Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jeżeli jeździsz po Niemczech to najlepiej założyć instalację na metan - CNG. Koszt dla silnika 4.0 pewnie coś w granicach 7tys.zł. Polecany zakład to ELPIGAZ - doświadczenie i najlepsze możliwości.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
nad elpigazem to bym się grubo zastanowił. dwa tygonie temu założyłem STELLA tej właśnie firmy. jak narazie to lipa. samochód jest słaby, pali dużo i nie chce się wkręcać na obroty. może to wina punktu gdzie montowałem ale narazie to kasa w błoto
Opublikowano
Zakładaj holenderskiego Prinsa. W niemczech jeździ na nim bardzo dużo samochodów i w razie czego nie bedzie problemów.
Opublikowano
Zakładaj holenderskiego Prinsa. W niemczech jeździ na nim bardzo dużo samochodów i w razie czego nie bedzie problemów.

 

Potwierdzam/zaprzeczam.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ja założyłem Landi Renzo OMEGAS - jeżdze narazie dopiero tydzień, ale nie mam najmniejszych problemów - nie czuję różnicy między gazem i benzyną...ale w rzeczy samej jak obliczyłem to trochę dużo pali....ale to podobno 3 tankowania tak musi być ;P
http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
Opublikowano
z tym spalaniem to dużo też zależy od gazownika - mi ustawili mieszanke bardziej bogatą ponieważ nie wypala podobno zaworów - więc zależy jak zaprogrmowane.
http://www.maszty-flagi.com/bmw/E39_forum.jpg
Opublikowano

witam ponownie.

wracając do mojej wcześniejszej wypowiedzi na temat ELPIGAZ-u stwierdzam, że to nie wina instalcji a mechesów którzy sakładali. okazało się, że na jednym wtrysku założyli odwrotnie przewody i sygnał który miał i.ść do komputera szedł na wtrysk. innym problemem były źle założone przewody do wody i reduktor się niedogrzwał.gdy zlokalizowano ustrkę i usunięto ją chodzi bez zarzutu.

atutem tej instalacji jest jej cena ale musi być założona w dobrym punkcie a nie u paproków/ opiszę ten warsztat w odpowiednimforum/

Opublikowano
Instalacje Stella nie ustępują jakości zachodnim produktom. Co do miejsca montażu, to już trudniej dobrze trafić. Oddziały autoryzowane logiem firmowym i polecane przez klientów są najpiewniejsze. Jeżeli koszty nie grają roli, to rzeczywiście można założyć holenderską instalację SGI II.
Opublikowano

ja tez sie zastanawiam nad gazem do siebie - a co tam ....

 

tylko jaka firme instalacji polecacie - nie chce zakladac instalacjie za 6tys do samochodu wartego 10tys :mad2: ale cos kolo powiedzmy 4-4,5tys - mam dobry zaklad - znajomi zakladali u nich i nie maja zadnych problemow ... tylko jaka firma instalacjie - zeby byla w miare niezawodna , silnik pracowal dobrze oraz zeby po 20 tys wszystko sie nie rozlecialo :|

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Zavoli nie ma dobrej opinii wtryski typu PAN zacinają się nawet nowe z reduktorami też różnie jest (potrafią "zapluć" listwę nierozprężonym gazem).

Z tego co wiem Zavoli był oferowany także z kompami KME to już lepsza konfiguracja bo przynajmniej soft jest dostępny.

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano
Dziś umówiłem się na montaż instalki ale nie Zavoli tylko Landi Renzo i to nie na matrixach bo gość twierdzi że to muzeum lecz na wtryskach BoschMad. Nie za bardzo wiem co to jest ale podobała mi się jego fachowość. Otóż okazuje się że do 540 muszą być 2 parowniki bo jeden podobno zdycha choć katalogowo powinien wystarczyć oraz rurka doprowadzająca gaz powinna mieć średnicę 8mm a nie 6 jak to jest powszechnie stosowane, wówczas autko nawet po wciścięciu pedału w deche nie zdechnie bo będzie miało odpowiednią ilość gazu. Całkowity koszt instalacji z dwoma parownikami to 6400zł.
Opublikowano

A ja mam DTGas-system, tez mialem zle zalozony, ale po korektach chodzi bardzo ladnie i juz bezproblemowo. Ci co nie robili do tej pory duzych BMW nie maja pojecia o podlaczaniu chlodzenia, taka jest prawda. U mnie trzeba bylo przerobic cale chlodzenie instalacji i dolozyc chlodzenie listew. Od tej pory (odpukac) nic sie juz nie psuje. A przy tym mam interfejs od nich i orginalny program do majstrowania za darmo ze strony. Nie czuje sie roznicy na beznynie i gazie. W tej chwili mi srednio wychodzi 35 zl / 100 km, a tankuje na Shelu.

 

Galen

Opublikowano

witam,szukam 540 z gazem i znalazłem 97 rok z prinsem zakładanym 2 lata temu...

i tu pytanko:jak wyglada spalanie?

Gość twierdzi że 160-170km/h to jakies 14-17 litrów

ponad 200km/h to już nawet 20-25 litrów gazu

 

jak to wygląda w waszych zagazowanych 540-tkach?

