Skocz do zawartości

Czy X3 to taka lipa?


Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio oglądałem program "Top gear" na TVN Turbo i rozdawali nagrody dla samochodów w różnych kategoriach. Wyobraźcie sobie że X3 było nominowane do nagrody najgorszy samochód roku wraz z jakimś Hyunday'em i jeszcze czymś. Na szczęście wygrał Hyunday haha. Nie wiem za który rok były te "nagrody" i czy była to jakaś powtórka czy nie ale fakt faktem. Co o tym myślicie? Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 76
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

To była powtórka. Clarkson jeździł X3 w którymś ze starych odcinków i się zakopał. Problem polega na tym, że tego typu wozy nie są terenówkami i nie powinno się do nich podchodzić z nastawieniem na ostrą terenową jazdę. To po prostu wyższe osobówki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Clarkson powiedzial kiedys o BMW X5, ze BMW rozwiazalo problem jazdy terenowej po prostu go... ignorujac :mrgreen: .

Trzeba sobie zdawac sprawe z tego, ze zaden SUV nie byl, nie jest i nigdy nie bedzie prawdziwym samochodem terenowym.

To po prostu wygodniejsza osobowka, z napedem na cztery kola do jazdy po sliskiej nawierzchni i po zapiaszczonej, ale twardej drodze.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram Clarksona - X3 jak zresztą X5 też to straszna kupa.

W życiu nie myślałem, że dożyję czasów kiedy taka marka jak BMW będzie produkować taki szajs jak SUV-y.

 

Rozwiązanie byłoby proste - zrobić prawdziwą terenówkę - wtedy wizerunek marki nie ucierpiałby tak bardzo - choć BMW generalnie to nie teren a szosa!

 

Podobne odczucia mam w stosunku do Cayenne... Żenada - porsche na wertepy...

 

Mam nadzieje, że nigdy nie ujrze takiego badziewia ze stajnii Ferrari...

 

Co innego Lamborghini - to marka traktorów więc tradycyjnie produkuje terenówki (prawdziwe jednak).

http://img223.imageshack.us/img223/6755/633csi21nn.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale za produkcja SUVów przemawia ekonomia - w końcu Cayenne to najlepiej sprzedające sie Porsche, a X5 i X3 też nieźle sobie radzą... a kżdy kupujący takie autko zapewne ma świadomość tudzież mieć powiniene, że w prawdziwy teren się ono nie nadaje, a tylko na jakieś szutry, ewentualnie wyjazdy na narty i na polskie dziurawe drogi:) jeśli ktoś potrzebuję auta naprawdę jako woła roboczego to kupi defendera, pajero albo coś w tym stylu - a to z kolei ze świadomością, że na szosie nie pojeździ tym jak X5 :)

a tak na marginesie - jakby BMW zrobiło prawdziwą terenówkę to wszyscy krytykowali by ja za słabe właściwości jeżdne na twardym :)

POZDRAWIAM!

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram Clarksona - X3 jak zresztą X5 też to straszna kupa.

W życiu nie myślałem, że dożyję czasów kiedy taka marka jak BMW będzie produkować taki szajs jak SUV-y.

 

Rozwiązanie byłoby proste - zrobić prawdziwą terenówkę - wtedy wizerunek marki nie ucierpiałby tak bardzo - choć BMW generalnie to nie teren a szosa!

 

Podobne odczucia mam w stosunku do Cayenne... Żenada - porsche na wertepy...

 

Mam nadzieje, że nigdy nie ujrze takiego badziewia ze stajnii Ferrari...

 

Co innego Lamborghini - to marka traktorów więc tradycyjnie produkuje terenówki (prawdziwe jednak).

Zagadzam się z kolegą. Cayenne to badziew. Oczywiście BMW chce zarobić na panującej modzie stąd X3, X5.

