Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Moje wrażenia po przejażdżce 520d xDrive (felgi 20'', DDC, RFT):

 

siedzi się trochę niczym w małym czołgu porucznika Grubera

 

Co masz na myśli? :)

 

- wyciszenie jest przednie, przy 160km/h można w zasadzie szeptać

 

Jak to jest do F10 - duża różnica?

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
siedzi się trochę niczym w małym czołgu porucznika Grubera

Co masz na myśli? :)

- wyciszenie jest przednie, przy 160km/h można w zasadzie szeptać

Jak to jest do F10 - duża różnica?

Czołg - bo ma takie grube słupki, bo się w nim człowiek jakoś tak zapada, bo sprawia wrażenie, że nic go nie zatrzyma, bo jest tak dobrze odgrodzony od otoczenia... No takie mam wrażenie :D

Co zaś do wyciszenia - w F10 LCI było o poziom wyżej w porównaniu do przedfejsa, a tu jest jakby kolejny poziom wyżej.

Opublikowano

To może i ja wtrące swoje dwa zdania, chociaz nic nowego nie wniosę :-)

 

Jeździłem również 520Xd na kołach 19-calowych.

 

Odnosnie wyglądu zewnętrznego, to tyle, że samochód wygląda źle w tej folii :-) Ale to kwestia czasu.

 

Plusy :

 

- Wyciszenie ( akurat na jazdę testową jechałem F10LCI więc miałem porównanie, przy prędkościach >130 jest zauważalna spora różnica ), ale nie jest to też tak, że tego silnika w ogóle nie słychać.

- Prowadzenie - dla mnie bajka, auto reaguje na najmniejszy ruch kierownicą, w stos. do F10 ja widzę różnicę sporą, oczywiście na plus

- Innowacyjne wnętrze ( sterowanie gestami, wizualnie większy monitor, po prostu czuć tą nowoczesność )

- Naprawdę mięsista kierownica M-pakowa ( ps. guzik od podgrzewania na żywo nie wygląda tak tragicznie )

- HUD jest przecudowny, jest ogromny i bardzo czytelny

- HarmanKardon wystaczy :cool2:

 

Minusy :

 

- Systemy asyst. kierowcy PLUS - tak jak myślałem, GŁUPOTA! liczyłem, że bedzie się to lepiej sprawdzało, a jest podobnie jak w G11

- Ktoś pisał o podszybiu, rzeczywiście jest brzydkie, dobrze, że monitor nam tą przestrzeń nieco zasłania.

- Panel deski pokryty skórą - spodziewałem się lepszego materiału na tej desce.

- UWAGA! Domawiajcie domykanie drzwi bo jest podobnie albo nawet i gorzej niż w F10 z zamykaniem drzwi, trzeba może nie tyle trzasnąć co jednak zwracać uwagę, żeby te drzwi mocniej zamknąć.

 

 

 

Jeśli chodzi o osiągi, szału nie ma, ale tragedii też ( oczywiście patrząc na realia 520d ), aż mi się wierzyć nie chce, że auto waży 1500kg, mamy wrażenie jakbyśmy jechali dużą limuzyną.

 

Odnośnie świateł w F10-Lci jest Bardzo dobrze, a tu na pewno gorzej nie będzie, więc tym bym się nie stresował.

 

Jak dla mnie :cool2: ale żeby cokolwiek więcej powiedzieć to trzeba się będzie lepiej zapoznać z autem.

 

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
- Systemy asyst. kierowcy PLUS - tak jak myślałem, GŁUPOTA! liczyłem, że bedzie się to lepiej sprawdzało, a jest podobnie jak w G11

- Ktoś pisał o podszybiu, rzeczywiście jest brzydkie, dobrze, że monitor nam tą przestrzeń nieco zasłania.

- Panel deski pokryty skórą - spodziewałem się lepszego materiału na tej desce.

(...)

Odnośnie świateł w F10-Lci jest Bardzo dobrze, a tu na pewno gorzej nie będzie, więc tym bym się nie stresował.

 

- no więc faktycznie "autopilot" wg zapewnień powinien działać ok 40 s. bez dotykania kierownicy, a jest jak w G11/G12 (ciekawe, czy to specyfika PL, czy egzemplarzy z okresu uruchamiania produkcji)

- co do podszybia - no dziwne to jest trochę...

- ten panel to nie jest skóra, tylko Sensatec - coś jak skaj z dawnych Fiatów :twisted:

- co do świateł, wszyscy twierdzą, że jeszcze lepsze, niż adaptacyjne w F10 LCI; efektywny zasięg 500m (lasery z 7er mają 600).

Opublikowano

Parę dni temu miałem okazję pojeździć 530i w M-pakiecie i poniżej parę informacji/subiektywnych odczuć:

- świetne wyciszenie - w porównaniu do F11 LCI, naprawdę jest klasa wyżej !

- siedzenia komfortowe w porównaniu do tych z serii F są bardziej "obejmujące" - dla mnie plus, bo mimo to super wygodne,

- obsługa gestami działała jeżeli chodzi o przyciszanie radia, ale miałem z nią spory problem przy obracaniu kamery podczas cofania (nie da się jej obracać dotykając palcem ekranu),

- kierownica przyjemna, gruba, dobrze leży - tutaj nie mam porównania do poprzedniej mpakietowej, tylko do zwykłej,

- asystent pasa ruchu zwyczajnie nie działał - dealer mówił, że przy czystszej drodze, gdy lepiej widać pasy jest okej, a fakt faktem, że nawierzchnia w czasie jazdy była brudna,

- silnik jak najbardziej okej, ale nie ma żadnego przyjemnego dźwięku + spodziewałem się minimalnego wow w porównaniu do 20d, a niczego takiego nie było,

- niestety zabrakło kluczyka z wyświetlaczem, więc tych funkcji nie testowałem.

