Skocz do zawartości

Akcja serwisowa N47 B47 N57... zawór EGR


christo74

Rekomendowane odpowiedzi

Nie będę pisał tu kolejnego postu w całości bo założyłem temat ale jeśli macie nowsze auta które nawet nie sa objęte akcja to sprawdzajcie w jakim stanie jest chłodnica EGR szczególnie jeśli macie jakieś objawy typu spaliny w kabinie lub świst z silnika przy dodawaniu gazu.


https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=163&t=363882&sid=312075695b5b46567498047127cd6f58

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już powoli robi się żenujące ze strony BMW, że mówią o braku akcji a potem szybko okazuje się, że dany element uległ awarii. Zresztą było już zdaje się kilka przypadków kiedy BMW mówiło o braku akcji serwisowej na ten element a po kilku tygodniach można było ogrzewać się w cieple kolejnej płonącej gdzieś na drodze BMKi...

W Polsce jeszcze długo będzie pod tym względem republika bananowa...

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dopiero co kupiłem.. i chciałbym sie dowiedzieć czy moje auto też jest objęte jakąś akcją serwisową.. WBAMX12030C789370

 

Tak,

E8x E9x F0x F1x checking and if necessary replacing the flexible disc

Service Action in Case of Customer Complaint (SACC): Topic "Exhaust-Gas Recirculation Cooler Nx7"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Witam, niedawno nabyłem f10 i chciałbym się dowiedzieć czy dla tego auta tez widnieje jakakolwiek akcja. Proszę o sprawdzenie jeśli to możliwe numeru VIN: C843661 z góry dziękuje :D

 

Akcja na chłodnicę EGR po zgłoszeniu usterki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc. Wczoraj wracajac z pracy mialem niemile przezycie. Zaczelo smierdziec spalonym plastikiem pomieszanym z innym smrodem (przez pierwszye kilkadziesiat sekund myslalem ze to na zewnatrz a nastepnie spod maski zaczal buchac bialy dym i bylo jasne ze to u mnie, natychmiast sie zatrzymalem i zgasilem silnik. Mimo to dymienie przez jakies pol minuty jeszcze sie nasilalo, myslalem juz ze sie zapali. Zajzalem pod maske i okazalo sie ze kolektor dolotowy jest w kilku miejscach przetopiony

http://prnt.sc/pwpo0y

http://prnt.sc/pwpoel

Po nitce do klebka i w necie znalazlem ten artykul:

https://www.google.ch/amp/s/spidersweb.pl/autoblog/bmw-egr-problem-diesle-pozar/amp/

I stalo sie dla mnie jasne o co chodzi w moim przypadku (mam wlasnie 530d z 2014)

Nikt mnie o zadnej akcji nie powiadamial, coprawda nie jestem pierwszym wlascicielem ale kilka razy bylem w serwisie bmw i kupowalem jakies mniejsze materialy exploatacyjne i bylem proszony o vin. Czy tak trudno powiedziec w takim przypadku klientowi ze jego auto moze splonac przez blad producenta i przy okazji sprawdzic czy jest bezpieczny? Niech sobie jedzi, z dziecmi nie wazne, moze sie zapali moze nie... czy to jest wlasnie podejscie marki premium do klienta?? Nadmienie ze mieszkam w Szwajcarii jak widac tu tez maja w d**** klienta. Z reklama nowych produktów wiedza jak dotrzec do klienta a jak popelnia blad niebezpieczny dla zycia i zdrowia ludzkiego to juz olewka. Co w tym przypadku gdy szkody sa juz wieksze niz przy standardowej asekuracyjnej wymianie? Jakies sugestie co powinienem zrobic?


Edit:

Na niemieckim forum przeczytalem ze w DE powiadamiali nawet kolejnych wlascicieli poczta a dane brali z urzedu komunikacji. Wiec moze moj jest juz po wymianie ale to by tez bylo slabe ze po usunieciu fabrycznej usterki problem wraca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Fajnie ,że podzieliłeś się z nami taką informacją..... :cool2:


Dla posiadaczy aplikacji BTool.....w aplikacji można odczytać temperaturę spalin za chłodniczką EGR. W przypadku naszych aut jest to istotna informacja, aby za wczasu wykryć zbliżającą się awarię. Temperatury potrafią dochodzić do 820°C w czasie awarii klapy , znajdującej się w chłodniczce spalin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawialem z BMW, maja dzis zabrac auto i jezeli potwierdza moja wersje to naprawa na ich koszt + samochod zastepczy (niezaleznie od tego jaki przebieg mam) Najgorsze ze egr kfalifikowal sie do wymiany a nikt mnie nie powiadomil. Czytalem na niemieckim forum ze w de to nawet kolejnych wlascicieli odszukikwali przez urzedy komunikacji i poczta powiadamiali.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VIN: WBA 5K1 106 0D7 600 38 znajomy mechanik dzis sprawdzal podobno akcja sie swieci. Ale jak ktos potwierdzi to bede wdzieczny. Pozatym bylo jeszcze chyba cos ale juz nie pamietam co ;) odstawilem do bmw ku mojemu dziwieniu nie przyjechala laweta tylko na hol. Bez wspomagan ciezko bylo, kobieta moglaby sobie nie poradzic pozatym holowany samochod trabil co kilkanascie sekund :/ to tak jakby sie komus wydawalo ze Szwajcaria to niewiadomo co ;) w serwisie mi oznajmil ze sprawdzic co to sie podzialo moga dopiero po weekendzie. I tu prosba, czy w moim przypadku mogloby to byc cokolwiek innego? Bo samochod zastepczy na weekend by sie przydal i jak to bedzie egr to bede mial gratis, jakby sie okazalo po weekendzie ze to cos innego to jak wezme jutro zastepczaka to bede musial bulic. Czy da sie to jednoznacznie stwierdzic na podstawie zdjeci i mojego opisu? Dodam ze od wakacji 2x dolewalem plynu chlodniczego bo wyskakiwal komunikat a nigdy nie zostawial mokrych sladow i tak sie troche sie zastanawialem gdzie to sie podziewa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.