Skocz do zawartości

chory doctor

Zarejestrowani
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G30 530i

Osiągnięcia chory doctor

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dobiłem do 81tys, początkowo na box racechip, po 2 latach program. Zaraz mija 4 rok. Olej co 10 tys, z tym nierozgrzanym silnikiem nie jestem świentoszkiem, ale staram się pilnować:): Nie mam żadnych zastrzeżeń, jazda wielokroć przyjemniejsza (530i). Jedyne co znalazłem to okresowo nieregularna praca silnika przy niskich temperaturach. No i ciągłe problemy z oponami i powyginanymi felgami: lato i zima 19cali na łódzkich dziurach
  2. To prawda, 20 cali to nie jest auto do Polskiego miasta. Na trasie nie jest tak źle, Ja na 19 w G30 zmieniłem Pirelli na Godyer. Na pirelli wygląda lepiej, ale na Goodyer lepiej się prowadzi. Na obu bąble się robią 2xsezon. PS nie mam tego auta dla komfortu tylko dla przyjemności
  3. Jak jesteś z bliska, to podjedz do nich. Ja miałem kilkkrotnie seerwis ze sczytniem błędów w ASO po progrmie i nic nie znależli
  4. W moim przypadku paliwo, głównie ilość oktanów była kluczowa. Na 95 skrzynia szarpałą i była bardziej nerwowa, dlatego jeżdziłem tylko na 98 i to w trybie sport. Non stop. Zrobiłem progrma z chmownią i na chipie i na progrmie i jezdze terz ba 95, tryb comfort na codzien wystarczy. Jest znacznie lepiej
  5. W razie co, mam box do 530i Racechip gts black, po około 1,5 roku używania do sprzedania. Teraz latam na programie i jestem bardziej zadowowlony. Kotakt na priv
  6. https://www.auto-swiat.pl/uzywane/top10-najgorsze-auta-w-testach-na-dystansie-100-tys-km/shtytye#slajd-2 Czy ktoś z Was doświadczył powyższych usterk?
  7. Ja przetwstowałem TC. Bardzo profesjonalni i pomocni. Nie znam Dynosoft
  8. Nie zapominaj o TC Performance. Miałem "awarię łopatek atrapy 1 miesiąc po gwaracji", BMW uznało gwarę mimo wsyztsko.
  9. Witam wszystkich, jestem świeżo po stracie gwarancji już mogłem sięcdoczekaćcprogramu.cMojac tov530ivg30.Dovtejjeździłemvnavracechipv ts black mode 04 (zdjęciecia z hamowni gdzieś są na forum), ale po zmnainie po programie na% stage 1 u chłopaków w TC% Performance w końcu jest jak należy. 297KM i430NM. Ciekawi mnie przede wzyztskim wzrost mocy seryjnej na paliwach 95 i 98, bo seria na 95 wyszła mi 247KM i 321NM, a na 98 257KM 344NM. Największym plusem modyfikacji jest jednak komfort jazdy. Auto przestało szarpać, i w związku z tym rodzina preształa zgłaszać chorobę lokomocyjną (żona i 2 małych dziewczynek). Szczeże polecam!
  10. Nie mieliście problemu z domykaniem szyberdachu w trakcie uchylenia?
  11. @damianbl, czy jesteś zadowolony ze zmiany brzmienia obecnie? Jest szansa żebyś go nagrał i wrzucił na forum? Co do zmniejszenia obciążenia silnika masz rację. Podobno turbina się mniej nagrzewa. Zastanawiam się czy po takiej zmianie nie będzie problemu z przejściem pozytywnym przeglądu jak zaczną kontrolować emisję spalin, bo planuję pojeździć tym autem co najmniej 4 lata jeszcze
  12. Damianbl, a czy spaliny nie "robią obciachu"? W końcu katalizator ma duży wpływ na zapach. O osad na chromowanych końcówkach wydechu nie pytam, bo ja juz teraz po praktycznie każdej jeździe muszę je przetrzeć. Czy tłumiki zmieniłeś?
  13. Ja jeżdźę obecnie moim 530ix g30 na racechip gtsblack i różnica z serią jest bardzo odczówalna. Pytanie do damianbl: czy warto Twoim zdaniem inwestować w downpipe? Nie boisz się że nadmiernie wysiliłeś silnik i że istotnie skrócisz jego żywotność. Ja na pewno zrobię program w TC Performance, głównie przez to że dziwna praca skrzyni zmusza mnie do jazdy cały czas na sporcie, a mimo to na mode 5 (na 7) czuje szarpnięcie przy gwałtownym przyspieszaniu. Zastanawiam się czy robić też downpipe...
  14. jakie subwoofery proponujesz? Czy tylko głośniki, czy wzmacniacz również?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.