Skocz do zawartości

G30 520D - Black Sapphire Metallic -- LZFI NAPPA


Rekomendowane odpowiedzi

Model: 520D (EUR)

E-F-R series: G30

Series: 5

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: B47O

Displacement: 2.00

Power: 140 (190 hp)

Drive: HECK

Transmission: AUT

Paint code: 475 - BLACK SAPPHIRE METALLI

Upholstery code: LZFI - EXCL.LEDER NAPPA

 

Prod.date: 2017-02-21

 

 

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S1CB ACEA / CO2 scope

S21N 18"M LM RAED.DO.SPEI. 662 M/MB

S2PA Lockable wheel bolt

S2TE AUTOMATIC GETRIEBE MIT SCHALTWIPPEN

S2VB Tyre pressure control (TPC)

S3DS BMW DISPLAY SCHLUESSEL

S4AW INSTRUMENTENTAFEL IN SENSATEC

S4HA SITZHEIZUNG VORN UND HINTEN

S4ML Interior strips, piano lacquer, black

S4NB Autom. climate control with 4-zone ctrl

S4NM AMBIENT AIR PAKET

S4T7 MASSAGEFUNKTION FUER FAHRER UND BEI

S4T8 AUSSENSPIEGEL, AUTOMATISCH ABBLENDE

S4UR Ambient interior light

S5A1 LED-NEBELSCHEINWERFER

S5AC High-beam assistant

S5AL ACTIVE PROTECTION

S5AS DRIVING ASSISTANT

S5DN PARKING ASSISTANT PLUS

S5DV FERNGESTEUERTES PARKEN

S6AC INTELLIGENTER NOTRUF

S6AE TELESERVICES

S6AK CONNECTEDDRIVE SERVICES

S6AM REAL TIME TRAFFIC INFORMATION

S6AN CONCIERGE SERVICES

S6AP REMOTE SERVICES

S6NW TELEFONIE MIT WIRELESS CHARGING

S6U8 BMW GESTIKSTEUERUNG

S6WB MULTIFUNKTIONALES INSTRUMENTENDISPL

S7NH BMW Service inclusive

P7S9 CONNECTEDDRIVE SERVICES PAKET

S8A1 Sprachversion polnisch

S8AT POLNISCH BETRIEBSANL./SERVICEHEFT

S8KA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE

S8R9 KAELTEMITTEL

S8TF Active pedestrian protection

S230 Extra package, EU-speciifc

S258 Tyres with runflat properties

S302 Alarm system

S316 automatic trunk lid mechanism

S320 Deleted, model lettering

S322 Comfort access

S323 Soft-Close-Automatic doors

P337 M Sports package

S403 Glass roof, electrical

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S453 Climatised front seats

S456 Comfort seat with memory

S465 Through-loading system

S502 Headlight cleaning system

S548 Kilometre speedo

S552 ADAPTIVER LED-SCHEINWERFER

S575 Socket, lugg. comp. incl. 2. batt.

S609 Navigation system, Professional

S610 Head-up display

S650 CD player

S688 HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM

S704 M Sports suspension

S710 M leather steering wheel

S715 M Aerodynamics package

S760 High gloss shadow line

S775 Headlining anthracite

 

 

http://images.tinypic.pl/i/00879/r2wxgnqbuvu5_t.jpg

 

http://pics.tinypic.pl/i/00879/81wsux0hn3gx_t.jpg

 

http://pics.tinypic.pl/i/00879/vrde8gwgufwz_t.jpg

 

http://files.tinypic.pl/i/00879/bcutapdhky0r_t.jpg

 

http://files.tinypic.pl/i/00879/m0sljaugotgn_t.jpg

 

http://images.tinypic.pl/i/00879/xjielbhehb4e_t.jpg

 

http://images.tinypic.pl/i/00879/n1x47jl8p5nd_t.jpg

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Gratulacje!

Konfig. bardzo fajny.

Wiesz może dlaczego tylko do 520d jest opcja zwykłego automatu z lopatkami a w innych wersjach nazywa się on już sportowym automatem? Są jakieś różnice techniczne?

