Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tu więcej zdjęć.

http://www.autoexpress.co.uk/bmw/5-series/91353/new-2017-bmw-5-series-revealed-specs-and-pictures

 

Co ciekawe, na wszystkich zdjęciach przedpremierowych jest dokładnie ta sama wersja, która była pokazywana w PL na pokazach zamkniętych :)

Opublikowano

Bagażnik jest na maksa nieustawny :(

Wygląd przodu na pewno się podratuje czarnym grillem, ale ze względów użytkowych

dla mnie ten samochód chyba niestety odpada.

 

Żeby była taka jakość środka, a wymiary jak w 3GT - byłby ideał :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dlatego trzeba poczekać na G31 :D

Swoją drogą podobno ma być też 5GT, więc dla każdego coś dobrego...

Opublikowano
Dlatego trzeba poczekać na G31 :D

Swoją drogą podobno ma być też 5GT, więc dla każdego coś dobrego...

5GT już jest za duże wymiarowo, póki co jedno z bardziej hejtowanych BMW :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Obecne 5GT jest hejtowane, bo powiedzmy sobie szczerze... wizualnie wyszło im średnio :wink:

Myśle, że w nowym 5GT opartym na G30 (jeśli powstanie) nie popelnią już tego błędu.

 

Co do jakości, moim zdaniem w serii 3 nigdy nie bedzie takiego wykonania co w serii 5.

Zabieg celowy. Coś, oprócz wielkości, musi przemawiać na korzyść 5er, zeby klienci byli skłonni zapłacić więcej :wink:

Opublikowano

Jestem nieco rozczarowany... pierwsze wrażenie po ujrzeniu zdjęć na netcarshow.com --> co to, lifting ?? (jako pierwsze popatrzyłem na boczne ujęcie)

Poza tym:

- wiem, że jest unifikacja modelowa ale ... zbytnio pachnie mi to siódemką (E klasa - pachnie S i tego też nie pochwalam).

- tył zależy z jakiego kąta patrzymy ale "nie zabija" zwłaszcza, że przywodzi na myśl podobieństwo do Azjatów - nie wiem czemu trąci mi troszkę Lexusem.

Dla odmiany żeby nie było "tylko hejt":

środek bardzo ciekawy i fajny (chociaż wydaje się być starym dobrym znajomym - pewne akcenty zostały zaczerpnięte z F10). Zdecydowanie lepszy niż Mercedes E. Miałem okazję jeździć przez kilka dni E z niemal topowym wyposażeniem (jak z foldera ;) ) i nie urzekła mnie ta historia.

wersja w M-pakiecie i tym szarym kolorze wygląda zacnie.

 

Ogólnie:

- regularne wersje, ze szmatami na fotelach szału nie będą robić. Gdybym miał wybierać oczami między MB a BMW --> BMW 5 wybrałbym tylko i wyłącznie M-pakiecie z dobrym wyposażeniem. O Audi nawet nie myślę ani nie wspominam gdyz to nie moja bajka.. :)

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

540xi 4,7 sekundy 0-100km, to nawet lepiej niż moje obecne auto. :D

Osobiście tył mi sie podoba, rurki tez, środek ekstra.

Nie podobają mi sie te felgi, grill jakiś przerośnięty, ledy z przodu no i ta łyżwa.

Ale ogólnie fajnie, auto jak z pokazu zamkniętego.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak dla mnie to nie nowa seria 5 tylko LCI - szkoda bo brakuje takiego pazura jak zawsze BMW robił ci co maja obecne serii5 powinny się cieszyć bo nie odbiegają od nowej:). MERC i zapowiadane Audi A6 przejmie parę procent klientów od BMW -szkoda. aaa jeszcze jest nowa Panamera oj ciężko będzie dla nowej 5-ki. Pemek teraz na twoim miejscu bym kupił nową panamere....
Opublikowano

Ze specyfikacji w US i DE wynika, że opcja samościemniających się lusterek nie dotyczy już lusterka po stronie pasażera... To jakiś absurd :duh: W salonie stwierdzili, że to dla oszczędności. Jaka to oszczędność, skoro i tak trzeba dopłacać do tej opcji?? To niby z troski o tych, co dopłacają? :mad2:

Mniejszy zbiornik paliwa, niż przez ostatnie 3 generacje też nie napawa mnie zachwytem...

