Skocz do zawartości

Nowa seria 5 G30


samson11

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Tak! ale wg mnie tych ledów na dole nie było, mam nadzieję. Ja go widziałem tylko 15 min, więc mogłem coś pominąć. Na 9-tym zdjęciu jest drążek od skrzyni, taki na bank był.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Tak! ale wg mnie tych ledów na dole nie było, mam nadzieję. Ja go widziałem tylko 15 min, więc mogłem coś pominąć. Na 9-tym zdjęciu jest drążek od skrzyni, taki na bank był.

 

Być może to jest jakiś pakiet. A czy wnętrze jest mniej więcej takie jak na zdjęciu 8 ? Zdaje się, że navi wystaje dość znacznie.

 

A czy była mowa o silnikach, które będą dostępne od początku ?

 

Swoją droga śmieszą mnie takie zdjęcia z laptopami, jak na jednym ze zdjęć pod linkiem. Sugerują one jakąś nie wiadomo jaką technikę i dopracowanie. A później okazuje się, że diesel działa jak w traktorze a wiatr słychać w kabinie jakby szyby były uchylone i plastiki trzeszczą. Taki to marketing.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Dokładnie tak jak już pisałem ekran jest wielki i cały na wierzchu, to zdjęcie jest prawdziwe. O silnikach nie było słowa, w ogóle praktycznie nic nie mówili. Co do diesla. Na prezentację trzeba było zostawić auto kilkaset metrów od salonu i goście byli wożeni czarnymi BMW 750i :) Wracając podjechała biała siódemka i okazało się, że to 730d, nie rozpoznałem, że to diesel ...

Przyjrzałem się jeszcze raz temu ekranowi, w serii 7 jest lekko schowany, a w piątce nic, lipa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Swoją droga śmieszą mnie takie zdjęcia z laptopami, jak na jednym ze zdjęć pod linkiem. Sugerują one jakąś nie wiadomo jaką technikę i dopracowanie. A później okazuje się, że diesel działa jak w traktorze a wiatr słychać w kabinie jakby szyby były uchylone i plastiki trzeszczą.

Chyba trochę przesadzasz.

 

Co do zdjęć - faktycznie ten "tablet" wydaje się mocno wystający.

Na zdjęciu wygląda to niezbyt ciekawie, mam nadzieję że jutro będzie okazja pooglądać w miarę spokojnie na żywo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze coś, kierownica ma dużo aluminiowych przycisków, niestety...

a czy kierownica w m pakiecie nie jest taka jak na tym zdjęciu z auta prototypowego? -> http://www.motor1.com/photo/1123207/2017-bmw-5-series-with-m-sport-package-spy-photo/

 

Swoją droga śmieszą mnie takie zdjęcia z laptopami, jak na jednym ze zdjęć pod linkiem. Sugerują one jakąś nie wiadomo jaką technikę i dopracowanie. A później okazuje się, że diesel działa jak w traktorze a wiatr słychać w kabinie jakby szyby były uchylone i plastiki trzeszczą. Taki to marketing.

 

to poczytaj co jest napisane w relacjach z jazd -> • A rear-drive 530i equipped with a co-driver operating a laptop wired to vary the car’s steering characteristics.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze coś, kierownica ma dużo aluminiowych przycisków, niestety...

a czy kierownica w m pakiecie nie jest taka jak na tym zdjęciu z auta prototypowego? -> http://www.motor1.com/photo/1123207/2017-bmw-5-series-with-m-sport-package-spy-photo/

 

Swoją droga śmieszą mnie takie zdjęcia z laptopami, jak na jednym ze zdjęć pod linkiem. Sugerują one jakąś nie wiadomo jaką technikę i dopracowanie. A później okazuje się, że diesel działa jak w traktorze a wiatr słychać w kabinie jakby szyby były uchylone i plastiki trzeszczą. Taki to marketing.

 

to poczytaj co jest napisane w relacjach z jazd -> • A rear-drive 530i equipped with a co-driver operating a laptop wired to vary the car’s steering characteristics.

To potwierdza co piszę. Cuda na kiju, laptopy a pózniej wszyscy krytykują, że kiepski układ kierowniczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
nowa seria 5 nie wprowadza rewolucji w wyglądzie tylko odświeża starą f10 i tu czy jak wygląda powinno być na dalszym planie - wszyscy czekają jak to bedzie jeździło i czy będzie trzeszczeć .......szkoda iż niema takiego pazura sportowego w wyglądzie Edytowane przez maja22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Trzeszczeć będzie przecież to tradycja BMW.

W takim razie ja jeżdżę chyba podróbką, a nie oryginalnym BMW...

Bo mi jakoś trzeszczeć nie chce... :wink:

 

Co do głośności wynikającej z szumów (do której ciągle powracasz w swoich innych wątkach) - zgodzę się w przypadku F20, że w okolicach 140 km/h zaczyna być je słychać (ale też nie trzeszczy). F30 nie jeździłem, więc wypowiadać się nie będę.

Natomiast w F11, a przynajmniej w LCI - na co jak na co, ale na szumy narzekać nie mogę...

 

Nie sądzę, żeby w G30 pod tym względem było gorzej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ja nie twierdzę, że nie trzeszczą - owszem, słyszałem o tym wielokrotnie.

Jednak na szczęście u siebie nie zaobserwowałem trzeszczenia... póki co :wink: (przy czym auta mam od nowości, więc historia znana; no i mają stosunkowo nieduży przebieg bo oba w okolicach 70kkm; inna sprawa że tam gdzie jeżdżę na co dzień drogi są równe, więc i powodów do trzeszczenia mniej).

 

Wracając do G30 - Bawarczycy nie mają za bardzo wyjścia w kwestii jakości, bo seria 5 to trzon marki.

Zwłaszcza w sytuacji, gdy Volvo pod rządami Chińczyków - wydaje się - podniosło poprzeczkę wykończenia wnętrza (przynajmniej w XC90, nie wiem jak w nowym S90).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.