Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Coraz dłużej muszę kręcić aby odpalić auto :doh:

Ostatnio dzwoniłem do sklepu z częściami z zapytaniem o filter paliwa do e32 735iA 92 r,no i ponoć w handlu jest osiągalny filtrona,który kosztóje nieco ponad 30 zł.

 

W reaolem znalazłem coś takiego :

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GB41&mospid=47344&btnr=16_0134&hg=16&fg=15&hl=35

 

punkt 12 to ten filter,jednak mam problem z umiejscowieniem go w samochodzie :?: :?: :?:

 

1.gdzie go szukać :?: -w aucie

2.czy brać się za to samemu,czy raczej opcja warsztatowa zostaje :?:

3.innym razem pytałem na jakimś warsztacie i miał kosztować 140 zł :?:

4.skąd taka rozbieżność cenowa :?: pomijając opcję ,że chcieli mnie okantować :idea: zwyczajnie

 

5.do dozorców forum prośba o wyrozumiałość :mrgreen: ,pod hasłem :filtr paliwa e 32,+wyszukaj wszystkie słowa wyskoczyło mi 637 wyników,i gdybym chciał wszystkie wertować to tragicznie długo by to trwało---wszystko przez internet poprzez iPlusa :mad2: :mad2: :mad2: i jego prędkość żółwią

Opublikowano

do 740 kupiłem dwa filtry w sumie za 100zł ( Meyle) wiec filtron nie bedzie drozszy.

Filtr paliwa w V8 i V12 są pod bakiem niedaleko tylnej osi, wiec w R6 moze jest podobnie

 

zmienisz bez problemu samodzielnie. wyciagnij przekaznik pompy i poczekaj az silnik sam zgasnie, zeby usunac cisnienie z układu.

Opublikowano
W czwartek także pytałem w innym poście gdzie znaleźć filtr. Dobrze byłoby się dowiedzieć bo problem mam podobny z tym długim odpalaniem. Ponadto na benzynie nie bardzo chce jeździć. Z tego co patrzyłem w Intercars'ie to jest jeszcze tańszy od Filtrona firmy Delphi. Cena to 24zł.
Opublikowano
w silnikach m30 filtr jest koło zbiornika, ale problem dlugiego odpalania nie wiem czy rozwiąże zmiana filtra, ja u siebie zmieniłem filtr i dalej długo pali, podobno to bolączka m30. A może ktoś się uporał z tym długim kręceniem? Mam to 530 juz 4,5 roku i ciagle tak pali!
http://img410.imageshack.us/img410/9554/m5hire1nt1.gif
Opublikowano

Frank

 

udało się i bez świeczki Kowal

 

pewnie to on :doh: -jest od strony wlewu paliwa w pobliżu tylnego koła

 

tylko teraz kanał znależć muszę :roll2:

 

weltmeister szczeże to strzelam,z tym filtrem(w służbówce jak mi palić długo zaczął,potem wogle---gaz mnie uratował,to okazało się,że duży filter miał maż jakąś w sobie,a małego ktoś pomysłowy nie wstawił i tylko złączka była)po wymianie odpalał od muśnięcia kluczykiem :D i jakiś żwawszy się zrobił

Opublikowano

pod prawym kołem(pasażer).Wystarczy odkrecić koło o dostęp wystarczający do wymiany bez kanału!KUp wd-40 u mnie tak zapiekło .

Powodzenia

BMW 525i od 340 dni---------wcześniej e23, 732i--------- tylko automat!
Opublikowano

jeszcze na koniec pytanie czysto teoretyczne :

 

zakładając,że paliwo bardzo tragiczne nie było w swej jakości

 

to co jaki czas/przebieg powinno się zmieniać ten filtr ???

Opublikowano
do 740 kupiłem dwa filtry w sumie za 100zł ( Meyle) wiec filtron nie bedzie drozszy.

Filtr paliwa w V8 i V12 są pod bakiem niedaleko tylnej osi, wiec w R6 moze jest podobnie

 

zmienisz bez problemu samodzielnie. wyciagnij przekaznik pompy i poczekaj az silnik sam zgasnie, zeby usunac cisnienie z układu.

 

jak wygląda przekaźnik pompy ?

Opublikowano

http://bmwe32.masscom.net/sean750/fuel_filters/closeUpFuelRelayBox.jpg

tak np wygladają 2 przekazniki pomp paliwa w 750 ( dwa białe z prawej ) .

Opublikowano

witam.

Panowie długie kręcenie przy zapalaniu wynika z tego że silnik czeka aż powstanie odpowiednie ciśnienie oleju i olej dotrze do tłoków.Zato mamy bardzo zywotne silniki.

pozdrawiam.

40tys na gazie i bez problemu
Opublikowano

więc z tym kręceniem u mnie było tak,że jak auto kupiłem łapało od razu,potem w sumie na to zbytnio uwagi nie zwracałem

 

ostatnimi czasy to się nasiliło

Opublikowano

Muszę przyznać że moja 730i też długo kręci zanim zapali --

tak było, jest i chyba będzie - ale jest to irytujące.

 

Co do wymiany - przy przebiegu 294.800.km (pokonałem

jakieś 3.500.km od zakupu) uznałem że wymienię filtr paliwa

i chyba był oryginalny/fabrycznie zamontowany

--czy to możliwe - miał datę produkcji 1988r i kartke

z datą montażu też 1988r - był tak ściśnięty objemką że

napisy pod gumą były czytelne -- czy to możliwe żeby

w Niemczech nikt nie wymienił filtra paliwa przez tyle lat ???

Filtr był cały zasyfiony w środku i wylewała się z niego

ciemnobrunatna "zupa z farfoclami".

Opublikowano

mi też długo zapala w porównaniu do fiata i toyoty to mija cala wieczność nim zapali. interesujace są słowa kolegi angod:

 

witam.

Panowie długie kręcenie przy zapalaniu wynika z tego że silnik czeka aż powstanie odpowiednie ciśnienie oleju i olej dotrze do tłoków.Zato mamy bardzo zywotne silniki.

pozdrawiam.

 

może ktoś coś wie więcej na ten temat, bo sumie to całkiem rozsądne i byłby to dobry patent.

Opublikowano
mnie zapala od dotknięcia, więc nie wiem ile w tym prawdy, a filtr mam jakiś stary jak świat, wymieniłbym go ale nie wiem jak się to robi :)
Opublikowano
Długie kręcenie dla tych co jeżdżą na gazie może okazać się prawdziwą zmorą. Spowodowane jest to tym, że gdy gasimy auto na gazie, część gazu pozostaje w dolocie (kolektor ssący jest pojemny na gaz) i potem mieszając się z benzyną podczas odpalania auto poprostu zalewa się. Przyczyną może być także zużuty reduktor gazu, który popuszcza gaz mimo wyłączonego silnika. Ten problem dotyczy także mojego auta, jednak jak przed zgaszeniem silnika przełączę na benzynę i pochodzi trochę na obrotach rzędu 1500obr/min to wyssie cały gaz z dolotu i jak ponownie odpalam to łapie od ręki. Kiedyś gazownik proponował mi dopalacz gazu ewentualnie zamontowanie dodatkowego elektrozaworu hermetycznego przy samym dolocie. Na szczęście w najbliższy wtorek wymieniam reduktor. Gazownik daje gwarancję, że broblem zniknie. Zakładam reduktor dla aut do 230KM.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.