Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

w kazdym programie do geometrii sa podpowiedzi

czy ustawiac z obciazeniem czy bez

  • Odpowiedzi 591
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Poważnie A6 tak odstaje od G30?

W mojej ocenie tak. Nowe C8 nie ma polotu do bmw 5 czy e-klasy. Ale to długi temat i składa się na to wiele czynników.

 

Ja nie jestem zadowolony z wyciszenia w G30 - oczekiwałem więcej, nie wiem, może jak dojdą podwójne szyby w opcji to będzie super

Jeździłem 3 egzemplarzami G30 i jednym G20 z podwójnymi szybami - szum wiatru i odcięcie dźwięku od sąsiadujących pojazdów było zauważalnie lepsze w trójce niż w piątce. Ale tłumienie dźwięków z zawieszenia i drogi było zdecydowanie lepsze w G30. Być może jak po lifcie wyjdą podwójne szyby to będzie można je przełożyć.

 

Może nie mam tak wyposażone fury jednakże jest w niej wszystko co chciałem i tyle ile za nią zapłaciłem musiałbym dać za Arteona więc dla mnie moja decyzja mogłabyć tylko jedno.

Tu się całkowicie zgadzam, jak konfiguruje się w pełni wypasionego superba czy arteona to zbyt nie wiele dzieli do bmw by go nie kupić.

 

Pomimo kilku wad bawarki i tego ze zarowno superb, arteon i passat to fajne auta to daleko im do przyjemnosci z jazdy oraz jakosci prowadzenia w zakretach. 5 pomimo iz wielka krowa potrafi dac frajde z jazdy na waskiej kretej drodze oraz zauracza neutralnoscia prowadzenia w zakretach powodujac ze kazdy zakret chce sie przejechac szybciej, czego o wspomnianych samochodach powiedziec nie mozna.

I to chyba mnie najbardziej urzekło w tym samochodzie.

 

Z kolei jak dzwonia do mnie koledzy jezdzacy w skodach, passatach to jak jada 150 to mowia ze sie rozmawiac nie da i oddzwonia jak zwolnia.

Też prawda, trzeba zwolnic do około 140 żeby w miarę szło rozmawiać. Przy 180 nie jest to możliwe

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Ja dodał bym jeszcze jako wadę brak automatycznego odsuwania fotela kierowcy po zgaszeniu silnika a pozniej przy ponownym odpaleniu powrót do wcześniejszej pozycji. W poprzednim aucie niższej klasy miałem taki bajer który ułatwia wysiadanie, tym bardziej przydał by się w 5 gdzie pozycja kierowcy jest dość niska. Dopłaciłem do foteli komfortowych w których myślałem że będą już wszystkie udogodnienia i byłem pewien że będzie ta opcja także ale okazuje się że jej nie ma.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

W moim samochodzie pojawiła się taka usterka ,że podczas parkowania linie zielone i czerwone nałożone na obraz przedniej kamery nie pojawiają się automatycznie jak miałem do tej pory. Po przełączeniu biegu z wstecznego do przodu pokazuje obraz z przodu ale bez lini z torem jazdy , gdy idrivem ustawię na auto linie pojawią sie na obrazie z kamery do następnego wrzucenia wstecznego, a potem analogicznie ta samo. Może ktoś wie czy da się coś z tym zrobić samodzielnie?

Opublikowano
Ja dodał bym jeszcze jako wadę brak automatycznego odsuwania fotela kierowcy po zgaszeniu silnika a pozniej przy ponownym odpaleniu powrót do wcześniejszej pozycji. W poprzednim aucie niższej klasy miałem taki bajer który ułatwia wysiadanie, tym bardziej przydał by się w 5 gdzie pozycja kierowcy jest dość niska. Dopłaciłem do foteli komfortowych w których myślałem że będą już wszystkie udogodnienia i byłem pewien że będzie ta opcja także ale okazuje się że jej nie ma.

 

I bardzo dobrze, że nie ma tej funkcji - mam to w innym samochodzie i to jest największa jego wada, tym bardziej, że tam nie da się tego wyłączyć :mad2:

Już wolę dźwigającą się kierownicę, to znacznie lepiej niż jeżdżący fotel.

