Skocz do zawartości

walus1982

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw 530d

Osiągnięcia walus1982

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. z ostatnich chwil dotarły nareszcie felgi na tył oraz kapcie. nareszcie słuszne rozmiary. kilka fotek z ostatnich montaży hebli do następnej F10 i nie tylko. http://s6.postimg.org/fvb82s84x/Zdj_cie0657.jpg http://s6.postimg.org/mzt1btfe9/Zdj_cie0656.jpg http://s6.postimg.org/cr0k5zrch/Zdj_cie0652.jpg oponki od lewej 285 245 305 piekna f10 dostał przednie i tylne heble. http://s6.postimg.org/cfnp6z0a9/DSCF4476.jpg http://s6.postimg.org/jk5ig07jl/DSCF4494.jpg http://s6.postimg.org/m2r7got9t/DSCF4481.jpg http://s6.postimg.org/jk5ig07jl/DSCF4494.jpg http://s6.postimg.org/m2r7got9t/DSCF4481.jpg http://s6.postimg.org/btyqav581/DSCF4489.jpg http://s6.postimg.org/92fgk96pd/DSCF4502.jpg http://s6.postimg.org/gnihfq1pt/DSCF4504.jpg http://s6.postimg.org/gnihfq1pt/DSCF4504.jpg
  2. Nie wiem czy kiedykolwiek używałeś ceramike w mieście to może ok ale w trasie to lipa.
  3. Ciemność widzę ciemność. Zapalcie światło. brakuje jeszcze własnej etykietki. W twoim aucie musi być obowiązkowa z nr 001.
  4. z przodu porsche cayenne a z tyłu btył narazie przymiarka pod tarcze m5
  5. Widze w wątku że przymierzasz się do hebli. Ostatnio taki zestaw monotwałem do f10 jak poniżej http://s6.postimg.org/rqcqoo2ep/DSCF4138.jpg http://s6.postimg.org/paaxatkc1/DSCF4145.jpg http://s6.postimg.org/nxt88xmwh/DSCF4178.jpg http://s6.postimg.org/auxlpnwoh/DSCF4184.jpg http://s6.postimg.org/aw7jj2yi9/DSCF4200.jpg http://s6.postimg.org/603wrdycx/DSCF4174.jpg http://s6.postimg.org/auxlpnwoh/DSCF4184.jpg
  6. Do f10 czy do f11 można taki zestaw zapodać. wszystko na ori tarczy lub jak kto woli może być pływająca. średnica 374mm http://s6.postimg.org/rqcqoo2ep/DSCF4138.jpg http://s6.postimg.org/paaxatkc1/DSCF4145.jpg http://s6.postimg.org/mhhpqsjzl/DSCF4164.jpg http://s6.postimg.org/nxt88xmwh/DSCF4178.jpg http://s6.postimg.org/auxlpnwoh/DSCF4184.jpg http://s6.postimg.org/aw7jj2yi9/DSCF4200.jpg http://s6.postimg.org/6bld45esx/DSCF4167.jpg http://s6.postimg.org/603wrdycx/DSCF4174.jpg http://s6.postimg.org/auxlpnwoh/DSCF4184.jpg
  7. Dzis nastąpił mały update hamulców w bmw f10 (big brake kid) na żywo heble jeszcze lepiej wyglądają. http://s6.postimg.org/rqcqoo2ep/DSCF4138.jpg http://s6.postimg.org/paaxatkc1/DSCF4145.jpg http://s6.postimg.org/mhhpqsjzl/DSCF4164.jpg http://s6.postimg.org/nxt88xmwh/DSCF4178.jpg http://s6.postimg.org/auxlpnwoh/DSCF4184.jpg http://s6.postimg.org/aw7jj2yi9/DSCF4200.jpg http://s6.postimg.org/6bld45esx/DSCF4167.jpg http://s6.postimg.org/603wrdycx/DSCF4174.jpg http://s6.postimg.org/auxlpnwoh/DSCF4184.jpg drugi zestaw do sprzedania pasuje do każdego f1o i f11 bez m5
  8. ładnie to siadło. Takie niby nic a podkreśla auto. teraz trzeba na brzuch uważać. Przydał by się jakiś porządny ofelunek. Gratki działaj.
  9. Już nie licze. Bo zaczyna mnie głowa wtedy boleć. A to jeszcze nie koniec.
  10. Na razie jeszcze seria. A te obecne idą do wzmocnienie zrobię już odporne na wszystko. Dyfer bedzie z 740d niestety mniejsze przełożenie będzie. Odziwo półośki z 530d poliftowej to paluszki do tych przedliftowych. Półosie z m5 to zabawki w porównaniu do 530d w manual. Obawiam się że 530d i 535d to najmocniejsze półosie.
  11. niestety przeniesienie napędu nie wytrzymało.
  12. Raz mnie tylko przylukali i 100zł mogli dać. Nawet dowodu nie mogli zabrać. A fotografom przy drodze mówie papa.