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem X3 np. 2.0d, to bardzo przystępny cenowo bulwarowiec. Niewiele droższy od popularnej Toyoty Rav4, a zdecydowanie bardziej exluzywny. :8) Większość forumowiczów stwierdziło, że X5 to 100% BMW. Więc dlaczego X3 ma być gorsze :?: Bo tańsze :?: To może BMW trójki też nie wypada robić :?: Nie wspominając o jedynce.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W klasie małych SUV-ów ostatnimi czasy nastąpiło małe przetasowanie. Wprowadzono sporo nowych modeli. A ten Hyundai X3, to pewnie

Santa Fe. Samochodzik ten tak dojrzał, że nie jest gorszy od Toyoty Rav4. Nie na darmo BMW przeprowadziło face-lifting X3. Ten model poprostu się już zestarzał. Teraz może znowu śmiało konkurować z koreańską masówką przez parę lat.

Nie wierzę, że Santa Fe prowadzi się tak gobrze jak X3 oraz, że ma równie dobre silniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, tyle że nowy silnik Hyundaia ma CRDi 2.2ccm 150KM, a BMW d ma 2.0ccm 150KM. Stary 2.0CRDi nie dorastał nawet do pięt ze swoimi 113KM. X3 po face-liftingu dostanie pewnie silnik 2.0 163KM.

Najlepsza jest cena Hyundaia 139000zł :!:

Wystarczy dołożyć 13000zł i mamy BMW, to jest 8,5% różnicy.

8,5% różnicy za lepszy układ jezdny, prestiż itd....

 

Za 109000zł można miec Toyote RAV4 z silnikiem 2.2D-4D 136KM Luna i tu chyba jest pies pogrzebany. Dlatego tak dużo jeździ RAV4, a tak mało Santa Fe i X3. :lol:

 

Za 142500zł jest wersja z silnikiem 177KM i wyposażeniem X.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem X3 np. 2.0d, to bardzo przystępny cenowo bulwarowiec. Niewiele droższy od popularnej Toyoty Rav4, a zdecydowanie bardziej exluzywny. :8) Większość forumowiczów stwierdziło, że X5 to 100% BMW. Więc dlaczego X3 ma być gorsze :?: Bo tańsze :?: To może BMW trójki też nie wypada robić :?: Nie wspominając o jedynce.

Nic nie rozumiesz?

BMW zaczyna patrzeć tylko na to by zarobić kaskę a nie na to by być jednocześnie kultową marką, jaką niewątpliwie była do niedawna!

 

Małe, sportowe sedany i nie tylko tradycyjnie zawsze były w ofercie BMW a taka kupa jak SUV jest zrobiona tylko po to by jak najtańszym kosztem wejść w nowy segment.

 

Własnie przez takie praktyki za kilka, może kilkanaście lat zmieni sie profil przeciętnego użytkownika BMW na dziadków z grubym portfelem zamiast młodych dynamicznych ludzi!!!

I nie będzie takich forumów jak te, bo dziadki nie mają w sobie takiej pasji jak młodzi ludzie. Tam się bardziej liczą ciepłe skarpety i gazeta + TV!

 

Nie widzisz tutaj upadku pewnej idei, misji jaką zakładali sobie niegdyś twórcy tej marki???

Jesli nie to nie mamy więcej o czym rozmawiać.

 

 

Dla mnie BMW to sport + prestiż ale z przewagą jednak tego pierwszego.

