Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak! ale wg mnie tych ledów na dole nie było, mam nadzieję. Ja go widziałem tylko 15 min, więc mogłem coś pominąć. Na 9-tym zdjęciu jest drążek od skrzyni, taki na bank był.
  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Tak! ale wg mnie tych ledów na dole nie było, mam nadzieję. Ja go widziałem tylko 15 min, więc mogłem coś pominąć. Na 9-tym zdjęciu jest drążek od skrzyni, taki na bank był.

 

Być może to jest jakiś pakiet. A czy wnętrze jest mniej więcej takie jak na zdjęciu 8 ? Zdaje się, że navi wystaje dość znacznie.

 

A czy była mowa o silnikach, które będą dostępne od początku ?

 

Swoją droga śmieszą mnie takie zdjęcia z laptopami, jak na jednym ze zdjęć pod linkiem. Sugerują one jakąś nie wiadomo jaką technikę i dopracowanie. A później okazuje się, że diesel działa jak w traktorze a wiatr słychać w kabinie jakby szyby były uchylone i plastiki trzeszczą. Taki to marketing.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dokładnie tak jak już pisałem ekran jest wielki i cały na wierzchu, to zdjęcie jest prawdziwe. O silnikach nie było słowa, w ogóle praktycznie nic nie mówili. Co do diesla. Na prezentację trzeba było zostawić auto kilkaset metrów od salonu i goście byli wożeni czarnymi BMW 750i :) Wracając podjechała biała siódemka i okazało się, że to 730d, nie rozpoznałem, że to diesel ...

Przyjrzałem się jeszcze raz temu ekranowi, w serii 7 jest lekko schowany, a w piątce nic, lipa...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Swoją droga śmieszą mnie takie zdjęcia z laptopami, jak na jednym ze zdjęć pod linkiem. Sugerują one jakąś nie wiadomo jaką technikę i dopracowanie. A później okazuje się, że diesel działa jak w traktorze a wiatr słychać w kabinie jakby szyby były uchylone i plastiki trzeszczą.

Chyba trochę przesadzasz.

 

Co do zdjęć - faktycznie ten "tablet" wydaje się mocno wystający.

Na zdjęciu wygląda to niezbyt ciekawie, mam nadzieję że jutro będzie okazja pooglądać w miarę spokojnie na żywo :)

Opublikowano
jeszcze coś, kierownica ma dużo aluminiowych przycisków, niestety...

a czy kierownica w m pakiecie nie jest taka jak na tym zdjęciu z auta prototypowego? -> http://www.motor1.com/photo/1123207/2017-bmw-5-series-with-m-sport-package-spy-photo/

 

Swoją droga śmieszą mnie takie zdjęcia z laptopami, jak na jednym ze zdjęć pod linkiem. Sugerują one jakąś nie wiadomo jaką technikę i dopracowanie. A później okazuje się, że diesel działa jak w traktorze a wiatr słychać w kabinie jakby szyby były uchylone i plastiki trzeszczą. Taki to marketing.

 

to poczytaj co jest napisane w relacjach z jazd -> • A rear-drive 530i equipped with a co-driver operating a laptop wired to vary the car’s steering characteristics.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wydaje mi, że było więcej alu, ale może faktycznie będzie taka
Opublikowano
jeszcze coś, kierownica ma dużo aluminiowych przycisków, niestety...

a czy kierownica w m pakiecie nie jest taka jak na tym zdjęciu z auta prototypowego? -> http://www.motor1.com/photo/1123207/2017-bmw-5-series-with-m-sport-package-spy-photo/

 

Swoją droga śmieszą mnie takie zdjęcia z laptopami, jak na jednym ze zdjęć pod linkiem. Sugerują one jakąś nie wiadomo jaką technikę i dopracowanie. A później okazuje się, że diesel działa jak w traktorze a wiatr słychać w kabinie jakby szyby były uchylone i plastiki trzeszczą. Taki to marketing.

 

to poczytaj co jest napisane w relacjach z jazd -> • A rear-drive 530i equipped with a co-driver operating a laptop wired to vary the car’s steering characteristics.

To potwierdza co piszę. Cuda na kiju, laptopy a pózniej wszyscy krytykują, że kiepski układ kierowniczy.

Opublikowano

Ej co Wy za dyskusję uprawiacie o wyglądzie z renderingu z maja ?

Nie ma jeszcze żadnych oficjalnych fot żeby rozkminiać ciężki przód i lekki tył :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
nowa seria 5 nie wprowadza rewolucji w wyglądzie tylko odświeża starą f10 i tu czy jak wygląda powinno być na dalszym planie - wszyscy czekają jak to bedzie jeździło i czy będzie trzeszczeć .......szkoda iż niema takiego pazura sportowego w wyglądzie Edytowane przez maja22
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Trzeszczeć będzie przecież to tradycja BMW.

W takim razie ja jeżdżę chyba podróbką, a nie oryginalnym BMW...

Bo mi jakoś trzeszczeć nie chce... :wink:

 

Co do głośności wynikającej z szumów (do której ciągle powracasz w swoich innych wątkach) - zgodzę się w przypadku F20, że w okolicach 140 km/h zaczyna być je słychać (ale też nie trzeszczy). F30 nie jeździłem, więc wypowiadać się nie będę.

Natomiast w F11, a przynajmniej w LCI - na co jak na co, ale na szumy narzekać nie mogę...

 

Nie sądzę, żeby w G30 pod tym względem było gorzej...

Opublikowano
Zobaczymy. Z szumami powinno być lepiej. Ale w brak trzeszczenia po prostu nie wierzę. Miałem wiele BMW i wszystkie trzeszczały. Nawet 7.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja nie twierdzę, że nie trzeszczą - owszem, słyszałem o tym wielokrotnie.

Jednak na szczęście u siebie nie zaobserwowałem trzeszczenia... póki co :wink: (przy czym auta mam od nowości, więc historia znana; no i mają stosunkowo nieduży przebieg bo oba w okolicach 70kkm; inna sprawa że tam gdzie jeżdżę na co dzień drogi są równe, więc i powodów do trzeszczenia mniej).

 

Wracając do G30 - Bawarczycy nie mają za bardzo wyjścia w kwestii jakości, bo seria 5 to trzon marki.

Zwłaszcza w sytuacji, gdy Volvo pod rządami Chińczyków - wydaje się - podniosło poprzeczkę wykończenia wnętrza (przynajmniej w XC90, nie wiem jak w nowym S90).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.