  13. Mój mały upalacz. Rozkodowanie auta. VIN long WBANC71010B139124 Type code NC71 Type 530D (EUR) Dev. series E60 () Line 5 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine M57/TU Cubical capacity 3.00 Power 160 Transmision HECK Gearbox MECH Colour SILBERGRAU METALLIC (A08) Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW) Prod. date 2003-07-24 Order options No. Description 169 EU3 EXHAUST EMISSIONS NORM 217 ACTIVE STEERING 226 SPORTS SUSPENSION SETTINGS 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 354 GREEN STRIPE WINDSCREEN 430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 435 WOOD TRIM 441 SMOKERS PACKAGE 473 ARMREST, FRONT 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 522 XENON LIGHT 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 540 CRUISE CONTROL 563 LIGHTS PACKAGE 591 LT/ALY WHEELS/STAR SP. 124 RUNFLAT/MIXED 694 PREPARATION FOR CD CHANGER 785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS 8SA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION 8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 855 LANGUAGE VERSION ITALIAN 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 884 ITALIAN / ON-BOARD DOCUMENTATION 915 NO OUTER SKIN PROTECTION 928 TYIRE CONTROL Series options No. Description 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Modyfikacje w aucie to: Silnik to standard 530d na żeliwie. Turbo hybryda gt2571 rozmiarowo wtryski 535d 272ps wydech na cztery lufy całość przelot. z jednym tłumikiem przerobione sprzęgło -wzmocnione + kewlar duże płuca czyli intercooler. dołozona nawigacja z tunerem dvb-t, navi (automata), dyskiem, kartami, kamera, cofania 2 karty sd itp. duże hamulce zaciski z porsche panamera i tarcze 380mm a tył M5 370mm wywalony egr inny czujni ciśnienia doładowania i inne termostaty które sa zbędne dołożone inne zderzaki nakładka z m5 na klape tylna oraz spojler fotele z M5 na pełnej elektryce+ aktywne boczki. jest jeszcze dużo rzeczy których nie pamiętam. kilka fotek i stan mocy na dzisiaj. Tu podziekowania dla Leo BMWexpert oraz Mirassa z ECUproject Obrazek http://s6.postimg.org/6o1tigzht/image.jpg http://s6.postimg.org/9jewpc3ht/image.jpg http://s6.postimg.org/ew8ch7gs1/image.jpg http://s6.postimg.org/mdhjwf6b5/image.jpg http://s6.postimg.org/u7i5hte41/image.jpg http://s6.postimg.org/hu5bawofl/image.jpg http://s6.postimg.org/8c5kav2r5/image.jpg http://s6.postimg.org/hu5bawofl/image.jpg http://s6.postimg.org/8c5kav2r5/image.jpg http://s6.postimg.org/lucgn5ewh/image.jpg http://s6.postimg.org/nnfdbh035/10711121_450369995102332_3975521407908290728_n.jpg http://s6.postimg.org/46unoy4z5/1011238_450369975102334_7246382679827796405_n.jpg http://s6.postimg.org/727qvt8z5/10404245_450369978435667_7581048660780030289_n.jpg http://s6.postimg.org/uhu9ewi41/BETA_MICHAL.jpg http://s6.postimg.org/410pqy46p/Zdj_cie0039.jpg http://s6.postimg.org/qmcrmcfch/DSC_0322.jpg http://s6.postimg.org/jx686bu0h/DSC_0325.jpg http://s6.postimg.org/umjwyl5td/DSC_0326.jpg http://s6.postimg.org/adwjcv6i9/DSC_0332.jpg
  14. Nie wiem jakie masz wtryski jak przed liftowe max będzie 320ps przy seryjnej turbinie i będzie dużo dymu. Mi przy tych wartościach się własnie skończyły. Seryjne sprzęgło dało rade 670Nm. Jak obijesz kevlarem to i da rade 700Nm z małym plusem. Jak zmienisz trochę docisk i kevlar na tarcze to i 800Nm przeniesie. problem zaczyna się z przeniesieniem napędu. jak walniesz mocny dół zacznie umierać przeniesienie napędu. ale tez temat do ogarnięcia własnie z tym walcze. Przejrzałem cały wątek twój fajnie świtał poprzerabiałeś. Warto zainwestować w moc całkiem inaczej się jeździ oczywiście na + nie zapominaj o heblach rozpędzić się to nie sztuka gorzej zatrzymać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.