Skocz do zawartości

Nowa seria 5 G30


samson11

Rekomendowane odpowiedzi

BMW zapędziło się w kozi róg z wyposażeniem. Uznali chyba, że skoro G30 ma więcej w standardzie niż wciąż dobrze sprzedająca się F10, to cena może być wyższa. I sporo osób to przyjęło jako oczywistość. Prawda jest taka, że wszystkie samochody wszystkich marek wszystkich segmentów z generacji na generację ma lepsze wyposażenie standardowe. Czasy inflacji w Polsce się skonczyły. Wzrost ceny w stosunku do F10 z powodu nawigacji po 7 latach od debiutu F10 to żart....

 

Kolego Chiny wchłaniają rocznie ok. 140 tys. szt. 5-er ( wersja L ) , Europa w przybliżeniu ok. 100 tys. szt , USA ok. 50 tys. szt. rocznie , naprawdę myślisz , że globalny koncern BMW , jedna z najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie zapędziła się w kozi róg :mrgreen: nie biorąc pod uwagę małego kraju w Europie środkowo-wschodniej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Ale zawsze można wziąć 330i
Tym tokiem myślenia lepiej wziąć M135 bo jest w podobnej cenie a 330i dla mnie nie jedzie... Seria 3 zawsze bedzie seria 3 a 5 to inna liga, nawet jak przesiądziesz sie z f30 do e60 to czuć że to inna bajka, wiec takie porównania mozna mieć to za to mijają sie z celem.

 

 

Rzeczywiście 330i nie jedzie ;) 5,8 -100, >250

Za to 116 ponad 10-100, <200 to rakieta, no chyba że ten m pak dodaje skrzydeł....

A może cc 2.0 7,6-100 , <240 jedzie super do tego cudowny napęd na przód....

Każdy chciałby m6, x6m lub inna torpede, ale bądźmy obiektywni...

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pisząc, żę wolałbym 330i niż 520d wychodzę z prostego założenia. Nie stać mnie w tym momencie na fajne G30, które z silnikiem 252hp w benzynie kosztuje około 300 tys. bez bóg wie jakich bajerów. Stąd mając budżet 250k trafiło na S4, aczkolwiek pewnie gdybym miał większy budżet uśmiechnąłbym się do nowej 5. Tak czy siak wszystko wskazuje, że będzie to duży krok w przód.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ja pisząc, żę wolałbym 330i niż 520d wychodzę z prostego założenia. Nie stać mnie w tym momencie na fajne G30, które z silnikiem 252hp w benzynie kosztuje około 300 tys. bez bóg wie jakich bajerów. Stąd mając budżet 250k trafiło na S4, aczkolwiek pewnie gdybym miał większy budżet uśmiechnąłbym się do nowej 5. Tak czy siak wszystko wskazuje, że będzie to duży krok w przód.

 

Ja doskonale rozumiem....

G30 super auto. Tylko fajny Konfig to +300k a na to chyba nigdy nie będzie mnie stać....

Natomiast chodziło mi o post kolegi że 330i nie jedzie....

S4 fajny wybór i z tego co czytałem w bardzo dobrej cenie....

Oby szybko była odebrana jeżeli zamówienie już złożone.

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Delikatnie sobie skonfigurowałem, i wyszła cena 360k. Po odliczeniu obecnej akcyzy i doliczeniu "nowej" cena wychodzi 296k.

Zbyt piękne, by było prawdziwe. Chodzi mi tylko o proste porównanie, o ile mogłoby być auto tańsze...

 

Rozumiem , ze chodzi o delikatny konfig R6 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj oj, Twój punkt widzenia jest słuszny dla Twojego punktu siedzenia. Ja przy >50tys przebiegach rocznych biorę benzynę bo dyzle są przereklamowane.

Masz przebiegi ponad 50 tysięcy rocznie 650i?

Piszesz, jakby to było zakazane :D De facto robię >70tys rocznie, tylko rozkłada się to na różne pojazdy, 100% w benzynie.

 

A jeszcze co do G30.. właśnie oglądam cennik.. Toż to auto ma tylko 1 wersje (520d) w manualu.. Mam wrażenie, że po prostu dorzucili w końcu w standard, rzeczy które zawsze i tak się dokupywało.. Porównywał ktoś DOKŁADNE konfiguracje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Delikatnie sobie skonfigurowałem, i wyszła cena 360k. Po odliczeniu obecnej akcyzy i doliczeniu "nowej" cena wychodzi 296k.

Zbyt piękne, by było prawdziwe. Chodzi mi tylko o proste porównanie, o ile mogłoby być auto tańsze...

