Skocz do zawartości

luk2407

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 530D 218KM 2004R

Osiągnięcia luk2407

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Samochód naprawiony turbo zregenerowane. Szwankowala geometria. Auto dostało nowy program w którym zrobiono dpf oraz egr off. Jak bd wszystko śmiało to wirus na 270koni. Dzięki chłopaki za sugestie i pomoc.
  2. Powiat bocheński kolego. No dziś walczyłem z wydechem (przelot). Ale auto dalej psoci. Teraz tak jaka powinna być reakcja samochodu po odpieciu czujnika niskiego cisnienia paliwa. I jak sprawdzić pompę w baku. Jestem umuwiony z kolesiem na egr off i sprawdzenie jak został dpf wyłączony czy wszystko jest OK. może coś w sterowniku jest nie tak .https://zapodaj.net/3bb78838bfdb4.jpg.html Auto czeka na wybawce z opresji...
  3. To wtedy co bd przyczyną? Potrzebny dobry znachor w okolicach Krakowa?. Zna ktoś kogoś. A to filmik jak samochód się wkreca na obroty. Oglądajcie cały.
  4. Witam panowie. Długo mnie nie było ale wiecie praca. Dobralem się do tego dpf zdmontowalem dalej to samo. https://naforum.zapodaj.net/c3f7059215de.jpg.html https://naforum.zapodaj.net/c6d15845a367.jpg.html
  5. To zamiast tego dpf to co zamontować? Wybebeszyc go i wspawac w środek rurę?
  6. Też mi się tak wydaje że ten problem jest od dawna. Samochód mam ponad rok ale cały czas miałem wrażenie jak by nie miało tych 218km. Dlatego też cały czas coś poprawiłem to cały dolot uszczelnilem to teraz te wezyki wymieniłem i czyscilem egr. Wiem napewno że stary elekteozawor od egr był uszkodzony bo miał membranę w środku peknieta.. A teraz jak wrócę z delegacji chcę to naprawić i jestem umuwiony na lekką mapę.
  7. Na przetwotniku napisane jest vac/ out logiczne że vac to podcisnienie a out idzie do zaworu. Zawor egr też jest sprawny otwiera się zamyka i jest szczelny jak się zamknie.
  8. Nowy zawor kupiłem w hurtowni i taki sam jak oryginał... Tej samej firmy... Nie za 100zl tylko ponad 200... Nie kupuje tanich części. Puki co jestem w delegacji i nie mam kiedy zajrzeć... Mam jeszcze kilka innych pytań związanych z samochodem ale to chyba nie tutaj.
  9. Test będzie wykonany na drogach wiejskich:p napisze w poniedziałek o efekcie i czy to coś wykaże :)
  10. Ta pierwsza jest pusta bo była cięta i spawania. A ta druga jest pełna. A mogę poprostu wykręcić cały dpf. Chyba mi będzie łatwiej bo auto na kanale jest.
  11. Mądrzy Włosi wycieli katalizator zamiast dpf:p to. Może poprostu wykrece tego dpf z auta i tyle. A moc auto traci czy ciepłe czy zimne tak samo odpalam i ruszam moc jest staje i koniec. Tak samo jest jak odpale i postoi na wolnych obrotach dwie min i max 3tys.
  12. Ok wierzę. Ja nie jestem fachowcem.. Więc od tego może przechodzić na tryb awaryjny. Jak ja odpale jedzie ok tylko jak spadnie z obrotów to już nie wejdzie wyżej niż 3tys obr
  13. No to dlaczego czujniki ciśnienia są w tym pierwszym (katalizatorze)????
  14. Dpf jest wycięty a kat jest zostawiony. Bo zaraz za turbo jest dpf a w połowie samochodu jest katalizator.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.