Skocz do zawartości

piotrek_e38

Zarejestrowani
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 525d xDrive, F10 550i LCI 450 km + wirus 70 km.
  • Lokalizacja
    Koszalin
  • Zawód
    Dyrektorek :-)

Osiągnięcia piotrek_e38

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Błędów brak, mam ista i launcha. Zawieszenie to samo wahacze łączniki drązki. Tylko amortyzator troch inaczej wygląda 5 ale prawdopodobnie charakterystyka działania to samo co w 6. Kolego trafiłem na Twój post, mam F10 550i LCI przebieg 140 tys km i takie rzeczy jak opisujesz nie mają miejsca . Przed chwilą z ciekawości poszedłem sprawdzić ten przód, włączyłem komfort + i próbowałem ugiąć przód . Nie ma takiej możliwości, może z 1 cm a wagę mam słuszną - 94 kg. Przy Sport + to już w ogóle ani drgnął. Sztywny jak wóz drabiniasty. Przy hamowaniu na światłach nie ma takich objawów jak u Ciebie. Myślę, że ewidentnie coś jest nie tak . pzd piotr
  2. Od 2 tygodni śmierdzi mi spalinami w kabinie . Na początku myślałem , że to wypalający się olej . Miałem dużą nieszczelność . Wymieniłem rozrząd, nową pokrywę zaworów uszczelki itd . Przez pewien czas nazbierało się tam sporo oleju. Większość została wymyta , ale w zakamarkach coś jeszcze pewnie zostało dlatego myślałem, że to dalej ten olej . Zapach trochę się rożni dlatego zacząłem szperać z latarką i znalazłem to : wygięta rurka na lewo od cyferki 7 - z niej wydobywa się spalina i nie jest to nigdzie podłączone ? Coś mi tu nie pasuje bo te spaliny zaciąga do środka . Czy mechanik zapomniał to podłączyć? Na rysunku nie widać wężyka ? http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=XB91-EUR-06_2010_F11_BMW_525dX&diagId=18_0895#18308515604
  3. Zmieniałem ostatnio na raki zestaw i wyglada to tak: - tarcze są grubsze bo maja 36 mm - klocki są większe ( dlatego są inne zaciski ) na oko powierzchnia klocków jest o 50% większa - hamują dużo lepiej szczególnie przy większych prędkościach
  4. Witajcie ! 251000 tys i wczoraj przy uruchamianiu silnika usłyszałem w kabinie przerażajace grzechotania które ucichło po Ok 3-5 sekundach . Wyszedłem z auta i silnik chodzi prawie normalnie tylko ze w nadkolach słuchać takie cykanie jakby pasek klinowy lub rolka napinacza ! To zapewne rozrząd bo po przejechaniu 30 km postawiłem auto i ponownie po 4 h odpaliłem auto . Hałas ten sam przez 2-3 s . Mechanik potwierdził rozrząd . Ponieważ mam xdrive cena 4000 netto . Czas -7-8 dni . PS . Jeżeli macie do polecenia kogoś dobrego od BMW w okolicach Słupska lub Koszalina to z chęcią skorzystam .
  5. Byłem posiadaczem X5 4,8i przez ponad rok . To auto może spalić 20 l , ale może też i 12 l/100 km . Trasa Koszalin - Poznań , normalna przepisowa , wyprzedzanie tirów na pełnym gazie potem spokojnie 100-120 km/ i tak do samego Poznania 12,7 l/100 . Trasa Koszalin, Gdynia , Warszawa ( Autostrada ) . Prędkości różne średnio ze 150 km/h . Spalanie 14,2 l/100 . 300 na baku to chyba tylko jak pedał w podłodze i maxymalne pałowanie . Nierealne cały czas .
  6. Potwierdzam , wymieniałem w czwartek . Ori BMW to nic innego jak Sachs , te same numery , na oryginałach jest napis Sachs . W Sachs nie ma tylko znaczka BMW . Nie warto przepłacać za znaczek . Wymiana banalnie prosta - 20 minut na stronę . Warto przy okazji wymienić odboje , osłony i 3 śruby mocujące amortyzator u góry ( 4 zł sztuka oryginał ). pzd P
