgu. O ten ostatni parametr najbardziej się obawiam, ale może wcisną baterie z Taycan lub lepiej coś 100+.


Przyglądałem się kilka razy Volvo, ale zupełnie nie leży mi ta marka. W wakacje miałem na tydzień Volvo xc90 i bardzo się w nim męczyłem. Odżyłem dopiero jak pojeździłem 4 cabrio i Tesla Y :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.