Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 144
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Piękna robota :cool2:


Te przewody hamulcowe HEL to w jakim kolorze masz niebieski czy niebieski przezroczysty :?:

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

cypisek21

Raz dokładnie opisać od a do z można :P ......... ale ostatni wpis to nie była godzinka pisania :wink: .

Ciągnąc dalej to np. w dziale mechanicznym "x" razy tego samego nie chce mi się pisać bo kolejna osoba o takim samym problemie się rozwodzi jak wcześniej np. 150 właścicieli/użytkowników ........... bo "opcja szukaj i wnikliwe czytanie ze zrozumieniem parzy-boli".


Pomijając niuanse silnikowe to przecież samochody mniej więcej tak samo się zużywają i te same elementy się wymienia ....... dlatego nagłówek nad galeriami "Bieżąca eksploatacja opisana praktycznie od A do Z" jest taki a nie inny :) ... ale trzeba w końcu hosting ponownie poprawić .... :mad2: )



aditonie

Podziękował, nie pierwsza i nie ostatnia :norty: .

Przewody na przód montowałem 19.08.2018 (ale trzeba w końcu hosting poprawić .... :mad2: ), ręki nie dam sobie uciąć ale raczej na pewno zdecydowałem się na niebieski przezroczysty.

Opublikowano

Lubię takie tematy. Będę zaglądał :cool2:

Co do konserwacji podwozia to też się za to zabieram właśnie. Szkoda, że nie dałeś sanek do odświeżenia :wink:

.

Opublikowano

Do czasu jak nie poprawię hostingu zdjęć to niestety nie ma tego efektu :mad2: .


Przerabiałem w Czarnej piaskowania, malowania proszkowe itd. itd. ....... i jak samochód jest normalnie cały rok użytkowany to np. po +1 roku znowu miejscami ruda się pojawia .......... więc dla świętego spokoju odpuściłem.


Lepiej za zaoszczędzone $ wymienić coś kolejnego :mrgreen: :norty: :D .

Opublikowano

Przerabiałem w Czarnej piaskowania, malowania proszkowe itd. itd. ....... i jak samochód jest normalnie cały rok użytkowany to np. po +1 roku znowu miejscami ruda się pojawia ..........

 

No to mnie nie pocieszyłeś :/

.

Opublikowano

Panowie ja już się nauczyłem, że najlepiej "wszelkiego typu lakiery" kładzie fabryka.

A niech będzie, że wykwity pojawią się dopiero po +2 latach ...... bo chyba tak w Czarnej było jak większość podwozia w biały kolor poszła ........... to mnie prywatnie coś takiego już nie urządza bo z Żonką inwestujemy w samochody aby długo śmigać a nie "chwilę się nacieszyć".


Przy wy-prasowywaniu tulei powierzchnia montażowa "czyści się sama" ale i tak jak wymieniam sobie albo komuś to doczyszczam miejsce aby można było z niego jeść :mrgreen: + smarowidło montażowe dla lepszego poślizgu, zabezpieczenia powierzchni i ułatwienia następnym razem :cool2: .

Opublikowano

Kawał dobrej roboty przy aucie :D

Widzę takie same przewody hela mamy no i hebelki z resztą też :D

Pozdrawiam i bezawaryjności!

Opublikowano

miuosh12

Takie zboczenie, hobby i prywatne wysokie wymagania wymagania :roll: .

Niestety ja mam tylny układ hamulcowy nadal fabryka ......... nie wspominając o aspekcie kolorystycznym :mrgreen: .

Hela są faktycznie bardzo popularne, ale mnie by interesowała opinia o produkcie konkurencji.



Ufffffff udało uzupełnić praktycznie w całości niewyświetlające się zdjęcia w galerii Niebieskiej, szkoda tylko że czas był na to przy okazji panującego koronawirusa.

