Skocz do zawartości

Brak mocy 3.0D 218km. Samochód wkręca się do 4tyś obr.


luk2407

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem nowy na forum. Mam nadzieje że ktoś mi pomoże w moim przypadku.

W zeszłym tygodniu wymieniałem przekaźnik świec żarowych, a także przewody od podciśnienia EGR.

Po złożeniu wszystkiego auto straciło moc. Na początku wkręca się do 4tyś obr. a gdy pochodzi chwilkę na biegu jałowym to do 3tyś.

Sprawdzałem wszystko czterokrotnie czy dobrze jest poskładane wymieniłem zawór sterujący EGR , wyczysciłem, nowa przepływka... i dalej to samo

W INPA błąd 4501Abgasrueckfuehr Regelung, Regelabweichung.

prosze o pomoc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Przetwornik ciśnienia jakiej firmy kupiłeś i za ile?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak. Turbo jest sterowane elektronicznie. Zawor pierburg czy jakoś tak. W komputerze pokazuję pracę egrtzn na wolnych obrotach jest to 20% jak dodam gazu wartości wzrasta. Widziałem na yt pracę zaworu u innych i oni mieli na wolnych obrotach już 50%. Czy to może mieć wpływ.. Dziś pojadę na szrot i kupię używany zawór na podmianke.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak podmieniłem zawór to samo bez zmian.

Odnośnie zaworu to wzrasta przez chwile do95%a potem spada do 70%ale to na biegu jałowym zrobię nagranie z jazdy jak mi się uda.. Ale mam odczucie jakby raz turbo pompowalo a raz nie. Odpalam ruszam ma jakąś tam moc ale gdy się zatrzymam i chce ruszyć już nie wkręcić się powyżej 3tys... Czy jest możliwe że nastawnik szwankuje. Albo pompka paliwa w baku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie o to chodzi ze juz sprawdzałem i tam nie ma nic innego... A kiedyś nawet ściągnąłem wężyk od egr i zaslepialem auto normalnie jeździło... Może jak ten zaworek od egr wymieniłem poprostu zaczęło to prawidłowo funkcjonować i ta sztanga od turbo przesuwa się bardziej i tam może coś jest uszkodzone...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do. Elektrozaworu Egr czy on ma być zamknięty jak jest odlaczony czy ma przepuszczac lekko powietrze? I czemu jak zmieniam korektę egr z 0na np 87mg to nie zmienia parametrów pracy z20% na inną wartość. A widziałem na yt jak niektórzy zmieniają i ta wartość się zmienia....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odwrotnie, za turbo masz kata, a w połowie jest dpf. Po lifcie kat i dpf były w jednej puszcze za turbiną, ale też katalizator jest pierwszy.

Jeden taki przypadek znam, "fachowcy" usunęli kata zamiast dpf, programowo wyłączyli dpf, i potem zdziwienie, że zapchane auto i zero mocy :lol: , a najlepiej się kłócili, że przecież dobrze zrobili. :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik ciśnienia przed katalizatorem razem z sondą lambda oraz 1 czujnik temperatury, a 2 czujnik temperatury jest przed dpf. Zobacz sobie na realoem, były różne rozwiązania z samym katem + tłumik, kat + dpf lub kat/dpf w jednym.

Ja się nie kłócę, mówię jak jest, jeśli nie wierzysz pytaj innych :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.