Skocz do zawartości

E90 bicie kierownicy


cvbnm

Rekomendowane odpowiedzi

To co innego. Jak zostawisz auto na parę miesięcy i do tego np z niskim ciśnieniem, to możesz opony uszkodzić już permanentnie. To co ja mam i być może ty też, to chwilowe flat spoty, które wymagają rozjeżdżania i znikają. U mnie po 5-10 minutach jazdy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 210
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Mam Vredesteiny i ten sam problem. Tydzień postoju i przez kilka kilometrów bije kierownicą. Po czasie wibracje prawie całkowicie ustają, ale opony są delikatnie odkształcone. Jak podniosę na lewarku i zakręcę kołem to w pewnym momencie widać delikatny uskok.
http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

konto_am, w jakim stanie masz dwumasę? bo ja to zaczynam u siebie podejrzewać :mad2:

 

mam automat i jest wszystko wporządku to na pewno sprawa odkształcania sie opon, ale mam juz druga taka w automacie po lifcie, to w tamtej którą sprzedałem padła skrzynia ale po 370tys. przebiegu, w zasadzie jezdzila ale szarpała na wzniesieniach, drgania też byly drobne, kazdy mówil że to sprzęglo hydrokinetyczne ale okazala sie cała skrzynia a sprzęglo hydrokinetyczne było sprawne :), podejrzewali tex skrzynke xdrive ale to tez odpadło po odłaczeniu xdrive

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Cześć

Mam taki problem auto mam od nie dawna kilka razy wyczułem jak przy 90-100 km/h drga mi kierownica ale to wystepowało sporadycznie było to na starych klockach .


Z racji tego że miałem mało klocków około 5 mm postanowiłem je wymienić i po tym jak wyjechałem z domu do miałem odczuwalne większe drgania kierownicy w tym zakresie ale po 50km i kilku hamowaniach są nie wielkie tylko w zakresie 95km/h


Najważniejsze w tym jest że w momencie kiedy wystepuja wystarczy że dotknę lekko hamulca to się minimalnie wzmacniają ale jak docisnę mocniej to ustępują


Byłem u mojego wulkanizatora i twierdzi że to objaw troche krzywej tarczy i mam pojeździć żeby nowe klocki sie dotarły


piszę ponieważ chce zasięgnąc opini czy tarcza może powodawać małe dragia bez hamowania


Klocki wymieniałem sam , tłoczek jak i prowadnice pracuja bardzo lekko , tarcze bez duzych rantów


Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jeżeli klocki są dobrze założone i nie ułożyły się krzywo, to:

1. Sprawdzamy wyważenie kół.

2. Sprawdzamy luzy w zawieszeniu.

3. Sprawdzamy bicie tarczy.

4. Sprawdzamy bicie piasty.

3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Pany

Dziwna rzecz sie ostatnio wyprawia w moim e91

Otóż delikatnie mi czasem drgała kiera ale tylko od 80-90 , stwierdziłem ze wyważę jeszcze raz , po tym zabiegu się pogorszyło , stwierdziłem ze pojade do innego którego polecają .

Po tym zabiegu było lepiej ale nadal delikatnie 80-90 drgało i co ciekawe jechałem z tym drganiem w deszczu

Dzis mówie do 3 razy sztuka pojade go goscia co ma nowa maszynę , wyjeżdzam asfalt suchy i nie ma drgań zrobiłem 50km tak bez sensu i jest ok

O co w tym biega ?? Czy opad deszczu może powodowac lekkie trzęsienie ?? Lacze to 225/40r18

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opony mogą być wadliwe i sprawiać problemy z wyważeniem. Poza tym przy niskoprofilowych oponach często samo wyważenie to za mało, trzeba zweryfikować czy opona ma równomierną sztywność na całym obwodzie, za pomocą maszyny wykonującej tzw. test drogowy. Ponadto, u mnie wibracje przy 80, to były padnięte tuleje w skośnych wahaczach z przodu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi auto nie wibruje tylko przy 90 delikatnie kiera draga ale nawet tego nie czuje za bardzo na dłoni tylko jak nie trzymam jej to widzę wizualnie .

Co ciekawe występuje to nie zawsze , obstawiam tarcze bo jak je dobrze je za grzeje to wtedy potrafi lekko bić przy hamowaniu

Do tego objaw jest większy kiedy auto postoi ponad 3 dni , było tutaj pisane że tak jak by opona sie odstała , ogólnie trzeba z tym żyć auto ma 315 tys wiec idałem nie będzie

Zresztą zawiecha w e90 jest na dobre drogi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
  • 5 tygodni później...
W moim przypadku drgania powodowała maglownica a dokładniej śruba na maglo która sie czasami sama luzowała, bo ktoś tam kiedyś kręcił. Po regeneracji maglo oraz drazków z koncowkami i samych gum na przednich wahaczach (bananach) W końcu moja bmw e90 nie ma żadnych drgań. Więc na 70% to powoduje drgania w BMW chyba ze krzywa felga lub wywazanie opon. Pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.