To by było na tyle - autko jak najbardziej super, ale w porównaniu do F11 rewolucją nie jest i żadnego większego wow nie wywołuje.

Moja Coupe'ta: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=297403

Kodowanie nowych kluczyków do E46 - EWS/immo - wyślij PW ;)

Opublikowano

@kermit

 

autko jest zrywne?

 

Jak odczucia - z ruszania czy przy wyprzedzaniu (mocniejszym wciśnięciu w pedał gazu)?

 

Masz porównanie też 530i do do poprzedniej 528i pod kątem w/w kwestii?

 

Miałeś aktywne amortyzatory ?

Opublikowano

Zrywne - to odczucie względne, moim zdaniem jest przyzwoicie. Nie mam porównania do żadnej benzynki z BMW, oprócz mojej 318i, ale tutaj nie ma co porównywać :D

Polecam umówić się w M-cars w Krakowie, bo z opisu wynika, że masz blisko i samemu sprawdzić - trasa zaproponowa przez dealera to nie kółko wokół salonu i naprawdę idzie potestować.

Autko było bez aktywnych amorów i bez tylnej osi skrętnej.

Moja Coupe'ta: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=297403

Kodowanie nowych kluczyków do E46 - EWS/immo - wyślij PW ;)

Opublikowano

Pęką na fotelach, na desce nikt siadał raczej nie będzie, no cóż, czego byśmy się mogli spodziewać za 3k, i tak uważam, że ładniejszy sensatec za niewielkie pieniadze niż plastik.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Miałem dziś okazję przymierzać się w G30 530i Mpakiet :)

Jak dla mnie to spory krok do przodu, fotele dużo lepsze niż w F10, środek ciekawszy bardziej nowoczesny ale pomimo tego jak to w BMW, stonowany.

Jak dla mnie jest dobrze.

Opublikowano
Możesz jakoś porównać B48 do N20 ?

 

Nie wiem czy kolega Kruk to potwierdzi ale gdzieś czytałem , że zamierzeniem konstruktorów nowego czterocylindrowego silnika 2.0 turbo 252 KM było nie śrubowanie osiągów auta a między innymi poprawienie mankamentów poprzedniej wersji turbobenzyny czyli : obniżyć spalanie oraz poprawić dźwięk silnika .

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Jeśli chodzi o silnik to nic nie powiem bo nie odpalałem, autko oficjalnie będzie do obejrzenia i testów dopiero 11 lutego w Bawarii.

Poza tym jednostki benzynowe nie interesują mnie wcale.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
... to co kolega pisze wyżej ewolucja nie rewolucja i ci którzy maja F10 LCI to powinni pozostać przy swoich autkach zgadzam się 100%. Najbardziej widać różnice w środku -no i fajnie iż nadal jest ten klimat BMW(środek) - auto dla kierowcy:)
Opublikowano

Dołożenie m-pakietu chyba juz nie będzie takie proste jak w F10, bo się końcówki wydechu nie zgadzają :lol:

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Jezdzilem niedawno 530i

Wczesniej testowalem nowa 7

i mozna smialo powiedzic ze nowa 5 to taka mniejsza 7 ;)

pod katem wykonczenia.

Auto z adaptacyjnym zawieszeniem miekkie jak dla mnie (jezdze f30)

Silnik ladnie sie zbiera ale oczywiscie nie czuc go tak jak w f30 bo tam jest twardsze sporo zawieszenie.

Niestety ja musze czekac na info o akcyzie bo mimo wszystko wolalbym miec w tak drogim aucie wiekszy silnik niz 2 L...

Opublikowano

Testowałem wczoraj G30 530XI.

 

Zacznę od tego czym jest najbardziej rozczarowany :

- Komforty! Komforty w f10 są ZDECYDOWANIE wygodniejsze, są głębsze na plecach i tak nas "otulają" - te są jakieś płytkie... masakra :/

- asystent kierowcy plus - tak jak ktoś wczesniej wspomniał, działa średnio - moim zdaniem nie warte tych 7 tys.

 

Na plus:

- Silnik 2.0 doładowany 252 KM - miło mnie zaskoczył, sam przymierzam się do 540XI jednak od biedy te 2.0 nawet jedzie!

- prowadzenie na duży plus, auto klei się nieziemsko!

- ledy!! Mega kot, działają wyśmienicie! Ciagle pracują (jechałem po 18) - gasną, przełączają się, zmieniają położenie - mistrzostwo!

- więcej miejsca z tyłu - na plus

- wyświetlacz + zegary - poezja, jarałem się jak dziecko :D

 

Pan zaproponował mi rabat 10% "od kopa" przy wartości auta ok 420k, myślę że jakieś 12% do wydarcia po negocjacjach z "szefem".

 

Jak macie jakies konkretne pytania to piszcie!

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

Opublikowano
Testowałem wczoraj G30 530XI.

 

 

Na plus:

- Silnik 2.0 doładowany 252 KM - miło mnie zaskoczył, sam przymierzam się do 540XI jednak od biedy te 2.0 nawet jedzie!

 

Jak macie jakies konkretne pytania to piszcie!

 

Co do silnika - ja uwazam ze wlasnie lepiej poczekac na akcyze po okaze sie ze doplata do 540 nie bedzie tak drastyczna po obnizonej akcyzie a mimo wszystko radosc z jazdy i dzwiek to inny swiat miedzy 4 a 6 cylidrowka ;)

Opublikowano
Handlowiec z BMW swierdził, że nie będzie żadnej zmiany akcyzy....

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.