Na uzupełnienie wpisu o wymianie kompletnego rozrządu itd. w galerii oraz w dziale sam naprawiam potrzebuję trochę więcej spokoju a przy +2.5 latku nie jest to możliwe hehe :twisted: :D :norty: .



No to jedziemy z kolejnymi pracami przeprowadzonymi w 2019r :) , raczej będą to tematy eksploatacyjno-kosmetyczne :wink: .



2019.04.13 Sezon letni czas zacząć :cool2:


Kilometry poszły w świat :) .


uc?export=view&id=1aSShU_R-iu47Zz8ZoBDpVOSqMgPINAPd



Prace dodatkowe.


U forumowicza piotres podpatrzyłem możliwość dopieszczenia zawiasów drzwi.


uc?export=view&id=1kUKwuacVpezmPSBpdimnnGTytRExCyg8


W przypadku wersji nadwoziowych sedan i kombi na schematach poniżej wymieniany albo czyścimy i np. smarujemy części nr 3

https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=VC51-EUR-11-2006-E90-BMW-325d&diagId=41_1612

https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=VC51-EUR-11-2006-E90-BMW-325d&diagId=41_1613


uc?export=view&id=1m_-IKslTQ2LT7J1tcSfCumwb3G_UKhtR


Dolne sworznie zawiasów drzwi przednich ........ oj ciężko było odkręcić.

Smaru miedziowego nie żałowałem :D .


uc?export=view&id=1_B7KKqR4dmRntjvVtUxvRqN1CIE2oSW5


Byłem w szoku :shock: , że aż taka poprawa w "ruchu drzwi" nastąpiła.

Od górnie polecam każdemu .............. haczykiem jest konieczność posiadania dużej ilości przedłużek 3/8 aby było dojście.



Nadal wzór nr. 194 w letnim użyciu :lol: .


Przekładka kompletnych kół odpowiednio wcześniej przygotowanych była tylko formalnością :wink: .

Raczej na pewno jest to ostatni sezon dla opon :? .


uc?export=view&id=1mjszPFuiUbHmXGZfjcoOSuOlSa-mgcb9


uc?export=view&id=1ckk2e49y9nQW1uCOCfbuFKibZpVW-Z4A



Pozdrawiam

Opublikowano

U forumowicza piotres podpatrzyłem możliwość dopieszczenia zawiasów drzwi.

Byłem w szoku :shock: , że aż taka poprawa w "ruchu drzwi" nastąpiła.

Lżej?


A ja się już martwiłem co jutro będę robił :norty:

#zostanwdomu :mrgreen:

.

Opublikowano

Smokin

Poważnie drzwi lżej chodzą :cool2: , chociaż jak samochód ma przebieg pewnie do 100 tyś km to dużej różnicy nie będzie.

Jak zawias drzwi ma przelotowy sworzeń/śrubę mocującą to bez znaczenia jaka marka itd. poprawa na pewno będzie ............. ale kto takimi rzeczami się przejmuje :mrgreen: .



2019.04.27 Sterownik świec żarowych


Zaczęło telepać przy pierwszym opaleniu po nocy bardziej silnikiem niż zwykle :wink: .

Diagnostyka komputerowa wykonana nowym nabytkiem :norty: :8) .

Błąd czujnika poziomu oleju z czasem również zostanie rozwiązany :wink: .


uc?export=view&id=150PDr0HRVs8Loh1GR6s2bVhNU1XRLpGj


uc?export=view&id=13ClysZvgGBOPuzJKKUUc_6zLJF7OZ-pt


uc?export=view&id=1ZGQHofZjDIh1pfeJIIEsupntpwujp6RG


Kilometry :)


uc?export=view&id=1_xHM3Q21YjaVpTSZl1117HmwiQgQ-cYk


Zregenerowany sterownik wytrzymał 29563 km, trochę krótko ale czasami tak z elektryką bywa :| .