 

Jesteś pierwszy na forum z G30 więc zrób jakiś teścik, przyspieszenia, spalanie przy różnych prędkościach, pokaż co Ci się podoba a co jest słabe. Napisz jak się spisuje asystent jazdy.

 

W przypadku 520d teraz jeszcze pojawiła się opcja w cenniku efficient dynamic i jest w tej samej cenie co zwykła 520d, ciekawe jakie są różnice?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie tej skrzyni to 520d jest w ogóle skrzywdzona, bo została pozbawiona sportowych hamulcy w M-Pakiecie, zrozumiałe byłoby to gdyby stosowali to tylko do R6, ale w 530i R4 dają sportowe hamulce, a żeby było śmieszniej to się do 520d ich domówić nie dało.

 

Denerwuje mnie to, że jest malo schowków, schowek na rękawiczki jest smiesznie mały ( jest problem, żeby włozyć tam książkę serwisową w pokrowcu ), ten pod kierownicą również, ale to chyba przezwyczajenia z F10. Ale na duży plus schowki w drzwiach, bo jest tam sporo więcej miejsca niż w F10 a dodatkowo mozna włożyć duży napój!

 

Odnośnie osiągów idą łeb w łeb z 525xd 218ps, przy 160 dopiero 525 odchodzi na długość samochodu.

 

Światła powitalne - świecą się ledy, przez 10s, nie mozna tego zmienić ani na ringi ani wydłużyć czasu. Nie można również włączyć świateł dziennych z ręki.

 

Kierownica powinna się opuszczać minimum 2cm niżej.

 

Licznik jest mega trudny w utrzymaniu, jeśli raz go dotkniemy i ubrudzimy będziemy mieli duży problem, żeby go doprowadzić do do idealnego stanu.

 

Spalanie? 9l koło domu, jazda dynamiczna, w F10 184ps było 10l

 

Ja asystenta PLUS nie brałem, bo testując serię 7-mą stwierdziłem, że szkoda pieniędzy.

 

Na duży PLUS kamery! Widzą o wiele więcej niż te z F10-tki i na prawde się przydają, szczególnie do wyjazdu tyłem, wraz ze skrętem kierownicą kamera pokazuje więcej. Uważam, że 4,5tys.zł to nie dużo jak za taki bajer, a dostajemy jeszcze do tego naprawdę świetnego asystenta parkowania.

 

Generalnie w napędzie RWD czuć tę lekkość auta, jest zwinne, sprytne i jak na R4 szybkie.

 

Idrive się nie zacina, działa bardzo szybko i bardzo płynnie.

 

Końcówki wydechu będą trudne w utrzymaniu, jeśli nie wyczyścimy ich raz, drugi, dziesiąty to się zapuszczą.

 

KAMERA NIE BRUDZI SIĘ O DZIWO TAK SZYBKO JAK W F10!

 

Led-y robią robotę w środku, szczególnie przy jasnej tapicerce, ale to już coś dla gadżeciarzy.

 

Ktoś pisał, że dmuchawa głośno chodzi - to fakt, dużo głośniej niż w F10.

 

Poprawiona jest względem F10 jakość rozmów przez Zestaw Głośnomówiący, być może po częsci to zasługa lepszego wyciszenia.

 

Światła są zwinniejsze niż F10 i oświetlają trochę lepiej niż w F10.

 

Wielofunkcyjny kluczyk na długą metę może okazać się męczący.

 

Fotele są genialne jak dla mnie, rzeczywiście są płytkie, ale tuż po zamknięciu drzwi i zapięciu pasów boczki się pompują i już nie ma tego wrażenia.

 

Parkowanie z pilota? Bezużyteczne, ale jeśli bierzemy komplet kamer i wielofunkcyjny kluczyk kosztuje 2tys.zł więc nie ma tragedii.

