Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 210
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam Vredesteiny i ten sam problem. Tydzień postoju i przez kilka kilometrów bije kierownicą. Po czasie wibracje prawie całkowicie ustają, ale opony są delikatnie odkształcone. Jak podniosę na lewarku i zakręcę kołem to w pewnym momencie widać delikatny uskok.
http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano
konto_am, w jakim stanie masz dwumasę? bo ja to zaczynam u siebie podejrzewać :mad2:

 

mam automat i jest wszystko wporządku to na pewno sprawa odkształcania sie opon, ale mam juz druga taka w automacie po lifcie, to w tamtej którą sprzedałem padła skrzynia ale po 370tys. przebiegu, w zasadzie jezdzila ale szarpała na wzniesieniach, drgania też byly drobne, kazdy mówil że to sprzęglo hydrokinetyczne ale okazala sie cała skrzynia a sprzęglo hydrokinetyczne było sprawne :), podejrzewali tex skrzynke xdrive ale to tez odpadło po odłaczeniu xdrive

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Cześć

Mam taki problem auto mam od nie dawna kilka razy wyczułem jak przy 90-100 km/h drga mi kierownica ale to wystepowało sporadycznie było to na starych klockach .


Z racji tego że miałem mało klocków około 5 mm postanowiłem je wymienić i po tym jak wyjechałem z domu do miałem odczuwalne większe drgania kierownicy w tym zakresie ale po 50km i kilku hamowaniach są nie wielkie tylko w zakresie 95km/h


Najważniejsze w tym jest że w momencie kiedy wystepuja wystarczy że dotknę lekko hamulca to się minimalnie wzmacniają ale jak docisnę mocniej to ustępują


Byłem u mojego wulkanizatora i twierdzi że to objaw troche krzywej tarczy i mam pojeździć żeby nowe klocki sie dotarły


piszę ponieważ chce zasięgnąc opini czy tarcza może powodawać małe dragia bez hamowania


Klocki wymieniałem sam , tłoczek jak i prowadnice pracuja bardzo lekko , tarcze bez duzych rantów


Dzięki

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeżeli klocki są dobrze założone i nie ułożyły się krzywo, to:

1. Sprawdzamy wyważenie kół.

2. Sprawdzamy luzy w zawieszeniu.

3. Sprawdzamy bicie tarczy.

4. Sprawdzamy bicie piasty.

3A0jS9b.png
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Pany

Dziwna rzecz sie ostatnio wyprawia w moim e91

Otóż delikatnie mi czasem drgała kiera ale tylko od 80-90 , stwierdziłem ze wyważę jeszcze raz , po tym zabiegu się pogorszyło , stwierdziłem ze pojade do innego którego polecają .

Po tym zabiegu było lepiej ale nadal delikatnie 80-90 drgało i co ciekawe jechałem z tym drganiem w deszczu

Dzis mówie do 3 razy sztuka pojade go goscia co ma nowa maszynę , wyjeżdzam asfalt suchy i nie ma drgań zrobiłem 50km tak bez sensu i jest ok

O co w tym biega ?? Czy opad deszczu może powodowac lekkie trzęsienie ?? Lacze to 225/40r18

Opublikowano
Opony mogą być wadliwe i sprawiać problemy z wyważeniem. Poza tym przy niskoprofilowych oponach często samo wyważenie to za mało, trzeba zweryfikować czy opona ma równomierną sztywność na całym obwodzie, za pomocą maszyny wykonującej tzw. test drogowy. Ponadto, u mnie wibracje przy 80, to były padnięte tuleje w skośnych wahaczach z przodu.
Opublikowano

Mi auto nie wibruje tylko przy 90 delikatnie kiera draga ale nawet tego nie czuje za bardzo na dłoni tylko jak nie trzymam jej to widzę wizualnie .

Co ciekawe występuje to nie zawsze , obstawiam tarcze bo jak je dobrze je za grzeje to wtedy potrafi lekko bić przy hamowaniu

Do tego objaw jest większy kiedy auto postoi ponad 3 dni , było tutaj pisane że tak jak by opona sie odstała , ogólnie trzeba z tym żyć auto ma 315 tys wiec idałem nie będzie

Zresztą zawiecha w e90 jest na dobre drogi

  • 2 lata później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jeszcze ktoś ma jakieś sugestie?

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • 5 tygodni później...
Opublikowano
W moim przypadku drgania powodowała maglownica a dokładniej śruba na maglo która sie czasami sama luzowała, bo ktoś tam kiedyś kręcił. Po regeneracji maglo oraz drazków z koncowkami i samych gum na przednich wahaczach (bananach) W końcu moja bmw e90 nie ma żadnych drgań. Więc na 70% to powoduje drgania w BMW chyba ze krzywa felga lub wywazanie opon. Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.