Najlepszą trwałość miały świece oraz sterownik z pierwszego montażu :mrgreen: .


uc?export=view&id=1d7wz-urF14iCe2Ywab8_Qcwb5I_qwBv4


Jest gimnastyki aby wymienić sterownik z zamontowanym kolektorem dolotowym :norty: .


uc?export=view&id=1caaL2J7ADnwYCDe8PCm7bS_RBxoLVbi5


uc?export=view&id=1Naw_ufxTGAa9_5Ats39OK3gEsTgZlsHc


Udało się, ale jak jestem spokojny człowiek w trakcie "kręcenia" to parę słów na k padło :lol: .

Zobaczymy ile ten wytrzyma, bo w zasobach garażowych mam zregenerowane sterowniki do R4 i R6 Mx7xxx :wink: .


uc?export=view&id=1fhvKZtf_D-LnF5SWkPLWbP_bbYPA_S9M



Pozdrawiam

Opublikowano
Polecam Hitachi ma 5 lat gwarancji. Cena rozsądna i co nowe to bez roboty :)

Także polecam Huco Hitachi. 200zł do N47 dałem. :cool2:

Opublikowano

cypisek21 oraz mikiE87

Nie miałem styczności z produktami firmy Hitachi to nie mam jak się wypowiedzieć, ale na pewno 5 letnią gwarancję na części "elektroniczne" w Pl traktowałbym z przymrużeniem oka niestety :? .

Zawsze montuję beru nowy albo zregenerowany w zależności od chęci zainteresowanego.

Faktycznie co nowe to nowe, ale przy tym podzespole nie ma pewności wieloletniej trwałości :| .

W Czarnej od dobrych paru lat jak mnie pamięć nie myli "siedzi" sterownik po regeneracji :mrgreen: .

W Niebieskiej czasowo mógł trochę dłużej posłużyć a "stopiło się coś od wewnątrz".

Warto mieć na uwadze, że mimo wszystko fabryczny oryginał dostał 2 życie :wink: .




2019.05.05 Klimatyzacja


Długo się przełamywałem od kupna :? aby sumienniej zabrać się za odgrzybienie klimatyzacji/wyczyszczenie parownika.

Po wyłączeniu AC z nawiewów śmierdziało :) , ustawanie temperatury na max parę kilometrów przed zgaszeniem samochodu nie rozwiązywało w pełni problemu.

Pomocny dla mnie okazał się temat:

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=160396&start=75

Podziękował forumowiczom GrzesiekRZ oraz Michał 330xd


Szafa :wink: i godzina startu :) .


uc?export=view&id=1m-jdATElYyJ0v-PQ-IPqiTm_RtB9cF_h


Miejsce pracy przygotowane :) .


uc?export=view&id=1JYbhmj7ygf507u6r9jrTd0VHhbNPmLeE


Demontujemy dolną osłonę oraz dolny-boczny kanał powietrzny.


uc?export=view&id=1xqrnCMMK9HdodhbKFT6Rm_dpxKx0HYYN


Konieczny jest również demontaż schowka.

Pomocne jest zrobienie zdjęć ułożenia przewodów aby złożyć ponownie jak fabryka :wink: .


uc?export=view&id=1xGGQF5lGTTM2rLpulOQqcWP2SZKWJqfd


Taki widok nam się ukazuje.


uc?export=view&id=1CaWPya4tl1F1Z_NyqOZk7MDnQ0XnZ1ro


Ostatni podzespół blokujący dostęp do parownika to kompletny wentylator.

Demontaż nie jest trudny, najwięcej problemu może stwarzać niektórym "konieczność gimnastyki".


uc?export=view&id=1ZGHjk9XWsBsaLEQ3-peHSpMYzxKLB8Qg


Czujnik temperatury umiejscowiony za parownikiem od str. kabiny.

