Skocz do zawartości

[E87] Amortyzatory


Tomsky

Rekomendowane odpowiedzi

nie wiem ile taniej wyjdzie ale amory przod w aso katowice wyszly bez znizek okolo 1300 do s226a

 

za same amory?

to już Ci daję taniej wpisując nr oem w google..

http://sklep.auto-voll.pl/31316768919-oryginal-bmw.html

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/6768919-amortyzator-przedni-lewy

 

ale ja polecam napisać do

http://czescidobmw.pl/

http://www.aso-bmw.pl/

 

albo do Darex'a (memberlist.php?mode=viewprofile&u=4508 - to chyba jego profil)

a tu kontakt:

www.oryginalne24.pl

BEST-PARTS Żory, os. Powstańców Śląskich 26

Tel 883 133 330, (32) 470 301 7

E-mail sklep@oryginalne24.pl

GG: 2142119

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 111
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

w zeszlym roku kupowalem takze ja przedstawialem tylko cene ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Witam mam pytanie odnosnie b6 sport do 1, jak sie jezdzi?

 

B6 sport to nie wiem, ale B8 przy ori zawieszeniu Mpak (sprężyny+stable) e81 jest przyklejone do drogi i w miarę komfortowe :D

Ps. koła 18tki (215/40/18 i 245/35/18)

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Witam,

 

Na moje nieszczęście pada mi amortyzator przedni prawy, już leje się z niego i poczułem, że auto nie jeździ tak fajnie jak jeździłem (auto ma 171k km przebiegu, z tego zrobiłem nim 70k sam w Polsce). Z tego co widzę po VIN to mam S226A (sport suspention setting). Z tego co mi facet powiedział przez telefon w sklepie, bilsteiny są za 220zł za sztukę, tylko nie wiem jakie, nie dopytałem (facet sprawdzał niby po VINie), bo nie wiedziałem, że są różne (nigdy nie zmieniałem amortyzatorów w żadnym aucie).

Co by się stało jakbym wsadził zwykłe bilsten b4 jeśli on takie miał na myśli ? gdzieś czytałem, że najlepiej b8, ale to już cenowo mi się nie uśmiecha. Może lepiej b6?

faktycznie odczułbym różnicę? ewentualnie co polecacie w rozsądnej cenie. Auto idzie do sprzedania w lutym/marcu więc nie chcę przesadnie w auto inwestować, zresztą ma już 10 lat staruszek.

Czy jakbym chciał wsadzić zwykłe b4 to musiałbym wymieniać coś jeszcze, sprężyny czy coś ? wtedy to w ogóle się nie opłaca raczej iść tą drogą :)

 

Z góry dzięki za wskazówki.

Sprzedam:

1. Ekran, IDrive, radio, gniazdo aux do F30

2. Sprzedam tłumik do F30 328i z wersji sportline

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Czołem Koledzy

 

Przymierzam się do wymiany amortyzatorów do zawiechy S226A. Iść w OE, zamiennik czy custom typu Bilstein? Nie zależy mi na utwardzeniu czy zwiększeniu amortyzacji. Bardziej myślę, czy w podobnej cenie co OE mogę dostać coś z lepszą technologią. Czy wręcz przeciwnie, wszystko po jednych pieniądzach jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idź w oryginał będzie jak trzeba!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko Bilstein - grube lagi dramatycznie poprawiają kierowanie a tłumienie jest dużo efektywniejsze niż seria.

Porównanie robiłem na amortyzatorach: M-Pakiet ($704) vs Bilstein B8 (do obniżonego zawieszenia).

Edytowane przez Santa Cruz

Footer-Smallest.jpg

Sprzedam licznik HIGH do E9x i E8x.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie za wszystkie podpowiedzi.

 

Jak Ci na niczym nie zalezy idz w orginal,ja przerobilem ,blistein, 226,704,eibach sprezyny a teraz mam gwint vogtland

Nie zależy mi tylko na przepłacaniu :) Cała reszta jest jak najbardziej mile widziana: trakcja, tłumienie, bez utraty komfortu. Na to chyba wszyscy liczymy.

Jeśli OE niczym nie odstaje pod względem technologicznym od custom i na odwrót, to wybór pozostaje oczywisty- biorę to, co tańsze.

 

Tylko Bilstein - grube lagi dramatycznie poprawiają kierowanie a tłumienie jest dużo efektywniejsze niż seria.

Porównanie robiłem na amortyzatorach: M-Pakiet ($704) vs Bilstein B8 (do obniżonego zawieszenia).

Cenna uwaga, dzięki.

Rzeczywiście Bilstein ma dobrą reklamę, cała ta otoczka sportowa i w ogóle. Ale jak to się przekłada na samochód drogowy?

Dla przykładu: OE (Sachs?) to technologia dwururowa olejowa, Bilstein znowu chwali się olejowo-powietrznym upside-down. Może zabrzmi to głupio ale jako stary biker endurowiec to drugie rozwiązanie widzę bardziej obiecująco.

 

Jak Ci na niczym nie zalezy idz w orginal,ja przerobilem ,blistein, 226,704,eibach sprezyny a teraz mam gwint vogtland

Możesz wypowiedzieć się, jakie różnice między firmami (systemami) zauważyłeś? Amorki w gwintowanym zawieszeniu różnią się od pozostałych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W moim odczuciu najwygodniej jest na gwincie, wybiera bardziej miękko niż na amorach 704 i sprezynach eibach pro kit, bo i plus że możesz auto obniżyć sobie. Teraz jakbym kupował gwint to kw v3 No ale cena przewyższa wartośc auta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, co prawda wątek jest o amortyzatorach ale po rozmowach ze znajomymi i własnych obserwacjach postanowiłem, że warto wymienić też sprężyny. Prośba do moderatora o zmianę tematu.

 

Biorąc pod uwagę powyższe, cena za zestaw OE wyniesie ok. 4 tyś. więc robi się ciekawie. W tej cenie mam np. Bilstein B14 albo KW Inox V2 (z regulacją siły odbicia).

 

W moim odczuciu najwygodniej jest na gwincie, wybiera bardziej miękko niż na amorach 704 i sprezynach eibach pro kit, bo i plus że możesz auto obniżyć sobie. Teraz jakbym kupował gwint to kw v3 No ale cena przewyższa wartośc auta

Vogtland wypada dość nisko, zaczyna się od 35mm, czyli 15mm niżej niż S226A (Bilstein B14 obniżenie od 30mm). Wolę uzyskać jak najmniejsze obniżenie względem S226A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

hehe zobacz soebie w galerii jak siedzi a jeszcze mam polowe gwintu :norty:

Doloz i kup kw v3 Rivasi zakladal u siebie jak kojarze przejzyj temat i zobacz co pisze.

Ja napewno bym nie dal 4 za oem,jeszcze inna kwestia kliku chlopakow ma mts czy technika w swoim e90 i nie narzekaja a cena smiesznie niska co roku mozesz zmieniac go :wink: Temat do przemyslenia

A i od razu sprawdz sobie wahacze laczniki no i obowiazkowo poduszki amorow wymien :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kombinuj zakładaj oryginał 4szt jeździ pięknie seria nie ma co kombinować. A zwykły gwint ustawiasz raz a później się zapieka i jest ddddpa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.