Dlatego jak teraz widze te nowe, plastikowe pojazdy masowe bez wdzięku, charakteru ze stylem takim jak prawie każdy inny pojazd, robi mi się żal na sercu z tego powodu, że rachunek ekonomiczny niszczy to co w BMW kochamy.

http://img223.imageshack.us/img223/6755/633csi21nn.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW nie mogło kiedyś produkować SUV-ów, bo nie było kiedyś wogóle takiej klasy samochodów. Jeżeli teraz się one świetnie sprzedają, to czemu nie ma ich produkować :?: Bo nie wypada :?: Napewno niedlatego, że są za tanie. Jeżeli twoim zdaniem BMW X5, to auto dla dziadków, to polecam przejażdżkę X5 4.8iS. Pewnie zmienisz zdanie. Na całym świecie luksusowe marki kupują starsi panowie, bo ich stać na ten luksus. Młodzi nie mają pieniędzy i nie kreują rynku. Żaden producent samochodów projektując nowy model nie patrzy na rynek wtórny. Przy takim podejściu BMW już by dawno zbankrutowało. Oni mają gdzieś opinię ludzi, którzy kupują używane BMW. Liczy się klient, który kupi nowy model.

Co do jakości, to BMW dopiero w połowie lat 90-tych dogoniło Mercedesa (samochody uznawane do tej pory za najsolidniejsze), więc teraz gonią je pozostałe marki. Co mają na to poradzić :?: Wkładać więcej drewna :?: Dla dziadków. :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Nic nie rozumiesz?

BMW zaczyna patrzeć tylko na to by zarobić kaskę a nie na to by być jednocześnie kultową marką, jaką niewątpliwie była do niedawna!

Dosyć ciekawe rzeczy opowiadasz... :wink:

Mi się wydawało że od początku swojego istnienia BMW była firmą KOMERCYJNĄ nastawioną przede wszystkim na ZYSK, a nie na kultowość itp... Chyba że o czymś nie wiem... :wink:

 

 

Małe, sportowe sedany i nie tylko tradycyjnie zawsze były w ofercie BMW a taka kupa jak SUV jest zrobiona tylko po to by jak najtańszym kosztem wejść w nowy segment.
Jak zauważył Majowy kiedyś SUVów nie było w ogóle na rynku więc trudno wymagać żeby BMW je produkowało. Poza tym - czy touring w BMW wygląda źle (nie wspominając o tym jak jeżdżą)? Bo przecież jeszcze 20 lat temu BMW nie produkowało touringów, a dziś nikogo nie dziwią. A to że Mercedes produkuje dostawczaki, ciężarówki i autobusy to też psuje jego wizerunek?

Pomijam już że stworzenie, jak to mówisz, "takiej kupy jak SUV" raczej nie odbyło się małym kosztem...

 

 

Własnie przez takie praktyki za kilka, może kilkanaście lat zmieni sie profil przeciętnego użytkownika BMW na dziadków z grubym portfelem zamiast młodych dynamicznych ludzi!!!
A teraz kto kupuje nowe BMW? Jakoś mam wrażenie że średnia wieku jest bliższa 40-50 lat niż 20-30. I nie sądzę aby za kilkanaście lat jakoś drastycznie się to zmieniło. Raczej będzie podobnie - większość młodych ludzi będzie kupowała tańsze nowe samochody lub bardziej luksusowe ale używane przeznaczając większe kwoty w pierwszej koleności raczej na zakup mieszkania/domu.

 

 

Nie widzisz tutaj upadku pewnej idei, misji jaką zakładali sobie niegdyś twórcy tej marki???

Jesli nie to nie mamy więcej o czym rozmawiać.

 

Dla mnie BMW to sport + prestiż ale z przewagą jednak tego pierwszego.

Dlatego jak teraz widze te nowe, plastikowe pojazdy masowe bez wdzięku, charakteru ze stylem takim jak prawie każdy inny pojazd, robi mi się żal na sercu z tego powodu, że rachunek ekonomiczny niszczy to co w BMW kochamy.

Proponuję żebyś najpierw pojeździł taką X5 czy X3 (ale więcej niż 15 km). Te samochody na szosie naprawdę jeżdżą dobrze, niemal nie ustępując osobowym BMW. A od wielu osobówek innych marek jeżdżą nawet lepiej.

