Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 589
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Slinilem się na M2 competition lub M4 ale pierdole wolę kupić coś z gwiazdą mysle że tam dostanę jakoś względem ceny to na pewno moje ostatnie BMW.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Ale jesli 5er 6er sa tez zle wyciszone to kiepsko strasznie...

6er jest mega wyciszone. Szyby bez ramek a do 300 km/h cisza. Powyżej zaczyna coś być słychać. W e92 od 180 km/h świst jakby szyby były otwarte.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Ja u siebie DB nie mierzyłem. Przez ostatnie 5 lat jeździłem m3 e92 z wydechem akrapovica i tam łeb urywało.

W m6 też mam wydech akrapovica i dla mnie to auto jest trochę za ciche.

To są moje subiektywne odczucia ;)

Opublikowano

Dokładnie ja mam 130 dokładnie uderzyło i nie ma nic.

Kupujesz na firmę czy na osobę prywatną bo zastanawiam się nad sprzedaż właśnie mojej.

Opublikowano

Dokładnie ja mam 130 dokładnie uderzyło i nie ma nic.

Kupujesz na firmę czy na osobę prywatną bo zastanawiam się nad sprzedaż właśnie mojej.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
sam silnik ma jeden problem i jest nim rozrząd ale wymiana kosztuje ok 3-4 tys. wg hałasuje i nowy kosztuje ok tysiaka a dalej to tylko olej co 8-10 tys,
Opublikowano
Nie umieszczam w dziale "Co sądzicie o tym BMW z ogłoszenia?", bo nie mam dostępu do wszystkich nr VIN. Zastanawia mnie kwestia ceny, wg info. Sehr guter Preis powinno wszystko schodzić od razu, a tu wiele ofert od tygodni stoi: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?categories=SportsCar&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=SPORT_PACKAGE&features=SPORT_SEATS&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=82&maxFirstRegistrationDate=2014&maxMileage=100000&maxPowerAsArray=PS&minFirstRegistrationDate=2014&minPowerAsArray=PS&scopeId=C&sfmr=false&transmissions=AUTOMATIC_GEAR Piszę o tym, bo pewnie będę zmuszony jechać znów do DE po samochód, bo w Polsce sensownych, choć tańszych ofert jest jak na lekarstwo, a nie chcę USA, Kanada, itp. okazje. Czy 30000 euro za 2014 to rzeczywiście dobra oferta, czy nawet dla Niemców to drogo?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
O, to ciekawe. Ja znów jeździłem G30 530i i G30 m550d i obie były znakomicie wyciszone. Ani opon ani wiatru niw było słychać... natomiast było słychać piasek uderzający w przednią szybę :-(. Czyli cieniutka jest przednia szyba w G30 - tak jak F30 :-(

 

Niestety ale nie. Jeździłem 520d G30 i szumy podobne do F30 minimalne mniejsze. :/

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Opublikowano
To ciekawe.. może różne wersje wyposażenia i różnymi silnikami są inaczej wyciszane? Akurat akustyka to mój konik więc zwracam na nią uwagę i gdyby któraś z dwóch G30 którymi jeździłem była głośna to bym to zauważył. G30 530i odbyłem tylko dłuższą jazdę testową ale G30 M550d miałem na 5 dni więc dobrze ją protestowałem i było bardzo cicho... nawet przy dużych prędkościach.. Za to M5 G30 było głośne, ale tam znów wydech (+pewnie wspomagacz z głośników) dawał znać o sobie.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Niestety ale nie. Jeździłem 520d G30 i szumy podobne do F30 minimalne mniejsze. :/

Ja mam w rodzinie G30 i G31. G30 jest 5 dB cichsza niz F31. 3dB to ponoć 2x ciszej.

E91 jest gdzies pomiedzy nimi.

G30 jest troszkę cichsze od G31, ale nie pamietam juz ile.

W kombiaku od 180 juz decko lusterko słychać, o ile dobrze pamietam w sedanie przy 220km/h - ale to było z pół roku temu jak porównywałem.

Dla mnie G30 to jeden z najcichszych samochodów jakimi jeździłem.

No i trzeba wziąźć pod uwage ze opona oponie nie równa. Fala dzwiekowa z opon nakłada sie na szum powietrza i cięzko ostatecznie stwierdzic czy to z opon czy z powietrza.

Ale wiem że różnica głosnosci nawet w G30, pomiedzy zimówkami a letnimi jest dość znaczna.

Opublikowano

Panowie i Panewki,

przymierzam się do zakupu F32 435i xDrive z 2014 roku.

Teoretycznie pewniak - 70 tys km, bezwypadkowy, przez co gwarancja była dwukrotnie przedłużana, od początku serwis ASO, pełna dokumentacja serwisowa. Na wtorek jestem umówiony na oględziny i kontrole w ASO.


Niemniej jednak im dłużej czytam o trwałości 35i N55 i „sportowej” skrzyni steptronic, tym bardziej się zniechęcam. Z większości opinii wynika, ze przy 100 tys km to właściwie pewniak, ze panewki będą do roboty, zwłaszcza jeżeli ktoś zmieniał olej co „przepisowe” 30 tys km a nie 10-15, a i generalnie auto jako takie jest mega usterkowe, psuje się wszystko i ciagle, od bzdur typu czujniki parkowania, przez wązki, moduły po poważne awarie silnika i skrzyni.