Opublikowano
Dla mnie auto jest generalnie petarda, prowadzenie i dynamika na najwyższym poziomie, auto przyklejone do drogi, wykończenie i komfort także bez zarzutów. Wady ( opisałem wcześniej ) są jak to w każdym praktycznie aucie ale w przypadku mojej Beaty są to generalnie drobnostki i nie zmieniają mojego bardzo dobrego całościowego odbioru samochodu. Moją 540i przejechałem prawie 13 000 km w trzy miesiące i z każdym kilometrem co raz bardziej lubię ten pojazd i za każdym razem z czystą przyjemnością wsiadam za kierownicę. Auta klasy premium wcześniej nie miałem ale przed BMW jeździłem łącznie kilka lat najwyższymi wersjami wyposażenia takich aut jak min. Mondeo 2.0 td 163km , Superb 2.0 td 190 km, Arteonem 2.0 td 245 km i uważam że moje poprzednie pojazdy w porównaniu do mojej Beaty praktycznie na każdej płaszczyźnie dzieli przepaść i teraz dopiero doświadczam prawdziwej motoryzacji i wiem już dlaczego hasłem Bayerische Motoren Werke jest "RADOŚĆ Z JAZDY " :D
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Czy ktoś już miał problem ze skrzynką VTG? Kolega ma 530ix i zapocone VTG a przebieg auta to tylko 19k km w 1.5 roku.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
W prowadzeniu, komforcie jazdy, płynności zmiany biegów i spasowaniu wnętrza g30 jest sporo lepsza od f10. Ale jakość materiałów jest wg mnie trochę gorsza, niektóre elementy wydają się być trochę tandetne.
Opublikowano
siedząc w nowej G30 tez miałem wrażenie, że niektóre plastiki są takie tandeciarskie, tak jakby były z twardego plastiku lub zalane zbyt małą ilością plastiku (w środku puste)
Opublikowano

Audi a6 c8 ma taką paskudną facjatę, że nawet nie brałbym tego samochodu pod uwagę. Zresztą 20% spadek sprzedaży Audi w PL i 17% w europie o czymś świadczy.

A największą wadą audi jest sposób rozwijania mocy wszytkich silników po wprowadzeniu WLTP. Wciszaksz pedał gazu do podłogi i mija wieczność, zamim auto odjedzie.

Opublikowano
Pytanie kolegi SebastainM tyczyło się wad a nie designu. Siedziałem w A6, A7 i Q8 i każda dalej jest lepiej wykonana niż G30. Granica się bardzo zmniejszyła bo BMW się polepszyło a Audi obniżyło loty. Dalej jednak Audi jest odrobine przed BMW. Mówię tu o wersjach "cywilnych" a nie o M czy RS które są lepiej wykonane. Z tej trojki Audi jakie miałem okazje przetestować Q8 wypadło nad wyraz słabo. Już pisałem kiedyś o słupku "b" który cały latał i sie uginał. Myślę, że to było niedopatrzenie ze strony salonu bo wyglądało jakby ktoś przy nim grzebał.
Opublikowano

Dlatego pisałem też o mapie silnika. VAG nie może sobie poradzić z WLTP i tak piszą mapy silników, że samochody nie jadą od dołu.

Przed zakupem 540d myślałem o q7, testowałem 50tdi (286 km) i zwłoka przy dodaniu gazu była najekszym problemem tego saochodu.

Zarówno BMW jak i Mercedes nie mają tego problemu.

Kolejną wadą Audi jest to, że oprócz 3 litrowych diesli wszytkie pozostałe silniki nie mają już quattro na torsenie tylko haldexie (czyli przód z dołączanym tyłem) oraz S tronic zamiast Tiptronica (ZF 8 biegów jak w BMW).

Opublikowano

Jeździłem wcześniej Skoda RS w automacie i ... myślałem, że w A6 skrzynia lepiej chodzi, a jak piszecie o zwłoce to dobrze, że nie czekałem na nową A6.

Co do wyglądu, to moim zdaniem z przodu A6 nadal bije G30 - ale z boku i tyłu jest gorsze. Może nowa 5, za kilka lat, w końcu będzie miała świetny przód - i tak cieszę się, bo F10 wygląda bardzo topornie. Mój cóż - coś BMW nie może przodem ponoć Audi.

Ps

Z tym Haldexem to pojechali. No ale może za mało ludzi brało Quattro :)

Opublikowano
A ja powiem tylko jedno.. mialem przyjemnosc posmigac E220. Jazda, wykonanie 5 to podloga dla Mesia.. poprostu petarda
Opublikowano

Miałem kilka dni zastępcze G30 520d xDrive z M pakietem (w tym zawieszenie). Jeździ jak auto 2 klasy mniejsze: poręczne w mieście, lekkie w prowadzeniu. Cichsze niż F11 przy dużej prędkości (nieuwaga w czasie rozmowy tel i 180). Bardzo dobry samochód. Brakuje mu tchu na niemieckie autostrady jedynie. Poza tym w ciągu kilku dni trudno mi było znaleźć wady - relatywnie przystępnej konfiguracji.