 

 

Ja sobie skonfigurowałem moje 530XD i wyszło mi 423k, a i tak nie wziąłem wszystkiego co mam w mojej f10. Czekam do stycznia z akcyzą i mam nadzieję, że zamknę się w ok 360k... :mrgreen:

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, 540xi.

 

To rzeczywiście delikatny :wink: Ja złożyłem to co mnie interesuje z 530i RWD i wyszło mi 330 kpln . Chociaż nie ukrywam 540i tez siedzi gdzieś z tylu głowy :cool2:

 

 

kurna ja nie wiem jak można kupować takie auto z wyposażeniem rzędu 30k. Przecież nic tam nie będzie. Zawsze mnie zastanawiało po co ludzie kupują gołe auto, 100 razy bardziej wolałbym kupić gorsze auto na wypasie niż lepsze gołe...

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, 540xi.

 

To rzeczywiście delikatny :wink: Ja złożyłem to co mnie interesuje z 530i RWD i wyszło mi 330 kpln . Chociaż nie ukrywam 540i tez siedzi gdzieś z tylu głowy :cool2:

 

Kurde tobie wyszło 330k a mi 530i xdrive wyszło 305k i myślałem że wziąłem prawie wszystko oprócz asystentów :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemyślałem sobie na boku temat. Realnie nie próbuję usprawiedliwać swojego wyboru, ale dla mnie BMW przestaje istnieć. W czwartek odebrałem auto po kolejnej naprawie gwarancyjnej. Uszczelniali skrzynię biegów, tylny dyferencjał i miskę. 3 raz. Na moje pytanie dlaczego robią to już 3 raz w ciągu roku usłyszałem i tu cytat: "Pomidor". Za cholerę nie odważę się kupić auta z początku produkcji tak jak zrobiłem to z 528xi. Dodatkowo leasing ~115% to śmiech na sali. Skonfigurowałem sobie G30 530dx. Wyszło 425 000 zł. Za 30000 zł więcej zamówiłem nowe Q7 w leasingu 101%. Oddaję je za 3 lata i zobaczymy czy jeszcze do BMW wrócę. Tak jak strasznie polubiłem jak się moją 5tką jeździło, tak ilość awarii i podejście do klienta w BMW Polska skłania mnie do patrzenia gdzie indziej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, 540xi.

 

To rzeczywiście delikatny :wink: Ja złożyłem to co mnie interesuje z 530i RWD i wyszło mi 330 kpln . Chociaż nie ukrywam 540i tez siedzi gdzieś z tylu głowy :cool2:

 

 

kurna ja nie wiem jak można kupować takie auto z wyposażeniem rzędu 30k. Przecież nic tam nie będzie. Zawsze mnie zastanawiało po co ludzie kupują gołe auto, 100 razy bardziej wolałbym kupić gorsze auto na wypasie niż lepsze gołe...

 

Tak jak napisałem, skonfigurowałem je delikatnie, ale i tak wyszło 360k. Obecnie mam w F10 prawie wszystko co możliwe ( na konfiguratorze wychodziło mi kiedyś 518k ) i bez większości dodatków mógłbym żyć. Skonfigurowałem sobie tylko te rzeczy, które są mi niezbędne. Najważniejszy dla mnie jest silnik, bo później połowa forum to narzekanie na to, że nie jedzie i jaki chip, i gdzie go wsadzić... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

kurna ja nie wiem jak można kupować takie auto z wyposażeniem rzędu 30k. Przecież nic tam nie będzie. Zawsze mnie zastanawiało po co ludzie kupują gołe auto, 100 razy bardziej wolałbym kupić gorsze auto na wypasie niż lepsze gołe...

A ja mam właśnie odwrotnie. Nie wiem ile musiałbym mieć kasy, żeby na wyposażenie samochodu dać 100tysi ;)

Przy odsprzedaży 90% wydanej na wyposażenie się nie odzyska, bo liczy się rocznik i przebieg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle mnie też nie zrozumcie, wyposażenie robi z tego auta zupełnie inny samochód. Golas i tzw, "tłusta sztuka" to dwa różna samochody. Niemniej wyposażać trzeba umiejętnie, muszą być komforty, skóra, ambient, kierownica z M-paku, duża navi, HIFI Pro czy HarmanKardon jak to się teraz nazywa, góra deski w skórze i już mamy środek całkiem przyjemny.

Najgorsze są totalne golce ze zwykłymi zicami "na szmatach" :twisted: Wtedy zupełnie nie czuć, że siedzimy w aucie segmentu premium. Ale też nie trzeba wydawać na dodatkowe wyposażenie niebotycznych kwot. Ja to już przerabiałem, i nie powiem że nie warto, ale tym razem chcę postąpić bardziej zachowawczo :D Całe życie to sztuka kompromisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.