Skocz do zawartości

Srebrna F10 535xd 2015; ku przestrodze s.12


maciek_w

Rekomendowane odpowiedzi

Brembo jest przód i tył, są plug&play. I to jedyna droga jaką warto iść, f10 to dwutonowy samochód którym jeździ się 250 km/h. Trzeba pamiętać, że hamulce zmienia się nie tyle po to by lepiej hamowały tylko by można było zahamować z pełną siłą 10 razy pod rząd, niestety żaden seryjny zestaw, poza m5, tego nie wytrzyma.

Nie zaufałbym żadnemu wyrobowi rzemieślniczemu, jakieś pasowanie, adaptery to można robić w civicu na ciasny tor, tutaj bym się bał i w efekcie jeździł wolniej niż na serii.

A jeśli komuś zależy tylko na wyglądzie to polecam:

 

http://s27.postimg.org/tczvipoub/2015_02_10_1606_1.jpg

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 234
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Brembo jest przód i tył, są plug&play. I to jedyna droga jaką warto iść, f10 to dwutonowy samochód którym jeździ się 250 km/h. Trzeba pamiętać, że hamulce zmienia się nie tyle po to by lepiej hamowały tylko by można było zahamować z pełną siłą 10 razy pod rząd, niestety żaden seryjny zestaw, poza m5, tego nie wytrzyma.

Nie zaufałbym żadnemu wyrobowi rzemieślniczemu, jakieś pasowanie, adaptery to można robić w civicu na ciasny tor, tutaj bym się bał i w efekcie jeździł wolniej niż na serii.

A jeśli komuś zależy tylko na wyglądzie to polecam:

 

(...)

 

:)

 

Hej, a zapodałbyś linka do tych brembo za 17k na przód i tył? Brzmi za dobrze...

 

W pełni zgadzam się z Twoim punktem widzenia, że hamulce trzeba zrobić porządne.

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś ostatnio mniej czasu mam i przeczyłem moment, kiedy zapodałeś zdjęcia betki na nowych felach. Ale muszę powiedzieć, że auto wygląda naprawdę fajnie :cool2: Wzór BBSa też chyba najbardziej trafny.

 

Napisz swoje odczucia co do samej jazdy na nich - wiesz o co mi chodzi - spadek komfortu vs. lepsze prowadzenie no i polskie drogowe realia :wink: Nie za bardzo hardcorowo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krótka odpowiedź: rewelacja!

 

Dluzsza: pozbyłem się wszelkich strachów, uprzedzeń i barier względem dużych kół. Jedyne dwa minusy są takie, że:

 

1) pojawia się takie podświadome zwracanie uwagi na krawężniki, studzienki i inne niespodzianki

 

2) jeździ się mega powolutku na drogach typu kocie łby lub połamane płyty.

 

W normalnych warunkach jest bajka. Auto ma sprężyste zawieszenie i komfort utrzymuje na wysokim poziomie, a jednocześnie zyskuje to, z czego marka słynie: precyzję prowadzenia, kontrolę nad autem w zakrętach, po prostu radość z jazdy.

 

Zupełnie bezstresowo można jeździć na 19" lub 20". Koła w mniejszych rozmiarach są niepotrzebnie zachowawcze. Chyba że ktoś lubi jak nim ciągle buja... (ja nie lubię i bardzo pasuje mi to, że po zmianie kół pożegnałem się z tym zjawiskiem).

 

Przejechałem dzisiaj dobre 200km po Warszawie i jeszcze trasą gdańską do lotniska w Modlinie. I wnioski są takie, że ani moje dzieci, ani partnerka nie widzą żadnej różnicy w komforcie jazdy. A to dużo mówi, bo w ich świadomości samochód zachowuje się tak samo, jak przed moimi zabawami z zawieszeniem (pamiętajmy, że mam zmienione sprężyny - na teoretycznie twardsze).

