Skocz do zawartości

Sprawdzone F30 czy nowe G20


kalistopl

Rekomendowane odpowiedzi

Niedawno zakupiłem dosyć dobrze wyposażoną 330e. Jestem gadżeciarzem i wybrałem opcje wspomagające kierowce a także navi prof ,Headup. Hybryda byłą dla mnie czymś nowym i strasznie tego chciałem jej spróbować. Najpierw wybór padł na Lexusa IS 300H, ale po przejechaniu się, skrzynia CVT mnie przeraziła. Teraz zastawiam się, czy dobrze zrobiłem wybierając już trochę leciwą konstrukcje. Zegary w F30 mnie przerażają :) W starym Civic 8 UFO i MB W204 FL zegary wyglądają dużo nowocześniej.

 

Jakie jest wasza zdanie? Czy lepiej kupić sprawdzoną konstrukcje taką jak F30, gdzie elektronika trochę się postarzała, czy lepiej poczekać na nową 3 G20 i męczyć się w błędami wieku dziecięcego samochodu? Ja już nic nie zmienie, ale może komuś ten temat się przyda :)

 

PS. Jak by była opcja dopłaty na zamianę zegarów np z BMW 5 lub A4 to bym nawet 5 tyś dopłacił :) Specjalnie tyle dopłaciłem do Head UP,aby nie musieć na nie spoglądać. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Od 03/2017 można zamówić do serii 3 i 4 zegary z wyświetlaczem black panel (takie jak w G30) opcja w DE kosztuje 390 euro.

 

Odebrałeś już auto ? Jeśli nie, to spróbuj domówić jeśli auto do produkcji w Q2/2017

Edytowane przez rkmi09
Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już jest, pobierz cennik z zakładki Alle fakten serii 3

 

http://www.bmw.de/de/neufahrzeuge/3er/limousine/2015/fakten.html

Edytowane przez rkmi09
Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat analogowe klasyczne zegary w serii 3/4 stanowią jej wielką zaletę na tle konkurencji. Te elektroniczne pstrokate w nowych mercach czy audi pachną - przynajmniej w mojej ocenie - tandetą.

 

 

Dla niektórych pewnie tak :) Dla mnie młodszego kierowcy zegary np. z A4 to jest mistrzostwo.

http://autoblog24.pl/wp-content/uploads/2015/04/Audi-A4-B9-zdjecie-wnetrze.jpg

 

Rozumiem, że dużo osób woli starą Nokie zamiast nowego Samsung S7. Podobnie pewnie jest w przypadku zegarów w samochodzie.

 

Dla mnie F30 to piękny samochód i wszystko oprócz tej jednej rzeczy jest idealne. Tak jak dziewczynę nie kocha się za coś tylko pomimo czegoś tak też jest u mnie w przypadku F30.

 

Trochę odbiegamy od tematu :)

 

Wolicie kupować sprawdzone modele czy nowości?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Imho na tym zdjeciu nic sie nie zgadza.

 

Klasyczne bezobrazy - drewo I alcantara - gryza sie z:

1. wsciekle niebieskim (sportowym) lusterkiem

2. sportowa minimalistyczna kierownica z tym wielkim chromowanym czyms na dole ktore samo z siebie tez do niczego nie pasuje

3. wsciekle zielonym kolorem nawigacji.

 

Lubie Audi, ich srodek to klasa wyzej niz BMW ale tutaj to do siebie zupelnie nie pasuje, cyganski blichtr, brakuje czerwonego dywanika RS.

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat analogowe klasyczne zegary w serii 3/4 stanowią jej wielką zaletę na tle konkurencji. Te elektroniczne pstrokate w nowych mercach czy audi pachną - przynajmniej w mojej ocenie - tandetą.

 

 

Dla niektórych pewnie tak :) Dla mnie młodszego kierowcy zegary np. z A4 to jest mistrzostwo.

http://autoblog24.pl/wp-content/uploads/2015/04/Audi-A4-B9-zdjecie-wnetrze.jpg

 

Rozumiem, że dużo osób woli starą Nokie zamiast nowego Samsung S7. Podobnie pewnie jest w przypadku zegarów w samochodzie.