Mojemu zdecydowanie potrzebny był demontaż oraz czyszczenie :shock: .


uc?export=view&id=1IBWCCy-QuHkzO9nY_7EeIFFo6mvdoZJi


uc?export=view&id=12X4Fu7JLLU-UqBRwx7oPTayc__uOP2zV


Miejsce montażowe czujnika, tutaj aplikujemy piankę.


uc?export=view&id=1U-wGj797jIgGPwPoqPcSOTlHPmLB5IBA


Naloty na obudowie wentylatora również nie napawają optymizmem :shock: .

Zaciemniona :wink: dziura to kanał dostępu do parownika od przodu :cool2: .


uc?export=view&id=1BlCJ9TpxzgIlIFI5JCMH6XF-KFFtk2-r


Uzbrojony w odpowiednie specyfiki zaczynamy ............. .


uc?export=view&id=1hP5y43Q64ASBF0MrJleSY0rZ_zJ5HGX2


Działamy.


uc?export=view&id=14qblpxcMGEjai3asMPDYsupC36LOwC90


Taka kałuża ma być pod autem mimo zamontowanej osłony skrzyni biegów.


uc?export=view&id=1UgYG5EZGW4I-4XGkdil5MSUarZ1F67DV


Ponownie działamy.


uc?export=view&id=1TMfRIJo_g4upM0E4_UcHL4VpCaBxK9ea


I jeszcze raz :mrgreen: .

Nie pamiętam czy zużyłem od razu 2 całe pojemniki ........ trochę czasu się nasiedziałem ....... czekając :lol: .


uc?export=view&id=1Xb-54pyuMfRQWOx2ig1Gh8coSqp4IJwt


Czyszczenie przyniosło znaczną poprawę, nie 100% ale i tak byłem zadowolony.

Przy aktualnych kilometrach i czasie od montażu fabrycznego ....... malina, bo wątpię aby w międzyczasie równie sumiennie parownik był czyszczony.

Wszelkiego rodzaju ozonowaniom, "granatom" czyli chwilowym odświeżaczom już dziękuję, pianka + mechaniczne czyszczenie daje lepsze rezultaty.

Planuję przy okazji wymiany filtra kabinowego na nowy w taki sam sposób każdorazowo czyścić parownik.

Namawiam również we własnym zakresie do takiego czyszczenia bo nie potrzeba w zasadzie specjalnych narzędzi oraz dużych umiejętności manualnych.

Trochę cierpliwości oraz chęci i układ będzie tak samo albo i lepiej wyczyszczony :cool2: niż miałby to robić zawodowy mechanik.



Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do tej pory robiłem to u siebie jedynie przez otwór czujnika temperatury - nie ma wtedy potrzeby ruszania wentylatora. Spróbuję następnym razem Twojej metody i zobaczę czy będzie lepiej.
Opublikowano

kulfon3

To nie jest moja metoda, tylko podpatrzona :wink: .

Wiadomo zawsze lepiej wyczyścić z dwóch stron a nie tylko jednej :wink: .

W E6X jest szczególnie widoczne, że parownik również może się brudzić od str. zewnętrznej.

Demontuje się podstawy filtrów kabinowych i kawałek parownika z lewej i prawej strony widać jak na dłoni :) .



2019.07.14 Serwis Olejowy + Dodatki



Przy tym przebiegu trochę się działo przy okazji wizyty serwisowej w Szymon-O Garage :roll: .


uc?export=view&id=1MslCzVHXGiVPdqvERkZMekAXV6RacxY1



A) Serwis olejowy.


Standardowy widok w przypadku wymiany oleju z filtrem :mrgreen: .

