Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zmieniłem u siebie tarcze i klocki. Pojeździłem chwilę, przypomniało mi się że wypadałoby zresetować w komputerze.

No to wszedłem w menu serwisowe, zrobiłem reset i teraz mam brake pads worn -15000 :mad2:

Jak to odkręcić, żeby było dobrze? Myślałem, że będzie tak jak z olejem i przeskoczy np na 30 000. :duh:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Może czujnik jeszcze zmień.

Jak kasowałeś?

Czasami potrzeba jest kilka razy zrobić reset żeby załapało.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Czujnik nówka ma 1 dzień.

Resetowałem przez obc:

1. Zamykam drzwi

2. Zapłon

3. Ustawiam guzikiem bc na datę

4. Trzymam reset przebiegu aż pokaze sie service

5. Wybieram hamulce przod

6. Trzymam guzik aż pokaże się "reset?", puszczam i znów wciskam.

7. Nie mam nowego dystansu tylko kreski, po czym mam -15000

 

Jak odpalam auto to mam napis service po czym pokazuje się ikonka podnośnika a potem hamulców.

Na idrive komunikat ze brake pads worn.

 

Robiłem ze 4 razy.

Opublikowano
Mi poszło za 1 razem ale opisywane już było, że niektórym po 6 razie dopiero zaskoczyło prawidłowo. Odepnij czujnik wepnij jeszcze raz i wtedy znowu próbuj (szyberdach i szyby też zamknij :) ). Aha jak pojedziesz gdzieś na kompa na zczytanie błędów to nadal się będzie wyświetlał w pamięci póki go przez kompa nie skasujesz :) ale w idrive jak się uda w końcu skasować to nie będzie żadnej informacji :)
Obecnie BMW E36 Compact 96r M43B16 -> M50B25 <- w dążeniu do ideału
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czyli zrobiłeś tak?

 

 

Też słyszałem, że czujnik trzeba czasami wypiąć i wpiąć kilka razy. Ktoś nawet podłączał czujnik przy odłączonym akumulatorze. Próbuj.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Czyli zrobiłeś tak?

 

 

Też słyszałem, że czujnik trzeba czasami wypiąć i wpiąć kilka razy. Ktoś nawet podłączał czujnik przy odłączonym akumulatorze. Próbuj.

Robiłem identycznie.

 

Dziś leje deszcz więc nie bardzo mam warunki, żeby podziałać z czujnikiem. Resetowałem już z 8 razy i zawsze to samo.

To mówicie, żeby po prostu odpiąć na chwilę czujnik i podłączyć spowrotem? Jakaś konkretna procedura tylko tylko odpiąć/wpiąć?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja bym Ci proponował dla spokojności.

Odpiąć aku, odpiąć czujniki, psiknąć na złączki czymś poprawiającym kontakt, zapiąć czujniki, zapiąć aku i kasować.

 

PS. Nie musisz: Na koniec jeszcze trzeba siedząc na fotelu kierowcy w zapiętych pasch otworzyć tylne prawe drzwi od zewnątrz ;)

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Wyciągnij Kolego czujnik, odetnij końcówkę która jest w klocku, złącz przecięte kabelki i masz na zawsze problem z głowy.

Lub nowy czujnik kup.

Nie dasz rady tego -15 000 zresetować w inny sposób.

 

:wink:

BMW = Radość z jazdy
Opublikowano
Wyciągnij Kolego czujnik, odetnij końcówkę która jest w klocku, złącz przecięte kabelki i masz na zawsze problem z głowy.

Lub nowy czujnik kup.

Nie dasz rady tego -15 000 zresetować w inny sposób.

 

:wink:

 

Dobrze prawiłeś. Rozłączanie/podłącznie na nic się zdało niestety. Musiałem wymienić czujnik. W ogóle co za debilizm swoją drogą, ładną kasiorę na tych czujnikach robią :mad2:

 

Teraz pytanie czy poprzedni czujnik w innym aucie będzie pracował poprawnie czy już we wszystkich e60 będzie taki błąd i czujnik jest do wyrzucenia? (to była nówka sztuke co miała niecałe dwa dni)

  • 4 lata później...
Opublikowano
Wyciągnij Kolego czujnik, odetnij końcówkę która jest w klocku, złącz przecięte kabelki i masz na zawsze problem z głowy.

Lub nowy czujnik kup.

Nie dasz rady tego -15 000 zresetować w inny sposób.


:wink:

 

Tylko się podłączę żeby potwierdzić bo dzisiaj sam to robiłem. Bez kupna nowego czujnika lub odcięcia i złączenia kabelków nie ma opcji na skasowanie tej inspekcji. Do emerytury możecie kasować a i tak się nie uda. Kabelki odcięte, złączone i błąd skasowany więc :cool2: rotoczerider

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.