No i ciekawostka: zdaje się, że chrom na obramowaniach wokół szyb teraz będzie opcją. Shadowline też, więc ciekawe, co w podstawie. Brak obramowań? :norty:

Opublikowano

W podstawie będzie Hammerite ;)

Zbiornik paliwa jak wszędzie mniejszy.

Zaskoczenie dla mnie: wersja 530i z 2.0 pod maską :)

* liczę że w końcu niebawem zaczną seryjną produkcję samochodów na prąd lub wodór - unikniemy kompromitacji 1.6 i 6x turbo :D + audio imitujące V8

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

Nowa kierownica M-Sport też szału nie robi... taka 'ulepszona' na siłę... jak cała ta nowa 5-tka. Ogólnie brakuje jakiegoś przewodniego pomysłu w tym projekcie, ale może się uleży ;)

Z cała pewnością nie jest to samochód, na którego widok szybciej bije serce – przynajmniej moje... zachowawczo podeszli do tematu, trochę jak w Audi – u nich nowe modele też cieżko rozpoznać ;)

Opublikowano

Z cała pewnością nie jest to samochód, na którego widok szybciej bije serce – przynajmniej moje... zachowawczo podeszli do tematu, trochę jak w Audi – u nich nowe modele też cieżko rozpoznać ;)

Pełna zgoda.

E60 budziła skrajne emocje. Można było ją uwielbiać lub nienawidzić za oryginalny design.

 

Dzisiaj unifikacja modeli zabija emocje. Przypuszczam, że seria 3 też będzie upodobniona do pozostałej gamy, więc powiemy "Już to gdzieś widziałem. To już było". Wypuszczenie nowego modelu nie spowoduje szału i nie wywoła aż takich emocji....

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
Ktoś mi wytłumaczy dlaczego BMW nie umie/nie chce zrobić ustawnego bagażnika ? Przecież ten bagażnik vs bagażnik z Audi to jakaś przepaść pod względem ustawności na korzyść Audi..
Opublikowano
Ktoś mi wytłumaczy dlaczego BMW nie umie/nie chce zrobić ustawnego bagażnika ? Przecież ten bagażnik vs bagażnik z Audi to jakaś przepaść pod względem ustawności na korzyść Audi..

Dokładnie, rozważałem jeszcze przez chwilę jako auto rodzinne, ale po zobaczeniu tego bagażnika, odpuściłem momentalnie :) Mimo, że litrażowo spory, to ta podłoga to jakiś żart.

Opublikowano
Zastanawiam się czemu obniżenie masy G30 , którym się chwali koncern cyt : ,,Wersja z 2-litrowym silnikiem benzynowym waży od 1540 do 1595 kg wg. normy DIN, zależnie od rodzaju układu napędowego '' nie przełożyła się na czasy przyspieszeń 0-100 kmh . F10 528i ma także katalogowo 6.2 sec. a masę 1700 kg .
Opublikowano
To nie jest lift. Jeździłem nową 7er i widzę, że wnętrze prawie że 1:1 przeniesione, więc mogę powiedzieć, że to duży skok w stosunku jakościowym - może tego nie widać na zdjęciach, ale na żywo wnętrze robiło robotę. Że na zewnątrz niewiele się zmieniło... A co miało się zmienić? Mieli skrzydła dodać? Doszliśmy do momentu, w którym 1000 inżynierów optymalizuje kształt auta pod kątem pojemności/opływowości/użyteczności - nie da się w tej kwestii wiele zmienić, jeśli nie zmienią się materiały - toteż poniekąd, wszystko co mogło być wymyślone póki co mamy do kupienia. Myślę, że to czas się już pogodzić z tym, że rewolucji w autach nie będzie w takiej formie, jak ewoluowało E28->E34->E39->E60.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.