Nadprogramowy żółty karton to czujnik poziomu oleju silnikowego.

https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=VC51-EUR-11-2006-E90-BMW-325d&diagId=11_3886

nr 16 :arrow: 12617508003, wynalazków z allegro nie polecam używka oem albo nowy Hella.


uc?export=view&id=1hedN1U7GmMyWu5drQK8nhTMlx9vIZLcl


Z polecenia zacząłem stosować "płukanki aktywne" firmy XADO.

https://xado.pl/autochemia/preparaty-do-silnika/do-ukladu-paliwowego/vita-flush

:norty: W przypadku silników np. M54 filtr oleju szczególnie ma co robić :mrgreen: .


uc?export=view&id=1shgxz0lr_uZSDERAdZF6R3qKCsEbheDy


Standardowy widok jak zmieniam olej.


uc?export=view&id=1TiqqVXzjP3nxT7GzvcwdLTbx5s2SLoc3


Fabryczny uszkodzony czujnik poziomu oleju.


uc?export=view&id=1Vj6iN-KRyGHqZwkqS9ev9sCJWlJIDmbz


Nówka firmy Hella z wytartym logiem BMW :8) .


uc?export=view&id=1nVeELXVyktdGYQ_vXVNV6dHDEO4UVN70


Na nowym czujniku błąd 3EFC już nie występuje, ale dodatkowo poprawiłem zewnętrzną izolację przewodów bo peszel ochronny był przetarty w jednym miejscu (wiązka czujnika nietknięta).




B) Rozpórka tył.


Właścicielom E92 pozazdrościłem tylnej dolnej rozpórki.

Temat mnie bardziej zainteresował jak forumowicz zielony90 pochwalił się taką przeróbką.

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=311246&start=150


W E90 można również zastosować dolne tylne rozpórki z E90 M3, ale dostępność części zdecydowanie słabsza :| .


Niezbędne części do przeróbki.

https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=WD71-EUR-07-2008-E92-BMW-335d&diagId=33_1354

nr 6 "L" :arrow: 33326784315, używane ......... sprawdzone :)

nr 6 "P" :arrow: 33326784316, używane ......... sprawdzone :)

nr 17 :arrow: 33326777637, używane ......... sprawdzone :)

nr 19 x2 :arrow: 07147203503, nowe oem bo małe szanse aby sprzedawca śruby zachował :wink:


uc?export=view&id=1ibg317n2c4T7fb0FXFIdhwQ_aQiMIs35


Wsporniki L i P udało mi się nabyć w zaskakująco bardzo dobrym stanie wizualnym :cool2: .


uc?export=view&id=19VFH234nDcMSca49FpyQl_ij1ErehFvz


Całość na gotowo, bez jakichkolwiek przeróbek ........... tak jak lubię :8) .

W ogóle mając na uwadze, że E9x są już dojrzałymi wiekowo pojazdami to przy odrobinie cierpliwości niezbędne części można zakupić praktycznie w cenie złomu :mrgreen: .


uc?export=view&id=1bLo-mUXnYRMjAkreBW-MgAS-7BTaSt5K


Hm .... w przypadku Niebieskiej i znacznemu usztywnieniu zawieszenia, które zrobiłem 02.2019 tylna dolna rozpórka jest "kropką nad i" :mrgreen: .

Różnica jest ale niewielka :) , chociaż przez 8 miesięcy mogłem zdążyć się przyzwyczaić :wink: .


Dodam jeszcze co nieco :mrgreen: internetu od siebie (mam nadzieję, że Autorzy się nie obrażą):

https://www.e90post.com/forums/showpost.php?p=20838837&postcount=4300

https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=878426&page=5

https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=165246




C) Mgła przód.


Nie oceniajmy bardzo słabego stanu zderzaka przód, tylko lampy :wink: .

Ogólnie to muszę je wystawić na www :) .

Mocowania itd. wszystko całe w lampach.

Lewy przód stan na handelek :mrgreen: aby sztuka się zgadzała.

Prawy przód jak ktoś ma możliwość wypolerowania we własnym zakresie klosza to będzie igiełka :) .


uc?export=view&id=1XBATnvSBRofvKCnujQmWkgLYr3yBke81


uc?export=view&id=1AbdTgrKiZVv_p0e6qzpQLSQ2m2Da2kMv


Zdecydowałem się na oryginalny produkt Hella.