 

Zatem Panowie, nie ma co się bać, tylko iść za głosem serca i kupować duże felgi ;)

 

sent from my iPhone via Tapatalk

Edytowane przez maciek_w

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaa, i jeszcze jedno. Do Freude am Fahren, dodałbym jeszcze Freude am Schauen....

 

Taki oto obrazek witał mnie, kiedy wracałem od urny :)

 

http://images.tapatalk-cdn.com/15/05/24/05e4bb0d250827dd8ad2d9e6811c1d27.jpg

 

 

sent from my iPhone via Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pracy mam aż nadto... Konsulting (szczęśliwi ci, co nie wiedzą, co to znaczy... :) )

 

 

sent from my iPhone via Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Performance są tylko do 3er.

Możesz wrzucić od M5 ale straszna rzeźba.

Brembo ma kit, jest to najlepsza opcja ale nie tania, około 17 tys. zł.

 

Jest jeszcze STOPTECH. Ale to wszystko okolice 20tys PLN. Akurat hamulce są jedynym modem którego nigdy nie żałowałem w drugim aucie. Tyle, że teraz jak zabierają prawko od 50kmh to zastanawiam się na ile jest to już potrzebne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie, czy stoptech jest kompatybilny z elektrycznym ręcznym hamulcem na tylnej osi?

 

 

sent from my iPhone via Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie, czy stoptech jest kompatybilny z elektrycznym ręcznym hamulcem na tylnej osi?

 

Tego nie wiem. Wiem, że przód jest 380x35 (czy 32) i 6 tłoczków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No, niestety, nie znalazłem ani jednego zestawu, który plug-n-play działa z hamulcami na obu osiach... Beznadziejnie, bo chcę uniknąć druciarstwa z dodatkowym zaciskiem, albo wielkiej rzeźby (ponoć) z wsadzaniem hamulców z M5 :(

 

a lepsze hamulce przydadzą się bardzo, bo auto mam pioruńsko szybkie. Dzisiaj dwa starty spod świateł, pełny ogień, i nowe 650i x-drive (coupe) nie miało szans... Przy takich możliwościach sprintu, zdrowe hamulce są niezbędne...

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo ja nie mam już seryjnej specyfikacji...

Napisałbyś konkrety. M550d, które ma 70KM więcej ma ledwie 4.7s do 100. Musiałbyś więc mieć tam dobre ponad 400KM zrobione. Albo koleś z 6 jechał w trybie komfort :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
tak Maciek ile byś nie miał mocy zawsze będzie ktoś kto Cię objedzie :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak Maciek ile byś nie miał mocy zawsze będzie ktoś kto Cię objedzie :wink:

 

Wiem, wiem. Zwłaszcza na forum :P

 

Złudzeń nie mam, to auto ma wozić tyłek wygodnie i szybko. Zabawka do objeżdżania będzie, jak nakarmię skarbonkę... :)

 

 

sent from my iPhone via Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze w wątku że przymierzasz się do hebli.

 

Ostatnio taki zestaw monotwałem do f10

jak poniżej

 

http://s6.postimg.org/rqcqoo2ep/DSCF4138.jpg

http://s6.postimg.org/paaxatkc1/DSCF4145.jpg

http://s6.postimg.org/nxt88xmwh/DSCF4178.jpg

http://s6.postimg.org/auxlpnwoh/DSCF4184.jpg

http://s6.postimg.org/aw7jj2yi9/DSCF4200.jpg

http://s6.postimg.org/603wrdycx/DSCF4174.jpg

http://s6.postimg.org/auxlpnwoh/DSCF4184.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zdecydowanie!

 

Nie żałuję ani złotówki. Zwłaszcza w deszczowej pogodzie. Wszystko pięknie spływa, auto mniej się brudzi, dłużej wyglada jak czyste, etc.

 

Bardzo sensowny wydatek, przynajmniej póki co. Zobaczymy, jak będzie zimą

 

m.

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.