  7. Nie trzeba żadnej kalibracji przy zakładaniu swoich wtrysków tylko pamiętaj aby każdy wtryskiwacz wrócił na to samo miejsce gdzie był przed demontażem (nie pomieszaj kolejności). Po złożeniu wszystkiego możesz mieć problem z uruchomieniem silnika z powodu zapowietrzenia układu wtryskowego, przynajmniej u mnie tak było. Ps. Powinieneś też założyć nowe podkładki miedziane pod wtryski. Podkładki też zamówiłem . Jak poradziłeś sobie z zapowietrzonym układem?
  8. Panowie nie ma co się denerwować :-) Z mojego motoru cieknie jak z kaczej du...y . Leci z pod korka oleju ( jak go odkręciłem i wyciągnąłem to uszczelka nie dość , że twarda jak skała to jeszcze pękła na pół ) , leci z rurki odmy - w górnej części - twarda uszczelka i pewnie też dlatego że była częściowo niedrożna . Faktem jest że plastik tej rurki był już tak kruchy że pękła przy ściąganiu na pół , tymczasowo skleiłem ją za pomocą Super Glue i trzyma :-) . Nowe cześci i uszczelki zamówione . Leci oczywiście też spod uszczelki pokrywy zaworów , zlokalizowałem 3 miejsca . Podejrzewam że przebieg zrobił swoje bo ma już 250 tys i rośnie po 7-8 tys na miesiąc . Dziubek dzięki za instrukcję , przejrzałem to i raczej nie będę miał problemów no chyba , że wtryski będą nie do wyciągnięcia . Mam jedną wątpliwość , czy po wyciągnięciu wtrysków a potem powtórnym ich montażu konieczna jest ich kalibracja , programowanie etc ? Pytam bo tak wynika z instrukcji TIS ? Pozdrawiam i dzięki
  9. Ja zalewam valvoline SynPower XL 5W30 z LL04 . Wymiana co 15 tys km .
  10. Rurka zatkana , leci z pod korka oleju i z tyłu spod uszczelki. Nie ma rady trzeba wymienić uszczelkę. Szkoda , że nigdzie nie ma nawet na forach zagranicznych nie mogę znaleźć instrukcji takiej wymiany .
  11. Możesz rozszerzyć pojęcie łatwe ? Jak to się robi? Widzę , że waż ten karbowany jest mokry w górnej części na dole jest suchy ? Coś jeszcze? Pzd Piotrek
  12. Wyciek zlokalizowany cieknie z pod korka wlewu oleju, z rurki odmy ale niestety także z uszczelki pokrywy zaworów z tyłu i z boku . Czy ktoś z Kolegów robił już tego typu operację w swoim F10/11 N47. Pozdrawiam Piotr
  13. GREGOR dzięki za podpowiedź . Czy ta rurka umieszczona jest gdzieś z tyłu silnika ? Z tym oringiem od wlewu coś może być na rzeczy bo poniżej wlewu też mam sporo świeżego oleju ściekającego po różnych elementach . Ok już ja widzę , dzięki. Jutro idzie do sprawdzenia J . :cool2:
  14. Witajcie , szukałem ale do naszego modelu nigdzie nie ma opisu wymiany uszczelki pokrywy zaworów . Czy da radę ogarnąć to osoba nie będąca mechanikiem , ale mająca pojęcie o temacie tzn sam potrafię ściągnąć np kolektor dolotowy, wyczyścić założyć , filtry oleje , tarcze, klocki amortyzatory to też nie problem . Czy jest tam jakiś zonk lub narzędzie których normalnie nie ma się w garażu żeby to zrobić? Mam taki objaw, że ubywa mi oleju i cieknie powodując jego spalanie na wydechu , dostaje się do kabiny i paskudnie śmierdzi . Muszę to szybko zrobić a jak podjadę do mechanika to przyjedź za 2 tygodnie . Nie mam czasu za dwa tygodnie muszę temat zrobić od razu za dzień lub dwa :-))). Jakby ktoś miał jakiś manual to będę wdzięczny . pzd Piotr
  15. Dzięki za info , bajecznie prosta sprawa . 2 piwka i po wymianie potem na zbieżność i można śmigać .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.