F11 z adaptive drive i mocnym dieslem jest znacznie bardziej komfortowe zawieszeniowo, ale w mieście ... mniej spontaniczne. Czuć duuuuzo wiekszą masę (generacja, kombi, silnik, gadżety). Dopiero Sport+ powoduje ze auto staje się dzikie. W trasie oczywiście jedzie lekko i duży silnik jest miły, ale szum opon i powietrza jest głośniejszy. Za to spalanie to +2l do 520d.

Wniosek? Charakter auta mocno zmienia konfiguracja. Zawieszenie M daje efekt focusa. Zwykłe komfort. Aktywne stabilizatory maja chyba bardziej miękkie sprężyny i komfort jest jeszcze wyższy. Kosztem dynamiki na co dzień i nurkowania. Do tego skrętna oś, różne silniki - te auta mimo tej samej budy mogą być skrajnie różne i warto poświecić czas na konfigurację.

Opublikowano
A ja powiem tylko jedno.. mialem przyjemnosc posmigac E220. Jazda, wykonanie 5 to podloga dla Mesia.. poprostu petarda

Możesz rozwinąć? Czekam na dłuższe użyczenie. Wiem ze po 35d będzie bolało, szkoda ze 300d nie ma awd :(

Opublikowano
A ja powiem tylko jedno.. mialem przyjemnosc posmigac E220. Jazda, wykonanie 5 to podloga dla Mesia.. poprostu petarda

 

bardzo konstruktywna wypowiedź...

Opublikowano

Ja jeździłem 2 sztukami e220d. Jeden w tzw. bieda edition, drugi coupe 360 tys. z konfiguratora.

Nie widzę, wielkiej różnicy w wykończeniu wnętrz vs. g30. Listwy ozdobne, czy to plastikowe w podstawowej, czy to z jesionowym fornirem w coupe pod nasiskiem trzeszczą jak w g30.

Opublikowano

„5” 160 km/h tanczy po calym pasie (porównuje z 520x a nie z moja 518d - chociaz to jeden pieniadz na autobanie)

Mesiu przy 160? Przy 190-200 nie ma tego co w 5.

Oswietlenie ambient 64 kolory - 8 chyba ma 5.


Przyspieszanie, jazde itd porownuje w trasie bo w miescie nie zauwazy się roznicy.

Apetyt na paliwo rowniez wiekszy w 5 mimo, ze Mesiu wyglada jak czolg bo jezdzilem kombi 220d amg 19 felgi (5 na 18 sedan). Tak jak wysmiewalem Mesia tak mimo, ze kombi z kazdym km coraz bardziej mnie rozkochiwal. Na ulicy bardziej zwraca uwage, moze z uwagi na AMG i 19?


W srodku ilosc miejsca z tylu mysle, ze podobna ale z przodu to przepaść na korzysc Mesia. Kiedy BMW nauczy sie zeby schowac ten kokpit i schowek pasazera?


Reasumujac, zaluje ze mam leasing jeszcze 2.5 roku bo na pewno poszedlbym w e220d amg sedan. Teraz Duda ma uzywke za 205 tys a auto poezja.

Opublikowano
Oswietlenie ambient 64 kolory - 8 chyba ma 5.

 

W Mercedesie też tylko paski się zmieniają? Przyznam, że myślałem, że ambientowe oświetlenie dotyczy wszystkiego - a tutaj jak włączysz fielet i popatrzysz na bursztynowe/pomarańczowe kontrolki, to kontrast jest masakryczny :(

Opublikowano
Oswietlenie ambient 64 kolory - 8 chyba ma 5.

 

W Mercedesie też tylko paski się zmieniają? Przyznam, że myślałem, że ambientowe oświetlenie dotyczy wszystkiego - a tutaj jak włączysz fielet i popatrzysz na bursztynowe/pomarańczowe kontrolki, to kontrast jest masakryczny :(

 

Tak, ale jest znacznie wiecej tego niz w 5. Nie wiem czy ambient jest w 5 na nogach czy jest stale swiatlo? W Mesiu na pewno na nogach tez jest zmienne. Co jeszcze fajne to „dyskoteka” tj zmienne swiatla ambientowe (rozne opcje), moga byc jak w bmw oczywiscie stale te same kolor/y

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.