Skocz do zawartości

Przekładka - hamulce przednie z f10 550d do f10 530d


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam Panowie, tak jak w temacie , czy beda pasowały bez żadnych niespodzianek hamulce (tarcze, zaciski) z 550d/550i do 530d. Aktualne tarcze zwichrowały sie mi się , a w planach jest tez turbo hybrydowe .Przy hamowaniu z wiekszych predkosciach zauwazylem tez ze hamulce sa troche za słabe w tym aucie. Czy warto zakładać wieksze tarcze, bedzie znacząca poprawa?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bedzie poprawa. Bede Ci kibicował.
Opublikowano

beda pasowaly bedzie poprawa

sam taka zmiane zrobilem

pamietaj bedziesz tam mial tez tarcze lewa i prawa

kup wszystko lacznie z sroba prowadzaca zaciskow bo jest inna

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Żeby było „zgodnie ze sztuką” trzeba wymienić przod i tył.

Hamuje znacznie lepiej a tył ma wbrew pozorom bardzo duże znaczenie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Hmm teraz sprawdzilem i wedlug realoem 530d ma te same tarcze hamulcowe co 550d 348x36 mm ??!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

530 w serii wyjeżdżało na tarczach 348/30.

348/36 miało 535 wzwyż

Różnica jest nie tylko w grubości tarczy ale przede wszystkim w powierzchni roboczej klocków.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
To niestety musze Cie zmartwic bo mam te hamulce i sa raczej takie sobie :( wiekszosc 530xdive ma te hamulce i sa one nazwane jako wzmacniane. Nie bardzo rozumiem skad niby mialaby sie wziasc wieksza powierzchnia robocza klocka ? To sa po prostu grubsze tarcze. Niestety. Edytowane przez saab
Opublikowano
też mi sie powichrowały tarcze i jestem przed zmianą w woli formalnosci chciałbym się dowiedzieć czy zacisk też trzeba zmieniać czy pasuje stary?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wedlug mojej wiedzy : klocki sa te same zaciski inne po prostu do grubszej tarczy - moze ona przyjac wyzsze temperatury ale powierzchnia cierna klocka jest taka sama.
Opublikowano

Zmieniałem ostatnio na raki zestaw i wyglada to tak:

 

- tarcze są grubsze bo maja 36 mm

- klocki są większe ( dlatego są inne zaciski ) na oko powierzchnia klocków jest o 50% większa

- hamują dużo lepiej szczególnie przy większych prędkościach

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podaj prosze numer klockow hamulcowych !
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Wg nr katalogowych zaciski i klocki w 550d i 530d są takie same. A tarcze 348 vs 374, jak to możliwe?? !

Ja mam 535d z usa ( odpowiednik 530d eu) , tarcza i zacisk jeszcze inne, ale zwrotnica taka sama. Tarcze już mam 374, już sam nie wiem jakie dobrać do nich zaciski, wysylali mi od 750d , 530d , nie pasuje nic :/

  • 1 rok później...
Opublikowano
Mam u siebie te wzmacniane hamulce. Czy może mnie ktoś oświecić co dają te 2-częściowe tarcze, oprócz tego że są droższe? W zamiennikach np Zimmermann występuje w rozmiarze 348/36 w wersji jedno i dwuczęściowej.
  • 3 lata później...
Opublikowano
Witam was. Ze względu tego że często hamuje to moje fabryczne hamulce mi nie wystarczają. Mam możliwość zakupienia za 1000zl sprawne i niepoobijane zaciski od bmw G30. Przód 4 tłokowe pod tarcze 348/36 a tył 345/24 i takie tarcze chce dać lecz pytanie czy te zaciski z G30 będą pasowały do 525d F11. Fabrycznie mam przód 348/30 a tył 330/20. Tarcze chce wymienić na 2 częściowe firmy rotinger dedykowane do 535d F11 przód 348mm/36 tył 345/24.
Opublikowano

Czesc.

W innym temacie nt. hamulców ktos juz sie wypowiedział, ze hamulce od G30 nie beda pasowac do serii F.


Ale zaczekaj na opinie innych kolegów.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

jak najbardziej pasuja. Mam tarcze brembo 374 wraz z zaciskiem z 4 tloczkowym z G30. Et tarczy sie nie zgadzalo wiec jest dolozony 4mm dystans.

Opublikowano

Podłączę się do tematu, będę wymieniał tylne hamulce, kupiłem oryginalny zestaw i zauważyłem ze na klockach jest nazwa firmy Textar. Przyjrzałem się starym klockom, tez oryginał i tez jest Textar. Wiem ze robili oni na pierwszy montaż. Różnica w cenie całego kompletu na tył to ok 800 zł i czy jest rzeczywiście jakaś różnica czy Textar robił jakościowo lepsze klocki i tarcze ze znaczkiem BMW czy tylko płacimy za znaczek?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Warto wziąć pod uwagę, że takie amatorskie przekładki na mocniejsze hamulce, nie będą miały homologacji. Jeśli ktoś wjedzie wam w tył, a traficie na kumatego, to macie problem. 

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.