Skocz do zawartości

Piotrsli102

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Seria 5 F11

Osiągnięcia Piotrsli102

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Sprawdziłęm dokładnie i nie trzeba wymieniać wogóle FRM. W samochodach od 2012 montowali już widze lepsze moduły, Byłem u kolegi z ASO i sprawdziłmi mój FRM gdzie mam auto 09/2012 a także sprawdził po lifcie z 2014 gdzie fabrycznie była kolumna kierownicza. Okazało się że mamy te same moduły FRM. Wiązke niestety musiałem kupić cała z wnetrza gdyz nie ma samycch wiazek do kolumny elektrycznej WSZYSTKO JUZ MI DZIAŁA. TAKŻE MAM ZAKODOWANE Z FOTELAMI KOMFORT Z PAMIĘCIĄ ZE JAK OTWIERAM DRZWI TO SIĘ KIEROWNICA CHOWA Podobny przypadek miałem jak wymieniałem idrive z tym duzym pokrętłem co były po lifcie. Te po lifcie mają wtyczke 4 pin a te przed lift taka podłużną chyba 9 pin. Przed lift to 2010 - 2013 ja mam koniec 2012 i okazało sie że mam już tą wtyczkę polift i ten z polifta mi pasował i wszystko smiga TE PRZED LIFTEM 2010-2013 NIE SĄ JEDNAKOWE. KOLEGA Z ASO MI MÓWIŁ ŻE W 2012 DUŻO POZMIENIALI
  2. EGR nie jest powodem do szarpania auta, jedynie to traci moc. Temat ten juz przerabiałem. U mnie też szarpało. Czy wymieniałeś olej w skrzyni biegów, U mnie tu powstał ten ból. wymieniłem pierwszy raz olej przy 230 tyś przebiegu co kolega z ASO mi powiedział że przy tym przebiegu trzeba było juz nie wymieniać. 2 razy z rzędu wymieniałem olej gdyż nie jest zalecane dynamicznie w skrzyni hydrokinetycznej - TYLKO STATYCZNIE i dalej szarpał. Okazało sie że mechatronika w skrzyni poszła do wymiany. Teraz działa ok.
  3. Witajcie Mam do was pytanie bo za 300zł zakupiłem kolumne kierowniczą elektryczną + obudowę z przełącznikiem Poniżej linki które zakupiłem u jednego sprzedawcy https://allegro.pl/oferta/bmw-f10-kolumna-kierownicza-europa-pamiec-6787926-12458240412?snapshot=MjAyMy0wNC0zMFQxMDo1Njo0NC4xOTU1OTBaO2J1eWVyOzY5YjIyNzI4MmNhMTgyNzY3MTZlYWIwYmQ4ZWJiNGEzYWNhY2MxMWRjMzE4ZDE0OGQzNjhlNmJmZjMzZTRlNTQ%3D https://allegro.pl/oferta/bmw-f10-f12-obudowa-kolumny-kierowniczej-elekt-12451513704?snapshot=MjAyMy0wNC0zMFQxMDo1Njo0NC4xOTU1ODlaO2J1eWVyOzQ3NzE4ZmFhNTRjMzMwMDUwMWU0OTJmZjQ3ZGNkYzc4Yjk4MDc1OTM0NmMzZGU2NWE4YzA0N2I4NDQ4NzlhNTM%3D ale nigdzie nie umię wiązki znależć, Czy wiecie jaką potrzeba. Jakis numer. Potrzebuje do BMW 525d F11 2012 silnik 2 litry
  4. MIAŁEM TEN SAM PROBLEM. W ŚRODKU TO WSZYSTKO MI DRGAŁO PODCZAS JAZDY. WYDAŁĘM W W AUTO PRAWIE 20 TYSIĘCY, TJ. TARCZE, ZACISKI, KLOCKI, DRĄŻKI , ŁĄCZNIK GUMOWY WAŁU, PRZEGUBY, WSZYSTKIE WAHACZE, WSZYSTKIE ŚRUBY ZAWIESZENIA, KOŁO PASOWE DRGAŃ, PASEK I NAPINACZ, POMPA WODY, PIASTY I WIELE INNYCH "A OKAZAŁO SIĘ ŻE WAŁ BYŁ KRZYWY" PO WYMIANIE NOWEGO WAŁU TO AUTKO TERAZ CICHUTKIE