Pozdro

Ja chcieć,prosić o wiedzy...
Opublikowano

dzisiaj pobrykałem troche 540ia.

środek ładnie utrzymany,z zewnątrz przecietnie aczkolwiek wporządku..

chodziła fajnie tylko był jakiś dziwny szum silnika ,myslę że to wtryski prinsa,pozatym szczerze mówiąc myślałem ze to bardziej rwie spod dupy,no ale to jeszcze w gre wchodzi brak wyczucia auta i steptronika....

przy 240km/h na A4 miałem wrażenie że jakos tak lekko pływa na boki,może to tez wina wiatru,ale wydawałoby sie że zawiecha powinna byc ciut twardsza jak na tą moc..może szykuje sie remoncik :roll:

do ilu obrotów mozna przeciagac 540ia żeby było jaknajefektywniejsze przyspieszenie????

pozdro

Ja chcieć,prosić o wiedzy...
Opublikowano
dzisiaj pobrykałem troche 540ia.

środek ładnie utrzymany,z zewnątrz przecietnie aczkolwiek wporządku..

chodziła fajnie tylko był jakiś dziwny szum silnika ,myslę że to wtryski prinsa,pozatym szczerze mówiąc myślałem ze to bardziej rwie spod dupy,no ale to jeszcze w gre wchodzi brak wyczucia auta i steptronika....

przy 240km/h na A4 miałem wrażenie że jakos tak lekko pływa na boki,może to tez wina wiatru,ale wydawałoby sie że zawiecha powinna byc ciut twardsza jak na tą moc..może szykuje sie remoncik :roll:

do ilu obrotów mozna przeciagac 540ia żeby było jaknajefektywniejsze przyspieszenie????

pozdro

Witam!

Jeśli ma standartowe zawieszenie to mogłeś odczuc takie wrażenie,bo jesli ma zawiechę od M-ki powinna byc twardsza a to juz sugeruje ,że zbliża się remont wielkimi krokami.No i zalezy jakie miał założone oponki 16 czy 17 cali.Wiadomo czym niższy profil tym opona trwardsza.A co do róznicy manual- automat to w tym silniku nie ma praktycznie różnicy manual 6,2 automat 6,4 do setki!!!!!!

Pozdro!!!!!!!!!!!

Opublikowano

prawie wszystkie 540 które ogladałem to niedoinwestowane krowy,czekajace tylko na remonty :twisted:

 

ostatnio zainteresowałem sie 528i,raczej manualu

jako że według forumowiczów nie odbiega ona duzo osiagami od 540

a spalanie wygodniejsze.

ale istnieja duże rozbiezności w cenach instalacji.

ile ona w końcu kosztuje,mam na mysli którąśtam generacje ,tak aby auto chodziło tak jak na benie.

i gdzie taka montują ,wrocław ew dolny śląsk

pozdro

Ja chcieć,prosić o wiedzy...
Opublikowano

no nie bardzo.....

..nie mówie oczywiście że osiągi sa takie same,ale auta którymi jeżdiłem,a przynajmniej te 540-stki nie powaliły mnie osiagami,może jakos zkatowane były :duh: ,

za to biorąc pod uwage koszty i osiagi,528i wcale nie jest złym wyborem :wink: ..

żle mnie zrozumiałeś,nie zamierzam szerzyc herezji że 528 jest szybsze od 540,,poprostu w porównaniu nie wychodzi az tak słabo...

pozdro

Ja chcieć,prosić o wiedzy...
Opublikowano
no nie bardzo.....

..nie mówie oczywiście że osiągi sa takie same,ale auta którymi jeżdiłem,a przynajmniej te 540-stki nie powaliły mnie osiagami,może jakos zkatowane były :duh: ,

za to biorąc pod uwage koszty i osiagi,528i wcale nie jest złym wyborem :wink: ..

żle mnie zrozumiałeś,nie zamierzam szerzyc herezji że 528 jest szybsze od 540,,poprostu w porównaniu nie wychodzi az tak słabo...

pozdro

Witam!

Silnik 2,8 był swego czasu jednym z najlepszych silników benzynowych.Wybór jest jak najbardziej trafny.Może faktycznie jeżdziłeś jakimiś zakatowanymi 540-mi,ja przesiadając się z A8 4,2 a wcześniej 528 na 540 byłem pod wielkim wrażeniem.Powiem ,że wysiadając z 540 nóżki mi drżały.Jeśli mogę Ci coś zasugerować to polecam poszukać zadbanej 540 w Niemczech a napewno będziesz zadowolony z 528 także.

Pozdro!!!!

ps.

Kolega ma do sprzedanie 535 2000r dobrze wyposażone z małym przebiegiem jeśli byłbyś zainteresowany daj znać!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
witam , miałem e39 540ia zagazowane instalacja V generacji (wtrysk gazu w fazie ciekłej) : spalanmia od 14l -25l , wrazenia z jazdy przecietne , wczesniej miałem landi renzo ale w 328 i tam było lepiej , podsumowujac najpredzej postawiłbym na landi renzo , nie chce znac elpigazu- diego itp bo wiem ze sporo moich kolegów miało w bmw z tymi instalkami problemy . prins ponoc dobry - ja jeszcze nie miałem - wiec nie wiem. pozdrawiam
jak ja kocham m-powery !!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.