Skocz do zawartości

G30 540I Xdrive Mpakiet + Mperformance


Grzybek190

Rekomendowane odpowiedzi

W firmie " Skazani na połysk" położyłem na zewnątrz i wewnątrz ceramikę, oraz folie Xpel ultimate ( maska, zderzak, błotniki, lusterka, progi, luk bagażnika, słupki prawy/lewy, cienkie obramowanie okien- to te lakierowane na wysoki czarny połysk przegrody okiem, rysuje się od samego patrzenia )

 

Filmik o możliwości tej foli:

 

Folie jest docięta fabrycznie do danego modelu ( prod. USA )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DO YARWA:

To nie jest żadna REKLAMA !!! robiąc u nich wspomniane rzeczy , fotograf robi sesje gratis i daje pamiątkę ale....

jeśli tak strasznie Ci to przeszkadza to specjalnie Tobie foty przed odbiorem auta:

c3miXTJ.jpg

Zz5hv6J.jpg

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Grzybek190
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Bardzo ładna konfiguracja, gratuluję. Mój ulubiony kolor skór !

Jedyne co mi nie leży to paski performance na progach bo optycznie podnoszą auto, ale to rzecz gustu ;)

 

Dobrze że zabezpieczyłeś zderzak folią bo pisałem już w innym temacie o tym że koledze w G30 z tego elementu ozdobnego wokół halogenu po 20 tkm zniknął lakier bezbarwny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jest jak piszesz, 540i zamówieniem w kwietniu, do czasu odbioru czyli październik, dostałem nówkę sztuka G30 530d , zrobiłem nią 15tys ( okres wakacyjny ) obserwowałem cały czas co dzieje się z "przodem" .... sporo odprysków , rożne odbarwienia , plamy.... słabe te lakiery a i drogi to jeden wielki remont, dlatego zdecydowałem się na folie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zamówiłem pakiet na przód , składa się z przedniego zderzaka , lamp , maski , błotników , przednich słupków przy szybie oraz lusterek, wybrałem opcje pełnej maski ( trochę droższa ) jest opcja 1/3 maski / tam gdzie biją kamienie , taki pakiet kosztuje około 5000tys + robota, pamiętać trzeba ze nie jest to zwykła folia ( filmik który zamieściłem wyżej fajnie pokazuje co potrafi)jako ciekawostkę powiem ze na przednim zderzaku folia jest idealnie fabrycznie wycięta , nawet czarne wstawki obok halogenów i same halogeny mają swoją folie ochronną. Maska i błotniki to mega powierzchnie i to kosztuje , sam zderzak to pewnie do 1000zl , lampy to grosze , każdy element można zamówić oddzielnie , ale trzeba pamiętać ze pakiet jest bardziej opłacalny. Znaczenie ma tez producent ja poczytałem i wybrałem Xpel , producent USA , pewny i raczej najlepszy na rynku ( mają fajny profil na fb - Xpel poland, pokazują tam swoje realizacje , zajrzyj )ale wiem ze są tańsze zamienniki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dokładnie tak jest jak piszesz, 540i zamówieniem w kwietniu, do czasu odbioru czyli październik, dostałem nówkę sztuka G30 530d , zrobiłem nią 15tys ( okres wakacyjny ) obserwowałem cały czas co dzieje się z "przodem" .... sporo odprysków , rożne odbarwienia , plamy.... słabe te lakiery a i drogi to jeden wielki remont, dlatego zdecydowałem się na folie.

 

Zamówiłeś w kwietniu, a odebrałeś w październiku??? Ja zamówiłem 16 września i odebrałem 17 października... Albo miałem mega farta, albo Ty mega pecha... Może wybrałeś jakąś niefortunną opcję, albo był jakiś problem z dostępnością części...