TYC były chyba 2x tańsze ale nie oszukujmy się produkty tej firmy już z fabryki wychodzą .... słabe :roll: .

https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=VC51-EUR-11-2006-E90-BMW-325d&diagId=63_0940

nr 1 L :arrow: 63176910791

nr 1 P :arrow: 63176910792


uc?export=view&id=1rkoEhk0DscCdGOLwea3h6rYP3S7bh_Op


:cool2: , pasuje idealnie ... tak jak lubię :8) ... a jak świeci :roll: .


uc?export=view&id=1E8dh9CwRUvY8o7Qkt5pGUQGZkFkXf2Uy


Zmieniono materiał tylnej obudowy względem fabrycznych :)


uc?export=view&id=13jitX8PYyJhyCngb44QSE3mdcl1M0alD


Przód prezentuje się następująco :) .

Następne w kolejce są xenony, ale k.... co z nimi zrobić/jak zrobić/komu zlecić :?

Czemu BMW nie oferuje nowych kloszy do E9X :cry2: .


uc?export=view&id=1jgVk3_EfE3UOsoIRCbnwN_wjA57Wk9_y




D) Górne rozpórki.


Fabryczne przednie górne rozpórki wyglądały już na "swoje km oraz wiek" :) .

Nie chciałem się prosić, dopytywać lokalnie o malowanie proszkowe ....... .

Prawie zawsze to więcej zdrowia i nerwów kosztuje niż jest warte w rzeczywistości :? .


uc?export=view&id=1nF6Th85NqNNvzXQY2-c5e_kdyvhKcNMK


Podobnie jak w przypadku tylnej dolnej rozpórki udało mi się zakupić stan idealny.

Rozpórki bez wykwitów korozyjnych w cenie złomu, jestem bardzo zadowolony :cool2: .


uc?export=view&id=1aA95umFVAb7JZtNfAR5tI1Lrx3oLghPE




E) Dodatki


W zasadzie pierdoły albo detale ale ku zadowoleniu właściciela :) .


uc?export=view&id=1he6dIxV0d1oiHGttB63jJPaYoZx6kCvY


Korek wymieniony dla zasady ze względu na przebieg.

https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=VC51-EUR-11-2006-E90-BMW-325d&diagId=17_0702

nr 12 :arrow: 17117639020

Naiwnie liczyłem, że oryginalny korek BMW kolorystycznie będzie wyglądał jak fabryczny :| .

W przypadku silników diesla Mx7xxx montowanych w E9X bezcelowe jest dopłacanie do oryginału.


uc?export=view&id=1kL9bspssA6i1fYvA7AOpM4WxJHDjkD-p


Rygle maski mimo prezencji jak na zdjęciach nadal spełniały swoją funkcję :mrgreen: .

Niestety przy każdym otwarciu maski raził mnie ich stan.

https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=VC51-EUR-11-2006-E90-BMW-325d&diagId=41_1641

nr 7 x2 :arrow: 51237008756


uc?export=view&id=1AB_qVLktXTfog3ssZIAs8BHT1XbDLAjD


Od razu lepiej i bezpieczniej :cool2: .


uc?export=view&id=1wR9r8g5WcTp3xjiiPrG5TGpQbKsNfuZD


Nad standardowym śrubunkiem :mrgreen: oraz brakującej osłonie odpowietrznika hamulcowego przód do kompletu rozpisywać się nie będę :) .



Pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

aaben

Może jakieś nr produktu podrzucisz, ewentualnie namiar na sprawdzonego sprzedawcę :) :?:




2019.09.26 DPF - kończący się termin ważności według kilometrów :norty:


Można powiedzieć, że już dawno wyrosłem ze sprawdzania błędów w poszczególnych modułach przy każdorazowym odpalaniu samochodu :mrgreen: .

Wychodzę z założenia, że jak coś jest zrobione dobrze/sumiennie i przy użyciu markowych części to nie ma niespodzianek.

