Skocz do zawartości

Eibach Pro Kit- kilka pytań


rabbit72

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 5 tygodni później...
Mam pytanie do osób które obniżały wersję x XD sprężynami do RW - czy po tej operacji z napędem jest wszystko OK? Czy sławetna VTG nie dostaje w kość? Pytam bo widzę, że Eibach do xdrive obniża raptem o 2 cm z przodu i 1,5 cm z tyłu, to trochę mało. Może wiecie z czego to wynika?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twardosc zawieszenia to wypadkowa charakterystyki spezyny i amortyzatora. Stad moje pytanie, jak sie zmieni charakterystyka zawieszenia mpak po zainstalowaniu sprezyn eibach.

 

Plus do tego wielkość felgi/profil opony/RunFlat.... Oczywiście teoretycznie to nie zawieszenie, ale 90% ludzi jak ma niski profil opony i standardowe zawieszenie, to uważa, że jest twardo bo nierówności nawierzchni bardzo czuć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twardosc zawieszenia to wypadkowa charakterystyki spezyny i amortyzatora. Stad moje pytanie, jak sie zmieni charakterystyka zawieszenia mpak po zainstalowaniu sprezyn eibach.

 

Plus do tego wielkość felgi/profil opony/RunFlat.... Oczywiście teoretycznie to nie zawieszenie, ale 90% ludzi jak ma niski profil opony i standardowe zawieszenie, to uważa, że jest twardo bo nierówności nawierzchni bardzo czuć...

 

Oczywiscie, do tego mozna jeszcze dodaj twardosc elementow gumowych, poliuretany mocno utwardzaja zawieszenie.


Zadam pytanie inaczej, czy sprezyny aftermarketowe maja bardziej progresywna charakterystyke od sprezyn mpak? Jezeli tak, to czy sprezyna jest twardsza pod koniec skoku?


Czy jest gdzies potwierdzone info co za amortyzatory sa montowane w mpak? Gdyby byly to np B6 moza byloby pokusic sie o zmiane ustawien..... ale pewnie nie ma tak dobrze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
Witam Panowie. Nie chce zakładać nowego wątku ale mam takie pytanie jakie zawieszenie polecacie do BMW F31 z przebiegiem 180 tys ... silnik 320xd ... wydaje mi się, że zbliża się wymiana amorków w moim aucie bo zaczyna gorzej wybierać nierówności, stało się mniej stabilne przy szybkiej jeździe i czasem dobija gdzieś amor przy dużych nierównościach ... moje pytanie co byście polecali ... nie chce bardzo stracić na komforcie i za bardzo obniżać auta wiec te 2 cm to chyba maksymalnie by nie interesowało ... wiec zestaw pro kit chyba byłby Ok tylko jakie amorki do tego założyć ... czy bilstein b8 czy jakieś Koni czy seryjne ??? Co byście polecili ??? Auto chciałbym delikatnie utwardzić ale nie za mocno ... jaki zestaw dobrać
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xdrive wysoko stoi więc polecałbym Ci wrucić eibach pro kit. Ja mam RWD i miesiąc temu zmieniałem sprężyny na eibachy. Zostawiłbym serie bo jeździło się bardzo komfortowo, ale przód auta wysoko stał i nie mogłem na to patrzeć. Dodatkowo zmieniłem amorki przednie bo jeden był wylany, zamontowałem amorki Sachsa standardowe co Tobie bym polecał i nie bawił się w twardsze amory bo komfort poleci. Pod tylne sprężyny wrzuciłem podkładki by tył stał wyżej, o tym pisał kolega l.e.s.t.e.r w tym wątku. I teraz wrażenia: Jeśli chodzi o komfort to wiadomo jest trochę gorzej, szczególnie czuje to jeżdżąc po dziurawym mieście(Wrocław), którym rządzi idiota,który za cel obrał sobie prześladowanie kierowców, np nie remontując specjalnie od kilku lat żadnych dróg, tylko ścieżki rowerowe, wszędzie ścieżki po których i tak prawie nikt nie jeździ, ale to osobny temat... Jadąc w trasie już nie czuć tak utraty komfortu. No to teraz plusy których jest dużo więcej: auto super się prowadzi, rewelacyjnie skręca, na prawdę nie jeździłem autem, które by się lepiej prowadziło. No i wygląd, teraz jak dla mnie jest ideolo :D

,

0742dc099508.jpg

a5566d2cf076.jpg


Mimo lekkiej utraty komfortu polecam bardzo!! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
W F31 X-drive najpierw zamontowałem sam Eibach Pro-kit i zachowanie samochodu było fatalne. Drastycznie siadł komfort, na poprzecznych nierównościach następowała utrata trakcji (zmiana toru jazdy) i najgorsze było dobijanie. Dołożyłem do tego amortyzayory B8 i teraz jest komfort paraktycznie jak w serii (żona nie czuje różnicy) z zachowaniem samochodu zbliżonym do m-technik w E91. Żadnych podkładek nie używałem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Witam, mam pytanie odnośnie odboi mianowicie zakupiłem eibach pro kit i na niektórych filmikach na yt zauważyłem że odboje amortyzatorów z tyłu i z przodu są inne. Obecnie mam seryjne zawieszenie w swoim F30 czy trzeba dokupywać jakieś inne odboje krótsze ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W e9x przy zakładaniu pro kita zaleca się wymianę odbojów na te z m-paka, może w f3x jest tak samo bo odboje się różnią.

spacer.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.