Life's too short to drive boring cars!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna konfiguracja, też obstawiałem biel alpejską plus koniak w środku, ale żona się uparła na Carbon Black plus kość słoniowa, heh... Polecam wydech MPerformance. Koszt stosunkowo niewielki, a efekt dla mnie bomba :D Gratuluję wyboru wersji :cool2: , jeździłem wszystkimi przed decyzją i 540xi to wg mnie perfect fit do G30. Oczywiście M550i to jeszcze większy odlot, ale tę opcję zostawiam sobie dla 6tki za 2 lata, żeby mieć jakiś przyrost frajdy z jazdy :)
Life's too short to drive boring cars!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trusmar jeśli chodzi o czas realizacji tak podobno trafiłem ..... dostałem nowe G30 530d do czasu dostarczenia mojej 540i wiec nie płakałem z tego powodu, myślałem o wydechu (mam go w serii 4 ) , ale na razie pozmieniałem to co pozmieniałem, może zamiast tego tylnego dyfuzora z karbonu trzeba było wydech zamontować , ech będzie i karbon i wydech ;-)))) dostałem propozycje z salonu wydech + kit ale ten power kit nic prawie nie dawał wiec jakoś przeszło to obok mnie ale teraz zaczynam znów myśleć o tym wydechu ....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2girls1horse felgi czarne do białego dla mnie super ale zawsze miałem czarne ale MATOWE, utrzymanie ich w czystości było jako takie ale było ...te natomiast są lakierowane na wysoki połysk ....MASAKRA do utrzymania .... trzeba tez bardzo uważać żeby ich nie porysować przy myciu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trusmar jeśli chodzi o czas realizacji tak podobno trafiłem ..... dostałem nowe G30 530d do czasu dostarczenia mojej 540i wiec nie płakałem z tego powodu, myślałem o wydechu (mam go w serii 4 ) , ale na razie pozmieniałem to co pozmieniałem, może zamiast tego tylnego dyfuzora z karbonu trzeba było wydech zamontować , ech będzie i karbon i wydech ;-)))) dostałem propozycje z salonu wydech + kit ale ten power kit nic prawie nie dawał wiec jakoś przeszło to obok mnie ale teraz zaczynam znów myśleć o tym wydechu ....

 

Czyli też masz fajny garaż, 4ka i 5tka to dobry zestaw:) ja w 428 mam wydech MP z 435 i ten seryjny z 540 był trochę zbyt grzeczny;) ja wziąłem wydech bez dyfuzora ale jeszcze pewnie dołożę taki jak Twój, choć cena zwala z nóg... Tzn przy wydechu MP musiałem wymienić dyfuzor na seryjny z M550i, bo wydech MP ma grubsze znacznie końcówki, ale seryjny z 550 jest 20 razy tańszy wiec na razie mam taki, choć ten MP carbonowy jest mega. Wydech MP szczerze polecam. Power and Sound odpuściłem ze względu na symboliczny przyrost parametrów(celuje w ACSa, który przynajmniej na papierze wygląda dużo lepiej). Sam wydech jest niedrogi i brzmi naprawdę fajnie, do tego końcówki bardziej rasowo wyglądają. polecam

Life's too short to drive boring cars!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli masz 2 Białe Damy! Pięknie. Ja z kolei mam „2 shades of M” czyli Estoril Blue plus Carbon Black;)

Ja mam w 428 wydech MP dedykowany do 435, czyli z końcówkami symetrycznie po bokach, ale jeśli chodzi o brzmienie to pewnie jest podobnie;) ja jestem bardzo zadowolony. Teraz 428i przejęła żona i widzę ze od razu po wyjeździe z osiedla przełącza w tryb sport w poszukiwaniu przesterow na wydechu:)

Life's too short to drive boring cars!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pięknie się prezentuje, miałem brać G30 ale ostatecznie zamówiłem X6 w Carbon Black no zobaczymy czy nie będę żałował ciągle myślę czy biała nie byłaby lepszym wyborem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Elementy M Performance do limuzyny to kwestia gustu. Natomiast zdecydowanie będzie przyciągać spojrzenia. Mnie osobiście urzekł środek i jest to nawet ważniejsze niż wygląd zewnętrzny, bo kierowca jednak więcej czasu spędza w środku :D

To są kwadratowe końcówki wydechu czy jedynie fragment zderzaka? No i co robi ta kijanka przed ASO, czyżby drogówka przyjechała się przyzwyczajać do 330xi? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.