Skocz do zawartości

Dymienie na biało z rury wydechowej n46 320 2.0i


Nowak61

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, proszę o pomoc. Samochód po zakupie strasznie dymił z rury wydechowej na kolor jasno niebieski.Oddałem na diagnozę i zostały wymienione następujące elementy: pierścienie, uszczelniacze trzonków zaw., wszystkie uszczelki. Głowica rowniez zostala sprawdzona oraz była planowana. Generalnie mały remont. Po odbiorze samochodu nadal dymi tylko bardziej na biały niż niebieski. Nieważne czy silnik zimny czy ciepły. Podczas jazdy nie widać dymu, raczej na biegu jałowym. W rurze eydechowej cały czas widać jak wypluwa krople wody. Samochód ma przebieg 145 tys km. Pozdrawiam

forumowiczów. https://youtu.be/VaC7nYLa8BQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam n46, też mi dymił na bialo, ale po płukance i zmianie oleju z 10w na 5w przeszło.. ale aż tyle mi nie dymiło..

Moje BMW E90 :) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=293073


Sprzedam: -Komplet opon zimowych 205/55/16 - 150zł - do negocjacji!

-2 Opony letnie Dunlop Sport Maxx RT 245/40/17 - 400zł - do negocjacji!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dymi parą wodną jak każde inne auto - zwłaszcza z układem wydechowy,/końcowym tłumikiem o dużej objętości.

Z rury leci skroplona woda i to też jest normalne zjawisko - w czasie przegazówki potrafi polecieć ciurkiem.

Ja bym nie szukał dziury w cały, płynu nie ubywa, olej czysty, silnik pracuje poprawnie, jeździj.

Jak się zrobi ciepło i sucho na dworze, to wtedy sprawdź co wylatuje z tłumika.

A poziom płynu faktycznie do korekty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co ma płyn i jego parametry i na końcu odma, do tego, że z tłumika leci para wodna?

Dzisiaj specjalne sprawdziłem co wydala z siebie moje E90 i E39 i tak samo lecą kłęby białej pary :lol:

Przy takiej pogodzie jak dzisiaj inaczej nie będzie.

Odma ma to do siebie,że jak jest zawalona masłem to olej przedostaje się do kolektora i dymi.

never again N46
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, masz rację, zdarza się to w BMW.

Jeśli silnik przeszedł remont, tak jak pisze autor tematu, to jeśli odma nie była wymieniona przy tej okazji, to warto by się było jej przyjrzeć a najlepiej ją wymienić.

Tylko czy mechanik zostawiłby stara odmę jeśli robił remont silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam N46 i przy takich temperaturach jakie są obecnie nie uważam że nie jest źle, tym bardziej że gazujesz.

Uważam że jest to zwykła para wodna.

Sprawdź na końcu wydechu na pewno zobaczysz krople-sprawdź zapach, raczej go nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...
Ok, panowie sytuacja się rozwiązała. Odma była ok, po pierwsze uszczelniacze, po drugie pierścionki. Teraz nie dymi , nie pije oleju!:) Pozdrowienia!!!

 

Powiedz kolego jaki byl tego koszt, oraz czy wyciagal silnik do planowania glowicy i bloku pod nowa uszczelke...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.