 

Na naszej stronie klubowej można przeczytać artykuł nt wrażeń z jazdy X3 3.0d:

http://www.bmw-klub.pl/samochody/artykuly.htm

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Największym minusem X3 w teście na Top Gear była z tego co pamiętam jakość wykonania (tandetne plastiki)+ właściwości jezdne. Beznadziejne według prowadzących jak na marke BMW.

 

W programie wyszło na to że ,nie ma co porównywać X3 do X5. (wykonanie)

Pamiętajmy komercja komercją ale BMW to nie VW i nasze smigło coś sobą reprezentuje.

 

...a Mercedes prawie od zawsze robił samochody dostawcze i raczej klasy mu to nieujmuje (są inne żeczy kture to robią :) ).

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemo25 - programem Top Gear nie przejmowałbym się, bo znane jest nieprzychylne nastawienie tego Clarkssona do produktów BMW - tak nawiasem, to o tym programie można powiedzieć wszystko tylko nie to, że jest obiektywny - aczkolwiek kiedy mam czas to oglądam, bo lubie ten typ humoru :mrgreen:

 

Tommy - doskonale rozumiem co chciałeś powiedzieć w swoim poście - też mam podobne odczucia jak Ty - BMW przestaje być wyspecjalizowaną, niszową, kultową etc (niepotrzebne skreślić), zaczynają robić to co modne i się sprzeda - jak zaczną robić vana z przednim napędem to ja przesiadam się na coś innego... też nie leżą mi te SUV-y, ale co my mamy tu do powiedzenia - jeśli jest to jedyna droga, żeby firma zachowała niezależność (były już nieraz próby przejęcia przez MEGA producentów, na szczęście rodzina Quandt nie wypuściła akcji z rąk)- to niech produkują te pseudo-terenówki...

 

Bastek - masz rację, większość nabywców nowych modeli BMW, to ludzie w wieku co najmniej średnim, ale

BMW uchodzi za markę, którą użytkują młodzi, dobrze zarabiający ludzie - nawet jak statystyki przeciętnego posiadacza wskazują na coś zupełnie przeciwnego...

co do modelu Cayenne f-my Porsche, to jak dla mnie, jest to Vw ze zmienionym znaczkiem...

a Lambo robiło już kiedyś model terenowy /przełom lat 80-90tych/ przeznaczone na rynki arabskie, więc całkiem możliwe że już tam coś znów klecą na pustynie, tym bardziej, że nie są już niezależną marką ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

X3/X5-wpraedzie nie miałem przyjemności jechać takimi autami,ale odczówam je jako bmw dla kobiet wytapetowanych na max-do jazdy w mieście,duże,wysokie,masywne,dające poczócie bezpieczeństwa---może pozornie tylko :mrgreen:

 

takie udawane terenówki,dla ludzi z kasą,co lubią się pokazać/być na topie :idea:

 

czytając ten temat przyszedł mi na myśl MERCEDES G klasy,robią M,a jednak o G wciąż pamiętają

 

BMW powinno się postarać i stworzyć rasową terenówkę :idea:

-silniki są znane

-właściwości jezdne też

 

Bmw jakoś w porównaniu z Mercedesem staneło w miejscu-z 1 strony to dobrze ,z 2 żle :mrgreen:

 

 

z innej beczki to mnie wkur.... takie udawane auta terenowe(innej marki jest w rodzinie)czasem nim jadę,z boku właściciel siedzi i nagle komunikat słyszę :mrgreen: :tylko uważaj na dzióry :mad2: :mad2: :mad2:

 

terenówka ma być takim brutalem,co go ciężko zajeżdzić :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to robimy X7 Kornelio :mrgreen:

 

1.silnik potwór-minimum smok :mrgreen:

2.napęd wiadomo 4x4

3.zawieszenie "spartańskie"odporne na wszystkich i wszystko

4.wnętrze ze specjalnych materiałów bardziej odpornych na zniszczenie

5.orurowanie mus

6.progi/stopnie mus

7.szyby fotochronowe-chyba dobrze napisałem :doh:

8.kominek-wlot powietrza :roll2:

9.wyciągarka

10.opcja pick-up

11.nagłóśnienie miłe dla ucha

12.navigacja

 

--- :roll2: marzenia :roll2: przecież czegoś takiego nie zrobią---bo kto będzie części kupować,zrobili nibyterenówki aby interes się kręcił

 

---automatycznie przypomniałem sobie reportaż tv sprzed paru lat jak jakiś pasjonat zrobił zderzak specjalny do/w maluszku,co odbierał energię uderzenia i przenosiłna kołó zamachowe,z kółka się szlifierka robiła,a auto całe---ludziska też :!: :!: :!:

 

facet rozpędził się do 50 i w murek betonowy jebut---tylko się zarysował zderzak,potem sprawa dziwnie ucichła :mrgreen:

a czemu---bo kto by się rozwalał/kupywał części/nowe samochody itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dosyć ciekawe rzeczy opowiadasz... :wink:

Mi się wydawało że od początku swojego istnienia BMW była firmą KOMERCYJNĄ nastawioną przede wszystkim na ZYSK, a nie na kultowość itp... Chyba że o czymś nie wiem... :wink:

Komercja nie musi iść w parze z chińską masówką i basta - chcesz przykład - Maserati - firma nieźle sobie radzi a nie robi takiej lipy bo mogłoby to wpłynąć negatywnie na wizerunek ich marki.

 

Jak zauważył Majowy kiedyś SUVów nie było w ogóle na rynku więc trudno wymagać żeby BMW je produkowało. Poza tym - czy touring w BMW wygląda źle (nie wspominając o tym jak jeżdżą)? Bo przecież jeszcze 20 lat temu BMW nie produkowało touringów, a dziś nikogo nie dziwią. A to że Mercedes produkuje dostawczaki, ciężarówki i autobusy to też psuje jego wizerunek?

Pomijam już że stworzenie, jak to mówisz, "takiej kupy jak SUV" raczej nie odbyło się małym kosztem...

Nie było SUVów - ok, ale były terenówki. Tylko, że wtedy jakoś BMW nie chciało w to wchodzić. Świetnym przykładem jest wypowiedź kolegi JACA - Mercedes zrobił prawdziwą terenówkę - model G - który nie jest lipą tylko prawdziwym połykaczem wertepów!

Co do BMW w wersji kombi szczerze powiedziawszy tez nie jestem do końca przekonany ale jestem w stanie to zrozumieć - masz dużą rodzinę, chcesz się cieszyć BMW kupujesz OSOBOWE KOMBI które jednak jeździ po zakrętach i nie udaje, że jest terenowym pojazdem.

 

I na pewno stworzenie prawdziwego pojazdu terenowego jest znacznie droższe niż stworzenie SUVa. Nie wciskaj mi takiego kitu bo nie mam 15 lat.

 

A teraz kto kupuje nowe BMW? Jakoś mam wrażenie że średnia wieku jest bliższa 40-50 lat niż 20-30. I nie sądzę aby za kilkanaście lat jakoś drastycznie się to zmieniło. Raczej będzie podobnie - większość młodych ludzi będzie kupowała tańsze nowe samochody lub bardziej luksusowe ale używane przeznaczając większe kwoty w pierwszej koleności raczej na zakup mieszkania/domu.

Twoje wrażenie jest mało ważne - liczą sie fakty. BMW jest marką najchętniej wybieraną przez kierowców w wieku 30-40 lat w segmencie pojazdów luksusowych.

 

Proponuję żebyś najpierw pojeździł taką X5 czy X3 (ale więcej niż 15 km). Te samochody na szosie naprawdę jeżdżą dobrze, niemal nie ustępując osobowym BMW. A od wielu osobówek innych marek jeżdżą nawet lepiej.

