Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z drobiazgów: unikałbym błyszczącego panelu obok lewarka (tego, skąd joystick wystaje).

Świetnie odbija promienie słoneczne. Najczęściej prosto w oczy ;)

Opublikowano
U mnie prawie 100kk nalatane i nic nadzwyczajnego się nie dzieje. Standardowe wymiany - płyny itp. Tarcze przód 1200, klocki 700, teraz będą amory no i niestety do standardowego nie widziałem też zamienników a ASO liczy sobie za komplet ok. 5000.
Opublikowano
U mnie prawie 100kk nalatane i nic nadzwyczajnego się nie dzieje. Standardowe wymiany - płyny itp. Tarcze przód 1200, klocki 700, teraz będą amory no i niestety do standardowego nie widziałem też zamienników a ASO liczy sobie za komplet ok. 5000.

 

w ASO stwierdzili że amorki do wymiany ? sama przednia oś? Jakieś objawy zużycia ?

 

 

u mnie aktualnie 105kk, też mam EDC i cena faktycznie spora a zamienników brak, ciekawi mnie opcja regeneracji, gdzieś widziałem firmę chyba z Gdańska która zajmuje się tylko regeneracją tego typu amortyzatorów.

Opublikowano
Sam do tego doszedłem. Na tej samej trasie która dzien w dzien pokonuję coraz gorzej chodził po zakrętach, po przejeździe przez nierówności ewentualnie progi zaczęła włączać sie trakcja, no i czuć ze jest bardziej nerwowy i kładzie sie w zakręcie. W końcu dałem zmierzyć efektywność amortyzatorow i wyszło zużycie na poziomie 46-60%w zależności od koła.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
5 tys koszt amorów do standardowego zawieszenia, a do EDC 10 tys?
Opublikowano
Sam do tego doszedłem. Na tej samej trasie która dzien w dzien pokonuję coraz gorzej chodził po zakrętach, po przejeździe przez nierówności ewentualnie progi zaczęła włączać sie trakcja, no i czuć ze jest bardziej nerwowy i kładzie sie w zakręcie. W końcu dałem zmierzyć efektywność amortyzatorow i wyszło zużycie na poziomie 46-60%w zależności od koła.

 

Muszę się wybrać na taki test, ale wizja 10tys za armotyzatory plus robocizna nie brzmi dobrze :?

Opublikowano
5 tys koszt amorów do standardowego zawieszenia, a do EDC 10 tys?

Tak do standardu same amfory to ok3,5 plus dodatkowe części której ASO wymieni nawet gdyby nie musiało. Ale w sumie to 5

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Za 500 euro na ebay.de jest komplet bilstein.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
To nie gwinty tylko zestaw ze sprężynami eibach -30mm. Zawsze możesz założyć oryginalne a eibachy sprzedać za jakieś 500 pln.
Opublikowano

Tak sobie czytam i myślę, że strach ma wielkie oczy. Czy widziałeś tu w zakladce F30 jakikolwiek wpis typu 2.0D problem z...? Wszyscy jeżdżą, wszyscy zadowoleni.

 

Wszędzie gdzie tylko czytam, jest napisane że problem z łańcuszkiem skończył się w okolicach 2010r. i ze jezeli jakieś problemy są to raczej z silnikami benzynowymi. "Diesel nie do miasta". A ja nim jeżdżę w mieście i jest super. Raz, dwa razy w roku robię trasę.

 

Najgorsze jest powtarzanie mitów.

 

Klopot bedzie z kazdym autem i każdym silnikiem, kupionym od olewusa. Sprawdź podwozie. Jezeli ktos ma w dupie i serwuje szybką jazdę po dziurach, śpiących policjantach, krawężnikach, to ma rozwalone osłony. Jak ma takie podejscie, to spodziewaj sie wszystkiego najgorszego.

17201351_1531754336834932_3241894237246117208_n.jpg?oh=52637f578bbb6c04fb758f53a709581c&oe=5928CFCF
Opublikowano
Auta BMW nigdy nie byly latwe w utrzymaniu. Byc moze generacja F3x bedzie wyjatkiem, ale wystarczy spojrzec na dzial E90, zeby przekonac sie jak kompleksowe moga pojawic sie usterki, a sa to auta w wiekszosci nie majace nawet dziesieciu lat. Nie wynika to chyba jedynie ze sposobu uzytkowania auta, bo problemy sprawiaja praktycznie wszystkie elementy od uszczelniaczy zaworow po ringi reflektorow.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Opublikowano
Auta BMW nigdy nie byly latwe w utrzymaniu. Byc moze generacja F3x bedzie wyjatkiem, ale wystarczy spojrzec na dzial E90, zeby przekonac sie jak kompleksowe moga pojawic sie usterki, a sa to auta w wiekszosci nie majace nawet dziesieciu lat. Nie wynika to chyba jedynie ze sposobu uzytkowania auta, bo problemy sprawiaja praktycznie wszystkie elementy od uszczelniaczy zaworow po ringi reflektorow.

 

Ladny eufemizm w pierwszym zdaniu. Moze zwyczajnie sa przecietne jakosci, o duzym stopniu skomplikowania i nieadekwatnej wytrzymaosci/bezawaryjnosci w stosunku do ceny?

