Skocz do zawartości

PowerKit BMW G30


kamiloo98

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 404
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Przecież w instrukcji jest napisane że wszystkie pomiary są robione na pb98. Niedługo pojadę zobaczyć co moja 330i też z tym silnikiem wypluje
male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, słabiutki niut w serii.

 

Też jestem niepocieszony serią i zastanawiam się na ile jakość paliwa wpłynęła na te osiągi. Na jakim paliwie hamowałeś swojego dimsporta?

Spróbowałem na obydwu.

Na 95 wypluwał 250km i Ok. 375Nm (o ile mnie pamięć niezawodzi)

Na 98 260km i 390Nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uważam, że całkiem przyzwoity wynik. Przyczepić by się można do spadku momentu w zakresie ~2000-2400 rpm, ale za to góra ładnie wygładzona. Może, jak przedmówca zauważył, słaby niut w serii jest wynikiem słabszego paliwa. Wlej mu rakietowego i zobaczysz co będzie :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ja tylko na pb98 ten sam silnik, ostatnio trasa na v power Shell. Raz na 4 baki leje v power. Nic nie szarpie. Wydaje mi się że 98 jest najrozsadniejszym rozwiązaniem.... Pozdrawiam
male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obfocili moją piątkę na facebooku. https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE/?hc_ref=ARS0t6683Jb1yUpwtJvYXmgBGr5miQKO6_h5HMoMuUw77wd4FADbHL7m0_wbRuD-tDM

 

Tu trochę lepsze ujęcie: h4r7zDF.jpg

 

 

Poczytałem trochę na forach odnośnie benzyny. W instrukcji jest 95 oktanów oraz informacja o tym że auto ma komputer przeciwstukowy. Biorąc pod uwagę że PB95 ma większą moc zaczynam się zastanawiać czy komputer może zredukować mi moc żeby uniknąć "stuków"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

http://i67.tinypic.com/1432vsl.jpg

 

 

NIe jest to seria 5, ale ten sam silnik , 30i b48, pomiar na pb98, zimno minus 13 na zewnątrz , w środku lekko na plus

Myślałem że będzie lepiej, wydech nic nie daje ;) :mrgreen:

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi, że nic ponad serię.

 

Ale masz rację, u doktora na PB95 nie trzyma serii...

 

Ciekawy jestem wyników z power kit na PB98.

 

Co dokładnie lejesz?

 

P.S. Dowiedziałem się w jednym ASO, że AC Schnitzer już testuje power upgrade do 530i.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zapewne wyszłoby kilkanaście koni więcej....

Leje Orlena 98, kolega co stroi auta mówi żeby nie łac 100oktanow bo to i tak nic nie da, strata kasy a silnik tego nie wykorzysta a sam jeździ nissanem gtr...

Jakby był power kit bez utraty gwarancji to pewnie się skuszę, ale na ac Schnitzer to mnie nie będzie stać bo to pewnie 10-20k wyjdzie. Pozdrawiam

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do AC Shnitzer to jest dystrybucja przez salony BMW więc pewnie bez utraty gwarancji.

Powiedzieli mi, żeby wrócić do sprawy pod koniec marca to będę mieli więcej informacji.

Ale faktycznie jeżeli cena będzie 20k za 30KM więcej to też się zastanowię...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.