 

 

 

Podsumowując, czekam na PowerKita, chociaż wydaje mi się, że 525d ( o ile dostanie te 231km ) będzie idealnym kompromisem dla 3.0d jesli się nic w temacie akcyzy nie ruszy.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
kamil gratuluje, jestes pierwszy na forum, oby autko dawało radości z jazdy - felgi i kolory dla limuzyny jak dla mnie bomba :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noooo ... trochę tam upchałeś :cool2: . Gratulacje za rozdziewiczenie działu :mrgreen: . Wrzucaj co jakiś czas informacje na temat jazdy , eksploatacji itd. zawsze takie info będą pomocne dla zastanawiających się nad zakupem G30. Gdzie zamawiałeś swój egzemplarz ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam osi skrętnej i wydaje mi się, że w 2.0d nie występuje, ale mogę się mylić.

 

Edit: Jednak występuje, koszt ok. 5tys.zł.

 

Zamawiałem w Inchcape.

 

Pzdr

Edytowane przez kamiloo98

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19-nastki od G30 od m-pakietu mi się wcale nie podobają, a te 20-calowe Individual też szału nie robią.

 

Na pewno planuję czarne nerki, swoją drogą wyjęcie nerek w BMW chyba nie było jeszcze tak proste jak w G30.

 

 

 

Pzdr

Edytowane przez kamiloo98

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

To już 3 tygodnie od założenia tematu :)

 

Mógłby kolega się podzielić wrażeniami? Jak się sprawdza zawieszenie M w codziennej jeździe i te 190KM? Nie brakuje czasem mocy :) ?

W ex 535d e60 zawieszenie M wg mnie było dość komfortowe a w G30 jak? Nie jechałem jeszcze.

 

Miałbym dylemat czy 520d czy może jednak 530i. Jechał ktoś tym drugim?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z zawieszenia jestem zadowolony, innego pod uwagę nie brałem, mocy owszem brakuje, ale w zakresie wyższych prędkości, mniej więcej od 160 w górę, mam nadzieje, że PowerKit w pewnym stopniu rozwiąże ten problem.

 

 

Jeśli chodzi o zawieszenie to bardzo duże znaczenie mają koła, u mnie są obecnie 18cali, ale w planach są 20', więc pewnie dużo stracę na komforcie.

 

Podobno ten silnik 30i jest dużo lepszy niż 28i, więc może się warto zastanowić, bo tam mocy już nie będzie brakowało na pewno.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

We Wrocławiu mają 530i xd to testów - daje sporo frajdy po przesiadce z 320d xd z PK. I dźwięk silnika (może z głośników?) i elastyczność i przyspieszenie jak na dwulitrowca są mega fajne.

W Długołęce (pod Wrocławiem) mają 520d xd i muszę przyznać, że też jeździ przyzwoicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Fajnie, że wziąłeś harman kardona, mało osób decyduje się na najlepsze audio a dla mnie to zawsze must have!

 

Troche zaszalales z tym "najlepszym" audio ;)

BMW w aucie za 200k+ (R4) czy tez 300k+ (R6) w podstawie - wkladajac 6x chinskie glosniki po 50 groszy za sztuke w hurcie, bez wzmacniacza - kompromituje sie niemilosiernie.

Doplacanie 5k za HK - za nieco lepsze glosniki I dodatkowo wzmacniacz jest jak piszesz must have ale jednoczesnie zdzierstwem niegodnym marki.

 

Sa osoby oczywiscie broniace polityki marki, mowiace o specyfice marki premium I "personalizacji" - imho to jest mowienie o deszczu gdy ktos ci pluje w twarz.

 

Sorry za offtop, nie trawie tematu audio w BMW.

 

Auto OPa sliczne!

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, podstawowe się do niczego nie nadaje, potem jest Hi-Fi za 2tys.zł i tu też szału nie ma, potem kardon, który dla mnie jest idealnym kompromisem.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Słuchałem, jest fajnie ale czy warte 20 tyś, albo inaczej dopłaty 15 tyś / powyżej harmana - to zdecydowanie nie. Chyba, że masz idealny słuch i bardzo dobre źródło. Na radiu nie zauważysz różnicy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.