Opublikowano
Ja rozmawiałem z gościem z serwisu który specjalizuje się w bmw i mówił że trzeba w 328 po jakimś przebiegu robić ten rozrząd .... najlepiej podzwoń w takie miejsca to Ci powiedza
Opublikowano
Rozmawialem ze znajomymi pracujacymi w firmach samochodowych i produkujacych podzespoly samochodowe. Glownym priorytetem jest teraz bezwzgledna oszczednosc i komponenty produkuje sie obecnie na okreslona wytrzymalosc np. 6 lat / 150 tys. km. minimalizujac w ten sposob koszty, przy czym nie stosuje sie zadnych tolerancji. Odpowiadajacym producentom skutkiem ubocznym takiej polityki ciecia kosztow sa problemy z awaryjnoscia uzywanych aut po uplywie gwarancji i ich malejaca atrakcyjnosc.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Opublikowano
A wiec zmowa producentow i podproducentow w celu zaplanowania czasu zycia towaru na niekorzysc klientow. To juz historia widziala, pierwsza byla zmowa cenowa swiatowych producentow zarowek i tak zwane planowane postarzanie produktu. Czemu nikt sie za to nie bierze? Miliardy dolarow kar do nalozenia.
Opublikowano
Zamówiłem F31 330i pod koniec marca br z terminem dostawy do końca czerwca 2016. Podobno teraz dla f30/31 są wprowadzone restrykcje na pewne elementy wyposażenia dodatkowego a konkretnie na nawigacje Proffesional, a dla np F10 na pewne typy listw wewnętrznych. Delaer nie zna jeszcze daty produkcji mojego auta i nie wie kiedy wejdzie do produkcji, czy ktoś kto zamawiał 3-kę niedawno spotkał się z restrykcjami ze strony fabryki na pewne elementy wyposażenia przy konfiguracji nowego auta ? Podobno dostawcy nie dają rady i na prawie wszystkie modele są takie cyrki.. :duh: :duh:
Opublikowano

Od lipca wprowadzają update iDrive również do f30/31 może przestawiają produkcję i z tym to jest związane.

 

Ja zamawiałem w sierpniu i odebrałem w listopadzie :cry: , wtedy opóznienie tłumaczyli wprowadzaniem nowego silnika B48.

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Opublikowano
Ja zamówiłem 3 GT 23 kwietnia, początkowo odbiór miał być w lipcu, potem okazało się, że w pierwszej połowie czerwca, a ostatecznie odbieram za tydzień. :D
Opublikowano

Ja podpisałem umowę na F30 13 kwietnia a 19 maja dostałem info, że samochód jest już wyprodukowany i wysyłają do Polski.

Za kilka dni odbiór.

Opublikowano
Od lipca wprowadzają update iDrive również do f30/31 może przestawiają produkcję i z tym to jest związane.

 

 

Nowe navi ma byc przypisane jedynie do konkretnego auta, aby uniemozliwic przekladki nawigacji. Ma to niby zapobiec czestym ostatnio kradziezom nawigacji z BMW.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Opublikowano
Zamówiłem F31 330i pod koniec marca br z terminem dostawy do końca czerwca 2016. Podobno teraz dla f30/31 są wprowadzone restrykcje na pewne elementy wyposażenia dodatkowego a konkretnie na nawigacje Proffesional, a dla np F10 na pewne typy listw wewnętrznych. Delaer nie zna jeszcze daty produkcji mojego auta i nie wie kiedy wejdzie do produkcji, czy ktoś kto zamawiał 3-kę niedawno spotkał się z restrykcjami ze strony fabryki na pewne elementy wyposażenia przy konfiguracji nowego auta ? Podobno dostawcy nie dają rady i na prawie wszystkie modele są takie cyrki.. :duh: :duh:

 

Co prawda czekam na F20 ale znam temat. Miałem mieć termin do 28.04.2016 i... i ciągle czekam. Restrykcje dotyczyły najpierw lamp led a potem kół :-/

Ostatnio też się dowiedziałem, że całe szczęście że nie mam navi bo w ogóle bym się chyba nie doczekał :D

Także radzę uzbroić się w cierpliwość i ostrożnie podchodzić do ich terminów.. zwłaszcza że w umowach mają jeszcze do 6 tygodni czasu dostawy od podanej daty..

Opublikowano
Od lipca wprowadzają update iDrive również do f30/31 może przestawiają produkcję i z tym to jest związane.

 

Ja zamawiałem w sierpniu i odebrałem w listopadzie :cry: , wtedy opóznienie tłumaczyli wprowadzaniem nowego silnika B48.

 

Z tego co się dowiedziałem w salonie, to nie jest update tylko całkiem nowa navi, jak w obecnej 7-er... Nawet handlowiec mnie namawiał żebym celowo przesunął termin produkcji za lipiec to będę miał nowy typ Proffesional ... Ale podziękowałem ... :wink:

Opublikowano

Panowie,

 

Czy podzielicie się opiniami w zakresie silnika 2.0 turbo 245 km ? Czy ma jakieś stałe dolegliwości? Jak z trwałością?

 

Dzięki i pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.