W ogóle nie zapeszając to mimo wieku, kilometrów i ogólnie słabszej elektryki zastosowanej w E9X niż np. w E46, Niebieską nie prześladują błędy typu "nie wiadomo skąd i dlaczego" :lol: .


Jak mam pod ręką laptopa z okablowaniem :norty: to co jakiś czas sprawdzę ........ błąd DPF-a dziwne :roll: .


uc?export=view&id=1YK_R4Lg2xclGtx0v_G0Nennaoz3dcR9K


Dokładny opis błędu i wszystko jasne :) .


uc?export=view&id=17H35iJLq6od59D1AO6_x8OzsJ63AXT7b


Co i jak z DPF-em "od strony elektronicznej" :P .


uc?export=view&id=1dCE7PTVI4U7BIJRjD-u-ELaGKLTXHKGd


uc?export=view&id=1ZC2wjsdAJOKIWJ7tDEb5PcMrDhzqDH7l


Adaptacja, przypisanie ....(zwał jak zwał) .... w funkcjach serwisowych wymiany DPF-a zakończone sukcesem.

Chyba nie trzeba wspominać, że jak licznik km będzie przekroczony i DPF zabity na kamień przez brak regularnego "wypalania" to samym komputerem nic się nie zdziała :( aby układ był w pełni sprawny.


uc?export=view&id=1cj10iLrWuXUc4nXVXAtgq-pPHMSOCj6Z


Błąd 452A nieaktywny, problem z głowy :lol: , po usunięciu błędu w drzewku modułów tak jak lubię ponownie zielono :wink: .


uc?export=view&id=1a5jthTTQp8TVZbk8VuGfmwmbC63Q67iP


Ciekawe czy ze względu na kilometry albo wiek :norty: będę musiał w Niebieskiej kolejny raz "resetować licznik kilometrów użyteczności DPF-a".




2019.10.02 Super tata i nie tylko :wink:


Ponownie zdjęcie z kilometrami zaginęło w akcji.

Załóżmy, że prace były robione przy stanie licznika 393000 km ...... pełna profeska :norty: .


uc?export=view&id=1LsmOjAB4n3rvvTtEKFRwwtZY2B_49yCQ



A) Prezesowa limuzyna :D


Niebieska do odwołania :roll: została przekierowana do bycia głównym samochodem żłobkowym :wink: .

Forumowicze-rodzice na pewno potwierdzą że dzieci nie wiadomo czemu :norty: lubią kopać po fotelach, kanapach itd.

Piotruś nie wyznaje na-szczęście zasady "fotel taty albo ja" ale nóżki w butach wędrują wszędzie hehe.

Potrzebna była warstwa ochronna :mrgreen: .


uc?export=view&id=1dguN9IktnISq2ovKj8RpkvUkb8S8z4Lv



B) Dodatkowa pompa wody.


Temat regularnie przerabiany na forach.

Prawie zawsze winne są wytarte szczotki.

Używką długo się nie nacieszyłem jednak, w 2019 nieregularnie wyskakiwał mi błąd A6d1.

Hm nowe szczotki, czy nówka :mrgreen: hehe.


Górna elektryka pompy prawie zrobiona do montażu :wink: .

Mając wprawę i odpowiednią determinację w E9X bez montażu pompy jest możliwa wymiana/podmiana górnej sekcji.

Na przyszłość parę zrobionych sztuk ze starych pomp mam gotowych do podmianek :norty: .

W E46 dostęp poezja :roll: .


uc?export=view&id=1TWXyZX-gymvKR5_cjzCAfpHC7IB86VeP


Podkładka, którą łatwo można zgubić :wink: .


uc?export=view&id=1HJFcvvmYQpvpk7rbCsrenojUmW3a6Lk6


Wyczyszczony wirnik pompy.


uc?export=view&id=1Xj_Ccq3aohTrp6JwkwjtFYfYB9UJAcb0


:cool2: , zobaczymy na jak długo spokój ..... jak na mój gust szczotki są bardzo miękkie.


uc?export=view&id=1kVENCs2kE3ATDjX8ot6Kizyg0HoB7SuW



Pozdrawiam

Opublikowano

Ciekawa opcja z tą rozporka... :norty:

Twoje podejście do kwestii opisywania prowadzonych napraw/modernizacji jest godne podziwu, lubię tu wpadać :8)

:arrow: E91 325D+
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

zlkwow_

E91 mają :wink: , E92 również mają :wink: oraz E93 ale w tym przypadku z konieczności :) .