 

Na naszej stronie klubowej można przeczytać artykuł nt wrażeń z jazdy X3 3.0d:

http://www.bmw-klub.pl/samochody/artykuly.htm

To po jaką cholerę nazywają się terenówkami skoro tak cudownie jeżdżą po szosie?

Prawdziwa terenówa po szosie jeździ średnio za to w terenie pokazuje pazur.

Jeszcze raz powtarzam dla mnie udawanie czegoś czym się nie jest to wielka lipa! Przypomina mi to samochody Kija, które chcą w droższych wersjach udawać samochody luksusowe serwując swoim nabywcom udawany prestiż i plastikowe drewno.

http://img223.imageshack.us/img223/6755/633csi21nn.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komercja nie musi iść w parze z chińską masówką i basta - chcesz przykład - Maserati - firma nieźle sobie radzi a nie robi takiej lipy bo mogłoby to wpłynąć negatywnie na wizerunek ich marki.

 

gdyby BMW bylo takie jak Maserati lub Ferrari, to przeciez malo kto z nas by je mial, bo po prostu nie bylo by nas na nie stac. to dzieki takim kombiakiom, dieslom, "terenowkom" itp. firma nie musi obnizac kosztow produkcji co wplyneloby na jakosc lub windowac cen aby utrzymac sie na rynku.

 

dla mnie jedyne sluszne nadwozia to sedan i coupe wiec tez mnie to nie cieszy, ze BMW zrobilo 2 SUV'y. ale wystarczy ich nie kupowac, odradzac znajomym, kiedy jakis jedzie - nie patrzec, zeby wlasciciel zalowal zakupu bo nikt nie zwraca na niego uwagi... :lol: (tyczy sie tez SUVów innych marek)

 

 

 

hmm poszukałem troche i znalazlem, ze 100% akcji Maserati i Ferrari nalezy do Fiata :norty: Lambo jest wlasnoscia Audi a te znowu VW, a Jaguarem kieruje Ford.

BMW :modlitwa:

Edytowane przez hruhru
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Zacznę od tego:

I na pewno stworzenie prawdziwego pojazdu terenowego jest znacznie droższe niż stworzenie SUVa. Nie wciskaj mi takiego kitu bo nie mam 15 lat.
Proponuję żebyś trochę wyluzował. Ja się zachowuję spokojnie to i Ty się postaraj. :wink:

 

A poza tym...

Co do BMW w wersji kombi szczerze powiedziawszy tez nie jestem do końca przekonany ale jestem w stanie to zrozumieć - masz dużą rodzinę, chcesz się cieszyć BMW kupujesz OSOBOWE KOMBI które jednak jeździ po zakrętach i nie udaje, że jest terenowym pojazdem.
SUVy też jeżdżą po zakrętach i robią to naprawdę nieźle. Miałem okazję zrobić X3 1000 km w tym również trochę pomiędzy słupkami i na macie poślizgowej i ten samochód radzi sobie naprawdę dobrze. Pewnie nawet lepiej od niejednej osobówki.

 

 

Twoje wrażenie jest mało ważne - liczą sie fakty. BMW jest marką najchętniej wybieraną przez kierowców w wieku 30-40 lat w segmencie pojazdów luksusowych.
Skoro tak twierdzisz... Masz jakieś dane? Konkretne? Dowody? Jeśli nie to ja będę nadal obstawał przy swoim że średnia wieku osób kupujących nowe BMW jest wyższa niż Ty twierdzisz. Na razie dla mnie to przedstawiłeś tylko swoje przypuszczenia.

 

 

To po jaką cholerę nazywają się terenówkami skoro tak cudownie jeżdżą po szosie?
Czy SUV/SAV(bo taka jest nazwa tego typu samochodu) oznacza terenowy? Chyba nie... I nie sądzę żeby gdzieś BMW reklamowało X3 czy X5 jako samochód terenowy. Jeśli się mylę to proszę o sprostowanie (i dowody :mrgreen: ).

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.