Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Sam zmieniałem :) W przeszłości zmieniałem w E87 i F25 i przyznam, że w F48 zajęło mi to najwięcej czasu :( górne i boczne zaczepy wychodzą szybko, do dolnych (najtrudniejszych w dostępie) sugeruje kupić haczyk z rękojeścią lub wykonać samodzielnie ze zużytego śrubokrętu.
  • Odpowiedzi 155
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

tzn rozumiem, że obeszło się bez zdejmowania zderzaka.

 

Wystarczyło odkręcić górne śruby trzymające zderzak ? czy coś jeszcze odkręcałeś ?

Opublikowano
Ja się przymierzam do zmiany na całe czarne M-Performance. Powiedz czy sam zmieniałes nerki ? Dużo roboty ?

 

a gdzie można nabyć w dobrej cenie takowe nereczki ?

Opublikowano
Przerabiałem temat zmiany nerek w innych generacjach BMW i w żadnym nie było różnicy w nerce do zderzaka m-pakiet czy zwykłego. Więc na 90% nerka mocowana jest tak samo i w przypadku F48.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Produkowany jest w Regensburg. Nowa X1 cieszy sie wyjatkowym powodzeniem, pracownikom wprowadzono nocne zmiany aby zwiekszyc produkcje do 1400 sztuk dziennie. Przejscie na przedni naped zdaje sie nikomu nie przeszkadzac w kupnie x1

http://www.bimmertoday.de/2016/06/28/bmw-werk-regensburg-nachtschicht-x1-produktion-nachfrage/

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Opublikowano
Wręcz przeciwnie. Rozmawiałem z jednym z kierowników Warszawskiego salonu i powiedział mi wprost, że przedni napęd w x1 i 2 wprowadzony został między innymi po to aby zwiększyć sprzedaż. Kobiety i niektórzy "mezczyzni" poprostu boją się RWD.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dokładnie, masz rację.

Gdy moja żona kupowała auto, jedyna rzecz jaka opóźniała jej decyzję był właśnie napęd RWD w F20.

W swoim mam xDrive (i powiem szczerze - już wiem, że każde następne auto będzie z xDrive), ale raz na jakiś czas uwielbiam pojeździć jej F20-ką z napędem na tył :mrgreen:

  • 3 tygodnie później...
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Wlasnie jezdze X1 18d sdrive jako samochodem zastepczym.

Niby jezdzi fajniej niz sie spodziewalem ale :D

Od razu czuc ze to FWD z krotkim przodem. Kiedys troche jezdzilem takim minivanem Corolla Verso, generalnie prowadzi sie bardzo podobnie. Mocniej wcisne gaz Na swiatlach i przod tanczy. I to Na sucho :duh:

Jak pisal ktos z poprzednikow pokretlo iDrive zdecydowanie za nisko, zeby je znalezc trzeba oderwac wzrok od drogi.

Fotele sport wygodne, zdecydowanie lepsze niz standardowe w X1.

Miejsca w srodku wystarczajaca ilosc, 190 cm miesci sie bez problemu.

LED headlight with expanded content- myślałem, że to może takie LEDy jak w seacie ale maja spryskiwacze. Generalnie mam wrażenie, że świeca gorzej niz ksenony w 1er, aczkolwiek duzo w nocy nie jezdzilem.

Na koniec silnik, 150 koni przy wadze niecale 1500kg nawet daje rade, do tych 120-130 km/h da sie sprawnie wyprzedzic.

Podsumowujac, nie znam wogole tego segmentu samochodow bo to nie moj target, ale jak bym potrzebowal samochodu rodzinnego za 150 tys to pewnie wzialbym Superba.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak bym potrzebowal samochodu rodzinnego za 150 tys to pewnie wzialbym Superba.

Nawet ty, Brutusie...? :wink:

W każdym razie wspomniany samochód "z kurą" to nie segment X1, gabarytowo bardziej serii 5.

Gabarytowo nie oznacza klasowo :wink:

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Chodzi mi o to, ze za 150k PLN mozna kupic w innych markach samochod lepiej wyposazony a wcale nie jezdzacy gorzej. Dlaczego ludzie kupuja F30 zamiast tanszych I wiekszych Passatow itp? Bo ma RWD i silnik wzdluznie dzieki czemu lepiej skreca I daje wiecej funu z jazdy. X1 nie ma tej przewagi nad konkurentami. A jak dolozysz do xDrive I lepszego silnika to za ta kwote mozesz juz miec np. X3 z wcale nie duzo gorszym wyposazeniem. Po prostu od calej konkurencji X1 rozni sie tylko znaczkiem. Jak dla mnie to za malo.

Wracajac do wrazen, zapomnialem pochwalic ten nowy wzor kierownicy-calkiem przyjemny w obyciu. Druga sprawa 8-biegowy Aisin-dziala super, nie ma sie do czego przyczepic.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dlaczego ludzie kupuja F30 zamiast tanszych I wiekszych Passatow itp?.

Tu bardziej trafione byłoby porównanie, dlaczego ludzie kupują Audi, skoro "pod blachą" to samo co w winnych VAG'ach... :wink:

 

Swoją drogą, zaryzykowałbym twierdzenie, że zdecydowanej większości użytkowników BMW (zwłaszcza nowych, kupowanych w salonie) wszystko jedno na którą oś ma napęd - i o wyborze tej marki stanowią inne przesłanki niż RWD.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W przypadku BMW serii 1 duzo osób nawet nie wie, że ma przedni naped :D
Benzyna zamiast krwi...
  • Członkowie klubu
Opublikowano
W przypadku BMW serii 1 duzo osób nawet nie wie, że ma przedni naped :D

 

Póki co, seria 1 jest wciąż RWD ;)

Chyba, że koledze chodziło o sedana z rynku chinskiego :D

Opublikowano
Nie przesadzajmy, w przypadku sportowego sedana czy coupe można się kierować takimi rzeczami jak RWD, ale to nie przy małym crossoverze...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W przypadku BMW serii 1 duzo osób nawet nie wie, że ma przedni naped :D

 

Póki co, seria 1 jest wciąż RWD ;)

 

Cholerka, chodziło mi oczywiście o nowe X1 jak w temacie :duh:

Benzyna zamiast krwi...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dlaczego ludzie kupuja F30 zamiast tanszych I wiekszych Passatow itp?.

Tu bardziej trafione byłoby porównanie, dlaczego ludzie kupują Audi, skoro "pod blachą" to samo co w winnych VAG'ach... :wink:

 

Swoją drogą, zaryzykowałbym twierdzenie, że zdecydowanej większości użytkowników BMW (zwłaszcza nowych, kupowanych w salonie) wszystko jedno na którą oś ma napęd - i o wyborze tej marki stanowią inne przesłanki niż RWD.

 

Audi ma przewagę torsena, przynajmniej w niektórych modelach.

Dla niektórych ma to znaczenie.

Reszta Vag wyłącznie dysponuje haldex'em

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
Nowe X1 jest przede wszystkim bardziej praktyczne i nadaje sie, w przeciwienstwie do poprzedniej wersji jako auto rodzinne. X3 w podobniej cenie nie bralbym pod uwage, bo by sprawnie jezdzic autem o tej masie i gabarytach pod maska powinno byc R6.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.