Dlatego pytam u źródła - właścicieli, użytkowników, jak to jest? Czy to możliwe, ze tak młode auto Sypie się tak wcześnie w takiej skali i po prostu zrobione jest z gównolitu? Wcześniej jeździłem mercedesami, jednak z poprzedniej dekady i o ile sam bardzo dbałem o serwis i terminowość, to nie wyobrażam sobie takiej awaryjności już w takim wieku. Ba, moja 11-letnia E klasa 3.2 CDI w momencie sprzedaży miała 500 tys km nalotu i trzymała się doskonale, bez otwierania silnika od nowości...


Tym bardziej jest to dla mnie ważne, ze auto ma mi służyć jako daily, 30-40 tys km rocznie.

Rzeczywiście jest tak złe? Co newralgicznego powinienem sprawdzić, żeby się przekonać, czy ten egzemplarz jest ok?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ja poki co mam rok auto i 20kkm najechane wiec moja opinia na nic sie zda, aczkolwiek zadnych problemow poki co nie mialem. Nie wliczam w to mechaniczne uszkodzenie chlodnicy od jakiegos kamyka.
Opublikowano
Mam do Was pytanie bo rozwazam 428i lub ew 430i. Jak te silniki sie spisuja, ile pala (automat) oraz czy polecacie bardziej wersje z napedem na 2 czy 4 kola. Interesuja mnie tez koszty utrzymania oraz mozliwosc i koszt doposazenia tego auta w kamere cofania. No i kwestia gwarancji - na jak dlugo jest standardowo przyznawana.
Opublikowano
Panowie i Panewki,

przymierzam się do zakupu F32 435i xDrive z 2014 roku.

Teoretycznie pewniak - 70 tys km, bezwypadkowy, przez co gwarancja była dwukrotnie przedłużana, od początku serwis ASO, pełna dokumentacja serwisowa. Na wtorek jestem umówiony na oględziny i kontrole w ASO.?

 

Przy takich "częstych" wymianach oleju raczej bałbym się kupować. Domyślam się że chodzi o auto z Gdyni? 30-40kkm rocznie to bym pomyślał o 435d.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Bzdura, całkiem inne silniki z innymi oznaczeniami.

Teraz nowej 28i już nie sprzedają, w 30i narazie nie słychać o większych problemach poza znikającym płynem chłodniczym. 28i miewały problemy na początku produkcji, od 2015 roku jest ok.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dwa inne zupełnie silniki, lopatologicznie mozna to wyjaśnić iż silnik 328i to nazwa n20 a 330i to b48 inne konstrukcje itd... 330i lepsza kultura pracy i dźwięk, niby niższe spalanie, choć mam średnie 12,9 :) pozdrawiam
male-bmw-2.png
Opublikowano
Racja źle to napisałem, ale miałem gównie na myśli, że kolega nie ma co myśleć o 428i, bo w ofercie już ich nie ma jedynie używki.
Opublikowano

Mogę śmiało polecić 430d. Osiągi może nie takie jak w 435i ale dużej różnicy nie ma. Szczególnie jeśli robisz 40k w rok to diesel bardziej się opłaci.

Spalanie na poziomie 6,5-8 ltr/100km (nie zamulam, oj nie... :oops: )

Olej zmieniam co 15 tys i póki co (odpukać) nie miałem żadnych usterek poza wymianą czujnika świateł

Aktualny przebieg 91 tys km


Edit:

Teraz dopiero zauważyłem, że Ty chcesz xDrive. W takim razie do średniej spalania dolicz około litra

Opublikowano
Wolał bym mniejsza benzynę słabsza niż dielsa.Ktos to jeszcze kupuje ? Może jak się trzaska 100 na rok to ok. Serio jak można mieć lekko sportowy samochód z silnikiem diesla. Co do 435i pomysł nawet jak cię czeka ta naprawdę przecież to nie są aż tak wysokie koszty żeby ten samochód dyskwalifikować.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Nie wiem gdzie znalazłeś te informacje, u nas na forum jest sporo aut serii F3X i to co opisujesz to jakaś abstrakcja (moduły, czujniki, skrzynia). Weź jeszcze pod uwagę to, że ludzie zazwyczaj nie piszą że auto im się super sprawuje tylko dopiero wtedy kiedy coś się sypnie.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie,

Stoję przed wyborem i mam kilka pytań i wątpliwości. Będę wdzięczny za odpowiedzi. A i może ktoś ma coś na sprzedaż lub może polecić?


1. Od czego zależy podświetlenie panelu klimatyzacji? pomarańczowe/białe? Czy jest możliwość ustawienia, czy to jakieś pakiety?

2. Kierownica trójramienna z wąskimi ramionami i ta bardziej pękata - zależy od pakietu? bo występują w tych samych rocznikach...

3. Mam wrażenie, że są dwa rodzaje lewarka zmiany biegów w automacie. Rocznik?

4. Klapa bagażnika czasem jest z przyciskiem zamykania i drugim z kłódką. Do czego służy ten z kłódką?


Pomieszanie z pogmatwaniem...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.