Więc wypadałoby aby E90 również były w nią doposażane :cool2: .

Podziękował, jak to mówią w "internetach" kciuk w górze motywuje hehe.



aaben

To mnie nie pocieszyłeś :| , bo w przypadku lamp nie mam wystarczającej motywacji aby być królikiem doświadczalnym :( .



mac1ej

Zapraszam częściej :roll: hehe.

Faktycznie w galeriach innych forumowiczów na forach zawsze można coś podpatrzeć :wink: .




2019.10.29 Mycie


Jednym z plusów zawirowań związanych z sytuacją zawodową jest większa ilość wolnego czasu :mrgreen: .

Mycie + woskowanie ....... nie pamiętam kiedy ostatnio miałem na coś takiego czas :P .


uc?export=view&id=1TJxo7Nw0rTKAYSEp5vCPGFnK7NiCMY_C


Najpierw trzeba rozpuścić "ochronny kożuch z kurzu" itd. hehe.


uc?export=view&id=1hmD4giDGtoogbKPZ0ckGQHYALnARgxxD


uc?export=view&id=1yVmemWrCZf2JLLkKGMucpjLgDQCeT0ia


Niebieska wymyta :cool2: a zaraz wycieranie, przed trasą do Car Spa Garażowego :D

Z myjki mam w sumie kawałeczek ale prędkość i czas przejazdu powala :norty: ...... ewentualni nocni pieszy szybciej się poruszają :wink: .


uc?export=view&id=1IFvn8kZIZddT10uuQzTXbLDRp6HFOGwK


uc?export=view&id=1FdCL8MCekjBio2km9Jv_VgOr7eCy9Xfk


Ostatnie poprawki i nakładamy wosk.


uc?export=view&id=1Gu2wEZmWwnCir6zyH8HBWlRwKMCjuvjU


Kożuszek :roll: schnie.


uc?export=view&id=1jwsuy8I1dmx9s0lUvdamZNeRGdI6O-Nx


uc?export=view&id=1UPpxorNwEoVzlD7vdakOPmB-wRHeU_PR


Przy okazji wymieniłem wycieraczki bo przyszedł ich czas :) .

Głośna praca o od czasu do czasu skakanie po szybie.


uc?export=view&id=1zfhoSch5U_Vc7wAPAUa86oYRzfgtKnu7


Skończone :cool2: , mimo takich a nie innych warunków.

Kiedy następne takie mycie .............. :norty: nie wiadomo :) .


uc?export=view&id=1pHG6kdfsdNHtcD34-OZc0ANj4oWnX9Z1



Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Też chwilę nie ogarniałem samochodowego spa u siebie i strasznie ciężko mi się za to zabrać :?

Mycie , wycieranie, cleaner, politura, wosk...cały dzień wyjęty :|

Czym docieracie wosk? Tylko mikrofibra czy używacie polerek i odpowiednich padów. Zdania są bardzo podzielone - jedni uznają tylko fibrę drudzy dopuszczają maszyny.

Kupiłem do e90 wosk Finish Kare, dotrzeć go szmatką to katorga...a od siłowni nie stronię :mrgreen:


i-finish-kare-1000p-hi-temp-paste-wax-wosk-w-pascie-412g-fk-1000p.jpg

Edytowane przez Smokin

.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Umyłeś na bezdotyku, wytarłeś brud i nałożyłeś na to wosk ? Czy po prostu nie dodałeś opisu wszystkich prac ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.