  5. Ja te kupowałem do F11 2012 1. lemforder 34931 2. Lemforder 34930
  6. Zmieniam kierownice w BMW 525d F11 2012 (bez łopatek) na ta z M pakiet z łopatkami z okrągłym AIR BAG - pytanie czy taśmę też trzeba zmienić czy wystarczy kodowanie
  7. Czy te zaciski będą pasowały do F11 https://allegro.pl/oferta/zacisk-bmw-44-24-60-36-348-f01-komplet-przod-tyl-11159479207
  8. Ok. Ale pytanie które tuleje. Chciał bym powymieniać od razu tuleje belki, tuleje mostu, amortyzatory z łozyskami (to już mam) Czy idzie dostać jakiś zestaw tuleji bo wszystko co w zestawach widzę to tylko do BMW wersji E a nie F
  9. Szkoda wielkie. To zakupie zaciski i tarcze dedykowane do 535d F11
  10. Zawieszenie przednie wymienione lecz tylne nie ruszane od nowości. I tak coś mi piszczy co chwilę na tylnym zawieszeniu przez to zainwestuje i powymieniam co trzeba. Problem jest ze nie wiem jakie wahacze odpowiadają za pochyłość koła tylnego. A pytanie czy te zaciski z G30 czterotlokowe by podeszły
  11. Witam was. Ze względu tego że często hamuje to moje fabryczne hamulce mi nie wystarczają. Mam możliwość zakupienia za 1000zl sprawne i niepoobijane zaciski od bmw G30. Przód 4 tłokowe pod tarcze 348/36 a tył 345/24 i takie tarcze chce dać lecz pytanie czy te zaciski z G30 będą pasowały do 525d F11. Fabrycznie mam przód 348/30 a tył 330/20. Tarcze chce wymienić na 2 częściowe firmy rotinger dedykowane do 535d F11 przód 348mm/36 tył 345/24.
  12. Ja mam F11. Zrobiłem niedawno kodowanie świateł przy skręcie i stop w pełni działa.
  13. Witam. W ubiegłym tygodniu byłem na geometrii po wymianie przednich wahaczy. Okazało się że przód jest ok ale tyl ma żle ustawiony kat koła. Nie da się tego ustawić gdyż śruby są juz za bardzo zapieczone. ponadto trza tuleje tylnego mostu zmieniać. Potrzebował bym wiedzieć które wahacze i śruby potrzeba wymienić do BMW 525d F11 2012r. na tył, które odpowiadaja ustawieniu geometrii TYŁ-u W Marcu szykuje się na większy remonty całego tylnego zawieszenia. Doradżcie mi co najlepiej wymienić. Ponadto mam do was pytanie bo mam teraz hamuce przód 348/30 a tył 330/20 i sa mi za słabe. Czy zaciski 4 tłokowe z G30 pod tarcze 348/36 będą pasowały https://allegro.pl/oferta/zacisk-zaciski-348mm-345mm-bmw-g01-g20-g30-g31-g32-13133186032 ?? Czy te tarcze są warte swej ceny https://allegro.pl/oferta/tarcze-rotinger-bmw-5-f10-f11-przod-348x36-12483296746
  14. Miałem podobny prypadek po wymianie chłodniczki EGR. 3 razy dolewałem i teraz powiem ci że ustało. Przejechane mam ponad 6 tysięcy km od czasu wymiany a dziennie rano na zimnym silniku sprawdzam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.