 

Dla mnie F30 to piękny samochód i wszystko oprócz tej jednej rzeczy jest idealne. Tak jak dziewczynę nie kocha się za coś tylko pomimo czegoś tak też jest u mnie w przypadku F30.

 

Trochę odbiegamy od tematu :)

 

Wolicie kupować sprawdzone modele czy nowości?

 

Głupoty pieprzysz i tyle. Jak wygląda to co ty tu pokazujesz. Wszędzie jest nas.rane.

Masz racje mistrzostwo tandety i wioski.

 

Dla niektórych pewnie tak :)

 

Dla 99% kierowców BMW.

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW powinno mieć klasyczne podświetlane na pomarańczowo zegary a nie jakieś tam monitory. Te wszystkie gadżety to przerost formy nad treścią, a może raczej tutaj ilości treści nad formą :duh:

Nawet młodzi kierowcy BMW kochają ją za przejrzystość formy i elegancję a nie za choinkę w środku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja powiem tak na temat tego wyświetlacza tudzień AID (wg nomenklatury VAG).

Zanim kupiłem F30 zastanawiałem się tez nad Passatem B8.

I ten ekran z nawigacją za kiera ma jak najbardziej sens w VW i Skodzie i chodzi tu o aspekty praktyczne.

Po prostu tam standardowy wyświetlacz z navi jest umieszczony stosunkowo nisko, a napewno niżej niż wyświetlacz w BMW (nie ważne jakim) czy też w Audi.

I wtedy to ma sens praktyczne i jak dla mnie osobiście przy konfiguracji Passata AID było pozycją Must Have.

W przypadku ww. audi nei widze już aż tak praktycznego zastosowani takiego typu zegarów, bo przecież standardowy wyświetlacz jest wyniesiony do góry jak w F30. Pomijam kwestię tego, że na tej wizualizacji rzeczywiście jest nasr...

Ale to tez kwestia gustu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Akurat analogowe klasyczne zegary w serii 3/4 stanowią jej wielką zaletę na tle konkurencji. Te elektroniczne pstrokate w nowych mercach czy audi pachną - przynajmniej w mojej ocenie - tandetą.

 

Podobnie uważam. Te wyświetlacze elektroniczne są forsowane przed producentów, bo są tańsze w produkcji niż klasyczne. Podobnie jak zegarki kwarcowe kontra mechaniczne. Za jakiś czas posiadanie wersji "klasycznej" może być za dopłatą. :duh: :mrgreen:

 

Ponadto mnie te elektroniczne w Audi/VW strasznie rozpraszały. Za często tam zerkałem. To nie jest bezpieczne. Do czasu aż komputery nie zaczną za nas kierować autami. :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
No to w sumie trochę się załamałem. Pewnie wymiana w ASO będzie nieopłacalna. A serwisu poza dopiero opanują taką zmianę za 3-4 lata.

Zestaw wskaźników 6WB będzie można kupić już w drugiej połowy marca br.

 

Cena bez rabatów za fabrycznie nowe liczniki ok. 8.600 zł brutto

 

Montaż będzie możliwy także w wersjach pre-LCI.

 

Nie będzie trzeba czekać 3-4 lata :8)

 

Montaż będzie możliwy w momencie dostępności liczników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Cena 8.600 dotyczy ceny zakupu liczników w ASO a nie na etapie konfiguracji auta.

 

Prosty przykład dla liczników 6WA

 

Przy konfiguracji auta do produkcji cena 6WA w zależności od wersji silnikowej to odpowiednio 661,00 zł lub 761,00 zł.

 

Koszt nowych liczników 6WA w ASO bez rabatów - ok. 3.800 zł

 

Cena z konfiguratora nigdy nie jest równa cenie części nowej z ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
No używany licznik z auta które wychodzi do produkcji dopiero za miesiąc (4er LCI) raczej nie będzie miał więcej niż moje auto z 2015 roku. Zresztą zawsze można się skonsultować np z prmaxem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.